Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Alegere SUV: Mercedes ML 250 - VW Touareg 3.0
#19
Posted 08 August 2012 - 22:15
Pai are importanta prietenas,una este Buc si alta Calafat sau mai stiu eu ce minunatie,una este la 2:00am alta la 8:00 si tot asa,nu exista suv mare care sa consume 10 in oras.Consumuri de 10 chiar si mai mici se pot obtine doar cu suvuri compacte de ut generatie,pana in 2000cm.
Prod. da un consum pt Lc 120de 11.5 oras, 7.5 ex.urban,adica conditii ideale.Cu siguranta stii ca in afara orasului daca nu dormi pe tine consuma in jur de 10,ca orice suv mare ? |
#20
Posted 09 August 2012 - 07:26
Nu mai spuneti prostii...
Orice SUV, in oras trece de 10 binisor, pana catre 15, daca situatia e "stagnata". Cu nici un suv nu scazi sub 10 decat daca dormi pe tine la volan. |
#22
Posted 09 August 2012 - 11:03
sandel_u, on 8th August 2012, 16:55, said: Pai nu trebuie sa stii. Nu s-a nascut nimeni invatat, dar poti sa te informezi. Nici eu nu stiam ca de instabil este dar apoi am gasit 2 clipuri, cred ca aici pe forum: 1. [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/HJ538H_KZCI?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] 2. [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/zaYFLb8WMGM?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Parerea mea este ca e ceva in neregula cu testul ala, pana la urma noul Grand Cherokee este construit pe platfoma noului Mercedes M Klasse. IN afara de asta, mi se pare ca Jeepul este condus altfel decat celelalte doua SUV uri care nu s-au rasturnat. |
#23
Posted 09 August 2012 - 12:36
ionut_ionut, on 8th August 2012, 23:15, said: Pai are importanta prietenas,una este Buc si alta Calafat sau mai stiu eu ce minunatie,una este la 2:00am alta la 8:00 si tot asa,nu exista suv mare care sa consume 10 in oras.Consumuri de 10 chiar si mai mici se pot obtine doar cu suvuri compacte de ut generatie,pana in 2000cm. Prod. da un consum pt Lc 120de 11.5 oras, 7.5 ex.urban,adica conditii ideale.Cu siguranta stii ca in afara orasului daca nu dormi pe tine consuma in jur de 10,ca orice suv mare ? richelieu, on 9th August 2012, 11:06, said: Corect. Se poate intampla in cazuri particulare.....dar asta nu inseamna ca masina aia consuma 10% in oras, indiferent de sofer, modul de exploatare si nu in ultimul rand....de oras. Mercedesul si Toyota au fost conduse de acelasi sofer si in acelasi stil? GeorgeM, on 9th August 2012, 12:03, said: Parerea mea este ca e ceva in neregula cu testul ala, pana la urma noul Grand Cherokee este construit pe platfoma noului Mercedes M Klasse. IN afara de asta, mi se pare ca Jeepul este condus altfel decat celelalte doua SUV uri care nu s-au rasturnat. |
#25
Posted 09 August 2012 - 16:59
Am fost azi si am facut drive test si cu BMW X5 40d (din pacate) cu motorul mai mare de 300 CP. Interiorul mai sobru, simplu, ceasurile de bord la fel simple. Singurul lucru care atrage atentia este idrive si ecranul de 6,8" (parca), dar si acolo sunt putine informatiile ce se pot afisa (comparativ cu Touareg).
Tinuta de drum a fost buna, peste ML dar nu pot spune daca fata de Touareg sunt diferente foarte mari. Senzatia la condus este una mai sus (ridicata), parca nu te mai simti una cu masina la drum. Suspensia nu este foarte tare, am mers si pe drum de piatra (de tara) si e confortabila. Eu personal nu am fost convins 100%, in schimb sotiei ii place ca este mai mare fata de Touareg. Plusuri la BMW: cei 5 ani intretinere gratuita + extinderea garantiei de la 2 ani la 5 ani in limita a 100.000 km la un cost de aprox 1.000 euro (garantie integrala: din bara in bara, fara limitari). Am primit o oferta de un BMW X5 30d la un pret de aprox 54.000 euro (tva inclus). E adevarat ca nu prea are multe dotari (sunt modele existente pe stoc). Mai astept pana luni sa vad ce alte oferte mai primesc de la ei cu masina aflate in stoc cu promotia Summer Edition. Luni sau marti am sa merg iar la VW sa mai fac un drive cu Touareg (pe acelasi traseu pe care am mers cu X5 - sa vad comparatia efectiva intre cele 2). |
#26
Posted 09 August 2012 - 17:49
sandel_u, on 9th August 2012, 13:36, said: Eu nu spun ca o sa aiba consumul 2% in conditii de trafic foarte greu in Bucuresti si nici ca o sa aiba 10% pe exterior. Spun doar ca indiferent ca o sa fie intr-un oras mare sau mai mic, cel mai bun consum o sa il scoata cu Toyota M-am uitat pe forumul dedicat,consum in CT 12-12,5 ,AB -12,5, TM 12-15,Buc de la 13 in sus,afara de la 8 in sus,cam atat scoate orice suv din ac ani cu motor de 3.0. Pe bune,daca era cel mai economic suv mare era premiat.In fond hai sa tinem cont si de faptul ca 3.0d4d este un L4 iar concurenta V6/L6. Courage, on 9th August 2012, 08:26, said: Nu mai spuneti prostii... Orice SUV, in oras trece de 10 binisor, pana catre 15, daca situatia e "stagnata". Cu nici un suv nu scazi sub 10 decat daca dormi pe tine la volan. Duster 1.5dci,x1 18-20d. Pt initiator,nu merita x5,apare modelul nou. |
#27
Posted 09 August 2012 - 21:43
sandel_u, on 8th August 2012, 14:45, said: In nici un caz Grand Cherokee. Masina aia se rastoarna imediat. Cauta pe Youtube moose test. |
#28
Posted 09 August 2012 - 23:34
sandel_u, on 9th August 2012, 13:36, said: Spun doar ca indiferent ca o sa fie intr-un oras mare sau mai mic, cel mai bun consum o sa il scoata cu Toyota. Edited by gtk, 09 August 2012 - 23:36. |
|
#29
Posted 10 August 2012 - 10:14
Eu nu inteleg cum poate cineva sa vrea sa isi ia masina de 55 k Euro si sa se streseze atat pentru 1 sau 2 litri in plus la consum. Ori ai bani de o astfel de masina, ori iei un Duster si urci fara griji pe ce coclauri vrei tu si nu mai te stresezi din cauza banilor.
|
#30
Posted 10 August 2012 - 10:19
sandel_u, on 9th August 2012, 13:36, said: Am inteles, tu esti Gica Contra. Apropo, ai vazut ca au lasat inginerii de la Jeep sa acceseze la masina si sa faca ce vor ei si au folosit exact ce pneuri au vrut ei, la ce presiune au vrut ei, adica totul a fost in conditiile care le-a vrut producatorul. Mie mi se par ca diferentele alea sunt date de cum reactioneaza masina si nu de cum este condus. Gica Contra este cineva care este asaltat de dovezi indubitabile si tot nu este convins. Eu vad un material jurnalistic facut prost, findca este prea categoric impotriva masinii testate, nu asa se fac astfel de analize. In cadrul materialului jurnalistic facut foarte prost vad un test care mi se pare destul de dubios. Vad ca altii sustin ca tendinta de rasturnare nu s-a mai manifestat in prezenta inginerilor de la Chrysler si ca autovehiculul a fost supraincarcat, desi autorii sustin ca a fost incarcat in standardele masinii. Se sustine ca ADAC a facut acelasi test si masina s-a comportat bine. Mie personal mi se pare ca se trage prea brusc stanga la prima manevra si apoi prea brusc dreapta. Acest test nu a reusit sa ma convinga, de obicei constructorii sunt foarte atenti si cauta sa repare astfel de probleme de frica proceselor colective. Carrman, on 9th August 2012, 13:39, said: si fiatu' freemont? Fiat Freemont este Dodge Journey. khazar, on 9th August 2012, 22:43, said: intr-adevar, ultimul model (fiind facut de fiat) e instabil, datorita suspensiei pneumatice, dar cele anterioare (care inca se geasesc la dealer noi noute) nu au aceasta problema, iar la baza au tot motorul si cutia de pe Mercedes ml. Ultimul model are si sasiul noii generatii ML, de la Fiat vine numai motorul diesel. Edited by GeorgeM, 10 August 2012 - 10:20. |
#31
Posted 10 August 2012 - 11:19
Apollo, on 10th August 2012, 11:14, said: Eu nu inteleg cum poate cineva sa vrea sa isi ia masina de 55 k Euro si sa se streseze atat pentru 1 sau 2 litri in plus la consum. Ori ai bani de o astfel de masina, ori iei un Duster si urci fara griji pe ce coclauri vrei tu si nu mai te stresezi din cauza banilor. Daca isi permite o astfel de masina asta nu inseamna ca trebuie sa arunce cu bani in stanga si in dreapta. Nu a vorbit nimeni de 1 sau 2 litri in plus. Eu ziceam de 5l sau chiar 10L in plus. Dar nah, trebuia sa vii si tu sa te bagi in seama, nu? |
#32
Posted 10 August 2012 - 13:05
Aici se vorbeste de un SUV cu motor diesel de maxim 3000 cmc. Diferenta de consum nu e mai mare de 1-2 litri la un condus normal in oras, fie ca vorbim de Toyota, fie ca vorbim de BMW. Asta e ideea.
La un calcul sumar, ai sa vezi ca stiu ce vorbesc. Iti dau si un exemplu: Daca parcurgi ~30 k km / an: - varianta 1: consum de 12 l / 100 km x 30 k/an = 3600 l/an x 6 ron/l = 21.000 lei anual pentru combustibil - varianta 2: consum de 14 l / 100 km x 30 k/an = 4200 l/an x 6 ron/l = 25.000 lei anual pentru combustibil Vorbim de o diferenta de aproximativ 1000 de Euro pe an. Suma asta impartita pe luni, inseamna mai putin de 100 Euro/luna alocati suplimentar. Daca te deranjeaza atat de mult la buzunar o astfel de suma, atunci stai in banca ta sau iei un second hand la jumatate de pret, cu care impresionezi la fel de bine lumea care iti vede masina parcata in apropierea gratarului. Oricum, la cum se pune problema, nu stiu daca va face cu masina asta mai mult de 10 k km/an, iar in conditiile astea e chiar aiurea sa vorbim de consum. |
#33
Posted 10 August 2012 - 17:42
|
#34
Posted 10 August 2012 - 18:54
sandel_u, on 10th August 2012, 12:19, said: Cine a ajuns sa isi permita o masina de 55k euro nu a ajuns acolo batandu-si joc de bani ci muncind pentru ei. Daca isi permite o astfel de masina asta nu inseamna ca trebuie sa arunce cu bani in stanga si in dreapta. Nu a vorbit nimeni de 1 sau 2 litri in plus. Eu ziceam de 5l sau chiar 10L in plus. Dar nah, trebuia sa vii si tu sa te bagi in seama, nu? Aberezi,nu exista dif de 10L,max 1-2L. Apollo, on 10th August 2012, 14:05, said: Aici se vorbeste de un SUV cu motor diesel de maxim 3000 cmc. Diferenta de consum nu e mai mare de 1-2 litri la un condus normal in oras, fie ca vorbim de Toyota, fie ca vorbim de BMW. Asta e ideea. Oricum, la cum se pune problema, nu stiu daca va face cu masina asta mai mult de 10 k km/an, iar in conditiile astea e chiar aiurea sa vorbim de consum. +1 Sa nu mai punem la socoteala ca la 55-60k euro mai ai si ceva pretentii de la motor,un diesel L4 va fi tot timpul un tractoras pe langa un v6 sau L6,sa nu mai zic de acele 12.4s necesare pana la 100km/h movy, on 10th August 2012, 18:42, said: Ce anume te interseaza despre x5 ? |
#36
Posted 11 August 2012 - 09:23
Tie ti se pare normal sa compari consumuri minime cu maxime?
M-am uitat pe forumul dedicat,dupa tine Lc-ul consuma mai putin decat avensisul 2.0d4d si un pic mai mult decat aurisul 1.4d4d. Si eu am un suv,tot de 3000cm,insa bi-turbo ar fi o prostie sa spun ca in Buc consuma putin sub 9 (atat scot pe la 1-4:00am,cu motorul clad),la fel ar fi si daca as spune ca nu iese din 17 (atat scot in diminetile de iarna pe dist relativ scurte),de fapt un cosnum mediu prin buc ar fi de 13 si ceva 14%.Cam aici scot toate si Touareg-ul si ML-ul si Cayenne-ul,X5 cu 3.0d. Toate consuma cam la fel,comparand masini din ac generatie,ac motoare,ac clasa. Edited by ionutMembruAnonimut, 11 August 2012 - 09:26. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users