Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Noul BMW M6 F12/F13
#37
Posted 13 February 2012 - 21:01
Si poze cu motorul.
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/1RI1ETqqIoM?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Attached FilesEdited by nickelback, 13 February 2012 - 21:04. |
#38
Posted 13 February 2012 - 23:31
Cateva ture de circuit pe nurburgring.
Mi se pare foarte slaba masinuta, sa zicem ca in viraje mai lucreaza ei la suspensie setari si poate n`o sa mai dea senzatia aia de nesiguranta, bineinteles va lua virajele cu viteza mult mai mare, spera ei, la 4.0 sec suta, mai greu Dar la ce rost sa o aduci pe pista de curse? Aaaaaa a facut timpul x la nurburgring?! foarte tare! asa si? pai si e bmw! atat [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/PHkn8XnnsX8?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by Cutzu, 13 February 2012 - 23:34. |
#39
Posted 13 February 2012 - 23:35
Fă-mă să înțeleg. De ce anume ți s pare slabă ? pardon, FOARTE slabă ?
|
#40
Posted 13 February 2012 - 23:40
nu vad puterea, ar fi trebuit sa tsaneasca la 680nm pe o plaja de 1500-5500rpm la iesirea din viraje, pai hai frate cu egalarea, unde e torqueul, ca sa mor daca`l vad
nu mai zic de cum arata, oribil, poate nu o fi culoarea si stickerele cele mai fericite, dar si cu un alb sau rosu, tot naspa arata Edited by Cutzu, 13 February 2012 - 23:41. |
#41
Posted 14 February 2012 - 00:18
nickelback, on 13th February 2012, 21:01, said: Si poze cu motorul. Life in plastic, it's fantastic! Dar BMW îs marcă premium, am uitat! Nu ca milogii ăștia: [ http://s6.postimage.org/6vz9o2shd/maserati_engine_2.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#42
Posted 14 February 2012 - 02:19
#43
Posted 14 February 2012 - 13:31
MembruAnonim, on 13th February 2012, 19:05, said: Nu știu cum e cu ZR1 că nu am avut șansa nici măcar să văd unul live în România până acum, însă m-am urcat în Z06 și am mers poate 2 km ca pasager. |
#44
Posted 14 February 2012 - 15:25
MembruAnonim, on 13th February 2012, 19:55, said: Există oare un frustrat mai mare pe aria auto ca tine ? Replică stas de șofer/fan de cocomobile. Eu sunt dușmanul care vă pândește afară din coconul fumuriu de prezervare a cocălăriei. Apropo, din Citroen GT se vor (fi) construit 6 bucăți. Suficient să demonstreze câteva lucruri fără să cadă în desuetudine. nickelback, on 13th February 2012, 21:01, said: [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/1RI1ETqqIoM?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Referitor la clip: 1. muzică de prost gust, cocălărească. 2. Pe la 0:55 începe să arate în mod eronat cum compensatorii hidraulici ar fi săltați din locașurile lor din chiulasă de către culbutori. Despre cocomobil: 1. Eterna gogoașă este randată ca și cum ar fi o piesă metalică [ http://i1234.photobucket.com/albums/ff405/maersklandro/gogoasa.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Nu știu ce e mai jenibil, sincer: faptul că mai folosesc așa ceva pe o mașină a mileniului 3, pe motoare v8 sau v10 cu pretenții supersportive? [ http://i1234.photobucket.com/albums/ff405/maersklandro/26293.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Sau faptul că încearcă să prostească lumea pe față în clipul promoțional? Supercar premium cu gogoașă de cauciuc în lanțul cinematic! Sunt pe jos. Sunt sigur că o să facă furori. |
#45
Posted 14 February 2012 - 15:49
@SonyAD apropo, la BMW distributia variabila i se zice VANOS. (link)
Apoi de la nu stiu ce an au introdus Valvetronicul. (link) , (link) Din ce am inteles scopul lor ar fi acelasi. 1.Intrebarea mea de ce le folosesc pe amandoua? Inafara faptului ca mereu le place sa complice lucrurile (alt exemplu cu SLS, self leveling system, care tinea garda la sol mereu aceeasi dar se folosea de pompa de servo sa trimita lichid la amortizoare, deci numai conducte pe sub masina etc) si evident nu e fiabil si curgea si te trezeai cu masina pe butuci a 2 zi si cand porneai motorul sarea singura 2.Si inca o intrebare de ce au trecut iar la culbutori in sistem? Nu era mai simplu/randament mai bun cu axa care 'batea' direct in tacheti ? Sau e din cauza valvetronicului ? (care le fel in USA e nebunie cu acest sistem ca pica si le tacane motoarele etc) Bine si vanosu-ul e pacatos ca dupa x km se uzeaza niste garnituri/oring-uri si se pierde presiunea si nu mai functioneaza si tacane , e plin youtube-ul si desfaci juma' de motor sa le schimbi (link) Plus ca functioneaza pe presiunea de ulei de la pompa (asta e varianta mai fiabila ca sunt 3-4 bari) dar sunt si cu sisteme separate pana la 100 de bari .. (de obicei motoarele M le au dupa mijlocul anilor '90) 3.Distributia variabila stiu ca au majoritatea producatorilor. La Mercedes ai idee pe ce principiu functioneaza ? Sau VTEC-ul de la Honda. Ca nu prea am auzit de probleme la ei si eram curios de ce la ei e asa fiabil sistemul vs BMW. Edited by nickelback, 14 February 2012 - 16:11. |
#46
Posted 14 February 2012 - 16:06
@SonyAD: eu cred că tu ești genul omului frustrat și sărac.
|
|
#47
Posted 14 February 2012 - 23:08
SonyAD, on 14th February 2012, 15:25, said: Replică stas de ?ofer/fan de cocomobile. Eu sunt du?manul care vă pânde?te afară din coconul fumuriu de prezervare a cocălăriei. Referitor la clip: 1. muzică de prost gust, cocălărească. 2. Pe la 0:55 începe să arate în mod eronat cum compensatorii hidraulici ar fi sălta?i din loca?urile lor din chiulasă de către culbutori. Despre cocomobil: 1. Eterna gogoa?ă este randată ca ?i cum ar fi o piesă metalică Nu ?tiu ce e mai jenibil, sincer: faptul că mai folosesc a?a ceva pe o ma?ină a mileniului 3, pe motoare v8 sau v10 cu preten?ii supersportive? Sau faptul că încearcă să prostească lumea pe fa?ă în clipul promo?ional? Supercar premium cu gogoa?ă de cauciuc în lan?ul cinematic! Sunt pe jos. Sunt sigur că o să facă furori. Interesant post, ai gasit motivul pentru care piata va alege Citroen in dauna M6 -ului. HAHAHAHA Sony, fii atent aici, da-mi voie sa te invat cum sa faci un comentariu critic, si anume: arati partile proase dar, pe de alta parte, dai si Cezarului ce-i al Cezarului, adica il lauzi cand e de laudat. Si daca vrei sa faci comparatii, faci cu masini serioase nu cu Citroenuri! HAHAHAHAAHA. Spre exemplu uite ce spun eu despre noul M6( hahahah): PLUSURI: 1. Arata bestial .....breathtaking; 2. Performantele sunt criminale; 3. BMW -Numarul unul inca o data la sasiu, suspensii, echilibrarea masinii, probabil "feed back". 4. Lux MINUSURI: 1. BMW seamana din ce in ce mai mult cu masinile.....americane, ma refer la MOTOARE, pentru ca pana acum ati ridicat in slavi motorul.....pana la urma americanii au avut dreptate ca V8 urile turbo sau supraalimentate sunt cele mai potrivite pentru masinile perfomante. Asa ca BMW a trecut de la V10 aspirat german la V8 american... 2. Derivat din punctul anterior: Concurenta M6 nu este in Europa, fiindca numai Mercedes, Jaguar mai fac motoare mari in Europa, asa ca nu mai spuneti repede ca M6 e cea mai tare masina....fiindca am impresia ca faceti comparatii cu cine nu trebuie....uitati-va la alti producatori care vand V8 uri si veti vedea ca M6 a iesit din Liga europeana si a intrat in LIGA americana...( aia care vand milioane de V8-uri). In aceasta LIGA M-ul nu este cel mai rapid "factory car"... spre exemplu MUSTANG SHEBLY GT350 model 2011 varianta supercharged face 0-100 km/h in 3.8, 3.9 secunde. ( Exista 3 modele GT 350, unul de 5.0L V8 430 CP ASPIRAT, unul supraalimentat de 525 HP , si o varianta supralimentata de 624 CP.) Nu sariti ca nu sta bine in curbe, fiindca sta chiar foarte foarte bine....( suspensii nemtesti, sistem suspensii american) [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/qzuCEkA1vKY?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Iar Ford SHELBY GT 500 model 2013 are 650 CP si 812 Nm. >>>>>destroys the M ) E vorba despre acesta: [ http://img687.imageshack.us/img687/8905/032013fordshelbygt5001.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ http://img862.imageshack.us/img862/5552/082013fordshelbygt500.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Minus 3 la M6: Pretul. Edited by GeorgeM, 14 February 2012 - 23:09. |
#48
Posted 14 February 2012 - 23:47
#49
Posted 15 February 2012 - 00:00
Ok le-am uitat pe astea...desi Aston Martin mi se pare un pic in alta clasa, mai alesc ca AM merge mult pe V12; Porsche da,...ma gandeam prea mult la Grand Turisme V8 -uri.
Oh, wait, am uitat si de SuperSnake...750 HP. [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/kql9VETdAgI?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by GeorgeM, 15 February 2012 - 00:07. |
#50
Posted 15 February 2012 - 00:12
Cutzu, on 13th February 2012, 22:31, said: Cateva ture de circuit pe nurburgring. Mi se pare foarte slaba masinuta, sa zicem ca in viraje mai lucreaza ei la suspensie setari si poate n`o sa mai dea senzatia aia de nesiguranta, bineinteles va lua virajele cu viteza mult mai mare, spera ei, la 4.0 sec suta, mai greu Dar la ce rost sa o aduci pe pista de curse? Aaaaaa a facut timpul x la nurburgring?! foarte tare! asa si? pai si e bmw! atat [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/PHkn8XnnsX8?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#51
Posted 15 February 2012 - 00:17
Bad post
Edited by GeorgeM, 15 February 2012 - 00:18. |
|
#52
Posted 15 February 2012 - 09:54
#53
Posted 15 February 2012 - 11:31
O gramada de discutii aprinse ca la gradinita: cati dintre cei ce posteaza pe acest topic au condus macar odata una din masinile evocate pe aici: Ford Shelby, BMW M6, Aston Martin, Porsche GT, Jaguar etc? Pareri aprinse pe marginea unor poze si filmulete de pe net.. Woau.
MembruAnonim, on 13th February 2012, 19:05, said: Nu știu cum e cu ZR1 că nu am avut șansa nici măcar să văd unul live în România până acum, însă m-am urcat în Z06 și am mers poate 2 km ca pasager. Nu cred că ZR1 diferă considerabil de mult la confort, DAR nu o pot numi o mașină confortabila vis-a-vis de un BMW M6 sau un Porsche 911 Turbo care este "compromisul perfect pentru o mașină puternică dar care în același timp poate fi condusă zi de zi ca ... unica mașină. Nu înțeleg denumirea cocălărească de cocomobil. Sorry pai cica masina smechera, cu performante de top dar mai ales luxoasa si confortabila este Maserati. |
#54
Posted 15 February 2012 - 12:10
razzvann, on 15th February 2012, 08:54, said: bai omule cum iti dai tu seama ca e evacuare de matiz ? cum ai numarat nr de turbo? sa-i dea ban cineva. PS: Sa nu imi dati ban ! Edited by CorneliuRos, 15 February 2012 - 12:13. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users