Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
impozit tractoare agricole
#1
Posted 14 March 2012 - 20:41
http://www.aradon.ro...cultura/1074249
http://www.infotv.ro...ii-protesteaza- Edited by drienogg, 14 March 2012 - 20:43. |
#2
Posted 15 March 2012 - 12:27
#3
Posted 17 March 2012 - 20:09
Eu stiu ca orice mijloc de transport cand intri in posesia lui trebuie sa-l declari in maxim 30 de zile la directia taxe si impozite locale si, in functie de cilindreea care o are, trebuie sa platesti un impozit anual, indiferent daca mergi cu el pe drumuri, daca e sau nu inmatriculat! In cazul tractoarelor impozitul e de 18 ron/200cm3! Nu stiu de unde si pana unde era impozitul de 40 roni, ca doar nu avea 400cm3?!
|
#4
Posted 17 March 2012 - 21:34
dorel232004, on 17th March 2012, 20:09, said: Eu stiu ca orice mijloc de transport cand intri in posesia lui trebuie sa-l declari in maxim 30 de zile la directia taxe si impozite locale si, in functie de cilindreea care o are, trebuie sa platesti un impozit anual, indiferent daca mergi cu el pe drumuri, daca e sau nu inmatriculat! In cazul tractoarelor impozitul e de 18 ron/200cm3! Nu stiu de unde si pana unde era impozitul de 40 roni, ca doar nu avea 400cm3?! daca era inscris in circulatie. la tractoarele agricole care nu erau inscrise in circulatie nu se aplica aceasta metoda de calcul, sa nu mai vorbim de combine. Edited by mircealola, 17 March 2012 - 21:34. |
#5
Posted 17 March 2012 - 21:44
E prima oara cand aud asa ceva! Probabil era ceva local! Normal, cum il cumperi trebuie declarat la fisc. Daca il inscri in circulatie sau nu, e treaba ta, dar asta e dupa ce il ideclari la fisc! Nu il declari, platesti penalitati, cand te prind. Ca sa circuli pe drumuri publice, pe langa faptul ca il incrii la fisc, trebuie inmatriculat, ITP, RCA, Rovigneta!
|
#7
Posted 17 March 2012 - 23:15
Acum am cautat pe net si am vazut ca unele primarii fac inmatriculari locale pt asa ceva (unii si la autoturisme)! Dar eu stiu ca nu ai voie sa circuli pe drumuri publice fara RCA, ITP, certif de inmatriculare. Practic, nu stiu cum ajungi la camp fara sa circuli pe un drum public? Daca ala, fara ITP, calca 5 nuntasi pe drum si zice ca nu a tinut frana, cine raspunde? Nu stiu daca e chiar legala treaba asta! Am vazut si eu mopede prin Bucuresti cu numere galbene, de ilfov, dar ma feresc de ele ca de draqu, ca merg haotic si nu prea imi arde de probleme! Dar, de la moped de cativa cai la tractoare cu zeci de cai putere e drum lung! Merg conduse si fara permis?
Grig, nu am inteles ce e cu remarca asta?! Edited by dorel232004, 17 March 2012 - 23:15. |
#8
Posted 18 March 2012 - 07:04
dorel232004, on 17th March 2012, 23:15, said: Acum am cautat pe net si am vazut ca unele primarii fac inmatriculari locale pt asa ceva (unii si la autoturisme)! Dar eu stiu ca nu ai voie sa circuli pe drumuri publice fara RCA, ITP, certif de inmatriculare. Practic, nu stiu cum ajungi la camp fara sa circuli pe un drum public? Daca ala, fara ITP, calca 5 nuntasi pe drum si zice ca nu a tinut frana, cine raspunde? Nu stiu daca e chiar legala treaba asta! Am vazut si eu mopede prin Bucuresti cu numere galbene, de ilfov, dar ma feresc de ele ca de draqu, ca merg haotic si nu prea imi arde de probleme! Dar, de la moped de cativa cai la tractoare cu zeci de cai putere e drum lung! Merg conduse si fara permis? Grig, nu am inteles ce e cu remarca asta?! |
#9
Posted 18 March 2012 - 07:23
#10
Posted 18 March 2012 - 10:25
Asta toamna am primit la tara de la primarie ca radiaza toate tractoarele, remorcile, trepiedele inscrise pe primarie ( numerele alea galbene ) daca nu venim de la RAR cu carte de identitate si verificare tehnica . Au organizat la fostul SMT intr-o vineri sa vina cei de la RAR si sa ia toate tractoarele si remorcile la purecat. Vorba vine de luat la purecat ei au fost super de treaba au inchis ochii la multe ( gen becuri arse, cauciuc sters, un joc, ceva fum, scurgeri de ulei ).
Chestiile fara de care nu au vrut sa faca - Cabina antirasturnare sau cadru de protectie - Minim oglinda pe partea stanga - Semnalizari - Actele de proveninenta. Factura si/sau certificat de inmatriculare; i-au acceptat chiar si pe cei care aveau doar certificate de brazda date de primarii din Italia, Spania, Franta sub rezerva ca elibereaza o carte de identitate temporara si in sase luni cat dureaza verificarea seriilor si a actelor respective sa se prezinte din nou la RAR pentru o carte de identitate normala ( sau daca utilajele sunt cu cantec banuiesc ca se prezinta cineva la domiciliu sa le duca inapoi proprietarilor adevarati ) Toata distractia a costat in jur de 800 ron ( 8 milioane ) pe cei cu tractoare exotice si in jur de 400 pe cei cu tractoare omologate deja in Romania ( gen cele Romanesti sau cele care au fost vandute in serii si au fost deja omologate ).Zic in jurul acestei sume pentru ca +/- 100 ron a fost daca sa il lasi de primarie sau sa il inscrii in circulatie. Suma s-a platit la sediul RAR dupa cum a putut omul sa se duca sau a avut banii ( dupa doua zile, dupa o luna ) Eu l-am lasat de primarie si am primit cartea de identitate si anexa (cuponul galben ) cu verificarea tehnica valabila doi ani ( este trecuta seria sasiului sub folia de siguranta ( pt ca nu are certificat de inmatriculare de politie ). Am vrut sa ii fac asigurare gen RCA si aici este aiurea. M-am dus inclusiv la sediul central al unui asigurator cand am avut o treaba prin zona si ei ca nu fac RCA pentru asa ceva si sa iau una din aia pentru cele rutiere. Aia pentru rutiere sa o tina ei pentru ca are inclusa in ea si cartea verde, iar eu daca am tractorul de primarie nu pot sa ies cu el din tara. Am inteles ca au fost cateva comune de test prin tara sa vada cum reactioneaza lumea daca ii obliga cu japca sa le inmatriculeze/ sa le treaca prin RAR . Multi nu s-au dus si acum le pare rau ca ii costa o gramada de bani o platforma de transport si daca te respinge si mai platesti inca o data platforma te cocoseaza Cu impozitul pentru acestea inscrise la primarii pentru brazda mi se pare normal sa nu taxezi ca si pe cele de transport inscrise in circulatie. Altfel care este diferenta intre ele daca le impozitezi la fel? Ma refer strict la situatia mea unde ne-au impus sa le avem trecute prin RAR: - carte de identitate si verificare tehnica - ambele ( rutier si cel inscris la primarie ) - asigurare RCA - cele rutiere da; la cele inscrise pe primarie daca e nevoie cine face ??? O merge tractorul, combina pe drum dimineata si seara, dar munca o face in camp, sezonier, si nu pe sosea cu motorina care are inclusa in pret taxa de drum a lu' Basescu si nu toata lumea poate sa primeasca subventie la motorina. Edited by IdI1, 18 March 2012 - 10:30. |
|
#11
Posted 18 March 2012 - 11:16
Aveti idee cit te costa la un tractor rca itp si rovigneta daca e sa fii in regula,te lasi balta.
|
#12
Posted 18 March 2012 - 11:17
dorel232004, on 17th March 2012, 21:44, said: E prima oara cand aud asa ceva! Pai remarca e fix la ce te`ai referit si ai ce ai gasit dupa aceea. Termenul corect e inscris in circulatie la alea cu numere de primarie. E undeva specificat ca utilajele inscrise au drept de circulatie ocazional pe drumurile publice. Condusul pe drum public e clar cu permis . E un topic despre asta. Grig |
#13
Posted 18 March 2012 - 11:51
vasiuca, on 18th March 2012, 07:04, said: tu daca ai ITP la tractor si calci 5 nuntasi si spui ca nu a tinut frana, cine raspunde? Normal ar trebui sa existe drumuri laturalnice unde sa poata circula cei cu astfel de utilaje, inclusiv cei care au carute! IdI1, on 18th March 2012, 10:25, said: - carte de identitate si verificare tehnica - ambele ( rutier si cel inscris la primarie ) IdI1, on 18th March 2012, 10:25, said: motorina care are inclusa in pret taxa de drum Ion_Bumbu, on 18th March 2012, 11:17, said: Pai remarca e fix la ce te`ai referit si ai ce ai gasit dupa aceea. E undeva specificat ca utilajele inscrise au drept de circulatie ocazional pe drumurile publice. Ce inseamna ocazional? La ce distanta de comuna? Ca asa poti merge "ocazional" in partea cealalta a tarii, ca duci porcu' la parastasu' soacrei, ca nu moare in fiecare zi! armandoaxinia, on 18th March 2012, 11:16, said: Aveti idee cit te costa la un tractor rca itp si rovigneta daca e sa fii in regula,te lasi balta. IdI1, on 18th March 2012, 10:25, said: Cu impozitul pentru acestea inscrise la primarii pentru brazda mi se pare normal sa nu taxezi ca si pe cele de transport inscrise in circulatie. Altfel care este diferenta intre ele daca le impozitezi la fel? Dar vorbind strict legal, platesti impozit ca ai bunul respectiv! Daca ai o barca, platesti impozit, dar ca sa mergi pe Dunare mai platesti o taxa! Daca ai o casa de 200m2 platesti impozit la suprafata, chiar daca tu stai doar intr-o camera sau poate stai in alta! Ai un autoturism dar nu circuli cu el! Platesti parcarea, daca e a ADP-ului. Poti sa nu platesti ITP-ul, RCA-ul, rovigneta, dar impozitul se plateste indiferent daca circuli sau nu! katlin, on 18th March 2012, 07:23, said: Buna asta! IdI1, on 18th March 2012, 10:25, said: Chestiile fara de care nu au vrut sa faca - Cabina antirasturnare sau cadru de protectie - Minim oglinda pe partea stanga - Semnalizari - Actele de proveninenta. |
#14
Posted 18 March 2012 - 11:56
dorel232004, on 18th March 2012, 11:48, said: Practic, cele inscrise la primarie, nu au cum sa-si faca ITP-ul, ca nu au in comuna posibilitatea asta, nu au voie sa depaseasca raza comunei cu ele, bani pt platforma nu cred ca sunt dispusi sa dea o data la 2 ani, deci practic circula fara asa ceva! Ce inseamna ocazional? La ce distanta de comuna? Ca asa poti merge "ocazional" in partea cealalta a tarii, ca duci porcu' la parastasu' soacrei, ca nu moare in fiecare zi! Eu am inteles ca pe o raza de 30 de kilometrii poti sa te invarti cu ce ai inscris la primarie. Pentru mine este ok ca la 25 de kilometrii am o statie ITP care face de la moto pana la tiruri . Daca ma insel cu aceasta distanta pe langa comuna va rog sa ma corectati. Eu de umblat si asa nu stau sa umblu cu el pe drumuri sa fac 30 de kilometrii in doua ore ( inca doua intors si am pierdut o jumatate de zii ) Quote Taxa de drum nu mai exista, acum e rovigneta! |
#15
Posted 18 March 2012 - 12:03
|
#16
Posted 18 March 2012 - 12:08
De frane nu s-au legat prea tare si sa iti spun de ce. La tractoare frana de motor este cea mai importanta. Ii tai gazul si pica in nas instant. Daca mergi cu acceleratia de mana trasa si iti sare betivu in cale poti sa apesi frana pana nu mai poti ca motorul trage peste cat poti tu apasa cu piciorul si il insiri pe ala pe drum daca apesi pe ambreiaj inainte sa ii tai gazul pana aproape de oprire. Mergi cu acceleratia de mana pentru ca deobicei scaunul amortizeaza denivelarile ( se ridica si coboara ) si daca nu ai piciorul sigur mergi cu el accelerat aiurea in hopuri, mai ales ca tractoarele alea mai vechi nu sunt foarte ergonomice. Nu mai stiu ce scrie prin RNTR ( o lista cu ce trebuie sa aiba si sa faca un vehicol pentru a fi admis in circulatie ) dar parca pentru T1 franele trebuie sa tina numai 20 %. O sa verific si revin
|
#17
Posted 18 March 2012 - 12:30
Mă întreb câți fac oare diferențierea între înmatriculare și înregistrare.
Sunt lucruri complet diferite pe care le înțelege oricine a lecturat măcar odată codul rutier, precum și obligațiile care revin fiecăruia din acestea. Să interpretrezi după cum ți se scoală, nu-i ceva nou la unii, și-i știm. le: katlin și Ion_Bumbu, mi-am permis să dau click pe votul cu "Thank you", nu contează dacă se mai contorizează ori nu. Edited by scaiba, 18 March 2012 - 12:32. |
#18
Posted 18 March 2012 - 13:33
scaiba, on 18th March 2012, 12:30, said: se mai contorizează IdI1, on 18th March 2012, 11:56, said: Exista taxa de drum a lu' Base care a fost integrata in costul combustibilului. katlin, on 18th March 2012, 12:03, said: Cred ca in alta parte e blocat, |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users