Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Renovare completa + pompa de cald...

Libre Office nu vad liniile

Modalitați amuzante și ...

O disparitie de ani buni, Acces D...
 Mancarea e scumpa

Parere achiziționare BMW G20

Schimbarea bateriei moderne la VA...

Rostschreck Lidl
 Si noi suntem Florin Piersic? / J...

Rascumparare euroobligatiuni (pri...

Detartraj partial slatina

Cu ce pot izola fonic peretii pen...
 Telefon cu senzor compass BUN

Blocare google chrome cu master p...

Instalare Siemens NX pe macbook

sfat achizitie telefon pana in 20...
 

Clio 3 1.5dci nu porneste

- - - - -
  • Please log in to reply
267 replies to this topic

#253
BadBoyBlue

BadBoyBlue

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,302
  • Înscris: 26.06.2006
:cheers:

#254
RealThing

RealThing

    paid assassin

  • Grup: Moderators
  • Posts: 28,553
  • Înscris: 06.02.2006
Mda, mizeria a inceput sa trozneasca din ce in ce mai des, si in pozitii aleatorii. Le dau astora mail luni, sa vad daca o rezolv pana in sarbatori, nu de altceva da' estimez ca sar in vreo 4000 km pana in ianuarie, nu e cazul sa ma trezesc cu volanul facand ca la dub-step.

#255
RealThing

RealThing

    paid assassin

  • Grup: Moderators
  • Posts: 28,553
  • Înscris: 06.02.2006
Buun, si cum chiar ma gandeam eu "ia uite chiar merge dracia frumos, nu mai face probleme" azi dimineata din nou surpriza.

Mai exact, pornesc motorul, dau sa plec de pe loc, de-abia se misca. M-am prostit, i gandul meu, nu mai stiu sa plec cu masina. Incerc din nou, trebuia turata pe la 2000 rpm numai pentru a reusi sa plec de pe loc. Hait, sa vezi ca am pana, cobor, nimic, toate rotile umflate.

Bun, mai exact cred - de fapt sigur - intrat in limp mode, cred ca adunat aveam 30 CP, plecarea de pe loc o faceam pe la 2500 rpm cu chiu cu vai, indiferent cat calcam acceleratia de-abia se misca, in spate fum (nu mult, insa fum) negru, de la motor de auzea un tacanit destul de pronuntat - exact ca atunci cand o porneam la temperaturi sub -10. A facut figura vreo 2 km, pana s-a incalzit putin motorul, dupa care brusc si-a revenit.

Intrebarea e: o duc direct in service, sau mai astept sa vad daca se repeta figura? Are cineva vreo idee exact ce ar putea fi? In bord nu mi s-a aprins niciun martor.

#256
RealThing

RealThing

    paid assassin

  • Grup: Moderators
  • Posts: 28,553
  • Înscris: 06.02.2006
Azi dimineata iar a intrat in limp mode. Am oprit motorul, l-am pornit, si-a revenit. Astept momentul in care nu-si mai revine, sper sa nu se intample la drum lung.

#257
Al3csutzul

Al3csutzul

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,833
  • Înscris: 19.07.2006
ghici oare? fii sigur ca se opreste cand ti-e lumea mai draga !

#258
RealThing

RealThing

    paid assassin

  • Grup: Moderators
  • Posts: 28,553
  • Înscris: 06.02.2006
Din ce am vazut eu, nu se opreste motorul, insa nu se tureaza aproape de loc (azi nu reuseam sa trec de 2000 rpm), scoate fum destul de mult - de-ala negru, frumos, si e lesinata grav (iti dai seama ca, daca am 65 cp cu turbo, fara...poate am 40, da' nu-s sigur).

#259
Al3csutzul

Al3csutzul

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,833
  • Înscris: 19.07.2006
Știu despre ce vb , eu am mers jumătate de tara cu un mondeo fara turbă , ma flashuiau matizuri la deal ...!

Reparația poate fi destul de simpla , de obicei senzor de pe la turbo sau chiar turbina in sine reparata/rectificata

#260
RealThing

RealThing

    paid assassin

  • Grup: Moderators
  • Posts: 28,553
  • Înscris: 06.02.2006
Problema e ca, daca nu intra in limp definitiv, aia o sa o lase asa (nu stim ce are) si ma duc degeaba la service, mai pierd si timpul pe acolo.

#261
RealThing

RealThing

    paid assassin

  • Grup: Moderators
  • Posts: 28,553
  • Înscris: 06.02.2006
Mda, ca poate imi era dor de avioanele rino...acu' alta.

Am facut o excursie ieri pana la Ramnicu Valcea, pe drum la o depasire cu masina dusa in 4000 rpm mi se aprind martorii "STOP" si cel de "check engine, rosu cu stop in el" (n-am gasit pictograma cu magaria pe net) - nu e vorba de check engine galben, ci rosu plus bipait buzzer si o pierdere a puterii.

Bun, am lasat-o mai moale (eu am crezut ca e vorba de limitare), nu s-a mai repetat pana in RM. Am ajuns aici, azi am facut un Cluj dus-intors la repezeala, au inceput sa se aprinda cei doi martori pe la 3500 rpm, din ce in ce mai des, mai nou la 2500 rpm in forja mi se aprind, motorul semilesina, la dracu nici sa depasesc nu mai pot (dupa ce ca aveam 65 martoage lesinate, nici pe alea nu le mai pot folosi acum). Are cineva cea mai vaga idee ce dumnezeu are?!

Edited by RealThing, 19 April 2014 - 20:02.


#262
Al3csutzul

Al3csutzul

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,833
  • Înscris: 19.07.2006

View PostCampers, on 18 februarie 2012 - 19:04, said:

impinsa ai incercat ?
stiu ca nu e recomandat , dar is sanse 0,001% sa sara distributia daca o impingi/tragi 15 metri ..

nu inteleg, de ce sa sara distributia ? care e diferenta intre rotirea motorului de catre electromotor din volanta (cred ca asa se cheama roata aia zimtata mare) si invartirea motorului tot prin volanta dar de catre cutia de viteze prin planetare?

#263
RealThing

RealThing

    paid assassin

  • Grup: Moderators
  • Posts: 28,553
  • Înscris: 06.02.2006
Si ca sa-mi raspund singur, ca aveam o banuiala, si anume aceea ca incepea sa dea eroare la turatii ridicate din cauza presiunii la ulei - probabil diluat cu motorina in perioadele cand facea turbina figuri. Implicit, i-am infipt 1 litru de ulei 10W40, si eroarea a disparut. Daca reapare, o duc la revizie inainte de termen - desi desteptii astia de la flota insista cu revizia la 15000 in asa hal incat incep sa cred ca nu le pasa daca pica motorul.

#264
dancostea2002

dancostea2002

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 530
  • Înscris: 30.05.2010
uleiul 2T asigura o ungere suplimentara a pompei de inalta presiune.ar trebui sa scoata insesizabil fum.

#265
RealThing

RealThing

    paid assassin

  • Grup: Moderators
  • Posts: 28,553
  • Înscris: 06.02.2006

View PostRealThing, on 19 aprilie 2014 - 20:00, said:

Am facut o excursie ieri pana la Ramnicu Valcea, pe drum la o depasire cu masina dusa in 4000 rpm mi se aprind martorii "STOP" si cel de "check engine, rosu cu stop in el" (n-am gasit pictograma cu magaria pe net) - nu e vorba de check engine galben, ci rosu plus bipait buzzer si o pierdere a puterii.

Cum chestia asta se intampla din ce in ce mai des (si numai la drum lung) azi am plantat-o in service, cu rugamintea sa verifice si franele - care vajaie la franare mai puternica, si sa vada ce-i cu amortizorul scurs de pe dreapta-fata.

Baietii au zis urmatoarele: daca am noroc, trebuie doar curatat EGR si nu mai apare problema de la motor. Daca n-am noroc, e pompa de injectie (iar?!?!). Vedem ce se intampla, promisiunea e ca pana diseara e gata.

#266
RealThing

RealThing

    paid assassin

  • Grup: Moderators
  • Posts: 28,553
  • Înscris: 06.02.2006
Revin cu update: m-au sunat cei din service, pe partea cu figurile motor s-a curatat EGR, au testat-o pe stand, nu face figuri (ramane de vazut ce se intampla la drum lung, incepea sa beculeasca dupa vreo 50 km).

Schimbat placute + discuri fata (discurile astea au dus 70k km, insa erau mucificate, placutele ca de obicei la 30k km sunt la revedere), bielete antirului, test amortizoare (cica) ok.

#267
lucian_florea

lucian_florea

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 35
  • Înscris: 28.12.2008
As avea întrebarea ăsta! Unde dam cu spray , în zona filtrului de aer la 1,dci reno?
unde exact?

#268
RealThing

RealThing

    paid assassin

  • Grup: Moderators
  • Posts: 28,553
  • Înscris: 06.02.2006
Da, scoti capacul filtrului de aer si dai acolo, vezi sa nu dai mult.

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate