Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Care mai sunt mediile de admitere...

Laptop cu HDD atasare memorie MMC...

Hartile google nu mai au chenarul...

Tomate in ghiveci la curte?
 Idei cale de actiune recuperare g...

Intoleranța lactoza- vegan v...

Tobe acustice insonorizare in blo...

Cine canta? Fragment din melodie...
 Tablou sigurante Dacia Sandero 2012

Baby Reindeer - 2024

Hotii voteaza hoti?!

Camera video masina
 Zilele emailului din gospodaria n...

Best gaming laptop?

Humane (2024)

Recomandare casti 100-150 lei
 

Renault 25 - Povestea unei pasiuni

- - - - -
  • Please log in to reply
1313 replies to this topic

#37
TurboDXman

TurboDXman

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,887
  • Înscris: 24.01.2009
si al doilea 25 al meu :P

Attached Files



#38
Alex-Softpedia

Alex-Softpedia

    Împãrat Republican

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,383
  • Înscris: 10.03.2009
Bordul e imbracat in piele ?Posted Image

Am crezut ca mi se pare in primele poze....

#39
TurboDXman

TurboDXman

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,887
  • Înscris: 24.01.2009
Fiind una din echiparile de top, Turbo-DX (in care "X" semnifica luxe) a beneficiat si de asa ceva. Posted Image

Daca tot am intrat in amanunte, pun si un close-up cu combina Philips 4 x 20 W, cu cod, amplificator samd goodies, Dolby B, satelit de comanda in spatele volanului, afisaj in bord, care este din fericire 100% functionala Posted Image (sorry pt calitatea fotografiei, e facuta cu camera unui vecin, acum multi ani, in graba).

...si stickerul dedicat de producator radio casetofonului Philips din dotare ;)

Attached Files


Edited by turbodxman, 22 September 2012 - 20:10.


#40
Alex-Softpedia

Alex-Softpedia

    Împãrat Republican

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,383
  • Înscris: 10.03.2009
Dupa un mic reseach am gasit o varianta de echipare pe care cu siguranta o cunosti si o apreciezi, eu am ramas impresionat, se numeste Baccara Posted Image Printre putinele Renault-uri 25 la vanzare pe mobile.de e si unul Baccara Posted Image

View Postturbodxman, on 22 septembrie 2012 - 20:06, said:

Fiind una din echiparile de top, Turbo-DX (in care "X" semnifica luxe) a beneficiat si de asa ceva. Posted Image


Inseamna ca de la frantuji (de unde de alt undeva) s-au inspirat si tovarasii cand au echipat Dacia 1300 in versiunea LS (Lux-Super/Super-Lux) parca de-acolo vine acronimul, stiu ca versiunile LS au fost foarte rare.

Edited by alex-softpedia, 22 September 2012 - 21:03.


#41
connectorxp

connectorxp

    Avid mountaineer.

  • Grup: Moderators
  • Posts: 14,906
  • Înscris: 14.11.2004
Faina combina aia, are multe butoane si reglaje Posted Image si asta iubesc la gadget-uri, cu cat mai multe cu atat mai bine.

Baccara este "the holly grail" pentru posesorii de Renault, acelea veneau echipate cu motoarele cele mai mari si puternice iar o parte din ele si cu CV automate, din pacate la R25 a fost o problema de design la cutia de viteze automata si lucrul asta se traduce prin putinele exemplare ramase in circulatie. Acum un an s-a dezmbembrat un Baccara in tara, din cauza cutiei.

Si actuala Laguna are bordul imbracat in piele pe anumite echipari, asta in ciuda pretului mic al masinii, fata de concurenta directa.

#42
mihai!

mihai!

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,800
  • Înscris: 15.04.2006

View Postalex-softpedia, on 22 septembrie 2012 - 20:58, said:

Dupa un mic reseach am gasit o varianta de echipare pe care cu siguranta o cunosti si o apreciezi, eu am ramas impresionat, se numeste Baccara

View Postconnectorxp, on 22 septembrie 2012 - 21:41, said:

Baccara este "the holly grail" pentru posesorii de Renault

Posted Image Posted Image
http://forum.softped...a-prezidential/

Edited by mihai!, 22 September 2012 - 22:06.


#43
calinkgb

calinkgb

    "United Gashka" mobile team

  • Grup: Moderators
  • Posts: 75,844
  • Înscris: 15.08.2008
Foarte faina masina. Felicitari pentru tot ceea ce ai facut. intr-adevar, arata intr-un mare fel! :)
Mult noroc in continuare cu ea!

#44
TurboDXman

TurboDXman

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,887
  • Înscris: 24.01.2009

View Postalex-softpedia, on 22 septembrie 2012 - 20:58, said:

Dupa un mic reseach am gasit o varianta de echipare pe care cu siguranta o cunosti si o apreciezi, eu am ramas impresionat, se numeste Baccara Posted Image Printre putinele Renault-uri 25 la vanzare pe mobile.de e si unul Baccara Posted Image



Inseamna ca de la frantuji (de unde de alt undeva) s-au inspirat si tovarasii cand au echipat Dacia 1300 in versiunea LS (Lux-Super/Super-Lux) parca de-acolo vine acronimul, stiu ca versiunile LS au fost foarte rare.

Dupa cum a mentionat si colegul connectorxp, Baccara este visul multora dintre proprietarii de Renault Youngtimer sau Oldtimer. :)
Fiind unul dintre ei este idealul meu auto.  

View Postconnectorxp, on 22 septembrie 2012 - 21:41, said:

Faina combina aia, are multe butoane si reglaje Posted Image si asta iubesc la gadget-uri, cu cat mai multe cu atat mai bine.

Baccara este "the holly grail" pentru posesorii de Renault, acelea veneau echipate cu motoarele cele mai mari si puternice iar o parte din ele si cu CV automate, din pacate la R25 a fost o problema de design la cutia de viteze automata si lucrul asta se traduce prin putinele exemplare ramase in circulatie. Acum un an s-a dezmbembrat un Baccara in tara, din cauza cutiei.

Si actuala Laguna are bordul imbracat in piele pe anumite echipari, asta in ciuda pretului mic al masinii, fata de concurenta directa.

Ma bucur ca iti place combina de Renault 25 Phase 1. ;)
Ai dreptate in privinta echiparii Baccara si a transmisiei automate la R 25 (si 21 adaug eu).

View Postmihai!, on 22 septembrie 2012 - 22:05, said:


;)

View Postcalinkgb, on 22 septembrie 2012 - 22:15, said:

Foarte faina masina. Felicitari pentru tot ceea ce ai facut. intr-adevar, arata intr-un mare fel! Posted Image
Mult noroc in continuare cu ea!

Multumesc asemenea! ;)

Un alt detaliu care a insotit fiecare Renault 25 (echipare de top) iesit pe poarta fabricii:

Attached Files



#45
TurboDXman

TurboDXman

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,887
  • Înscris: 24.01.2009
Cum trecerea timpului nu iarta nimic, la un moment dat a fost necesara inlocuirea busonului de la capacul culbutorilor si la ea, garnitura imbatranind, si incepand sa picure putin pe capac.
Asa cum ne-am obisnuit, garnitura nu e disponibila, separat, ea fiind corp comun cu busonul.
Producatorul si-a creeat, prin aceasta politica, posibilitatea de a avea incasari mai mari :)

L-am comandat si dupa 3 saptamani a venit.

Spre deosebire de vasul de expansiune, care este livrat cu stickerul din dotare, busonul nu vine decat "chel".

Asa ca a fost necesara refacerea stickerului de pe buson. :)

Iata rezultatul final, once in place ;)

Attached Files



#46
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,970
  • Înscris: 06.04.2007
Frumos, asta trebuie facut, detaliile atentie maxima sa fie asa cum a dat-o uzina si unde nu se mai stie cum a fost, documentat bine.
Peste cativa ani valoarea masinii va incepe sa creasca (cand se apropie de 30 ani) , atat pe plan personal (sunt convins :)  ) cat si pe plan material.

#47
TurboDXman

TurboDXman

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,887
  • Înscris: 24.01.2009
Cum acest exemplar e mai mult decat o masina pentru mine, nu am putut rezista mult timp fara sa am simbolul lui si al celorlalte fabricate in aceeasi perioada, aproape de mine permanent Posted Image

asa ca l-am recreat Posted Image

View PostOctavian___, on 23 septembrie 2012 - 11:58, said:

Frumos, asta trebuie facut, detaliile atentie maxima sa fie asa cum a dat-o uzina si unde nu se mai stie cum a fost, documentat bine.
Peste cativa ani valoarea masinii va incepe sa creasca (cand se apropie de 30 ani) , atat pe plan personal (sunt convins Posted Image  ) cat si pe plan material.

Multumesc inca odata Ocatvian.
Inca de la inceputul procesului de "intinerire" am acordat o atentie maxima detaliilor, fiind un perfectionist din fire, si pot afirma, cu multumire, ca in acest moment foarte putine mi-au mai ramas de pus la punct la ea.
"Greul" e la cealalta in schimb.
Sunt constient ca odata devenita vehicul istoric valoarea va creste, ca in cazul oricarui alt vehicul cu acest statut, de aceea nu ma deranjaza deloc faptul ca mai trebuie sa astept inca 10 ani pana la posibilitatea atestarii ei, pentru ca oricum timpul trece, fie ca dorim sau nu, foarte repede. Posted Image

Referitor la valoarea sentimentala, aceasta a crescut permanent de cand am vazut-o pentru prima data si continua, pe zi ce trece, mai ales dupa finalizarea fiecarei revizii, detaliu refacut etc. Posted Image

Attached Files

  • Attached File  flag.jpg   62.35K   121 downloads

Edited by turbodxman, 23 September 2012 - 12:04.


#48
TurboDXman

TurboDXman

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,887
  • Înscris: 24.01.2009
un alt detaliu refacut :P

Attached Files



#49
connectorxp

connectorxp

    Avid mountaineer.

  • Grup: Moderators
  • Posts: 14,906
  • Înscris: 14.11.2004
Tot imi vine sa zic ca masina aia a fost inchisa intr-o capsula a timpului, nu de alta, dar nici la a mea care este recenta nu sunt intacte toate etichetele. De R21 am uitat, dar R25 eram interesat si de atunci am tocit netul in lung si in lat pentru pareri legate de ele.

#50
TurboDXman

TurboDXman

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,887
  • Înscris: 24.01.2009

View Postconnectorxp, on 23 septembrie 2012 - 20:01, said:

Tot imi vine sa zic ca masina aia a fost inchisa intr-o capsula a timpului, nu de alta, dar nici la a mea care este recenta nu sunt intacte toate etichetele. De R21 am uitat, dar R25 eram interesat si de atunci am tocit netul in lung si in lat pentru pareri legate de ele.

Avand in vedere ca inca de noua a fost pastrata in garaj, utilizata putin si foarte bine intretinuta, si de cand a ajuns la mine revigorata intens, se poate afirma ca este parte a unei capsule a timpului :P

Sincer sa fiu chiar aceasta a fost intentia mea de cand am preluat-o, sa o readuc la starea initiala, cat mai aproape cu putinta de nou. :)

Un alt detaliu de care sunt mandru

Un sticker care nu a "supravietuit" in atatia ani, in cazul marii majoritati a modelelor R 19, 21, 25, este cel de pe servofrana, "Bendix".
25-ul meu l-a avut, dar intr-o stare usoara de degradare, el fiind printat pe hartie autoadeziva, original.

L-am refacut initial tot pe hartie auto adeziva, dar care nu rezista la apa, asa ca am fost nevoit sa il refac a doua oara pe pvc.

Iata-l

Avand in vedere ca in reteaua Renault nu mai sunt disponibile nici accesorii pentru modelele fabricate cu 20 de ani in urma si nici articole de imbracaminte, ambele sub sigla Renault Boutique, am fost nevoit sa recreez o parte din ele.
Primul a fost acest tricou. :)

Attached Files



#51
plmokn

plmokn

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,444
  • Înscris: 09.02.2009
Despre masina - nu am cuvinte.....multe, multe felicitari!!!

O intebare totusi am, iertata-mi fie ignoranta: ce e aia si cum functioneaza sinteza vocala?

#52
TurboDXman

TurboDXman

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,887
  • Înscris: 24.01.2009

View Postplmokn, on 23 septembrie 2012 - 21:30, said:

Despre masina - nu am cuvinte.....multe, multe felicitari!!!

O intebare totusi am, iertata-mi fie ignoranta: ce e aia si cum functioneaza sinteza vocala?

Multumesc pentru apreciere! :)

Voi incerca o explicatie pe scurt a acestei functii. ;)
Sinteza vocala reprezinta acea functie care avertizeaza sonor, conducatorul autovehiculului, ori de cate ori apare, in functionarea acestuia, o defectiune a instalatiei electrice, de franare, a motorului...
Spre exemplu: cand este uitata o portiera deschisa, o voce feminina (inspiratia producatorului :P) iti spune, in cazul exemplarului pe care il detin, in limba franceza ca ai uitat portiera X deschisa.
Sau daca ai uitat pozitiile aprinse dupa ce ai oprit motorul te avertizeaza de asemenea sonor.
Samd. :)

Sper ca m-am facut inteles. ;)

Urmatorul articol Renault Boutique recreeat a fost acesta :)

Attached Files



#53
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,433
  • Înscris: 08.12.2006

View Postturbodxman, on 22 septembrie 2012 - 15:10, said:

Multumesc.
Ma bucur sa intalnesc si aici alti iubitori ai frumosului, din lumea automobilistica -> autovehicule istorice si in devenire.
As fi bucuros sa vad cateva fotografii cu 1300-le. Posted Image
Daca ai/vei avea nevoie de sfaturi in legatura intretinerea ei nu ezita.
Sunt si eu fan Dacia 1300 intrucat am avut in familie 3 exemplare, pe vremuri. Posted Image
Din pacate nu am multe poze cu ea si ce am sunt facute in garaj, insa pot pune cateva. Problema este unde sa le pun, nu as vrea sa-ti stric jurnalul.

#54
TurboDXman

TurboDXman

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,887
  • Înscris: 24.01.2009

View Postcloschkutza, on 24 septembrie 2012 - 10:37, said:

Din pacate nu am multe poze cu ea si ce am sunt facute in garaj, insa pot pune cateva. Problema este unde sa le pun, nu as vrea sa-ti stric jurnalul.

Daca doresti mi le poti trimite pe mail.
Ai pm cu adresa. :)

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate