Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Recomandare service pentru repara...

Premier Energy se listeaza la bursa

Unde recomandati un CT cu Casa de...

Adaptare masina pentru o persoana...
 Bios laptop Myria MY8315

Folie display laptop in Bucuresti?

Incalzire cu Boiler cu PDC + IPAT...

Salariu de șofer Uber 8000 l...
 Problema token semnatura electron...

Incarcator diy China

Unde au disparut tancurile federa...

RMN Decontat
 Jgheab clasic forma "U"- ...

Reparatie plafoniera LED

Problema PC - se blocheaza sau re...

Notebook HP 840G2 - Upgrade RAM, ...
 

Renault 25 - Povestea unei pasiuni

- - - - -
  • Please log in to reply
1313 replies to this topic

#55
overseas

overseas

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,139
  • Înscris: 09.01.2007
oau ! a fost prima masina straina condusa, asta era prin '94-95, mi s-a parut racheta
Frumos, felicitari !

#56
TurboDXman

TurboDXman

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,887
  • Înscris: 24.01.2009
Multumesc overseas. ;)

Si in cazul meu situatia a fost similara.
Prima masina straina in care m-am urcat.
O senzatie de nedescris si neuitat.

Ultimul autocolant ce a necesitat refacerea, in cazul acestei masini, a fost acesta

Unul din accesoriile Renault Boutique la care multi pasionati Renault viseaza este setul de becuri si sigurante de rezerva, comercializat in perioada in care modelul era inca in vanzare.
Printri-un concurs fericit de imprejurari am avut sansa de a obtine unul complet, si sigilat (lucru la care nu speram niciodata), facut special pentru Renault 25 (eu cautam unul din anii 80-90 inital).

Attached Files



#57
TurboDXman

TurboDXman

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,887
  • Înscris: 24.01.2009
Ivindu-se o oportunitate, am profitat de ea si i-am luat 2 proiectoare de ceata noi, Valeo.

Attached Files



#58
TurboDXman

TurboDXman

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,887
  • Înscris: 24.01.2009
Alte detalii ce merita mentionate sunt capacele plafonierelor care in cazul tuturor Renault 25 Phase 2 ingalbenesc in timp (plasticul imbatraneste vizibil).
Cele de Phase 1 se mentin albe in timp.

In cazul masinii mele am vanat un set de pe stoc, pt Phase 1.

Attached Files



#59
connectorxp

connectorxp

    Avid mountaineer.

  • Grup: Moderators
  • Posts: 14,908
  • Înscris: 14.11.2004
Proiectoarele alea arata excelent, oare unde se mai gasesc stocuri cu asa ceva?

#60
TurboDXman

TurboDXman

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,887
  • Înscris: 24.01.2009
Si eu mi-am spus ca nu pot rata o asemenea ocazie. ;)
In acest caz, Franta. :)

bornele tip robinet ARELCO, o alta "prada" ravnita de colectionarii de R 12, 19, 20, 21, 25, 30

Attached Files



#61
TurboDXman

TurboDXman

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,887
  • Înscris: 24.01.2009
Ca orice fan care se respecta :P am decis, la un moment dat, sa imi inramez imaginea favoritei.

Once in place

Attached Files



#62
connectorxp

connectorxp

    Avid mountaineer.

  • Grup: Moderators
  • Posts: 14,908
  • Înscris: 14.11.2004
Tu cu pozele de la masina, poti imbogati articolele de pe Wikipedia. Am vorbit de inregistrator, urmeaza sa fac rost de el cand am drum in BV si sa inregistrez sistemul de sinteza vocala, nu merita pierduta ocazia :)

#63
TurboDXman

TurboDXman

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,887
  • Înscris: 24.01.2009
Mi-ai dat o idee foarte buna! ;)
M-a batut pe mine un gand mai demult, in acest sens, dar am reuntat in fata tentatiilor care apar permanent pe net + intretinerea. :)

Perfect!
Va fi primul pas spre eternity :P

Alte picanterii in a caror cautare am "alergat" ani buni sunt aceste placute de inmatriculare asa cum au avut exemplarele din showroomurile din Franta, in perioada in care au fost comercializate (1984-1992). Posted Image

Attached Files



#64
connectorxp

connectorxp

    Avid mountaineer.

  • Grup: Moderators
  • Posts: 14,908
  • Înscris: 14.11.2004
Oho, dar chiar avem raritati, eu incerc sa ma lipesc de unele cu Prius scris pe ele, dar in cel mai rau caz folosesc o sigla vectoriala cu numele masinii si le plotez in colant negru si le aplic pe un forex alb.

#65
TurboDXman

TurboDXman

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,887
  • Înscris: 24.01.2009
among other goodies ... bavetele fata Posted Image

Attached Files



#66
v3lsatis

v3lsatis

    【HD】

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,173
  • Înscris: 19.12.2004
Ceva detalii tehnice?
M-am uitat prin topic dar n-am gasit.
Felicitari pentru bijuterie !

#67
TurboDXman

TurboDXman

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,887
  • Înscris: 24.01.2009
Multumesc v3lsatis. ;)

Am omis, intr-adevar sa mentionez detaliile tehnice Posted Image

2068 cmc turbodiesel
injectie mecanica
65kW
v max 172km/h
transmisie manuala in 5 trepte

#68
connectorxp

connectorxp

    Avid mountaineer.

  • Grup: Moderators
  • Posts: 14,908
  • Înscris: 14.11.2004
Ala da motor relaxat Posted Image, sa scoti doar 65 KW cand acum se scoate tot atat dintr-un 1.6 TDI/1.5 dCi, iar Toyo scoate 170CP din aceeasi cilindree.

Edited by connectorxp, 25 September 2012 - 17:47.


#69
TurboDXman

TurboDXman

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,887
  • Înscris: 24.01.2009
Atunci erau alte vremuri... si alte motoare. Posted Image

si cele spate Posted Image

Attached Files


Edited by turbodxman, 25 September 2012 - 19:24.


#70
TurboDXman

TurboDXman

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,887
  • Înscris: 24.01.2009
Un alt accesoriu, de epoca, este discul pt parcare utilizat in Franta pana in anii '90.

Attached Files


Edited by turbodxman, 25 September 2012 - 20:06.


#71
Alex-Softpedia

Alex-Softpedia

    Împărat Republican

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,383
  • Înscris: 10.03.2009
Cred ca tu ai un mic muzeu Renault dar nu vrei sa ne spui Posted Image

#72
TurboDXman

TurboDXman

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,887
  • Înscris: 24.01.2009
Aici m-ai prins Posted Image
Acum ca a fost dezvaluit "secretul" voi posta in continuare alte bunătățuri Posted Image

La un moment dat mi-am spus: trebuie sa am 1 breloc cu logo-ul Vasarely (emblema utilizata de Renault intre anii 1972-1992).

Si dupa indelungi cautari l-am gasit pe acesta.

A fost primul (deschizatorul drumului catre colectia de brelocuri Renault) Posted Image

Cum lanyardurile nu preau erau in voga in anii '90 a trebuit sa ma multumesc, deocamdata, cu unul actual

Attached Files



Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate