Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Masurare parametri CATV prin Conn...

Youtube a inceput sa aiba lag!?

Internet Archive - adauga item la...

Electrica Furnizare + Poșta ...
 Probleme cu scurgerea de ulei pe ...

Blocuri cu apartamente de 5+ camere

Casa noua finisata, teava incalzi...

Ce marca si model de DVD-RW sa cu...
 Achizitie camera video auto (II)

Baza de date cu imagini pe bani

Robotul martian european, revigor...

Are cineva o inregistrare Radio R...
 Geoana: „Sistemul de vot es...

Imprimare mai multe pagini intr-o...

trebuie sa depun declaratie unica...

Ruse vs Rusesti
 

RATB da faliment?

- - - - -
  • This topic is locked This topic is locked
41 replies to this topic

#1
Highlander91

Highlander91

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,015
  • Înscris: 05.09.2007
Am observat o puternica crestere a aglomeratiei si o reducere a parcului circulant, dublat de o reducere a vitezei comerciale. Am sesizat in repetate randuri Politia Capitalei ca mijloacele de transport public incurca circulatia, circuland foarte incet in mod nejustificat, oprind la verde la semafoare, iar uneori daca nu vezi semaforul, nici nu te poti ghida dupa ele.

Pe pasajul Basarab circula trocariciu ca ochiul mortului, carand aparent aer. Pacat de banda aia dedicata tramvaiului, ca nu stie sa o foloseasca.

#2
crisstonne

crisstonne

    Ἀταραξία

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 40,411
  • Înscris: 13.01.2011
Autobuzele/ troleibuzele nu au voie sa depaseasca 40 kmh din motive de siguranta !

Au diagrama si sint urmariti daca respecta acest lucru...

#3
Highlander91

Highlander91

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,015
  • Înscris: 05.09.2007
Toti nebunii au justificare pentru actiunile lor. Autobuzele pot merge cu 70 la ora, nu cred ca are ITBul oo sa scoata un document tehnic in care sa zica ca Mertanele se desmembreaza mai sus de 40 la ora, nu de alta, da despagubirile pt stricarea imaginii ar baga si primaria in faliment.
Oricum 40 la ora e mult. M-am tinut dupa unu, si daca a depasit 20 la ora. Zici ca sunt la parada!
Si pot merge si tare. Am prins o cursa de noapte cu 80 la ora pe Grant

Astia isi bat joc si de calatori, cat si de partenerii la trafic!

Edited by Highlander91, 21 September 2011 - 12:59.


#4
Stan_Patzitul

Stan_Patzitul

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,733
  • Înscris: 26.08.2009
Sunt urmarite prin GPS pe care-l au la bord. Pe de alta parte oricum merg rar si prost chiar si fata de acu 4-5 ani.

#5
alalaltu

alalaltu

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,837
  • Înscris: 30.10.2006
O fi el prost organizat, invechit, etc. Dar va dati seama cum ar arata Bucurestiul fara transport public? Vreti dube ca si in multe alte orase ale tarii?

Edited by alalaltu, 21 September 2011 - 12:59.


#6
Highlander91

Highlander91

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,015
  • Înscris: 05.09.2007
De Dumnezeu, de cine sunt urmarite? Nu am dat vina doar pe soferi, ci pe intreaga regie

View Postalalaltu, on 21st September 2011, 13:58, said:

O fi el prost organizat, invechit, etc. Dar va dati seama cum ar arata Bucurestiul fara transport public? Vreti dube ca si in multe alte orase ale tarii?
Cand a fost in greva, am facut 30 de minute intre titan si militari. E super. Chiar daca nu au banda rezervata, incurca grav circulatia prin urmatoarele nesimtiri
1. Nu intra in alveola
2. Circula nejustificat de incet si opresc si la verde Tin minte ca fugeau Dac-urile, de zburau. Si alea poate erau periculoase la viteza, nu mertanele, care in vers interurbana merg si cu 100.

RATB face parada!!! nu transport public

Edited by Highlander91, 21 September 2011 - 13:04.


#7
bulan60

bulan60

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,274
  • Înscris: 19.01.2009

View PostHighlander91, on 21st September 2011, 14:02, said:

Nu am dat vina doar pe soferi, ci pe intreaga regie
In mod sigur exista o explicatie logica pentru felul cum isi desfasoara traficul RATB.Ca nu o stim noi este altceva.
Doar cineva care lucreaza in sistem ne-ar putea lamuri.

#8
alalaltu

alalaltu

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,837
  • Înscris: 30.10.2006
Din cate stiu eu in Romania limita in oras pentru masini e de 60km/h. Daca n-ar mai exista transport public ar fi de 10km/h. Daca vrei sa gonesti, vino in Germania pe Autobahn. S-ar putea insa sa n-ai masina destul de rapida.

#9
Highlander91

Highlander91

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,015
  • Înscris: 05.09.2007
Sa ne mai lamureasca si de ce se circula ca in Epoca de Aur?

peste 8 calatori pe mm2? Aglomeratie ca acum, de cand au inceput scolile, nu am vazut!!! La ce tin pe inventar peste 1000 de mertane si inca atatea autobuze vechi, cate si mai cate tramvaie si troleibuze. Am vazut ca au cumparat si tramvaie noi,le alearga cu 20 la ora pe linia noua de pe Basarab. Am zis ca prind odata un vatman, sa imi zica de ce ..... merge asa in cet pe o linie noua! Sa nu mai ma luati cu limita de viteza, la tramvaie e de 80 la ora, daca linia nu are probleme!

Vorbim de basarab cu linie noua, si tramvaie noi!

View Postalalaltu, on 21st September 2011, 14:13, said:

Din cate stiu eu in Romania limita in oras pentru masini e de 60km/h. Daca n-ar mai exista transport public ar fi de 10km/h. Daca vrei sa gonesti, vino in Germania pe Autobahn. S-ar putea insa sa n-ai masina destul de rapida.
Limita e de pana la 80 la ora. Nu vreau sa gonesc, da nici sa fac pana la gara 2 ore cum are 62 trecut in grafice de merge asa incet.
Si nu cred ce zici, asta deoarece transportul public e un serviciu social adresat celor ce nu isi permit transport privat. Daca ar disparea ratele, ar aparea microbuze, si alea chiar circula! Populimea nu ar merge cu masina, ca e saraca.

Edited by Highlander91, 21 September 2011 - 13:19.


#10
motanul13

motanul13

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,351
  • Înscris: 03.08.2006

View PostHighlander91, on 21st September 2011, 14:15, said:

peste 8 calatori pe mm2?

Bestial ! :thumbup:

#11
Highlander91

Highlander91

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,015
  • Înscris: 05.09.2007
pe m2. sesizezi ironia. Totusi, ce depaseste 4 m2 de podea a vehicolului e supra-aglomeratie.

#12
motanul13

motanul13

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,351
  • Înscris: 03.08.2006

View PostHighlander91, on 21st September 2011, 14:42, said:

Totusi, ce depaseste 4 m2 de podea a vehicolului e supra-aglomeratie.

Ai prins RATB-ul de pe vremea lui Ceasca ?
Cand mergeai pe scara , cu usile deschise ?

#13
ParapantaFlavia

ParapantaFlavia

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,251
  • Înscris: 20.10.2008
Tramvaiele au viteza limitată de indicatoare la 10 km/h în numeroase zone din București, gen Traian, Calea Călărașilor, Armenească etc. Șmecherii rezidenți din cocioabele interbelice știu de ce! Iar cu podul Basarab e mare distracție. Cine a prins trapul cailor la inaugurare știe de ce.

Edited by ParapantaFlavia, 21 September 2011 - 13:56.


#14
banat

banat

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 974
  • Înscris: 02.08.2011
Media de transport cu RATB in Bucuresti pe 10 km (8 km linie dreapta) cu 3 schimbari este cam de 5 km, deci daca ai un pas bun, mergand pe distanta cea mai scurta ajungi mai repede pe jos ! noroc cu M-ul care merge civilizat, scoti medie de 25-30 km/h cu tot cu stat, adica cam de 6 ori peste RATB
RATB merita doar pe distante mici daca a venit sau pe aceeasi ruta; sa nu schimbi ca iti cade parul pana ajungi !
Problema e veche si nu tine atat de viteza efectiva de deplasare cat de :
-amplasarea stupida a statiilor (inainte de semafor ca sa stea si in statie si la stop)
-amplasarea prea apropiata a statiilor (sunt statii la < 200 m distanta  :death: )
- traseele sinuoase ce fac improbabila deplasarea dintr-un punct in altul fara a schimba mijlocul de transport
- lipsa unor cai rezervate si ingradite gen metrou usor
- traficul aglomerat din Bucuresti de la anumite ore
Eu de la 5 ani nu am mai folosit ITB decat ocazional, am preferat M, bicicleta, role si chiar pe jos, oricare din aceste mijloace fiind mai rapide !
Sincer nu inteleg de ce se inghesuie lumea in RATB, probabil ca timpul ii e indiferent....

Edited by banat, 21 September 2011 - 14:07.


#15
bulan60

bulan60

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,274
  • Înscris: 19.01.2009

View Postmotanul13, on 21st September 2011, 14:48, said:

Ai prins RATB-ul de pe vremea lui Ceasca ?
Cand mergeai pe scara , cu usile deschise ?
Ce vremuri taica cum imi mai fluturau in vant pletele si evazatii.

#16
ThePantheist

ThePantheist

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 95
  • Înscris: 26.07.2011
Pai cum sa nu dea faliment cand e plin de pensionari(care circula gratis) si bronzati care nu-si iau bilet? Din punctul unora de vedere (al meu) daca dau faliment de abia se mai elibereaza traficul..

Edited by ThePantheist, 21 September 2011 - 14:16.


#17
ParapantaFlavia

ParapantaFlavia

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,251
  • Înscris: 20.10.2008
He he, stai așa că s-a înființat de urgență o chestie mișto numită Autoritatea Metropolitană de Transport. Și ceva și mai mișto. Niște cunoscători, din Viena cică, ne consiliază Autoritatea în ceea ce privește înființarea Poliției Transporturi!  :naughty: Free V-chip for everybody. Cine nu are titlu de călătorie valabil e electrocutat până face pe el la urcarea în RATB.

Attached Files


Edited by ParapantaFlavia, 21 September 2011 - 14:26.


#18
alalaltu

alalaltu

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,837
  • Înscris: 30.10.2006

View PostHighlander91, on 21st September 2011, 13:15, said:

Vorbim de basarab cu linie noua, si tramvaie noi!r aparea microbuze, si alea chiar circula! Populimea nu ar merge cu masina, ca e saraca.

Tramvaie noi my ass! Sunt vechile Tatra cu tractiune IMGB (care poate fi buna, poate nu, mai vedem) si cu o caroserie noua de calitate indoielnica. Cam asta e.

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate