Noul BMW M6 F12/F13
Last Updated: Feb 28 2012 19:02, Started by
nickelback
, Feb 13 2012 01:24
·
0
#1
Posted 13 February 2012 - 01:24
Acelasi motor V8 de 4.4 litri de 560 de cai de pe M5 F10, transmisie M DCT cu Drivelogic cat si transmisie manuala in 6 trepte disponibila pentru America.
Curba de cuplu e incredibila - 680 Nm cuplu intre 1500-5750 rpm ! Mai pe scurt, o adevarata bestie! * BMW V8 Twin Scroll Twin Turbo (S63Tu) * Capacitate: 4,395cc * 560hp (la 6,000-7,000rpm) * 680 Nm (cuplu maxim de la 1500 pana la 5750 rpm) * Greutate (coupe) (DIN/EU) - 1850kg / 1925kg * Greutate (convertible) (DIN/EU) - 1980kg / 2055 * Coupe consum mixt: 9.9 litrii/100 km (28.5 mpg imperial / 23.5 US MPG) * Convertible consum mixt: 10.3 liters/100km (27.4 mpg imperial) * Coupe: 0-100km in 4.2 s ; 0-200km in 12.6 s * Convertible: 0-100km in 4.3 s; 0-200km in 13.1 s BMW M6 Cabrio (F13) BMW M6 Coupe (F12) Attached FilesEdited by Courage, 13 February 2012 - 13:03. |
#2
Posted 13 February 2012 - 01:35
nu e mai reusit ca m6, modelul vechi...ma refer la look.
|
#3
Posted 13 February 2012 - 02:41
Si motorul sigur nu suna la fel de bine ca vechiul V10.
|
#4
Posted 13 February 2012 - 04:13
Si eu doar ce am mancat niste struguri dar erau ceva mai dulci decat ai vostri!
Superba masina! |
#5
Posted 13 February 2012 - 04:30
are cuplu pana la cat? 5 mii si ceva? e pachet, japonezele trag si dupa 6 mii, nemtestile mai au de invatat
|
#6
Posted 13 February 2012 - 07:05
Nu, are cuplu 680 nm pana la 5750 rpm dupa care, ca la orice motor incepe sa scada pana la 550 nm la 7000rpm (probabil la 7000 este limitata electronic).
Si japoneze de serie stoc cu cuplu din ala la turatia aia imi vine greu sa cred. Pai cine are varf de cuplu 550 nm e smecher. Edited by Arkouda, 13 February 2012 - 07:14. |
#7
Posted 13 February 2012 - 07:05
japonezele or trage si dupa 6000, dar de la 5000.
Edited by oaspetele, 13 February 2012 - 07:06. |
#8
Posted 13 February 2012 - 08:23
#9
Posted 13 February 2012 - 12:05
Cutzu, on 13th February 2012, 04:30, said: are cuplu pana la cat? 5 mii si ceva? e pachet, japonezele trag si dupa 6 mii, nemtestile mai au de invatat esti rau intentionat sau prost... alege tu chiar esti in stare sa spui orice prostie... ai idee ce inseamna 680 Nm de la 1500 la 5750? oaspetele, on 13th February 2012, 07:05, said: japonezele or trage si dupa 6000, dar de la 5000. |
#10
Posted 13 February 2012 - 12:19
Cutzu, on 13th February 2012, 04:30, said: are cuplu pana la cat? 5 mii si ceva? e pachet, japonezele trag si dupa 6 mii, nemtestile mai au de invatat |
|
#11
Posted 13 February 2012 - 12:31
Cutzu, on 13th February 2012, 04:30, said: are cuplu pana la cat? 5 mii si ceva? e pachet, japonezele trag si dupa 6 mii, nemtestile mai au de invatat cuplul porneste de la 550 nm/1000 rpm, atinge un maxim de 680 pana la vreo 6000 dupa care coboara inapoi pe la 550 la peste 7000... adica e o variatie de vreo 150 de nm doar... pe cand trotinetele japoneze nici nu au cuplu pana in vreo 4000-5000, abia se chinuie... de exemplu, cuplul mult adulatului lexus lfa are valoare maxima de 480 nm, adica sub minimul bmw-ului! oaspetele, on 13th February 2012, 07:05, said: japonezele or trage si dupa 6000, dar de la 5000. |
#12
Posted 13 February 2012 - 12:37
#13
Posted 13 February 2012 - 13:02
Iar va certati degeaba?
680Nm cu un minim de 550 e mai mult decat impresionant. FFS, vorbim de un motor biturbo, normal ca are cuplu mare de la turatii mici si normal ca nu urca in ture ca un benzinar aspirat de turatie. Diferentele astea sunt compensate si de cutie/transmisie, ce nevoie ai de turatii cu un asemenea motor? Nu i-am inteles niciodata pe cei ce se plang ca un turbo nu sare de 7000rpm, sau ca un aspirat nu are cuplu de peste xxxNm de la 1500rpm... sunt motoare diferite, cu avantaje si dezavantaje ce nu fac subiectul acestui topic. Si exista motoare extraordinare, atat aspirate cat si turbo... in fata noului "turbat" BMW. LF-A e altceva, se descurca foarte bine cu "numai" 480Nm. LF-A Nurburgring Package e actualmente a 5-a cea mai rapida masina pe Ring, versiunea "normala" ocupand o inca respectabila pozitie 33 (inaintea oricarui BMW; poate noul M6 va schimba lucrul asta... sunt 10 secunde de recuperat). Comparand aleator niste cifre risti sa tragi concluzii gresite. |
#14
Posted 13 February 2012 - 13:04
Problema la ultimele ///M-uri e ca suna f. cuminte, dezamagitor de cuminte...
Si da, totul se face din esapament Nu stiu ce e in capul lor... |
#15
Posted 13 February 2012 - 13:12
Courage, on 13th February 2012, 13:04, said: Problema la ultimele ///M-uri e ca suna f. cuminte, dezamagitor de cuminte... Si da, totul se face din esapament Nu stiu ce e in capul lor... sunt total de acord cu tine... au cam imblanzit masinile cei de la BMW... performantele sunt inca foarte bune insa confortul interior ma duce cu gandul la masini mai cuminti chiar si zgomotul interior e mult mai lejer... e drept ca atunci cand fac 100 de kilometrii parca imi place linistea dar uneori simt nevoia sa aud motorul Edited by akajohn, 13 February 2012 - 13:16. |
|
#16
Posted 13 February 2012 - 13:28
gtk, on 13th February 2012, 12:31, said: tu esti chior am impresia! cuplul porneste de la 550 nm/1000 rpm, atinge un maxim de 680 pana la vreo 6000 dupa care coboara inapoi pe la 550 la peste 7000... adica e o variatie de vreo 150 de nm doar... pe cand trotinetele japoneze nici nu au cuplu pana in vreo 4000-5000, abia se chinuie... de exemplu, cuplul mult adulatului lexus lfa are valoare maxima de 480 nm, adica sub minimul bmw-ului! aseara am vazut o japoneza cum schimba treptele de la 7 mii la 8 mii, in plaja asta |
#17
Posted 13 February 2012 - 13:28
#18
Posted 13 February 2012 - 13:40
nici nu seamana cu infinity g37, o masina lansata in 2007
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users