Salt la conținut

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Balans la ridicare picior dupa ac...

Izolatie intre OSB si placa de be...

instalatie incalzire apartament 2...

HEV D Segment - intrebari/pareri ...
 Hyperos consum excesiv baterie?

Contractul pentru Salubrizare est...

Elicopterul care-l transporta pe ...

Sfaturi achizitionare apartament ...
 Permis de conducere nou

Packet Loss la Digi

Masurare parametri CATV prin Conn...

Youtube a inceput sa aiba lag!?
 Internet Archive - adauga item la...

Electrica Furnizare + Poșta ...

Probleme cu scurgerea de ulei pe ...

Blocuri cu apartamente de 5+ camere
 

pierdere lichid racire skoda fabia

- - - - -
  • Vă rugăm să vă autentificați pentru a răspunde
7 răspunsuri în acest subiect

#1
akexipopa

akexipopa

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 68
  • Înscris: 29.06.2011
buna ziua tuturor. de vreo saptamana pierd cam 300-400 ml de lichid de racire la cca 200 km parcursi. am verificat vasul de expansiune si nu e fisurat, termostatul si furtunuri si ele verificate, insa nu imi dau seama de unde e problema. licihidul mi-l arunca afara prin 'iesirea' de siguranta a vasului si se prelinge pe la lonjeron. de mentionat ca inauntrul vasului s-au crapat niste 'pereti' care desparteau din cate am vazut eu doua compartimente(daca o fi asta problema).
in acelasi timp am probleme si cu niste tacheti, marti am programare la service. oare sa fie din cauza acestui lucru? mentionez ca nu-mi baga antigel in ulei, sau sa-l arunce pe teava de esapament, ci pur si simplu il elimina si tiuie martorul de presiune din bord intr-o veselie. sa schimb vasul de expansiune? recomandati second, sau unul nou?
va multumesc pentru pareri!
p.s. acul de temperatura imi sta mereu la jumatate, indiferent de conditii. nu este din cauza garniturii de chiuloasa, nu bolboroseste licihdul in borcan,sau alte simptome.
va rog ajutati-ma!!!!

#2
bambucea76

bambucea76

    Active Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 1.140
  • Înscris: 14.02.2009
Este posibil sa fie un por pe undeva si din cauza dilatarii de la caldura sa piarda. Verifica eventuale pete umede dupa ce mergi mai mult. Daca pierzi lichid, este o gaura pe undeva, chiar si la vas sau pe la coliere(caucuic imbatranit)

#3
akexipopa

akexipopa

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 68
  • Înscris: 29.06.2011
din pacate nu am gasit nicio fisura pe nicaieri, si nici pete prin alte prti decat sub vasul de expansiune. licihidul mi-l arunca doar pe la iesirea aia de siguranta a lui. ma intrebam daca s-a ma confruntat cineva cu problema asta, oricum se va uita mesterul marti la chestiunea asta. insa deja am apelat la un mecanic si a incercat toate variantele posibile si nu si-a dat seama. din aceasta cauza am facut si programare la un alt service, cat de cat mai 'dotat'. insa ma tem sa nu mi se dea acelasi raspuns - nu se stie problema. vina mea este ca nici nu am fost la diagnoza cu VAG.com -ul pana acum.
s-a confruntat careva cu problema asta?
va multumesc!
p.s. vasul de expansiune se potriveste de pe orice model vw/skoda/audi? ca mi-as lua altul de la dezmembrari, ca presupun ca e scump unul nou, insa nu stiu daca doar inlocuindu-l rezolv problema. :confuzzled:

Editat de akexipopa, 24 martie 2012 - 14:38.


#4
andreic

andreic

    Very OLD Member

  • Grup: Moderators
  • Mesaje: 122.843
  • Înscris: 07.02.2003

 akexipopa, on 24th March 2012, 14:06, said:

buna ziua tuturor. de vreo saptamana pierd cam 300-400 ml de lichid de racire la cca 200 km parcursi. am verificat vasul de expansiune si nu e fisurat, termostatul si furtunuri si ele verificate, insa nu imi dau seama de unde e problema. licihidul mi-l arunca afara prin 'iesirea' de siguranta a vasului si se prelinge pe la lonjeron.
Deci asta e problema, sistemul trebuie sa fie in presiune si nu este, asa ca lichidul urca cand e incins motorul si iese... verifica buson si valva siguranta. Daca e dusa trebuie schimbata iar sistemul se umple la rece dupa care se busoneaza sa faca presiune inauntru la cald sa nu iasa.

Editat de andreic, 24 martie 2012 - 14:47.


#5
akexipopa

akexipopa

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 68
  • Înscris: 29.06.2011
cu alte cuvinte sa schimb vasul mai bine, nu?!

#6
akexipopa

akexipopa

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 68
  • Înscris: 29.06.2011
am uitat sa precizez ca de cand am masina(de peste 1 an) tot timpul mi se aprindea in bord martorul de presiune, insa dupa ce faceam vreo 5-6km si opream si pe urma porneam din nou motorul, martorul nu se mai aprindea. am curatat piciorusele de la senzorul care vine in vasul de expansiune si problema n-a disparut. in orice caz mai pierdeam cam 100 ml-200 ml la o luna(parcurg cam 500 km pe saptmana), insa acum tind sa cred ca intr-adevar busonul era pe duca si acum s-a dus de tot. inainte nu gaseam urme de antigel, presupun ca le pierdeam in mers. pana la urma asta e problema, nu, busonul?!
va multumesc mult pentru raspunsuri si va urez un super weekend!

#7
Evergreen

Evergreen

    Proud "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 15.929
  • Înscris: 09.12.2004
verifica si starea lichidului, daca are concentratia corespunzatoare

#8
akexipopa

akexipopa

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 68
  • Înscris: 29.06.2011
am citit pe un forum ca problema cuiva(asemanatoare cu a mea) era de la o garnitura de cupru de la 'camasa'. stie cineva unde este aceasta camasa, precum si garnitura de cupru?1
multumesc!

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

Utilizatori activi: 1

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate