Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
probleme pornire seat cordoba
Last Updated: Feb 01 2012 21:27, Started by
VL02GEY
, Jan 30 2012 10:40
·
0
#1
Posted 30 January 2012 - 10:40
Salutare, am si eu o problema cu seat-ul meu 1.9tdi din 2004.de cand cu frigul asta afara refuza sa mai porneasca, dau la automat , invarte motorul dar nu vrea sa porneasca. M-am uitat in filtru si vine motorina deci nu e congelata in plus am dat filtrul jos si l-am curatat care e aproape nou si tot nu vrea.Am incercat sa o pacalesc cu rezistenta dar tot nu vrea.Motorul se invarte si ar da sa plece dar e ceva care nu-l lasa sa porneasca.bujiile nu le-am verificat ce e drept, o sa incerc sa le verific numai ca nu ma pricep asa bine sa-mi dau seama daca sunt bune sau nu.Motorul are 117000 km si filtrele si uleiul sunt schimbate curand... Astept o sugestie daca poate cineva sa ma ajute.
|
#3
Posted 30 January 2012 - 10:54
VL02GEY, on 30th January 2012, 10:40, said: bujiile nu le-am verificat ce e drept, o sa incerc sa le verific numai ca nu ma pricep asa bine sa-mi dau seama daca sunt bune sau nu.Motorul are 117000 km si filtrele si uleiul sunt schimbate curand... Astept o sugestie daca poate cineva sa ma ajute. De fiecare dată cînd VW-ul meu diesel nu pornea iarna erau bujiile de vină. Problema e că, cel puțin la mine, sînt băgate printre injectoare și foarte greu accesibile... și interconectate cu o conexiune dintr-o tablă solidă, greu de dat jos, mai ales cînd îti îngheață mîna pe cheie.. În mod ideal trebuie să deconectezi conexiunea care leagă între ele "plusul" a.î. să poți măsura fiecare bujie individual, și trebuie să găsești o rezistență foarte mică, sub 5 ohmi tipic, între "plus" și carcasa metalică a bujiei. Dacă e mai mare, bujia aia nu încălzește suficient. |
#4
Posted 30 January 2012 - 12:29
VL02GEY, on 30th January 2012, 10:40, said: Salutare, am si eu o problema cu seat-ul meu 1.9tdi din 2004.de cand cu frigul asta afara refuza sa mai porneasca, dau la automat , invarte motorul dar nu vrea sa porneasca. M-am uitat in filtru si vine motorina deci nu e congelata in plus am dat filtrul jos si l-am curatat care e aproape nou si tot nu vrea.Am incercat sa o pacalesc cu rezistenta dar tot nu vrea.Motorul se invarte si ar da sa plece dar e ceva care nu-l lasa sa porneasca.bujiile nu le-am verificat ce e drept, o sa incerc sa le verific numai ca nu ma pricep asa bine sa-mi dau seama daca sunt bune sau nu.Motorul are 117000 km si filtrele si uleiul sunt schimbate curand... Astept o sugestie daca poate cineva sa ma ajute. |
#5
Posted 31 January 2012 - 22:10
Pai scoti cate o bujie pe rand si te uiti la ea sa nu fie arsa ( adica sa fie neagra ). Le poti curata capetele cu o perie de sarma.
Daca pana la urma porneste motorul, in timp ce merge motorul scoti cate o bujie si vezi daca intrerupe motorul, adica sa mearga altfel decat atunci cand ai scos bujia. Daca se simte diferenta la o bujie cand o scoti trebuie schimbate toate ( nu doar una ). |
#6
Posted 01 February 2012 - 12:14
Tocmai am incercat bujiile care sunt bune care sunt bune, deci problema nu e acolo
mai astept sfaturi... |
#7
Posted 01 February 2012 - 21:26
Sper sa nu fie ceva pe la injectoare sau pe la pompa de injectie...
|
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users