Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Renault 25 - Povestea unei pasiuni
Last Updated: Mar 04 2017 21:45, Started by
TurboDXman
, Sep 21 2012 17:20
·
0
#55
Posted 24 September 2012 - 17:25
oau ! a fost prima masina straina condusa, asta era prin '94-95, mi s-a parut racheta
Frumos, felicitari ! |
#56
Posted 24 September 2012 - 18:13
Multumesc overseas.
Si in cazul meu situatia a fost similara. Prima masina straina in care m-am urcat. O senzatie de nedescris si neuitat. Ultimul autocolant ce a necesitat refacerea, in cazul acestei masini, a fost acesta Unul din accesoriile Renault Boutique la care multi pasionati Renault viseaza este setul de becuri si sigurante de rezerva, comercializat in perioada in care modelul era inca in vanzare. Printri-un concurs fericit de imprejurari am avut sansa de a obtine unul complet, si sigilat (lucru la care nu speram niciodata), facut special pentru Renault 25 (eu cautam unul din anii 80-90 inital). Attached Files |
#57
Posted 24 September 2012 - 22:12
Ivindu-se o oportunitate, am profitat de ea si i-am luat 2 proiectoare de ceata noi, Valeo.
Attached Files |
#58
Posted 25 September 2012 - 09:04
Alte detalii ce merita mentionate sunt capacele plafonierelor care in cazul tuturor Renault 25 Phase 2 ingalbenesc in timp (plasticul imbatraneste vizibil).
Cele de Phase 1 se mentin albe in timp. In cazul masinii mele am vanat un set de pe stoc, pt Phase 1. Attached Files |
#59
Posted 25 September 2012 - 09:59
Proiectoarele alea arata excelent, oare unde se mai gasesc stocuri cu asa ceva?
|
#60
Posted 25 September 2012 - 11:14
Si eu mi-am spus ca nu pot rata o asemenea ocazie.
In acest caz, Franta. bornele tip robinet ARELCO, o alta "prada" ravnita de colectionarii de R 12, 19, 20, 21, 25, 30 Attached Files |
#61
Posted 25 September 2012 - 14:36
Ca orice fan care se respecta am decis, la un moment dat, sa imi inramez imaginea favoritei.
Once in place Attached Files |
#62
Posted 25 September 2012 - 15:03
Tu cu pozele de la masina, poti imbogati articolele de pe Wikipedia. Am vorbit de inregistrator, urmeaza sa fac rost de el cand am drum in BV si sa inregistrez sistemul de sinteza vocala, nu merita pierduta ocazia
|
#63
Posted 25 September 2012 - 16:31
Mi-ai dat o idee foarte buna!
M-a batut pe mine un gand mai demult, in acest sens, dar am reuntat in fata tentatiilor care apar permanent pe net + intretinerea. Perfect! Va fi primul pas spre eternity Alte picanterii in a caror cautare am "alergat" ani buni sunt aceste placute de inmatriculare asa cum au avut exemplarele din showroomurile din Franta, in perioada in care au fost comercializate (1984-1992). Attached Files |
#64
Posted 25 September 2012 - 17:12
Oho, dar chiar avem raritati, eu incerc sa ma lipesc de unele cu Prius scris pe ele, dar in cel mai rau caz folosesc o sigla vectoriala cu numele masinii si le plotez in colant negru si le aplic pe un forex alb.
|
|
#65
Posted 25 September 2012 - 17:14
among other goodies ... bavetele fata
Attached Files |
#66
Posted 25 September 2012 - 17:26
Ceva detalii tehnice?
M-am uitat prin topic dar n-am gasit. Felicitari pentru bijuterie ! |
#67
Posted 25 September 2012 - 17:43
Multumesc v3lsatis.
Am omis, intr-adevar sa mentionez detaliile tehnice 2068 cmc turbodiesel injectie mecanica 65kW v max 172km/h transmisie manuala in 5 trepte |
#68
Posted 25 September 2012 - 17:47
Ala da motor relaxat , sa scoti doar 65 KW cand acum se scoate tot atat dintr-un 1.6 TDI/1.5 dCi, iar Toyo scoate 170CP din aceeasi cilindree.
Edited by connectorxp, 25 September 2012 - 17:47. |
#69
Posted 25 September 2012 - 19:20
Atunci erau alte vremuri... si alte motoare.
si cele spate Attached FilesEdited by turbodxman, 25 September 2012 - 19:24. |
|
#70
Posted 25 September 2012 - 20:05
Un alt accesoriu, de epoca, este discul pt parcare utilizat in Franta pana in anii '90.
Attached FilesEdited by turbodxman, 25 September 2012 - 20:06. |
#71
Posted 25 September 2012 - 20:08
Cred ca tu ai un mic muzeu Renault dar nu vrei sa ne spui
|
#72
Posted 25 September 2012 - 20:39
Aici m-ai prins
Acum ca a fost dezvaluit "secretul" voi posta in continuare alte bunătățuri La un moment dat mi-am spus: trebuie sa am 1 breloc cu logo-ul Vasarely (emblema utilizata de Renault intre anii 1972-1992). Si dupa indelungi cautari l-am gasit pe acesta. A fost primul (deschizatorul drumului catre colectia de brelocuri Renault) Cum lanyardurile nu preau erau in voga in anii '90 a trebuit sa ma multumesc, deocamdata, cu unul actual Attached Files |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users