Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Clio 3 1.5dci nu porneste
Last Updated: Jan 27 2021 11:52, Started by
RealThing
, Feb 18 2012 18:31
·
0
#37
Posted 23 February 2012 - 20:32
mdea...e mina alora de la service-ul skoda =))
altfel, nu pot crede cum astea se caseaza la kilometrajul unora care se pregatesc sa iasa din rodaj Edited by Evergreen, 23 February 2012 - 20:33. |
#38
Posted 23 February 2012 - 21:23
@Calin - da, cacaturi de sisteme de injectie. Sa vezi acum cu ce pampers o sa umblu prin tara cu urmatorul Clio. Imi iau kit de remorcare + platforma
@Eevergreen, macar asta avea 90k km (de-abia impliniti). Cea mai "tanara" a picat la 30 k km. Unui tip de la flota i-a picat una reparata cu pompa noua + injectoare + rezervor + traseu alimentare inlocuite dupa inca 10k km (picase la 70k km initial). Alt coleg a patit-o cu 3 Clio in un interval de 2 saptamani (toate au picat exact la fel). Iarna asta eu stiu de cel putin 15 masini picate pe exact acelasi motiv (probabil sunt mai multe, stiu doar cazurile colegilor cu care discut). |
#39
Posted 23 February 2012 - 22:24
2 loganuri cu probleme similare ,ambele la ~30.000 km .Bineinteles,1.5 dci .
|
#40
Posted 23 February 2012 - 22:39
RealThing, on 23rd February 2012, 20:22, said: Mda, din pacate se pare ca e pompa de injectie + injectoarele (pileala celebra facuta de mizeriile numite Delphi, noi speram sa fie bujiile incandescente). Cica am fost un norocos, altora nu le-a mai pornit neam. Mie oricum mi se pare ciudat sa fie pompa si injectoarele cu probleme, insa odata pornita masina sa mearga fara probleme, consum marit sau vreun martor de avarie aprins pe bord, in conditiile in care i-am dat forja cat a fost loc (ma rog, si cat duc cele 65 martoage obosite). Reparatia costa o caruta de bani - ceva in jur de 1500 - 2000 euroi din ce ziceau baietii - nu se stie daca se va mai repara (desi in rest masina era ok, nu avea nicio problema). Edited by cristi.r, 23 February 2012 - 22:39. |
#41
Posted 23 February 2012 - 22:47
Avem un Logan la munca din toamna , cu injectoarele ,si nu-i da nici dracu de cap . Cica ar fi injectoarele,si pe comanda vin in cateva luni ,f*terea lumii .Ce-i drept,asta are 170.xxx km .
Nu mi-as lua un Reno diesel nici de-ar fi moca (bine,nu mi-as lua Reno de fel) ,la cate-am vazut/remorca mi s-a acrit. Avem in schimb un Peugeot Partner la munca 1.9d(fara turbo) si merge bine ,a facut in 2 luni vreo 10.000 km si nu da semne de oboseala.Pe bord zice ca ar avea 193.000 km ,dar tinand cont ca a fost masina de agent eu zic ca se apropie de 400k . |
#42
Posted 23 February 2012 - 23:25
Nici reno 1.9 fara turbo nu are probleme. Si nici reno 1.9 cu turbo nu are probleme .
|
#43
Posted 24 February 2012 - 11:03
Poate pentru ca nu au sisteme de injectie Delphy? Acolo din cate stiu marea majoritate a varinatelor is pe Bosch, si parca 1.9D (F8Q 622) are Lucas....
|
#44
Posted 24 February 2012 - 11:26
cristi.r, on 23rd February 2012, 22:39, said: Eu nu cred in povestea asta. Daca erau pompa/injectoarele, nu mai porneste never, deoarece clio3 are exact sistemul antidemaraj de pe megane2 care o data ce sesizeaza o problema, pur si simplu "scurtcircuiteaza" ECU, care ECU nu mai da conditie de pornire deloc-deloc. Dar, in fine, e masina de flota, duca-se ... Nu te contrazic, insa in cazul asta nu trebuia sa se aprinda ceva prin bord? Cum am spus, la prima pornire s-au aprins amandoi martorii: cel cu "stop" si cel rosu simbolizand pompa de injectie si cu "stop" in interior. La pornirea urmatoare ambii martori nu s-au mai aprins, insa masina la fel pornea numai cu spray de pornire. |
#46
Posted 24 February 2012 - 23:26
CorneliuRos, on 24th February 2012, 11:43, said: Ciudat este faptul de ce Renault nu a facut o rechemare de service ,stiind problemele respective .Alte marci de masini fac rechemari de service si din cauza unei pedale de ambreiaj stricandu-si reputatia, alte marci de masini scapa asa cu fapte mult mai grave.... Altfel sistemul Delphi n-am vazut sa aiba probleme pe Peugeot desi injectoarele sunt asemanatoare de aceea tind sa cred ca defectul apare din cauza pompei de inalta presiune,Peugeot-ul cu sistem Delphi avand tip de pompa. |
|
#47
Posted 25 February 2012 - 08:33
RealThing, on 24th February 2012, 11:26, said: Nu te contrazic, insa in cazul asta nu trebuia sa se aprinda ceva prin bord? Cum am spus, la prima pornire s-au aprins amandoi martorii: cel cu "stop" si cel rosu simbolizand pompa de injectie si cu "stop" in interior. La pornirea urmatoare ambii martori nu s-au mai aprins, insa masina la fel pornea numai cu spray de pornire. Edited by cristi.r, 25 February 2012 - 08:36. |
#48
Posted 01 March 2012 - 23:06
Boon, azi am recuperat taraboanta. Cica a fost pompa de injectie, s-a reparat la Electromecanica (n-am idee cine sunt aia si ce au facut), insa cei de la flota mai multe amanunte n-au stiut (sau n-au vrut sa dea). Din pacate nu am gasit vreo factura prin masina pe reparatie, si mi se pare ca scoate un zbarnait ciudat cand porneste. Sa vedem cand si daca pica din nou. De asemenea mi s-a explicat ca am avut noroc maxim pentru ca a pornit si nu s-a oprit dupa aceea cand am adus-o.
|
#49
Posted 01 March 2012 - 23:34
Mare noroc ,intr-adevar
Aici se potriveste vorba aia,ca cea mai buna masina e aia de servici. |
#50
Posted 06 March 2012 - 14:25
Boon, revenim cu flasneta: cei de la flota mi-au comunicat sa pun 200ml de ulei pentru motor in 2 timpi la 50 litri motorina, pentru a se unge pompa si a nu mai aparea situatii de genul. Explicatia aceea cu motorul este euro 3, motorina existenta este euro 5, cu un continut mai scazut de sulf (sper sa nu gresesc) si are nevoie de ungere suplimentara. Avand in vedere ca baietii astia nu prea imi inspira incredere si n-am chef sa ma trezesc cu alte tampenii aparute pe motor, e ok sau nu pun in aplicare ideea?
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users