Targetarea predictiv comportamentala in publicitatea online
Ultima postare: ian 14 2012 11:02, Inițiat de
lalucitaz
, ian 11 2012 22:37
·
0
#1
Publicat: 11 ianuarie 2012 - 22:37
In ultimii ani site-urile din Romania au devenit ca niste brazi de Craciun. Bannere peste bannere, bannere care se expandeaza la mouse over, bannere care apar peste continut... In plus, bannerele sunt plasate parca fara nicio logica. Reclame la pampersi pe site-uri de barbati (site-uri de sport, de pariuri sportive), reclame la pariuri sportive pe site-uri de femei... O intreaga harababura. Ma simt "bombardata"de reclame care nu ma intereseaza, care nu sunt din aria mea de interes. Stiu insa ca tehologia nugg.ad livrează mesajele numai catre publicul tinta. Voi ce stiti despre acest lucru? V-ar placea sa vizionati numai bannere care se potrivesc profilului/comportamentului vostru, din aria voastră de interes?
|
#2
Publicat: 12 ianuarie 2012 - 00:37
lalucitaz, on 11th January 2012, 22:37, said: In ultimii ani site-urile din Romania au devenit ca niste brazi de Craciun. Bannere peste bannere, bannere care se expandeaza la mouse over, bannere care apar peste continut... In plus, bannerele sunt plasate parca fara nicio logica. Reclame la pampersi pe site-uri de barbati (site-uri de sport, de pariuri sportive), reclame la pariuri sportive pe site-uri de femei... O intreaga harababura. Ma simt "bombardata"de reclame care nu ma intereseaza, care nu sunt din aria mea de interes. Stiu insa ca tehologia nugg.ad livrează mesajele numai catre publicul tinta. Voi ce stiti despre acest lucru? V-ar placea sa vizionati numai bannere care se potrivesc profilului/comportamentului vostru, din aria voastră de interes? No Comment |
#3
Publicat: 12 ianuarie 2012 - 12:07
lalucitaz, on 11th January 2012, 22:37, said: In ultimii ani site-urile din Romania au devenit ca niste brazi de Craciun. Bannere peste bannere, bannere care se expandeaza la mouse over, bannere care apar peste continut... In plus, bannerele sunt plasate parca fara nicio logica. Reclame la pampersi pe site-uri de barbati (site-uri de sport, de pariuri sportive), reclame la pariuri sportive pe site-uri de femei... O intreaga harababura. Ma simt "bombardata"de reclame care nu ma intereseaza, care nu sunt din aria mea de interes. Stiu insa ca tehologia nugg.ad livrează mesajele numai catre publicul tinta. Voi ce stiti despre acest lucru? V-ar placea sa vizionati numai bannere care se potrivesc profilului/comportamentului vostru, din aria voastră de interes? pe de alta parte bannerele nu mai sunt la fel de celebre ca pe vremuri. e perioada advertorialelor clar. nu o sa dispara dar o sa fie din ce in ce mai putin apreciate. pentru ca si rata de click incepe sa scada rapid. exista o multime si cred ca un site care nici nu ma lasa sa ii citesc o stire din cauza unui banner pe care nu reusesc sa il inchid, nu merita sa mai intru pe el. si as fac defapt. mi-ar placea ce spui tu si auzisem ca se intampla deja. in fct de pe ce am apasat eu vreaodata pe site-ul ala, sau de ce am facut pe net etc sa imi arate bannere targetate. aici discutia e ca minimizezi si mai mult dreptul al intimitate si o sa stie site-ul ala tot despre mine si ce fac pe net si nu garantez ca imi convine. solutia vazuta de mine e ca administratorii sa se trezeasca, agentiile sa discute cu clientii, sa ii convinga ca un banner imens pe un site ajuta pe scurt timp doar si astfel sa mai scapam de ele. cand vad pe un site putine bannere ma uit la ele si poate le si accesez. ca ma simt libera sa ma uit la ele nu bombardata |
#4
Publicat: 12 ianuarie 2012 - 12:16
Interesant ce spui. Si eu ma simt putin agresata de publicitate. Mi-ar placea sa primesc reclame la chestii care ma intereseaza, cum ar fi: cosmetice, gadget-uri si alimente bio. M-ar ajuta sa gasesc si mai repede ce caut si in felul acest nici nu as mai renunta la unele site-uri care ma bombardeaza, pur si simplu, cu toate formatele de bannere. Pe de alta parte exista riscul ca tehnologia asta sa ma sara cu niste reclame care m-ar putea interesa?! Oricum interesanta aceasta tehnologie. Propun ca toate site-urile sa o foloseasca, in acelasi timp, timp de o luna sa vedem ce iese.
|
#5
Publicat: 12 ianuarie 2012 - 15:25
lalucitaz, on 11th January 2012, 22:37, said: In ultimii ani site-urile din Romania au devenit ca niste brazi de Craciun. Bannere peste bannere, bannere care se expandeaza la mouse over, bannere care apar peste continut... In plus, bannerele sunt plasate parca fara nicio logica. Reclame la pampersi pe site-uri de barbati (site-uri de sport, de pariuri sportive), reclame la pariuri sportive pe site-uri de femei... O intreaga harababura. Ma simt "bombardata"de reclame care nu ma intereseaza, care nu sunt din aria mea de interes. Stiu insa ca tehologia nugg.ad livrează mesajele numai catre publicul tinta. Voi ce stiti despre acest lucru? V-ar placea sa vizionati numai bannere care se potrivesc profilului/comportamentului vostru, din aria voastră de interes? Pe mine nu ma deranjeaza sa vad reclame la produse/servicii pe care nu le folosesc in mod frecvent. Bine, nici sa vad pornaciuni pe toate site urile pe care intru Cred ca e ok sa ti se prezinte si produse de care in mod normal nu ai fi interesat. Asa am ajuns eu sa joc Gladiatus acum cativa ani Sa mi se ofere doar reclame personalizate e ca si cum as avea un stalker in permanenta dupa mine, care-mi da doar ce vreau. Sa ma mai si surprinda din cand in cand |
#6
Publicat: 12 ianuarie 2012 - 17:12
3 conturi noi pe topicul asta... Interesant...
Prostitutia din publicitatea online a aparut de cand cu criza. De atunci webmasterul de site sportiv zice "mai bine 1 cent /mia de afisari decat nimic". Greseala enorma de care unii advertiseri mari profita din plin. Acum 3 ani, toti radeau de veniturile aduse de Adsense. Acum uneori le depasesc pe cele din regile clasice. Am vazut chiar si advertisezi care ziceau ca "e scumpa reclama la Google, vreau mai ieftinache". |
#7
Publicat: 12 ianuarie 2012 - 18:19
Astor, on 12th January 2012, 17:12, said: 3 conturi noi pe topicul asta... Interesant... Prostitutia din publicitatea online a aparut de cand cu criza. De atunci webmasterul de site sportiv zice "mai bine 1 cent /mia de afisari decat nimic". Greseala enorma de care unii advertiseri mari profita din plin. Acum 3 ani, toti radeau de veniturile aduse de Adsense. Acum uneori le depasesc pe cele din regile clasice. Am vazut chiar si advertisezi care ziceau ca "e scumpa reclama la Google, vreau mai ieftinache". acest topic a fost deschis pentru a ma ajuta la lucrarea de disertatie... |
#8
Publicat: 12 ianuarie 2012 - 18:34
lalucitaz, on 12th January 2012, 18:19, said: acest topic a fost deschis pentru a ma ajuta la lucrarea de disertatie... |
#9
Publicat: 12 ianuarie 2012 - 18:57
RandomHero, on 12th January 2012, 18:34, said: Faci un sondaj de opinie? Vrei o parere despre reclamele pe care le intalnim pe site-uri si cat de mult ne influenteaza sa dam click pe ele? Nu de alta, dar as avea si eu ceva de zis daca e asa, ba chiar ti-as tine partea vizavi de primul post. incerc sa aflu parerea oamenilor despre targetarea predictiv comportamentala a reclamelor, cele rulate prin tehnlogia nugg.ad. Aceasta “identifică utilizatorii din targetul vizat în funcție de comportamentul acestora în mediul online și similitudinea acestuia cu cel al unui grup reprezentativ, pe care se face o cercetare continuă. Targetarea comportamentală predictivă folosește aceste informații și livrează reclamele unor grupuri definite de anumite caracteristici cum ar fi criteriile sociodemografice și interese ale grupurilor de clienți precum: electronice, locuințe, modă, mâncare, sport, animale, interesele financiare etc.” gazutza, on 12th January 2012, 12:07, said: pe de alta parte bannerele nu mai sunt la fel de celebre ca pe vremuri. e perioada advertorialelor clar. nu o sa dispara dar o sa fie din ce in ce mai putin apreciate. pentru ca si rata de click incepe sa scada rapid. exista o multime si cred ca un site care nici nu ma lasa sa ii citesc o stire din cauza unui banner pe care nu reusesc sa il inchid, nu merita sa mai intru pe el. si as fac defapt. mi-ar placea ce spui tu si auzisem ca se intampla deja. in fct de pe ce am apasat eu vreaodata pe site-ul ala, sau de ce am facut pe net etc sa imi arate bannere targetate. aici discutia e ca minimizezi si mai mult dreptul al intimitate si o sa stie site-ul ala tot despre mine si ce fac pe net si nu garantez ca imi convine. solutia vazuta de mine e ca administratorii sa se trezeasca, agentiile sa discute cu clientii, sa ii convinga ca un banner imens pe un site ajuta pe scurt timp doar si astfel sa mai scapam de ele. cand vad pe un site putine bannere ma uit la ele si poate le si accesez. ca ma simt libera sa ma uit la ele nu bombardata Nugg.ad nu detine informatii personale despre tine. http://www.nugg.ad/e...mer-information |
#10
Publicat: 12 ianuarie 2012 - 20:39
lalucitaz, on 12th January 2012, 18:57, said: incerc sa aflu parerea oamenilor despre targetarea predictiv comportamentala a reclamelor, cele rulate prin tehnlogia nugg.ad. Aceasta ?identifică utilizatorii din targetul vizat în funcție de comportamentul acestora în mediul online și similitudinea acestuia cu cel al unui grup reprezentativ, pe care se face o cercetare continuă. Targetarea comportamentală predictivă folosește aceste informații și livrează reclamele unor grupuri definite de anumite caracteristici cum ar fi criteriile sociodemografice și interese ale grupurilor de clienți precum: electronice, locuințe, modă, mâncare, sport, animale, interesele financiare etc.? Nugg.ad nu detine informatii personale despre tine. http://www.nugg.ad/e...mer-information Editat de AdrianMM, 12 ianuarie 2012 - 20:40. |
|
#11
Publicat: 13 ianuarie 2012 - 14:57
Pe mine tehnologia asta, nugg.ad ma cam sperie si nu mi se pare foarte folositoare. Eu auzisem ca se foloseste deja...adica un program urmareste incontinuu traseul meu pe net si in functie de asta personalizeaza reclamele, nu? Nu mi se pare ca-mi respecta dreptul la intimitate... Oricum, imi place sa vad si reclame la produse si servicii pe care nu le folosesc in mod curent, dar nu se stie cand am nevoie de ele .
|
#12
Publicat: 13 ianuarie 2012 - 17:15
Bun, eu nu stiu clar cum sta treaba cu nugg.ad insa am observat diverse in legatura cu reclamele de pe site-uri:
- daca nu sunt reclame din programe ca AdSense si sunt cele puse in particular, de obicei nu-si au rostul (targetul e ales aiurea, la fel cum a spus si initatoarea, nu vezi ce ar trebui sau ce ai vrea sa vezi, oamenii alearga doar dupa bani si pun orice / aleg orice pentru reclama). - de cand ma stiu am urat pop-up si pop-under ads, indiferent ca e vorba de site-uri xxx sau nu. Daca am fost atras de ceva anume pe un site si am dat de o asemenea reclama, m-am si asigurat ca nu mai am ce cauta pe site-ul respectiv. E ceva si mai enervant, nu stiu cum se numeste tipul de reclame, insa le-am intalnit pe .ro si sunt gen "Multumim ca ne-ati votat in top 1000000" Dupa una ca asta am inchis pagina respectiva. Sunt cele mai enervante reclame si scad mult calitatea unui site (desi in general apar pe site-uri noi facute de pusti care cred ca se vor imbogati) - nici AdSense nu prea ma multumeste cand vine vorba de reclame. Am observat ca, intr-adevar, reclamele sunt relevante cautarilor mele, insa as vrea ca asta sa se combine cu continutul site-ului pe care ma aflu, nu imi place sa vad reclame pentru hosting pe un site de bijuterii. Ce nu imi place e ca mi se dau reclame si in urma vizitarii directe a unor site-uri, fara sa caut pe Google anumiti termeni. |
#13
Publicat: 14 ianuarie 2012 - 11:02
Nugg.ad nu incalca dreptul la intimitate si cu atat mai mult nu detine informatii personale despre useri. Cel putin asa spun toate documentele consultate pana in acest moment (si sunt ceva, tinand cont ca le-am studiat pentru o lucrare stiintifica). Ce-mi place mie la nugg.ad e ca imi filtreaza reclamele in functie de contentul pe care il caut si in functie de raspunsurile pe care le-am dat in chestionar. Daca in timp, imi schimb optiunile si el stie asta si se actualizeaza cu ce-mi place mie mai nou.
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi