Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
RATB da faliment?
#1
Posted 21 September 2011 - 12:42
Am observat o puternica crestere a aglomeratiei si o reducere a parcului circulant, dublat de o reducere a vitezei comerciale. Am sesizat in repetate randuri Politia Capitalei ca mijloacele de transport public incurca circulatia, circuland foarte incet in mod nejustificat, oprind la verde la semafoare, iar uneori daca nu vezi semaforul, nici nu te poti ghida dupa ele.
Pe pasajul Basarab circula trocariciu ca ochiul mortului, carand aparent aer. Pacat de banda aia dedicata tramvaiului, ca nu stie sa o foloseasca. |
#2
Posted 21 September 2011 - 12:53
Autobuzele/ troleibuzele nu au voie sa depaseasca 40 kmh din motive de siguranta !
Au diagrama si sint urmariti daca respecta acest lucru... |
#3
Posted 21 September 2011 - 12:57
Toti nebunii au justificare pentru actiunile lor. Autobuzele pot merge cu 70 la ora, nu cred ca are ITBul oo sa scoata un document tehnic in care sa zica ca Mertanele se desmembreaza mai sus de 40 la ora, nu de alta, da despagubirile pt stricarea imaginii ar baga si primaria in faliment.
Oricum 40 la ora e mult. M-am tinut dupa unu, si daca a depasit 20 la ora. Zici ca sunt la parada! Si pot merge si tare. Am prins o cursa de noapte cu 80 la ora pe Grant Astia isi bat joc si de calatori, cat si de partenerii la trafic! Edited by Highlander91, 21 September 2011 - 12:59. |
#4
Posted 21 September 2011 - 12:58
Sunt urmarite prin GPS pe care-l au la bord. Pe de alta parte oricum merg rar si prost chiar si fata de acu 4-5 ani.
|
#5
Posted 21 September 2011 - 12:58
O fi el prost organizat, invechit, etc. Dar va dati seama cum ar arata Bucurestiul fara transport public? Vreti dube ca si in multe alte orase ale tarii?
Edited by alalaltu, 21 September 2011 - 12:59. |
#6
Posted 21 September 2011 - 13:02
De Dumnezeu, de cine sunt urmarite? Nu am dat vina doar pe soferi, ci pe intreaga regie
alalaltu, on 21st September 2011, 13:58, said: O fi el prost organizat, invechit, etc. Dar va dati seama cum ar arata Bucurestiul fara transport public? Vreti dube ca si in multe alte orase ale tarii? 1. Nu intra in alveola 2. Circula nejustificat de incet si opresc si la verde Tin minte ca fugeau Dac-urile, de zburau. Si alea poate erau periculoase la viteza, nu mertanele, care in vers interurbana merg si cu 100. RATB face parada!!! nu transport public Edited by Highlander91, 21 September 2011 - 13:04. |
#7
Posted 21 September 2011 - 13:09
#8
Posted 21 September 2011 - 13:13
Din cate stiu eu in Romania limita in oras pentru masini e de 60km/h. Daca n-ar mai exista transport public ar fi de 10km/h. Daca vrei sa gonesti, vino in Germania pe Autobahn. S-ar putea insa sa n-ai masina destul de rapida.
|
#9
Posted 21 September 2011 - 13:15
Sa ne mai lamureasca si de ce se circula ca in Epoca de Aur?
peste 8 calatori pe mm2? Aglomeratie ca acum, de cand au inceput scolile, nu am vazut!!! La ce tin pe inventar peste 1000 de mertane si inca atatea autobuze vechi, cate si mai cate tramvaie si troleibuze. Am vazut ca au cumparat si tramvaie noi,le alearga cu 20 la ora pe linia noua de pe Basarab. Am zis ca prind odata un vatman, sa imi zica de ce ..... merge asa in cet pe o linie noua! Sa nu mai ma luati cu limita de viteza, la tramvaie e de 80 la ora, daca linia nu are probleme! Vorbim de basarab cu linie noua, si tramvaie noi! alalaltu, on 21st September 2011, 14:13, said: Din cate stiu eu in Romania limita in oras pentru masini e de 60km/h. Daca n-ar mai exista transport public ar fi de 10km/h. Daca vrei sa gonesti, vino in Germania pe Autobahn. S-ar putea insa sa n-ai masina destul de rapida. Si nu cred ce zici, asta deoarece transportul public e un serviciu social adresat celor ce nu isi permit transport privat. Daca ar disparea ratele, ar aparea microbuze, si alea chiar circula! Populimea nu ar merge cu masina, ca e saraca. Edited by Highlander91, 21 September 2011 - 13:19. |
#10
Posted 21 September 2011 - 13:27
#11
Posted 21 September 2011 - 13:42
pe m2. sesizezi ironia. Totusi, ce depaseste 4 m2 de podea a vehicolului e supra-aglomeratie.
|
#12
Posted 21 September 2011 - 13:48
#13
Posted 21 September 2011 - 13:50
Tramvaiele au viteza limitată de indicatoare la 10 km/h în numeroase zone din București, gen Traian, Calea Călărașilor, Armenească etc. Șmecherii rezidenți din cocioabele interbelice știu de ce! Iar cu podul Basarab e mare distracție. Cine a prins trapul cailor la inaugurare știe de ce.
Edited by ParapantaFlavia, 21 September 2011 - 13:56. |
#14
Posted 21 September 2011 - 14:06
Media de transport cu RATB in Bucuresti pe 10 km (8 km linie dreapta) cu 3 schimbari este cam de 5 km, deci daca ai un pas bun, mergand pe distanta cea mai scurta ajungi mai repede pe jos ! noroc cu M-ul care merge civilizat, scoti medie de 25-30 km/h cu tot cu stat, adica cam de 6 ori peste RATB
RATB merita doar pe distante mici daca a venit sau pe aceeasi ruta; sa nu schimbi ca iti cade parul pana ajungi ! Problema e veche si nu tine atat de viteza efectiva de deplasare cat de : -amplasarea stupida a statiilor (inainte de semafor ca sa stea si in statie si la stop) -amplasarea prea apropiata a statiilor (sunt statii la < 200 m distanta ) - traseele sinuoase ce fac improbabila deplasarea dintr-un punct in altul fara a schimba mijlocul de transport - lipsa unor cai rezervate si ingradite gen metrou usor - traficul aglomerat din Bucuresti de la anumite ore Eu de la 5 ani nu am mai folosit ITB decat ocazional, am preferat M, bicicleta, role si chiar pe jos, oricare din aceste mijloace fiind mai rapide ! Sincer nu inteleg de ce se inghesuie lumea in RATB, probabil ca timpul ii e indiferent.... Edited by banat, 21 September 2011 - 14:07. |
#15
Posted 21 September 2011 - 14:10
|
#16
Posted 21 September 2011 - 14:15
Pai cum sa nu dea faliment cand e plin de pensionari(care circula gratis) si bronzati care nu-si iau bilet? Din punctul unora de vedere (al meu) daca dau faliment de abia se mai elibereaza traficul..
Edited by ThePantheist, 21 September 2011 - 14:16. |
#17
Posted 21 September 2011 - 14:17
He he, stai așa că s-a înființat de urgență o chestie mișto numită Autoritatea Metropolitană de Transport. Și ceva și mai mișto. Niște cunoscători, din Viena cică, ne consiliază Autoritatea în ceea ce privește înființarea Poliției Transporturi! Free V-chip for everybody. Cine nu are titlu de călătorie valabil e electrocutat până face pe el la urcarea în RATB.
Attached FilesEdited by ParapantaFlavia, 21 September 2011 - 14:26. |
#18
Posted 21 September 2011 - 14:21
Highlander91, on 21st September 2011, 13:15, said: Vorbim de basarab cu linie noua, si tramvaie noi!r aparea microbuze, si alea chiar circula! Populimea nu ar merge cu masina, ca e saraca. Tramvaie noi my ass! Sunt vechile Tatra cu tractiune IMGB (care poate fi buna, poate nu, mai vedem) si cu o caroserie noua de calitate indoielnica. Cam asta e. |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users