Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Alegere SUV: Mercedes ML 250 - VW Touareg 3.0
Last Updated: Mar 28 2013 17:43, Started by
movy
, Aug 08 2012 10:16
·
0
#37
Posted 11 August 2012 - 22:56
ionut_ionut, on 9th August 2012, 17:49, said: Duster 1.5dci,x1 18-20d. Pt initiator,nu merita x5,apare modelul nou. Buburuzele alea nu sunt SUV-uri, sorry! X1 e o seria 1 cu ceva garda la sol si bombat, iar Duster e o coaja cateodata 4x4. La motorizari, ambele sunt datate cu motoare ce trag bine pe motosape. Acel L4 de pe X1 e o gluma proasta, demna de Renault, nu de BMW. === ML 250 CDI are 250 Kg, adica clasa 2t+ standard pt SUV. La un SUV, tinuta de drum nu e data doar de forma si motorizare, ci de suspensii. La masinile noi/scumpe suspensiile sunt adaptabile fie cu perna de aer, fie amortizoare magnetice. |
#39
Posted 12 August 2012 - 19:19
inca n-a fost testat euroncap... nici ML nou nici X5 curent...
Edited by gtk, 12 August 2012 - 19:21. |
#40
Posted 13 August 2012 - 02:15
#42
Posted 14 August 2012 - 19:05
X5 nici nu va mai fi probabil, apare cel nou in curand, probabil din aprilie/mai 2013 se vor lua comenzi zic eu. Gasesti EuroNCAP pentru X5 2003.
Am mers si eu cu ML 250 CDI - mi s-a parut ca motorul e cam mic pentru caroserie. In oras e OK, dar incarcata cu 4-5 persoane si bagaje, pe serpentine sau la peste 120 km/h cred ca gafaie. Suspensia interesanta, mi s-a parut ca absoarbe bine denivelarile, foarte similara senzatia cu cea de pe Touareg cu suspensii pneumatice insa. Ma intreb cum o fi cu Airmatic. Din pacate timp de livrare de 7-8-9 luni de la comanda...e ceva, inseamna sa fii chitit pe aceasta masina. Touareg de 204 CP - am mers si cu el la un drive test prelungit, era de asemenea OK pentru oras dar as merge pe 245 CP clar, se simte diferenta la o caroserie asa de mare si grea. O sa fac si eu curand un test cu Touareg 245 CP, revin cu impresii. |
#43
Posted 14 August 2012 - 21:36
adilushu, on 14th August 2012, 20:05, said: X5 nici nu va mai fi probabil, apare cel nou in curand, probabil din aprilie/mai 2013 se vor lua comenzi zic eu. Gasesti EuroNCAP pentru X5 2003. Touareg de 204 CP - am mers si cu el la un drive test prelungit, era de asemenea OK pentru oras dar as merge pe 245 CP clar, se simte diferenta la o caroserie asa de mare si grea. Era modelul cu suspensia clasica sau pneumatica ? Eu am mers cu cel de 204 CP si suspensia clasica si mi-a placut cum se comporta si motorul si suspensia. Nu am avut ocazia sa conduc modelul cu suspensia pneumatica. Tinand cont nu am un condus sportiv, plus 2 copii mici nu caut un motor cu veleitati sportive. Am vazut ca la cutia de Touareg exista si o pozitie S. Este cumva un modul sport de schimbare mai rapida a vitezelor ?? Momentan inclin spre VW Touareg 204 CP varianta Mountain (la care oricum nu se poate pune suspensia pneumatica). Dar dotarile standard + optionalele dorite de mine: - Area view" inclusiv camera spate "Rear" - Actionare electrica hayon - Aer conditionat 4 Corner Climatronic si capacitate rezervor marita la 100 litri - Airbag genunchi sofer - Airbaguri laterale si cap locuri spate cu centura si sistem pretensionare centuri locuri exterioare spate - Instalatie spalare faruri - Pachet sport "Interior" - Radiosistem de navigatie"RNS 850", receptor radio digital DAB ,ecran color si computer de bord Premium cu display color ajunge la un pret de catalog de 51.060 euro (TVA inclus), minus discount-ul obtinut de la dealer. La BMW X5 cu Summer Edition as putea lua in aprox 52.000-54.000 Euro (TVA inclus) motorul de 245 CP dar fara prea multe dotari - fara a mai putea obtine alta reducere deoarece au reducerea de Summer Edition. La Mercedes ML 250 pretul se apropie de 62.000-64.000 Euro (TVA inclus), iar discount-ul acordat de dealer nu este unul foarte mare (masina abia lansata). La VW Touareg mai ramane de vazut motorizarea de 204 CP vs 245 CP si daca se merita suspensia pneumatica sau nu (in conditiile in care masina nu va fi folosita offroad - exceptie un gratar sau mers la munte la pensiuni, dar e un offroad usor si pe distante scurte). Daca ajung la concluzia ca este obligatorie aceasta suspensie problema este ca nu mai pot alege model Mountain si trebuie sa merg pe versiunea de echipare V6 pretul ajunge la 56.267 Euro (din care 3.093 euro este suspensia pneumatica), diferenta fiind de la reducerea avuta de modelul Mountain (am ales acelasi dotari in ambele variante). Asa ca intrebarea este daca este obligatorie suspensia pneumatica sa platesc 3.093 euro pentru ea, plus inca putin peste 2.000 euro diferenta la aceeasi optionale intre cele doua modele de dotari ? |
#44
Posted 16 August 2012 - 07:38
movy, on 14th August 2012, 22:36, said: Era modelul cu suspensia clasica sau pneumatica ? Am vazut ca la cutia de Touareg exista si o pozitie S. Este cumva un modul sport de schimbare mai rapida a vitezelor ?? La drive test am mers cu 204 CP fara suspensie pneumatica. Era ok, poate un pic mai rigid. Am avut insa un Touareg 4.5 ani, cu suspensie pneumatica. N-as renunta la ea daca as avea din nou Touareg. Avantajele mi s-au parut multe: - ride quality - foarte buna in setarea Normal - pe autostrazi si drumuri bune - in Sport, coboara garda la sol, poti merge cu viteza mai mare, nu ai ruliu mai deloc - in Confort, pe drumuri neasfaltate sau cu gropi serioase, nu simiti mai nimic - ajuta si la setarile garzii la sol, o poti varia de la 16cm parca pana la 30 cm. Iarna, in zapada mare, iti ridici "fustele" la 30 cm si esti boier. Nu m-am obosit niciodata sa dau zapada de langa masina, doar am ridicat-o in Off-road Extrem sau cum se chema, 30cm la sol - si gata. Si varianta de Load, cand lasa masina foarte jos, mi-a folosit cand am avut de carat ceva ff greu. - Si compresorul mai ajuta - mai umfli o roata, o bicicleta, roata unui tovaras in suferinta - in fine - asta o rezolvi si cu un compresor de 100 RON. Ca si dezavantaje - am inteles ca s-au mai stricat - mai ales un releu caruia i s-au sudat contactele si a crapat compresorul, mergand in continuu. Eu nu am avut probleme cat am avut masina. Da, exista un mod Sport al cutiei, schimba vitezele mai sus, masina reactioneaza astfel mai bine. Cu cutia in S si cu suspensia in Sport - masina sufera oarece transformari - nu devine chiar berlina dar nu prea mai simti ca e SUV, reactioneaza bine. Am mers si cu ML 250 - masina mi-a placut, dar nu motorul. Incarcata cu 5 persoane, bagaje, pe serpentine - e clar ca gafaie rau. Opinia mea e ca in Romania ai nevoie totusi de ceva putere si putinta in depasiri, lunad motorizare mica pentru o masina grea...e OK in oras, pe drumuri insa e mai rau. X5 - foarte dure suspensiile pentru un familist dupa parerea mea. Masina - buna, foarte bine legata, cu totul alta senzatie decat in ML. Pozitia de condus mi s-a parut foarte inalta. Mi-a placut in general, insa suspensiile... In fine, cred ca si suspensiile standard sunt foarte OK pentru Touareg, daca mi-as mai lua unul as alege insa sigur suspensiile peumatice - pentru ca le-am avut si am vazut ce pot. |
#45
Posted 16 August 2012 - 10:04
movy, on 14th August 2012, 22:36, said: Am vazut ca la cutia de Touareg exista si o pozitie S. Este cumva un modul sport de schimbare mai rapida a vitezelor ?? Treptele se schimba al fel de repede (200ms),in S tine motorul mai turat,deci raspunde mai bine. Momentan inclin spre VW Touareg 204 CP varianta Mountain (la care oricum nu se poate pune suspensia pneumatica). Dar dotarile standard + optionalele dorite de mine: - Area view" inclusiv camera spate "Rear" - Actionare electrica hayon - Aer conditionat 4 Corner Climatronic si capacitate rezervor marita la 100 litri - Airbag genunchi sofer - Airbaguri laterale si cap locuri spate cu centura si sistem pretensionare centuri locuri exterioare spate - Instalatie spalare faruri - Pachet sport "Interior" - Radiosistem de navigatie"RNS 850", receptor radio digital DAB ,ecran color si computer de bord Premium cu display color ajunge la un pret de catalog de 51.060 euro (TVA inclus), minus discount-ul obtinut de la dealer. Ideal ar fi sa iei motorul de 245cp+susp. pneumatica+sc confort,piele total,niste trim-uri la interior din lemn/aluminu,sc incazlite fata/spate,macar niste jante pe 18,bi-xenon adaptiv,etc Este pacat sa dai 50k euro pe o masina cheala. La VW Touareg mai ramane de vazut motorizarea de 204 CP vs 245 CP si daca se merita suspensia pneumatica sau nu (in conditiile in care masina nu va fi folosita offroad - exceptie un gratar sau mers la munte la pensiuni, dar e un offroad usor si pe distante scurte). Daca ajung la concluzia ca este obligatorie aceasta suspensie problema este ca nu mai pot alege model Mountain si trebuie sa merg pe versiunea de echipare V6 pretul ajunge la 56.267 Euro (din care 3.093 euro este suspensia pneumatica), diferenta fiind de la reducerea avuta de modelul Mountain (am ales acelasi dotari in ambele variante). Asa ca intrebarea este daca este obligatorie suspensia pneumatica sa platesc 3.093 euro pentru ea, plus inca putin peste 2.000 euro diferenta la aceeasi optionale intre cele doua modele de dotari ? Merita,susp pneumatica nu inseamna doar modificarea garzii la sol ci si o tinuta de drum superioara,confort sporit,posibilitatea de a adapta susp in functie de necesitati (autostrada/drum prost asfaltat,off-road). Edited by ionutMembruAnonimut, 16 August 2012 - 10:05. |
#46
Posted 16 August 2012 - 23:22
Movy eu te sfatui sa ai "putintica radare" ... si sa astepti noul X5
|
|
#47
Posted 20 August 2012 - 20:32
Cum a ramas, te-ai hotarat la ceva?
Cu ML 350 CDI ai mers? |
#48
Posted 20 August 2012 - 20:50
Am mers cu ML 350, VW Touareg 245 CP si BMW X5 306 CP.
Ca si calitate a materialelor la interior mi-a placut ML. Ca si design al interiorului mi-a placut Touareg (afisajul intre ceasurile de bord, RN850 cu touch screen, sistemul AriaView). Ca si mod de raspuns al motorului si cutiei de viteze ML 350 are un lag la apasarea pedalei, BMW de 306 CP raspunde conform asteptarilor. Ce m-a impresionat placut a fost motorul de 204 CP de la Touareg, parca peste cel de la ML 350. Nu am luat inca o decizie. Mai astept un drive test cu Touareg 245 CP si suspensie pneumatica. Dintre ML 350 si Touareg 204 CP cu suspensii clasice pe arcuri m-am simtit mai bine in Touareg. La Touareg suspensia pneumatica am vazut ca are 3 setari la amortizoare + reglarea garziu la sol - pentru aprox 3.000 euro. La ML pachetul airmatic are doar 2 setari la amortizoare si nu stiu cu reglarea garzii la sol. Am vazut ca mai este o optiune on road-off road care permite ridicarea si coborarea garzii. Amandoua insa ajung peste 4.000 euro. Nu am gasit posesori de Touareg 204 CP suspensie standard si de ML 250. Pe forumurile dedicate VW si Mercedes nu gasesc mai nimic. |
#49
Posted 12 February 2013 - 02:21
Buna seara la toata lumea!Am o mare problema daca ma poate ajuta cineva cu o informatie.M.am decis sa-mi iau un Touareg model 2007 cu facelift,3.0 V6.Am incercat 2 masini,una din 2008 240cp si una din 2007 225 cp..Nu stiu daca a fost doar o impresie dar parca la cea din 2007 motorul facea ca la tractor!La varianta din 2008 stie cineva sa-mi spuna daca in afara de cresterea in cp s-a mai umblat si la altceva la motor,sau a fost doar o impresie de-a mea!!!
|
#50
Posted 13 February 2013 - 00:52
Cel din 2008 are motor common rail, celălalt are motor pumpe duse.
|
#51
Posted 14 February 2013 - 04:21
|
#52
Posted 28 March 2013 - 17:43
movy, on 08 august 2012 - 10:16, said:
Daca are cineva VW cu garantie de 4 ani poate imi spune ce acopera primii 2 si si ce acopera anii 3-4. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users