Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Tomate in ghiveci la curte?

Idei cale de actiune recuperare g...

Intoleranța lactoza- vegan v...

Tobe acustice insonorizare in blo...
 Cine canta? Fragment din melodie...

Tablou sigurante Dacia Sandero 2012

Baby Reindeer - 2024

Hotii voteaza hoti?!
 Camera video masina

Zilele emailului din gospodaria n...

Best gaming laptop?

Humane (2024)
 Recomandare casti 100-150 lei

Schimbare bec far VW Touran 1T3

Plata impozit PF

Ce parere aveti de viteza/ modul ...
 

Renault 25 - Povestea unei pasiuni

- - - - -
  • Please log in to reply
1313 replies to this topic

#19
connectorxp

connectorxp

    Avid mountaineer.

  • Grup: Moderators
  • Posts: 14,906
  • Înscris: 14.11.2004
Beton luminile alea galbene, vreau sa pun si eu pe proiectoare, special pentru ceata. Baga un filmulet pe Youtube la o calitate buna cu acel sistem, exista doar unul tras prost cu un telefon. Doar astea noi sa aibe sinteza vocala, la vremea ei a fost o dotare SF. Daca nu, poate o sa am eu drum prin BV in viitorul apropiat si filmam cu o camera buna si sunet de calitate, pentru imortalizarea lui.

#20
TurboDXman

TurboDXman

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,887
  • Înscris: 24.01.2009

View PostMotorhead, on 21 septembrie 2012 - 18:43, said:

Te rog sa pui niste poze cu bordul iluminat, si ce tare ar fi daca ai putea sa ne arati sinteza vocala!

Inca nu am facut fotografii cu bordul iluminat.
Cum fac postez aici.
Voi incerca sa inregistrez sinteza vocala "in actiune".
Daca inregistrarea va avea o calitate acceptabila o postez.
Alffel astept pe cineva cu un aparat mai performant ca al meu pentru a nu "faulta" originalul.

View Postmihai!, on 21 septembrie 2012 - 19:40, said:

Fantastic !
Cele mai bune urari.

Multumesc.

View Poststefan_pn, on 21 septembrie 2012 - 19:46, said:

Foarte frumos, felicitari ! O singura intrebare am, te urci in ea incaltat ?!

Multumesc.
Da, dar cu o pereche de pantofi curati, rezervati utilizarii in cele 2 masini.

View PostD_FENS, on 21 septembrie 2012 - 19:49, said:

Masina e superba,ai facut o treaba excelenta!Felicitari!Posted Image

Multumesc.

View PostPejeu, on 21 septembrie 2012 - 19:54, said:

Superbă mașina, splendid întreținută.

Și unul dintre modelele mele preferate. Pe lângă fuego, Peugeot 605, 504 coupe și altele.

Multumesc.
Trebuie sa recunosc ca Fuego se numara printre modelele preferate ale mele.

View Postconnectorxp, on 21 septembrie 2012 - 20:43, said:

Beton luminile alea galbene, vreau sa pun si eu pe proiectoare, special pentru ceata. Baga un filmulet pe Youtube la o calitate buna cu acel sistem, exista doar unul tras prost cu un telefon. Doar astea noi sa aibe sinteza vocala, la vremea ei a fost o dotare SF. Daca nu, poate o sa am eu drum prin BV in viitorul apropiat si filmam cu o camera buna si sunet de calitate, pentru imortalizarea lui.

Te astept sa filmam cu o camera buna si sunet de calitate intrucat eu nu am investit in gadgets.

O imagine (live mai ales) care imi da o senzatie de nedescris (de multumire), la volanul ei.
Cheile & brelocul original.

Attached Files



#21
Motorhead

Motorhead

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 871
  • Înscris: 17.12.2006
Pe unde trec sa admir bijuteria? Acum am vazut ca suntem din zone apropiate.

#22
connectorxp

connectorxp

    Avid mountaineer.

  • Grup: Moderators
  • Posts: 14,906
  • Înscris: 14.11.2004
Posted Image merita savurata Posted Image indelung, o bijuterie, care poate poza fara probleme pentru poze pe site-urile de profil. Ia arunca o intrebare pe 4Tuning, poate apreciaza si ei munca si ii dedica un articol.

Edited by connectorxp, 21 September 2012 - 21:41.


#23
curentelectric

curentelectric

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,239
  • Înscris: 31.05.2007
Bai fugiti d-acilea ca astea-s poze photoshopate de cand era masina noua ... N-are cum sa arate asa !

Serios acum, asa ceva as numi eu pasiune pentru masini. Felicitari pentru efortul depus si mai fa si niste kilometri cu ea, asa, vreun milion, ca sa ne spui impresii ...

#24
TurboDXman

TurboDXman

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,887
  • Înscris: 24.01.2009

View PostMotorhead, on 21 septembrie 2012 - 21:38, said:

Pe unde trec sa admir bijuteria? Acum am vazut ca suntem din zone apropiate.

Discutam detaliile pe privat. :)

View Postconnectorxp, on 21 septembrie 2012 - 21:41, said:

Posted Image merita savurata Posted Image indelung, o bijuterie, care poate poza fara probleme pentru poze pe site-urile de profil. Ia arunca o intrebare pe 4Tuning, poate apreciaza si ei munca si ii dedica un articol.

M-a batut si pe mine acest gand cu ceva vreme in urma dar am considerat ca ei fiind "specializati" in tuning, nu ar face obiectul activitatii lor favorita mea, intrucat nu am modificat absolut nimic la ea.

View Postcristi.r, on 21 septembrie 2012 - 22:37, said:

Bai fugiti d-acilea ca astea-s poze photoshopate de cand era masina noua ... N-are cum sa arate asa !

Serios acum, asa ceva as numi eu pasiune pentru masini. Felicitari pentru efortul depus si mai fa si niste kilometri cu ea, asa, vreun milion, ca sa ne spui impresii ...

Multumesc.
Ideea nu este rea deloc, dar avand in vedere ca doresc sa o mentin cat mai "fresh" cu putinta si la capitolul rulaj, ma voi rezuma la cativa km anual.

...actele ei se dezvaluie

Attached Files



#25
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,970
  • Înscris: 06.04.2007
Super, priceless !

Sunt de acord cu km cat mai putini daca este posibil, este intr-o stare ireprosabila gratie muncii si atentiei date la detalii care se vad si simt in poze (ma uitam cum poate sa arate si podul pedalier, incredibil, parca n-a stat nimeni la volan) si la varsta ei e pacat sa fie folosita ca masina de handralit.

Respect

#26
TurboDXman

TurboDXman

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,887
  • Înscris: 24.01.2009
Multumesc Ocatvian. ;)

Avand in vedere ca starea ei actuala este rodul eforturilor a doua generatii nu voi fi tocmai eu cel care o va "imbatrani" prematur pe soselele patriei, si nici in alta parte. :)

Observand ca detaliile ti-au atras atentia imi permit sa va prezint 3 dintre cele care o fac destul de rara, mai ales la noi.

Attached Files



#27
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,433
  • Înscris: 08.12.2006
Intr-adevar, asta este pasiune curata.
Incet-incet m-a prins si pe mine chestia asta (oricum eu am piticul asta cu pastratul masinii in stare cat mai buna) si am si ocazia sa o pun in practica, nu pe un exemplar atat de "nobil" cum este acest Renault ci pe unul mult mai comun, tot din familia renault - o Dacia 1300 din primele generatii (1975), practic un renault 12 asamblat la pitesti. Masina respectiva este in familie (masina bunicului), are 102.000km si este intr-o stare absolut impecabila. De fiecare data cand o conduc imi creaza o stare anume(ca si cum e o activitate speciala). Momentan masina este in posesia bunicului(care nu o mai conduce decat extrem de rar, o mai scot eu sau fratele meu din cand in cand la o plimbare), nu va fi vanduta si in viitor am in vedere sa pun la punct micile detalii necesare si sa o conserv ca si vehicul istoric.

#28
CorneliuRos

CorneliuRos

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,296
  • Înscris: 05.11.2011
Toata povestea imi aduce aminte de un Nissan bluebird hatchback 2.0 D din 86' dar care nu a avut nororcul sa aiba un asa proprietar ca tine!

#29
TurboDXman

TurboDXman

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,887
  • Înscris: 24.01.2009

View Postcloschkutza, on 22 septembrie 2012 - 13:42, said:

Intr-adevar, asta este pasiune curata.
Incet-incet m-a prins si pe mine chestia asta (oricum eu am piticul asta cu pastratul masinii in stare cat mai buna) si am si ocazia sa o pun in practica, nu pe un exemplar atat de "nobil" cum este acest Renault ci pe unul mult mai comun, tot din familia renault - o Dacia 1300 din primele generatii (1975), practic un renault 12 asamblat la pitesti. Masina respectiva este in familie (masina bunicului), are 102.000km si este intr-o stare absolut impecabila. De fiecare data cand o conduc imi creaza o stare anume(ca si cum e o activitate speciala). Momentan masina este in posesia bunicului(care nu o mai conduce decat extrem de rar, o mai scot eu sau fratele meu din cand in cand la o plimbare), nu va fi vanduta si in viitor am in vedere sa pun la punct micile detalii necesare si sa o conserv ca si vehicul istoric.

Multumesc.
Ma bucur sa intalnesc si aici alti iubitori ai frumosului, din lumea automobilistica -> autovehicule istorice si in devenire.
As fi bucuros sa vad cateva fotografii cu 1300-le. :)
Daca ai/vei avea nevoie de sfaturi in legatura intretinerea ei nu ezita.
Sunt si eu fan Dacia 1300 intrucat am avut in familie 3 exemplare, pe vremuri. ;)

View PostCorneliuRos, on 22 septembrie 2012 - 14:10, said:

Toata povestea imi aduce aminte de un Nissan bluebird hatchback 2.0 D din 86' dar care nu a avut nororcul sa aiba un asa proprietar ca tine!

Ma bucur ca povestea mea ti-a trezit amintiri.
Pacat de Bluebird.
Din nefericire foarte putine masini au sansa de a se conserva in stare impecabila, la noi, si nu numai, mai ales in fostul bloc comunist dar si in alte tari "emergente" acum :(

Povestea continua cu "saga" bornelor tip robinet Arelco: fiecare Renault 25 a fost dotat din fabrica cu un set, dar putine il mai au in zilele noastre, mai ales la noi, datorita proprietarilor succesivi si exploatarii nu tocmai "ortodoxe" a masinii.
Daca mai adaugam si fragilitatea lor, faptul ca "fluturii" sunt din plastic - unul casant, si protectiile exterioare asemenea, ave toate ingredientele unor accesorii rare si foarte cautate de pasionati.

Attached Files

  • Attached File  4.JPG   96.47K   234 downloads


#30
December

December

    Liberate te ex inferis !

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 20,334
  • Înscris: 14.06.2006
Felicitari pentru masina! Arata foarte bine si toti apreciem ca ai atata grija de ea.  Am avut si eu in vremurile "copilariei" un Renault, dar nu ca al tau, ci 18.

#31
Alex-Softpedia

Alex-Softpedia

    Împărat Republican

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,383
  • Înscris: 10.03.2009
Opinia mea e ca orice masina veche e frumoasa atata timp cat ramane stock si e intretinuta cat mai bine, masina ta corespunde si chiar depaseste asteptarile oricarui pasionat de masini clasice, desi inca nu se poate incadra in categoria masinilor clasice  conform Retromobil (30 ani de la incetarea fabricatiei modelului), e o masina clasica in ochii multora, inclusiv ai mei.

Sincere felicitari pentru masina, de-a lungul anilor mi-am mai aruncat privirea pe forumuri unde oamenii se lupta cu intretinerea/restaurarea masinilor vechi, stiu ce munca e si cat de rare sunt masinile care reusesc sa pastreze o linie a caroseriei si atatea piese originale precum a ta, toate elementele de interior fara zgarieturi, curate, la locul lor, e o raritate !

Daca ai cunostinte de limba Franceza merita sa-ti prezinti masina pe un forum dedicat din Franta, daca nu ai facut-o inca, sa subliniezi faptul ca esti ROMAN ca sa mai spalam imaginea tarii Posted Image

Inca o data felicitari, sa ai mare grija de ea, o sa urmaresc topicul. In limita banilor ar fi bine sa incepi sa strangi piese cat inca se mai gasesc (daca se mai gasesc usor, nici nu stiu, dar masina nu e tocmai foarte veche, in ceva ani o sa fie iar atunci sigur o sa ai probleme in a gasi piese).

Edited by alex-softpedia, 22 September 2012 - 15:36.


#32
TurboDXman

TurboDXman

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,887
  • Înscris: 24.01.2009

View PostDecember, on 22 septembrie 2012 - 15:21, said:

Felicitari pentru masina! Arata foarte bine si toti apreciem ca ai atata grija de ea.  Am avut si eu in vremurile "copilariei" un Renault, dar nu ca al tau, ci 18.

Multumesc!
Ma bucur ca am ocazia de a intalni aici, in virtual, atat de multi oameni care apreciaza sincer o asemenea masina.
Lucru destul de rar la noi...

Renault 18 (turbo) este unul din modelele mele preferate

View Postalex-softpedia, on 22 septembrie 2012 - 15:32, said:

Opinia mea e ca orice masina veche e frumoasa atata timp cat ramane stock si e intretinuta cat mai bine, masina ta corespunde si chiar depaseste asteptarile oricarui pasionat de masini clasice, desi inca nu se poate incadra in categoria masinilor clasice  conform Retromobil (30 ani de la incetarea fabricatiei modelului), e o masina clasica in ochii multora, inclusiv ai mei.

Sincere felicitari pentru masina, de-a lungul anilor mi-am mai aruncat privirea pe forumuri unde oamenii se lupta cu intretinerea/restaurarea masinilor vechi, stiu ce munca e si cat de rare sunt masinile care reusesc sa pastreze o linie a caroseriei si atatea piese originale precum a ta, toate elementele de interior fara zgarieturi, curate, la locul lor, e o raritate !

Daca ai cunostinte de limba Franceza merita sa-ti prezinti masina pe un forum dedicat din Franta, daca nu ai facut-o inca, sa subliniezi faptul ca esti ROMAN ca sa mai spalam imaginea tarii Posted Image

Inca o data felicitari, sa ai mare grija de ea, o sa urmaresc topicul. In limita banilor ar fi bine sa incepi sa strangi piese cat inca se mai gasesc (daca se mai gasesc usor, nici nu stiu, dar masina nu e tocmai foarte veche, in ceva ani o sa fie iar atunci sigur o sa ai probleme in a gasi piese).

Multumesc pentru aprecierea sincera si obiectiva Alex.
Si eu consider ca Renault 25 este deja o masina clasica, dar, asa cum ai mentionat deja, trebuie sa mai treaca niste ani (mai exact inca 10) pentru a putea deveni vehicul istoric.

Sunt constient de starea in care a fost pastrata de aceea voi continua sa depun eforturi pentru a o mentine in aceeasi stare si in masura posibilitatilor de a fi chiar mai bine intretinuta!

Din fericire, cunosc limba Franceza, si am prezentat deja masina pasionatilor marcii, membrii ai catorva forumuri franceze.

Acesta este blogul masinii la Renault: blogs.planeterenault.com/turbodxman.

Inca in "constructie"

Strang piese inca de cand o am.
Inca se mai gasesc consumabilele.
Multe repere nu mai sunt disponibile de multi ani, in schimb, pentru motor si nu numai (caroserie, ornamente...).
Noroc ca, din cand in cand, mai apar pe bursele franceze (online) piese din stoc pt ele.
Cel mai mare ajutor, insa, vine din partea altor proprietari de R 25, din Franta, pasionati si membrii ai forumurilor.


Ca tot ai adus vorba de piese, care nu mai sunt disponibile in reteaua Renault, iata 1 exemplu:

furtunul de apa din partea superioara a radiatorului a necesitat schimbarea cu 2 ani in urma, avand o fisura mica in interior.

Cunoscut fiind faptul ca piesele aftermarket au, de multe ori, o calitate inferioara celor originale, am facut tot posibilul (financiar) sa cumpar unul original.

Am fost la cel mai apropiat concesionar Renault, si am comandat furtunul.
Dupa 3 saptamani de asteptare (termenul "firesc" pentru a veni o piesa din Franta, pt "batrane") am fost anuntat ca nu mai este livrabil.

Fuga la cel mai apropiat magazin de piese si norocul a fost de partea mea, reusind sa gasim, inca, furtunul, aproape identic cu originalul, pe producator, Gates. :)

Am profitat de ocazie si l-am luat si pe cel din partea inferioara a radiatorului, pentru ca masina avea atunci 20 de ani deci toate componentele de cauciuc sunt imbatranite.

Attached Files



#33
Alex-Softpedia

Alex-Softpedia

    Împărat Republican

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,383
  • Înscris: 10.03.2009
Dupa cum ma asteptam se pare ca achizitionarea pieselor deja transcede granitele tarii, e foarte bine ca faci parte din comunitati internationale de pasionati, cred ca e un must pentru posesorii unor asa masini Posted Image

Unele piese se potrivesc de la alte modele ? Ca de exemplu de la Renault 21 sau chiar de la copilasul Safrane (care e de asemenea o masina foarte frumoasa).

Edited by alex-softpedia, 22 September 2012 - 16:08.


#34
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,970
  • Înscris: 06.04.2007

View Postturbodxman, on 22 septembrie 2012 - 15:10, said:

Povestea continua cu "saga" bornelor tip robinet Arelco: fiecare Renault 25 a fost dotat din fabrica cu un set, dar putine il mai au in zilele noastre, mai ales la noi, datorita proprietarilor succesivi si exploatarii nu tocmai "ortodoxe" a masinii.
Daca mai adaugam si fragilitatea lor, faptul ca "fluturii" sunt din plastic - unul casant, si protectiile exterioare asemenea, ave toate ingredientele unor accesorii rare si foarte cautate de pasionati.
Detaliile sunt cruciale, orice iubitor in domeniu ramane cel putin impresionat sa vada piese originale, in stare de functionare si aspect ireprosabil, asa cum le-a dat fabrica (exemplu si casetofonul de la cealalta)

Imi vine in minte acum un concurs de masini clasice vazut la tv, masina care a luat locul 2 nu a luat locul 1 pt ca unele parti ale masinii erau cromate exagerat (defapt trebuiau sa fie nichelate) fata de cum a dat-o fabrica.

Edited by Octavian___, 22 September 2012 - 17:50.


#35
TurboDXman

TurboDXman

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,887
  • Înscris: 24.01.2009

View Postalex-softpedia, on 22 septembrie 2012 - 16:03, said:

Dupa cum ma asteptam se pare ca achizitionarea pieselor deja transcede granitele tarii, e foarte bine ca faci parte din comunitati internationale de pasionati, cred ca e un must pentru posesorii unor asa masini Posted Image

Unele piese se potrivesc de la alte modele ? Ca de exemplu de la Renault 21 sau chiar de la copilasul Safrane (care e de asemenea o masina foarte frumoasa).

Ai intuit, inca odata, perfect realitatea. ;)
Datorita faptului ca in Romania, nici Renault 25 si nici 21, samd  nu au fost modele importate la care mai adaugam trecerea timpului, este mai mult decat binevenita piata externa a pieselor de schimb pentru a putea intretine ca la carte o masina mai veche de 20 de ani.
In cazul modelului pe care il detin, R 25 TDX, am norocul ca motorul J8S a fost montat si pe alte modele Renault: 21, Safrane,... deci fiind multe motoare de acest tip produse pe o perioada mai mare e un avantaj.
In rest mai nimic.

View PostOctavian___, on 22 septembrie 2012 - 17:49, said:

Detaliile sunt cruciale, orice iubitor in domeniu ramane cel putin impresionat sa vada piese originale, in stare de functionare si aspect ireprosabil, asa cum le-a dat fabrica (exemplu si casetofonul de la cealalta)

Imi vine in minte acum un concurs de masini clasice vazut la tv, masina care a luat locul 2 nu a luat locul 1 pt ca unele parti ale masinii erau cromate exagerat (defapt trebuiau sa fie nichelate) fata de cum a dat-o fabrica.

Ai perfecta dreptate!
Tocmai de aceea mi-am propus sa o mentin 100% originala si pe cealalta sa o aduc cat mai aproape de originalitate (asa cum a iesit de pe poarta fabricii). :)

Catalogul de prezentare a modelului Renault 25 editia 1990 (an in care a fost fabricata a mea). :)

Attached Files



#36
TurboDXman

TurboDXman

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,887
  • Înscris: 24.01.2009
Un alt detaliu pentru a carui realizare am cautat ani buni modelul este eticheta de revizie.
Model utilizat incepand cu anul 1997.

De cand am preluat masina mi-am dorit un set de bandouri (cele de pe portiere) noi, sau ca noi. Posted Image

Cautarea lor a durat ani buni, intrucat nu mai sunt disponibile in reteaua Renault de mult timp. Posted Image

La un moment dat, a venit si vremea lor.Posted Image

Iata-le pe masina Posted Image

Attached Files



Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate