Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Adaptor usb3.1gigabit vs Adaptor ...

La multi ani @Atreides!

La multi ani @KENSINGTON!

La multi ani @burebista!
 La multi ani de Florii!

Stihl fs 70 c-e

Challengers (2024)

Care mai sunt mediile de admitere...
 Laptop cu HDD atasare memorie MMC...

Hartile google nu mai au chenarul...

Tomate in ghiveci la curte?

Idei cale de actiune recuperare g...
 Intoleranța lactoza- vegan v...

Tobe acustice insonorizare in blo...

Cine canta? Fragment din melodie...

Tablou sigurante Dacia Sandero 2012
 

impozit tractoare agricole

- - - - -
  • Please log in to reply
63 replies to this topic

#1
drienogg

drienogg

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 8
  • Înscris: 21.01.2007
http://www.aradon.ro...cultura/1074249
http://www.infotv.ro...ii-protesteaza-

Edited by drienogg, 14 March 2012 - 20:43.


#2
mircealola

mircealola

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 84
  • Înscris: 15.07.2008
ne urmareste fantoma lui boc.

sa vedem ce vor corecta;

http://www.agroinfo....=newsletter_227

#3
dorel232004

dorel232004

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,253
  • Înscris: 04.02.2007
Eu stiu ca orice mijloc de transport cand intri in posesia lui trebuie sa-l declari in maxim 30 de zile la directia taxe si impozite locale si, in functie de cilindreea care o are, trebuie sa platesti un impozit anual, indiferent daca mergi cu el pe drumuri, daca e sau nu inmatriculat! In cazul tractoarelor impozitul e de 18 ron/200cm3! Nu stiu de unde si pana unde era impozitul de 40 roni, ca doar nu avea 400cm3?!

#4
mircealola

mircealola

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 84
  • Înscris: 15.07.2008

 dorel232004, on 17th March 2012, 20:09, said:

Eu stiu ca orice mijloc de transport cand intri in posesia lui trebuie sa-l declari in maxim 30 de zile la directia taxe si impozite locale si, in functie de cilindreea care o are, trebuie sa platesti un impozit anual, indiferent daca mergi cu el pe drumuri, daca e sau nu inmatriculat! In cazul tractoarelor impozitul e de 18 ron/200cm3! Nu stiu de unde si pana unde era impozitul de 40 roni, ca doar nu avea 400cm3?!


daca era inscris in circulatie. la tractoarele agricole care nu erau inscrise in circulatie nu se aplica aceasta metoda de calcul, sa nu mai vorbim de combine.

Edited by mircealola, 17 March 2012 - 21:34.


#5
dorel232004

dorel232004

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,253
  • Înscris: 04.02.2007
E prima oara cand aud asa ceva! Probabil era ceva local! Normal, cum il cumperi trebuie declarat la fisc. Daca il inscri in circulatie sau nu, e treaba ta, dar asta e dupa ce il ideclari la fisc! Nu il declari, platesti penalitati, cand te prind. Ca sa circuli pe drumuri publice, pe langa faptul ca il incrii la fisc, trebuie inmatriculat, ITP, RCA, Rovigneta!

#6
Ion_Bumbu

Ion_Bumbu

    User asocial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,591
  • Înscris: 31.01.2010
Pai se pare ca multe nu ai auzit atunci......

Grig

#7
dorel232004

dorel232004

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,253
  • Înscris: 04.02.2007
Acum am cautat pe net si am vazut ca unele primarii fac inmatriculari locale pt asa ceva (unii si la autoturisme)! Dar eu stiu ca nu ai voie sa circuli pe drumuri publice fara RCA, ITP, certif de inmatriculare. Practic, nu stiu cum ajungi la camp fara sa circuli pe un drum public? Daca ala, fara ITP, calca 5 nuntasi pe drum si zice ca nu a tinut frana, cine raspunde? Nu stiu daca e chiar legala treaba asta! Am vazut si eu mopede prin Bucuresti cu numere galbene, de ilfov, dar ma feresc de ele ca de draqu, ca merg haotic si nu prea imi arde de probleme! Dar, de la moped de cativa cai la tractoare cu zeci de cai putere e drum lung! Merg conduse si fara permis?
Grig, nu am inteles ce e cu remarca asta?! :kisstogether:

Edited by dorel232004, 17 March 2012 - 23:15.


#8
vasiuca

vasiuca

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,033
  • Înscris: 25.01.2011

 dorel232004, on 17th March 2012, 23:15, said:

Acum am cautat pe net si am vazut ca unele primarii fac inmatriculari locale pt asa ceva (unii si la autoturisme)! Dar eu stiu ca nu ai voie sa circuli pe drumuri publice fara RCA, ITP, certif de inmatriculare. Practic, nu stiu cum ajungi la camp fara sa circuli pe un drum public? Daca ala, fara ITP, calca 5 nuntasi pe drum si zice ca nu a tinut frana, cine raspunde? Nu stiu daca e chiar legala treaba asta! Am vazut si eu mopede prin Bucuresti cu numere galbene, de ilfov, dar ma feresc de ele ca de draqu, ca merg haotic si nu prea imi arde de probleme! Dar, de la moped de cativa cai la tractoare cu zeci de cai putere e drum lung! Merg conduse si fara permis?
Grig, nu am inteles ce e cu remarca asta?! :kisstogether:
tu daca ai ITP la tractor si calci 5 nuntasi si spui ca nu a tinut frana,  cine raspunde?

#9
katlin

katlin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,970
  • Înscris: 09.11.2008

 vasiuca, on 18th March 2012, 07:04, said:

tu daca ai ITP la tractor si calci 5 nuntasi si spui ca nu a tinut frana,  cine raspunde?

:coolspeak:  Buna asta!  :D

#10
IdI1

IdI1

    ?????!!!!!!????

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,599
  • Înscris: 01.12.2007
Asta toamna am primit la tara de la primarie ca radiaza toate  tractoarele, remorcile, trepiedele inscrise pe primarie ( numerele alea galbene ) daca nu venim de la  RAR cu carte de identitate si verificare tehnica . Au organizat la fostul SMT intr-o vineri sa vina cei de la RAR si sa ia toate tractoarele si remorcile la purecat. Vorba vine de luat la purecat ei au fost super de treaba au inchis ochii la multe ( gen becuri arse, cauciuc sters, un joc, ceva fum, scurgeri de ulei ).
Chestiile fara de care nu au vrut sa faca
- Cabina antirasturnare sau cadru de protectie
- Minim oglinda pe partea stanga
- Semnalizari
- Actele de proveninenta.  Factura si/sau certificat de inmatriculare; i-au acceptat chiar si pe cei care aveau doar certificate de brazda date de primarii din Italia, Spania, Franta sub rezerva ca elibereaza o carte de identitate temporara si in sase luni cat dureaza verificarea seriilor si a actelor respective sa se prezinte din nou la RAR pentru o carte de identitate normala ( sau daca utilajele sunt cu cantec banuiesc ca se prezinta cineva la domiciliu sa le duca inapoi proprietarilor adevarati )

Toata distractia a costat in jur de 800 ron ( 8 milioane ) pe cei cu tractoare exotice si in jur de 400 pe cei cu tractoare omologate deja in Romania ( gen cele Romanesti sau cele care au fost vandute in serii si au fost deja omologate ).Zic in jurul acestei sume pentru ca +/- 100 ron a fost daca sa il lasi de primarie sau sa il inscrii in circulatie. Suma s-a platit la sediul RAR dupa cum a putut omul sa se duca sau a avut banii ( dupa doua zile, dupa o luna )
Eu l-am lasat de primarie si am primit cartea de identitate si anexa (cuponul galben ) cu verificarea tehnica valabila doi ani ( este trecuta seria sasiului sub folia de siguranta ( pt ca nu are certificat de inmatriculare de politie ).
Am vrut sa ii fac asigurare gen RCA si aici este aiurea. M-am dus inclusiv la sediul central al unui asigurator cand am avut o treaba prin zona si ei ca nu fac RCA pentru asa ceva si sa iau una din aia pentru cele rutiere.
Aia pentru rutiere sa o tina ei pentru ca are inclusa in ea si cartea verde, iar eu daca am tractorul de primarie nu pot sa ies cu el din tara.
Am inteles ca au fost cateva comune de test prin tara sa vada cum reactioneaza lumea daca ii obliga cu japca  sa le inmatriculeze/ sa le treaca prin RAR . Multi nu s-au dus si acum le pare rau ca ii costa o gramada de bani o platforma de transport si daca te respinge si mai platesti inca o data platforma te cocoseaza
Cu impozitul pentru acestea inscrise la primarii pentru brazda mi se pare normal sa nu taxezi ca si pe cele de transport inscrise in circulatie. Altfel care este diferenta intre ele daca le impozitezi la fel? Ma refer strict la situatia mea unde ne-au impus sa le avem trecute prin RAR:

- carte de identitate si verificare tehnica  - ambele ( rutier si cel inscris la primarie )
- asigurare RCA  - cele rutiere da; la cele inscrise pe primarie daca e nevoie cine face ???

O merge tractorul, combina pe drum dimineata si seara, dar munca o face in camp, sezonier, si nu pe sosea cu motorina care are inclusa in pret taxa de drum a lu' Basescu si nu toata lumea poate sa primeasca subventie la motorina.

Edited by IdI1, 18 March 2012 - 10:30.


#11
armandoaxinia

armandoaxinia

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,425
  • Înscris: 13.03.2011
Aveti idee cit te costa la un tractor rca itp si rovigneta daca e sa fii in regula,te lasi balta.

#12
Ion_Bumbu

Ion_Bumbu

    User asocial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,591
  • Înscris: 31.01.2010

 dorel232004, on 17th March 2012, 21:44, said:

E prima oara cand aud asa ceva!

Pai remarca e fix la ce te`ai referit si ai ce ai gasit dupa aceea.
Termenul corect e inscris in circulatie la alea cu numere de primarie.
E undeva specificat ca utilajele inscrise au drept de
circulatie ocazional pe drumurile publice.
Condusul pe drum public e clar cu permis .
E un topic despre asta.

Grig

#13
dorel232004

dorel232004

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,253
  • Înscris: 04.02.2007

 vasiuca, on 18th March 2012, 07:04, said:

tu daca ai ITP la tractor si calci 5 nuntasi si spui ca nu a tinut frana,  cine raspunde?
Am impresia ca tu nu ai prea inteles ce am vrut sa zic eu! Sunt multi care au tractoare dar habar nu au de mecanica si nici bani sa cheme pe cineva de meserie nu sunt dispusi sa dea. Stii vorba: merge si asa! Daca sunt obligati la 2 ani sa faca un ITP, vad altii, de meserie si cu utilaje adecvate,  daca fiarele lor sunt in regula sau nu! Mergi cu autoturismul impreuna cu familia pe un drum public si da sa iasa un tractorist de pe o tarla sa se intoarca acasa si te vede in ultimul moment, si daca nu are frane ferme (ca de, pe camp nu e nevoie de asa ceva, neaparat) te trezesti cu el in fata? Nu te apuci sa-i injuri pe aia care le-au dat voie sa circule cu tot felul de gunoiaie pe drumuri publice, asta daca apuci sa franezi?! Daca reusesti doar sa-ti indoi masina si ala nu are RCA si mai e si rupt in fund, cine iti repara tie fierul?
Normal ar trebui sa existe drumuri laturalnice unde sa poata circula cei cu astfel de utilaje, inclusiv cei care au carute!

 IdI1, on 18th March 2012, 10:25, said:

- carte de identitate si verificare tehnica  - ambele ( rutier si cel inscris la primarie )
Practic, cele inscrise la primarie, nu au cum sa-si faca ITP-ul, ca nu au in comuna posibilitatea asta, nu au voie sa depaseasca raza comunei cu ele, bani pt platforma nu cred ca sunt dispusi sa dea o data la 2 ani, deci practic circula fara asa ceva!

 IdI1, on 18th March 2012, 10:25, said:

motorina care are inclusa in pret taxa de drum
Taxa de drum nu mai exista, acum e rovigneta!

 Ion_Bumbu, on 18th March 2012, 11:17, said:

Pai remarca e fix la ce te`ai referit si ai ce ai gasit dupa aceea.
E undeva specificat ca utilajele inscrise au drept de
circulatie ocazional pe drumurile publice.
Am avut alta impresie, dar probabil ca sunt eu mai suspicios!
Ce inseamna ocazional? La ce distanta de comuna? Ca asa poti merge "ocazional" in partea cealalta a tarii, ca duci porcu' la parastasu' soacrei, ca nu moare in fiecare zi!

 armandoaxinia, on 18th March 2012, 11:16, said:

Aveti idee cit te costa la un tractor rca itp si rovigneta daca e sa fii in regula,te lasi balta.
De multe te lasi daca vrei sa fii in regula!

 IdI1, on 18th March 2012, 10:25, said:

Cu impozitul pentru acestea inscrise la primarii pentru brazda mi se pare normal sa nu taxezi ca si pe cele de transport inscrise in circulatie. Altfel care este diferenta intre ele daca le impozitezi la fel?
Sa nu se inteleaga ca sunt de acord cu aberatiile astea de taxe si impozite!
Dar vorbind strict legal, platesti impozit ca ai bunul respectiv! Daca ai o barca, platesti impozit, dar ca sa mergi pe Dunare mai platesti o taxa! Daca ai o casa de 200m2 platesti impozit la suprafata, chiar daca tu stai doar intr-o camera sau poate stai in alta!
Ai un autoturism dar nu circuli cu el! Platesti parcarea, daca e a ADP-ului.  Poti sa nu platesti ITP-ul, RCA-ul, rovigneta, dar impozitul se plateste indiferent daca circuli sau nu!

 katlin, on 18th March 2012, 07:23, said:

:coolspeak:  Buna asta!  :D
A iesit soarele si s-a blocat neuronul?

 IdI1, on 18th March 2012, 10:25, said:

Chestiile fara de care nu au vrut sa faca
- Cabina antirasturnare sau cadru de protectie
- Minim oglinda pe partea stanga
- Semnalizari
- Actele de proveninenta.
Dar de frane nu s-au legat, ca mie imi par cele mai importante!

#14
IdI1

IdI1

    ?????!!!!!!????

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,599
  • Înscris: 01.12.2007

 dorel232004, on 18th March 2012, 11:48, said:

Practic, cele inscrise la primarie, nu au cum sa-si faca ITP-ul, ca nu au in comuna posibilitatea asta, nu au voie sa depaseasca raza comunei cu ele, bani pt platforma nu cred ca sunt dispusi sa dea o data la 2 ani, deci practic circula fara asa ceva!

Ce inseamna ocazional? La ce distanta de comuna? Ca asa poti merge "ocazional" in partea cealalta a tarii, ca duci porcu' la parastasu' soacrei, ca nu moare in fiecare zi!

Eu am inteles ca pe o raza de 30 de kilometrii poti sa te invarti cu ce ai inscris la primarie. Pentru mine este ok ca la 25 de kilometrii am o statie ITP care face de la moto pana la tiruri .
Daca ma insel cu aceasta distanta pe langa comuna va rog sa ma corectati. Eu de umblat si asa nu stau sa umblu cu el pe drumuri  sa fac 30 de kilometrii in doua ore ( inca doua intors si am pierdut o jumatate de zii )

Quote

Taxa de drum nu mai exista, acum e rovigneta!
Exista taxa de drum a lu' Base care a fost integrata in costul combustibilului. rovigneta se suprapune peste accea o taxa de drum pentru a putea merge pe alea nationale.

#15
katlin

katlin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,970
  • Înscris: 09.11.2008

 dorel232004, on 18th March 2012, 11:51, said:

A iesit soarele si s-a blocat neuronul?

Cred ca in alta parte e blocat, in special la aia cu nume de prin bancuri :angry:

#16
IdI1

IdI1

    ?????!!!!!!????

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,599
  • Înscris: 01.12.2007
De frane nu s-au legat prea tare  si sa iti spun de ce. La tractoare frana de motor este cea mai importanta. Ii tai gazul si pica in nas instant. Daca mergi cu acceleratia de mana trasa  si iti sare betivu in cale poti sa apesi frana pana nu mai poti ca motorul  trage peste cat poti tu apasa cu piciorul si il insiri pe ala pe drum daca   apesi pe ambreiaj inainte sa ii tai gazul pana aproape de oprire. Mergi cu acceleratia de mana pentru ca deobicei  scaunul amortizeaza denivelarile ( se ridica si coboara ) si daca nu ai piciorul sigur mergi cu el accelerat aiurea in hopuri, mai ales ca tractoarele alea mai vechi nu sunt foarte ergonomice. Nu mai stiu ce scrie prin RNTR ( o lista cu ce trebuie sa aiba si sa faca un vehicol pentru a fi admis in circulatie ) dar parca pentru T1 franele trebuie sa tina numai 20 %. O sa verific si revin

#17
scaiba

scaiba

    Pastafarian

  • Grup: Validating
  • Posts: 12,602
  • Înscris: 03.11.2006
Mă întreb câți fac oare diferențierea între înmatriculare și înregistrare.
Sunt lucruri complet diferite pe care le înțelege oricine a lecturat măcar odată codul rutier, precum și obligațiile care revin fiecăruia din acestea.
Să interpretrezi după cum ți se scoală, nu-i ceva nou la unii, și-i știm.

le: katlin și Ion_Bumbu, mi-am permis să dau click pe votul cu "Thank you", nu contează dacă se mai contorizează ori nu.

Edited by scaiba, 18 March 2012 - 12:32.


#18
dorel232004

dorel232004

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,253
  • Înscris: 04.02.2007

 scaiba, on 18th March 2012, 12:30, said:

se mai contorizează
La tine se "contorizeaza"! Hai ca am reusit sa te "trezesc"!

 IdI1, on 18th March 2012, 11:56, said:

Exista taxa de drum a lu' Base care a fost integrata in costul combustibilului.
In prima faza asa a fost dar apoi acciza s-a "armonizat" dupa angajamentele de integrare UE!

 katlin, on 18th March 2012, 12:03, said:

Cred ca in alta parte e blocat,
Sa inteleg ca nici acum n-ai inteles?

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate