Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
sfat achizitie telefon pana in 20...

Stoc Smart CAM TV

Ce corzi de chitara sa cumpar?

Galaxy A54 compass defect?
 Cum conectez un switch WIFI la 60...

Cumparare AC Gree [Buget maxim 30...

Telekom

Ce e aratarea asta ?
 Probleme timonerie schimbator sau...

Numar strada gresit in contractul...

Centrala Ariston Cares Premium 24...

La multi ani @Klasse!
 La multi ani @shmecherul!

pareri ipad 6-2018- flip

Cum au aparut supermarketurile in...

Campanii mincinoase Carrefour
 

Tractorase facute acasa

* * * * * 4 votes
  • Please log in to reply
3832 replies to this topic

#1261
usernamealin

usernamealin

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 601
  • Înscris: 09.01.2010
Din cate stiu eu, se face o verificare tehnica la cel mai apropiat centru de verificari pt masini, de unde se elibereaza o adeverinta conform careia tractorasul este apt pt a fi condus pe drumurile publice, se verifica integritatea acestuia, dar mai ales sistemul de directie si cel de franare, cu care te duci la primarie si ti-l inscrie. Nu stiu daca trebuie si o declaratie pe propria raspundere facuta la notariat, conform careia ai construit singur tractorasul. Cred ca de la primarie la primarie difera cerintele, dupa cum interpreteaza fiecare legea.

"Planetare" taiate/scurtate si sudate? cind i-ti faci timp pune te rog o poza cu locul de unde sint scurtate, daca e vizibil, oricum e o idee buna dar cu "teama" fata de rezistenta.

Am mai postat poze pe aici, dar o sa le pun din nou, cu modul in care am scurtat planetarele;

Attached Files



#1262
NickRvl

NickRvl

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,033
  • Înscris: 30.10.2006
Pe mine ma impresioneaza lucrarea, bravo.

#1263
stefanut23

stefanut23

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,138
  • Înscris: 02.06.2009
Ce ziceti de un motor de scuter aprilia leonardo ?
249cm 19CP ,4 timpi. Ma gandesc ca este calculat sa reziste la omor.....

#1264
gcom61

gcom61

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,824
  • Înscris: 21.01.2007
Scurtarea puntii si a planetarelor a fost facuta ''ca la carte''.
Felicitari pt modul de lucru...

#1265
stefanut23

stefanut23

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,138
  • Înscris: 02.06.2009
Am uitat sa adaug carburatie si racire cu apa plus alte maruntisuri, electroventilator, electromotor, la bord arata temperatura ,benzina si incarcare.
Ce ziceti este mai fiabil decat unul de motosapa ?

#1266
RazvanGL1

RazvanGL1

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,896
  • Înscris: 25.03.2010
Puetere are, fiabilitate are, dar cuplul si turatiile le-ai luat un considerare? Nu cunosc exact turatiile maxime, dar la capacitatea si puterea asta sigur intra pe "rosu" la peste 7500rpm. Vei avea nevoie de reductie, nu gluma...

#1267
ciprian_vladis

ciprian_vladis

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,195
  • Înscris: 25.07.2010
Ca reductor se poate folosi transmisia lui si se poate face plecarea de acolo unde este roata la cutia de viteze.

#1268
usernamealin

usernamealin

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 601
  • Înscris: 09.01.2010
Mutumesc celor care mi-au apreciat lucrarea, este facuta in timp astfel incat am putut-o gandi in liniste si am putut cere parerea celor mai priceputi, inclusiv a lui  mos Gogu.
Daca ai motorul si nu strici motoscuterul merita incercat, dar daca nu cred ca e mult mai simplu de adaptat un motor cu racire pe aer, tu alegi.

Aaa si sa nu uit. Multumesc si strungarului, un vecin tare de treaba.

#1269
RazvanGL1

RazvanGL1

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,896
  • Înscris: 25.03.2010
Din ce am gasit eu, se pare ca transmisia e CVT. Se preteaza pt un tractoras?

#1270
usernamealin

usernamealin

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 601
  • Înscris: 09.01.2010
Din ceea ce am vazut eu CVT e transmisie cu variatie continua, fuliile putandu-si schimba distanta dintre cele doua farfurii, ca sa zic asa, pot determina cureaua sa descrie un arc de cerc mai mare sau mai mic, in functie de asta crescand viteza sau puterea. Asta ar fi un plus, motorul este mai putin fortat, schimband automat raportul de transmisie. Eu cred ca nu e nici-o problema.

#1271
RazvanGL1

RazvanGL1

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,896
  • Înscris: 25.03.2010
Exact asta inseamna CVT. Problema e ca nu stiu cum va comporta la viteza mica doar in sarcina... desi suna tentant

#1272
ciprian_vladis

ciprian_vladis

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,195
  • Înscris: 25.07.2010
Pai acolo unde ar trebui montata roata se pune iar fulie mica si apoi fulie mare la intrarea in cutia de viteze.  Sau pinion mic si pinion mare la cutia de viteze. Ambreiajul este asigurat prin centrifugal, turarea motorului si decelerarea lui...

#1273
stefanut23

stefanut23

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,138
  • Înscris: 02.06.2009
Vorbesc despre un scuter intreg, transmisia prin curea cu 2 variatoare exact cum a zis Alin.
Racirea cu apa nu ma deranjaza  ca nu cred ca ia mai mult de un litru de antigel. Imi place ca are electromotor si incarcare deci ii pun faruri si porneste la cheie.
Nu prea am incredere in ambreajul centrifugal si variatoare desii voi credeti ca este un avantaj. Eu ma gandeam sa folosesc doar motorul dar se pare ca este
mai bine cum spuneti voi. Ramane sa vad la ce pret il iau. Am uitat sa va spun ca prinde cam 130km/h deci cred ca trebuie reductie cam mare pana la cutia de dacie si nu cred ca pot face asa ceva. Dupa cum cred eu cele doua variatoare sunt reductor in turatie mica si multiplicator in turatie mare. Inseamna ca daca turez motorul sa am forta in plus, nu voi avea. Dar poate ma insel.


#1274
ciprian_vladis

ciprian_vladis

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,195
  • Înscris: 25.07.2010
Motorul este destul de mare si puternic. Variatoarele de la scutere rezista foarte bine. Daca da de greu se micsoreaza (distanteaza) fulia de la motor si se mareste cealalta. Plus ca la roata mai are si acolo reductor. Nu este fulia direct la roata.

#1275
usernamealin

usernamealin

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 601
  • Înscris: 09.01.2010
Atat timp cat puterea creste atunci cand accelerezi scuterul, tot asa va functiona si la tractoras. Il poti folosi cu CVT sau fara, reducerea vitezei intr-un raport de 1 la 4 ar trebui sa fie suficient sa ai putere.

#1276
stefanut23

stefanut23

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,138
  • Înscris: 02.06.2009
Cand accelerezi creste viteza . Dupa cate stiu eu viteza creste in timp , acele variatoare modificand raportul. Stiu ca la pornire se comporta ca un reductor dar apoi cand incep sa lucreze variatoarele ajunge la raport    1/1 ? Sigur nu multiplica ? Ca atunci scade puterea.

#1277
draku

draku

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,259
  • Înscris: 22.11.2003
la turatie maxima multiplica
ex:  [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/9TnkUIecRE4?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#1278
ciprian_vladis

ciprian_vladis

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,195
  • Înscris: 25.07.2010
De la minutul 1,33 se vede clas ca exista si reductor intre fulia de la roata si roata. Deci nu este raport 1 la 1. Daca este nevoie de putere, fulia de la motor ramane mica si cealalta mare. Pe cric e si normal sa se schimbe asa repede. De ce la deal cand mergi pe scuter scade viteza de deplasare si motorul are aceeiasi turatie? Se schimba raportul intre fulii. Simplu.   https://www.youtube....tzR39RwTek#t=12

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate