Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
De ce se sterg topicurile?

Nelamurire sunet navigatie auto

Ma bate gandul la primul bmw

Cum rezolv o incompatibilitate in...
 Despre instaurarea normalitã...

De cate ori purtati o pereche de ...

"Releu" comandat de la di...

Pe la voi cum mai merg dezmembrar...
 Ce sisteme audio ați avut la masi...

Achizitie dubita Stellantis

Foisor - noi reglementari

Recomandare telefon preț 300...
 La Multi ani de ziua noastra a tu...

EURO 24 - Primul meci: Romania - ...

Bicicleta eliptica

Aer conditionat Vortex 9000/12000...
 

Jurnal de BeMWeist

- - - - -
  • Please log in to reply
36 replies to this topic

#1
Thunder_McQueen

Thunder_McQueen

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 38
  • Înscris: 28.07.2012
Sa am prezint mai intai, intr-un mod generic.

Sunt un sofer ca voi toti, unul care a avut norocul de a putea conduce/detine mai multe masini, cele mai multe scumpe si puternice.

Desi doar de curand am revenit la BMW (veche iubire cu nabadai), eu am fost de cand ma stiu un "bemveist", indiferent daca am condus Ferrari sau Logan.

Desi in viata de zi cu zi sunt un om destul de calm, cand ma urc la volan nu imi place sa pierd timpul!
Nu merg cu 50 in oras si nici cu 130 pe autostrada.

Merg cu cat consider ca permite asfaltul si conditiile de drum.
Nu ma iau la intrecere cu nimeni pentru ca:
- in 99.9% din cazuri am masina mai buna/mai puternica (nu sunt modest)
- stiu ca nu conteaza masina, ci cat de motivat si inconstient e soferul.

=> ai Dacia/Opel/VW/Tir etc si vrei sa ma depasesti? Ok, dar dupa aia sa nu pui frana....

Eu sunt ala care din capul celalalt al coloanei clacsoneza, doar, doar gloaba din fata se prinde ca tine in spatele sau zeci de masini, pentru ca a invatat el ca 50 la ora e maxim, iar ca sa fii in siguranta, e mai bine sa mergi cu 40...

Nu obisnuiesc sa dau flash-uri pe autostrada decat nesimtitilor, care ii uita D-zeu pe banda II-a, si fie nu vor sa se dea la o parte, fie nu se uita in oglinda retrovizoare ca sa vada pe unul grabit, care beculeste stanga...

Pe autostrada merg cu 160-180 Km/h. Am prins si 285 Km/h (DE), am mers si cu 250 de la un cap la altul autostrazii (atat in Germania, cat si in Romania), dar nu pot zice ca simt cine stie ce chestie din asta.

La peste 200 Km/h, indiferent de masina si reflexe, lucrurile se intampla prea repede. Timpul si spatiul se contracta.

Am facut si cursuri de pilotaj, offroad, adventure etc m-am aruncat si cu parasuta... incerc sa invat lucruri noi.

// Initialisation END  //

In acest thread o sa scriu bucurii, frustrari, concluzii si chestii din borcanul de melancolie al oricarui sofer incercat din Romania.

Ultima mea cugetare spune asa: In Germania/UE/tari civilizate nu ai nevoie de masini puternice, in Romania este de dorit sa ai minim 200cp sub capota!

Tocmai m-am intors dintr-o vacanta prin Franta, Germania, Austria, Ungaria si... Romania.
In Germania rar poti sa zbori pe autobahn, pentru ca in general sunt intesate de masini si camioane.
Am prins o perioada cand tot neamtul pleca in vacanta, asa ca m-am simtit ca pe DN1 in week-end, doar ca acolo erau mult mai multe rulote tractate si barci!
Am mers incetisor... cu aglomeratii si frustrari.
Rar am atins 180 Km/h, dar peste tot pe unde am mers, nu am gasit decat soferi mai... de la est care uita sa se dea de pe banda II-a.

Deruland pe FFWD, am ajuns la Nadlag plictisit si obosit.
Mancarea d ela Paprika Csaba e f. grea, nu stiu cum poti trai dupa ce mananci atata ulei!

Dupa ce am injurat ca nici o benzinarie nu are rovigneta, iar la cele 10 "schimburi valutare" era omor (a mea era expirata de 2 luni... ups, astept amenda) mi-a revenit bucuria de a conduce!

In Romania avem challenge-uri! Oh Joy, Life!
Avem drumuri pe o banda pe sens, plina de masini si mai grav soferi prosti :D => it's fun!
E uimitor cat de mult ma plictisisem pe autostrazi :o
Ma analizam si imi dadeam seama cu stupoare cat de mult mi-au lipsit depasirile.

Si dai frateeeee... dai de depaseste. Abia aici am simtit cei 500+ CP de sub capota.
Asta nu insemna ca am mers cu 180' prin satele parasite din vestul tarii; nu.. cu 90 doar, dar fara o masina puternica (pt mine insemna minim 200 CP) esti condamnat sa stai in spatele coloanei si sa iti mananci ficatul.
Alternativa este sa ai o masina slaba si mult curaj.

Eu adesea ma intreb... cum dracu de sunt atatia care stau asa cuminti, ca oile in coloana?

Ei nu se grabesc, nu le fierbe sangele cand vad dobitocul cu acul fixat la 50-80-90 ?
Si... nu imi ziceti de viteza legala, pt ca STIU ca si voi aveti aceleasi impulsuri de a ii frange beregata aluia din fata, care doarme.

Inca nu am gasit persoanele care sa conduca o masina puternica si sa mearga in limitele legale. Sotia si sora mea, persoane "ierbivoero-pacifiste" in viata de zi cu zi, cand se urca intr-o masina puternica devin deodata soferi excelenti (stiu, imi iau papara...).

Tatal meu, care toata viata lui a fost "motorinar" cu racheta de 80 CP (tunata la 100, de catre mine, fara stirea sa) si consum sub 4l/100 km a fost prins cu 105 Km/h (98' pe amenda) in localitate la doar o luna dupa ce l-am convins dupa mari eforturi ca Megane NU e o culme a luxului si sportivitatii, iar cutiile automate NU fura placerea de a conduce...

Btw, stiti de ce am revenit la BMW? Pentru ca am considerat ca acum vreau sportivitate si mai tarziu coruperea comfortului.

Revin.

#2
misu78

misu78

    Din viata scapa cine poate!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,915
  • Înscris: 12.03.2009
Se anunta interesant.
Eu vreau poze cu BMW-ul de 500CP.

#3
Arkouda

Arkouda

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,388
  • Înscris: 10.12.2011
Pai nu poate sa fie decat M5 E60. Altfel, daca era E61 zicea 550+ cai cand se lauda.

#4
calinkgb

calinkgb

    "United Gashka" mobile team

  • Grup: Moderators
  • Posts: 75,848
  • Înscris: 15.08.2008

View Postmisu78, on 28th July 2012, 23:16, said:

Se anunta interesant.
Eu vreau poze cu BMW-ul de 500CP.

+1
E jurnal de bord. Fara poze, n-are sens :)

#5
Thunder_McQueen

Thunder_McQueen

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 38
  • Înscris: 28.07.2012
Ati inteles gresit. Nu e jurnal de bord de masina, ci de sofer.
Nu cred ca veti vedea poze.
Am 4 masini in garaj, de toate clasele/continentele, dar doar una e BMW, dar subliniez ca sunt bemveist (cu conotatia periorativa de rigoare).

Sunt gandurile si concluziile mele in anumite situatii pe 4 roti.
In general cele 4 roti implica minim 300 cp, dar am ma dispozitie un parc generos de prieteni cu care mai fac schimb de... experiente.

Daca pui poze incep discutiile:
- ba... aia sigur nu e a ta.
- nu ai fata de masina aia
- la banii pe care ai dat pe aia, iti luai cealalta
- ai bani, te dai mare
- ai bani, ai masina, esti taran etc
- ce faci cu atatia cai putere?

Nu tin sa demonstrez nimic, nu tin sa ma laud (desi e oarecum implicit), pt ca laudele intr-o lume virtuala sunt virtuale :)
Cine e pasionat poate sa isi ia masini bune de 300-500 CP SH in stare buna/excelenta la preturi de neinchipuit pt cei care doresc una noua si cu garantie, de preferinta 5 ani (Jp) /// END ironie.

Edited by Thunder_McQueen, 28 July 2012 - 23:17.


#6
Thunder_McQueen

Thunder_McQueen

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 38
  • Înscris: 28.07.2012
Apropo de beemve, imagine, realitate si ipocrizie :D

Eu nu pot intelege in ruptul capului de ce cineva si-ar cumpara o morizare x16, x18 i sau d!
Adica iei o masina mica, inghesuita, puturoasa si scumpa!
E cea mai tampita alegere posibila!

Platesti o suma mare de bani pentru o masina de marca care are ca principal atu sportivitatea, atat imaginara, cat si reala, DAR exponatul care poarta numele tau pe talon e o martoaga cu aere de "eficacitate".

Si revenind la ipocrizie... imi vine sa il strangulez pe ala care gandeste reclamele la BMW, cu familii fericite ce merg in vacante ranjind circular si respectand limitele de viteza intr-o poza total "pastilata".

In realitate tati apasa acceleratia, mami il fute la cerebel sa nu uite ca copiiiiiii sunt in spate, iar copii (daca nu sunt deja caliti ca al meu) se zbangane cu chipuri albastre si stomacurile in gat, bine fixati in scaunele ISOfix.
Asta insemna inceputul unei vacante perfecte, textbook!

Desigur, BMW is Joy! Oh, boy.... pe cine minti tu?
Noi mergem fericiti, sa culegem floricele, cu ale noastre motoare EURO5 de N sute de cai putere si protejam mediul.
Salutam prietenosi cu farurile oropsitii care ating suta (rar) in 12s+ si ii urmam politicosi prin serpentine politically correct cu maxim 80 Km/h (cu 10 Km/h mai putin decat limita legala, pt siguranta).

Pe drum vedem reclame BMW care ne dovedesc ca masinile noastre sunt atat de eficiente incat consuma CO2 si emit O2, iar intre timp reusesc miraculos sa aibe randamente de recuperarea a energiei peste 100%.

P.S. Retorica inspirata de tweet-ul PR-ului BMW Romania, Ales Seremet - baiat bun, cand vrea:
"Cum să explic eu la lume că BMW nu înseamnă doar cox pe autostradă.
Mai ia cineva în serios proiecte culturale BMW? "


Sa nu ma apuc de scris despre proiectele culturale BMW, care insemna arta "discutabil de abstracta..."

Ca sa citez inceputul din Cars (pe care copilul meu ma pune sa il va zilnic), pentru BMW motto ar trebui sa fie: "eu sunt viteza, viteza.... eu sunt viteza!"

Edited by Thunder_McQueen, 28 July 2012 - 23:36.


#7
marius001

marius001

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 119
  • Înscris: 17.01.2009
Ok ... pozele ca pozele ... poate vor apare mai tarziu.
Dar spune-ne macar ce masini sunt cele 4 "de toate clasele/continentele".
Chiar ne făcuși curiosi  :thumbup:

#8
rares815

rares815

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,437
  • Înscris: 26.08.2008
Cum zicea si colegul marius001, macar de curiozitate fa-ne poze cu cele 4 masini :D. In rest !? Apa, paie si bataie :naughty:. Salutare!

#9
FlorinC

FlorinC

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 297
  • Înscris: 03.01.2006
Nu pun poze cu masina, nu va zic nimic despre ea, sa nu ma dau mare, dar ma laud ca am 4, cea mai slaba avand 300 de cai, alta de 500, am mers cu multe masini scumpe si puternice, ca merg cu 285 in de si ca nu respect niciodata limitele de viteza (nu ca as avea ceva impotriva)..oricum, penibil..

#10
undercoverbrother

undercoverbrother

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 18,293
  • Înscris: 02.04.2007

View PostFlorinC, on 29th July 2012, 13:02, said:

Nu pun poze cu masina, nu va zic nimic despre ea, sa nu ma dau mare, dar ma laud ca am 4, cea mai slaba avand 300 de cai, alta de 500, am mers cu multe masini scumpe si puternice, ca merg cu 285 in de si ca nu respect niciodata limitele de viteza (nu ca as avea ceva impotriva)..oricum, penibil..
... si ma cheama Thunder_McQueen.
Macar de-ai fi fost ce pretinzi ca esti...

Cum le zice astora ca am un lapsus?

#11
razzvann

razzvann

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,975
  • Înscris: 07.01.2006

View Postundercoverbrother, on 29th July 2012, 13:30, said:

... si ma cheama Thunder_McQueen.
si inainte sa-mi vina stralucita idee de a deschide topicul





















am tras putin pe nas.

#12
FlorinC

FlorinC

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 297
  • Înscris: 03.01.2006
Mai sunt multe de completat...
E un ,,b0$$'' care a condus o gama larga de masini (de la Logan la Ferrari) si care ,,clacsoneaza'' din c**u' coloanei.

#13
Materium

Materium

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,148
  • Înscris: 23.02.2005
Topi deschis la misto, dar sa fac pe prostul, pune o poza cu alea 4 masini in garaj sau macar cu 3 ca na, una o fi pe la prieteni. Nu ca nu te cred dar nu vezi in fiecare un garaj cu masni de la 300CP in sus. Promit ca nu te judec, sunt ala care  nu a avut nimic de comentat ca pot exista atat laptouri la peste 20000Lei cat si cumparatori.

#14
misu78

misu78

    Din viata scapa cine poate!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,915
  • Înscris: 12.03.2009
Eu am zis ca va fi interesant.
Si ma mai hazardez la o previziune.... scurt si interesant.
Parca seamana cu un alt jurnal.... Corneliu Ross.
La naiba , e un adevarat melange.
Si sa mor de nui interesant!  :naughty:

#15
Thunder_McQueen

Thunder_McQueen

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 38
  • Înscris: 28.07.2012
Din gama fie covrigul cat de oval, rotile se invart groaznic, tocmai am testat noul autobahn de Baragan.

Chiar ma plictiseam teribil pe A3 (portiunea clasica), iar dealurile de pe portiuna proaspat inaugurata mi-au redat vitalitatea.

Pe centura C-tei, catre Ovidiu era pustiu si am atins (la vale) 288 Km/h.
Covrigul statea incedibil de ferm si pe directia chiar si la aceasta viteza, semn ca nemtii stiu ce si cum sa faca :D

La intoarcere, pe ultimii 30 Km, m-am jucat cu un Panarama 4s, care trebuie sa spun ca m-a impresionat pt o "aspirata".
Cei drept, ne-am dovedit egali si f. periculosi!
Ne-am oprit la un stop in Bucuresti, iar el era intrigat cum de un "diesel" se tine dupa el! Ce, e tunat...!? :D

Cat despre poze, o sa va incerc putin cunostiintele, cu niste Quiz tests.
Stay tuned!

Daca n-ai masina, iti doresti una.
Daca isi plac masinile, iti iei doua.
Daca iti permiti iti iei 3.
Daca ti-ai luat 3 masini, prietenii te intreaba ce dracu faci cu ele :D
Daca ti-ai luat 4, esti bou si mincinos :D


Ce conteaza de fapt?

Attached Files


Edited by Thunder_McQueen, 02 August 2012 - 14:13.


#16
Nicu90

Nicu90

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,167
  • Înscris: 14.09.2007
Cu ala din poza ai prins 288 ?
Pot sa scriu si eu ca am prins 370 pe aici,ca nu ma dor tastele  .Defapt pot scrie orice,daca ma crede cineva sau nu e partea a doua .

#17
ripper

ripper

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,257
  • Înscris: 25.03.2002
Care-i problema voastra daca minte sau nu? Eu nu vad decat invidie, iar el rade de voi. Iar daca e vreun cretin retardat, tot se distreaza mai mult ca voi.

#18
Nicu90

Nicu90

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,167
  • Înscris: 14.09.2007
Nu vezi bine .

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate