Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum sterg mails din Promotions

Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...

Dupa 20 ani de facultate, am uita...
 Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg

Drept de proprietate intelectuala...
 Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio
 Un nou pericol pt batrani

Ar trebui sa vindem imobiliarele ...

Dupa renuntarea la aparat dentar

pelerinaj in Balcik
 

Clienti nemultumiti de Vodafone.

- - - - -
  • Please log in to reply
721 replies to this topic

#703
TurismRO

TurismRO

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 158
  • Înscris: 20.09.2022

View Postcsachiri, on 25 octombrie 2022 - 08:44, said:

Am trimis o cerere de reziliere de pe adresa mea de email unei persoane care nu avea email.
Fără acordul meu,  ignorând politica GPDR, îmi folosesc adresa de email sa îmi trimita factura acelui client, chiar asa jegoși pot fi ?
Poate cred ca este adresa lui de corespondență. Notifica-i sa nu mai trimita pe adresa ta. De aceea nu este bune sa facem asemenea servicii cu adresele noastre personale.

#704
toto_riina

toto_riina

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,566
  • Înscris: 20.08.2014
Astia de la Vodafone au noroc ca mai au monopol in multe scari de bloc, unde au apucat sa traga cablu numai ei..in afara de cativa care mai au si farfurii la geam...altfel, nu se mai aboneaz animeni nou la ei, ca drept dovada nr. de clienti a scazut constant, in ultimii ani, si la cablu dar mai ales la net.
In multe blocuri concurenta nu poate intra, fie pt. ca nu vrea administratorul, fie pt. ca lumea nu obisnuieste sa schimbe providerul, se multumeste cu ce are...iar daca sunt 2-3 doritori intr-un bloc cu 15-20 de apartamente, concurenta considera ca nu se justifica sa investeasca in acel bloc/scara.

#705
blackskorpion

blackskorpion

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,605
  • Înscris: 10.01.2008
Eu pot sa deschid o sampanie ca a ajuns oficial RDS in bloc 🙃.
Acum ma tot gandesc daca sa reziliez cu vodafone si sa trec la RDS sau nu.

In prezent platesc 42 la vodafone pentru net 500 si tv complet + hbo si hbo max.

Vodafone mi-a spus ca nu pot renunta doar la internet si sa pastrez televiziunea la un pret mic... pentru ca am un pachet si trebuie reziliat tot.
Daca reziliez trebuie sa platesc reducerea de 65% x lunile in care am beneficiat de ea....

La Digi as ajunge in 60/70 lei net+tv.

#706
toto_riina

toto_riina

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,566
  • Înscris: 20.08.2014
UPC a avut monopol pe scarile de bloc, chiar pe anumite cartiere sau pe orase intregi, ani de zile...atunci au dat lovitura, ca erau numai ei, si in unele blocuri inca sunt, de-aia nu pleaca lumea, ca n-are unde...se multumeste si cu upload-ul ala mizerabil pe partea de net, iar la tv nimeni nu mai pleaca de la cablu la farfurie pe balcon.
@blackscorpion: o fi ajuns RDS la tine in bloc, dar te-ai interesat daca iti pot trage daca vrei numai tu, sau impun sa fiti mai multi doritori pt. a va instala serviciile? In bloc, astia au cutie separata (pe fiecare etaj) sau va trag tot din cutia UPC-ului?

#707
blackskorpion

blackskorpion

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,605
  • Înscris: 10.01.2008
Au finalizat reteaua in bloc si au pus pliant cu oferta comerciala. Banuiesc ca acum oricine din bloc se poate abona. De ce ar mai fi investit in a creea reteaua si a trage fibra un km prin pamant daca nu ar accepta sa ne faca si contracte indiferent cati aplicam?

Nu știu cum a fost creată reteaua, evident ca e nevoie sa aiba cutie pe fiecare etaj. Or fi pus daca au anuntat ca e finalizata reteaua si au pus un pliant pentru abonare. ☺️

#708
Pavel54

Pavel54

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,191
  • Înscris: 04.11.2022
Inca nu am inteles de ce raspund atat de greu la petitii. Regret ca au preluat UPC....

#709
StefanRO

StefanRO

    Hai noroc straine

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,757
  • Înscris: 06.03.2018
Am auzit ca de la 1 Aprilie , este posibil sa se ceara 50lei interventia tehnicianului acum sa vedem ...

#710
r3my_cc

r3my_cc

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,229
  • Înscris: 12.02.2014
E normal să ceară o taxă pentru deplasări din vina clientului. Într-o vreme, compania la care lucrez făcea și service la clienți pentru UPC. Mai mult de jumătate din tichete se rezolvau cu băgatul cablului înapoi în televizor sau în router. Erau cazuri când acestea erau scoase din priză, iar clientul suna că nu-i merg serviciile 👎.

#711
StefanRO

StefanRO

    Hai noroc straine

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,757
  • Înscris: 06.03.2018

Quote

Ca raspuns la solicitarea dumneavoastra va informam ca incepand cu 10 ianuarie 2023 toate canalele Filmbox, Dizi, Fightbox, Motorvision SD / HD, MyZen au fost eliminate din pachetele existente (TV Complet, TV Start, Play Maxim, optiunea Sport, optiunea Extra Canale).
Aveti posibilitatea de a viziona in continuare canalele FilmBox /Dizi /FightBox. Ele fac parte din pachetele:

FilmBox Pack (FilmBox Premium, FilmBox, FilmBox Stars, Dizi) -> 1.5 Eur cu TVA inclus
FilmBox Super Pack (FilmBox Premium, Filmbox, Filmbox Stars, Dizi, FilmBox Family, FilmBox Extra Hd, Arthouse, FightBox & access in Filmbox+ App -> 2.5 Eur cu TVA inclus.
Canalul TV Dizi ( TDC) poate fi urmarit doar prin intermediul pachetelor FilmBox Pack si FilmBox Super Pack. De asemenea telenovelele turcesti poti fi vizionate si pe Kanal D, Acasa, Acasa Gold, Happy Channel care sunt disponibile pentru toata grila digitala.

Vodafone isi rezerva dreptul de a modifica grila de canale, respectand numarul minim garantat de canale, specificat in contractul de furnizare servicii, la ANEXA 4 CONDIȚII TEHNICE ȘI COMERCIALE SPECIFICE SERVICIILOR DE TELEVIZIUNE, ART. 5 CARACTERISTICILE SERVICIILOR TV, dupa cum urmeaza:

"5.6 Structura pachetelor de programe pentru care poate opta Clientul, la data semnării Contractului este conform ofertei comerciale şi structurii serviciilor de programe retransmise de către Vodafone, astfel cum acestea sunt actualizate periodic de Vodafone. Pachetele de programe şi structura acestora sunt prezentate în magazinele Vodafone şi/sau în ofertele publice ale Vodafone şi/sau prin intermediul canalului Vodafone Info şi/sau pe pagina de internet a Vodafone www.vodafone.ro, Clientul luând cunoştinţă de acestea la semnarea Contractului. Vodafone îşi rezervă dreptul de a modifica lista programelor disponibile în pachetele de programe, în sens crescător sau descrescător sau prin înlocuirea unui canal cu altul, fără necesitatea niciunei notificări prealabile din partea Vodafone."

Edited by StefanRO, 25 March 2023 - 18:46.


#712
k0r3k7

k0r3k7

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,241
  • Înscris: 03.05.2007

 StefanRO, on 06 martie 2023 - 17:43, said:

Am auzit ca de la 1 Aprilie , este posibil sa se ceara 50lei interventia tehnicianului acum sa vedem ...
Da, asa este

Toata lumea este mirata ca au crescut preturile in zona telecom.

Dar spuneti-mi voi va rog cate nu s-au scumpit in ultimul an?

30 lei a fost taxa de interventie timp de 9 ani, de prin 2014 timp in care pretul nu s-a modificat

#713
mxm1000

mxm1000

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 33
  • Înscris: 23.04.2012
Se poate modifica un abonament expirat din myvodafone (schimbare optiuni si prelungire) sau trebuie sa reziliez abonamentul expirat si sa fac unul nou?
Pentru abonamentul vechi platesc dublu fata de cat este acum Home Deal + HBO MAX

#714
horhescu

horhescu

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,594
  • Înscris: 14.05.2018
bad post, trebuia la zona de mobile.

Edited by horhescu, 25 September 2023 - 13:05.


#715
Robert_Kiran

Robert_Kiran

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,709
  • Înscris: 19.08.2007
Iar nu merge aplicația. Exact azi când voiam să incarc o cartela.

#716
SwatKat

SwatKat

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,223
  • Înscris: 01.12.2005
Cum pot proceda pentru a obtine activarea unui Card CI+? L-am primit saptamana trecuta, nu aveam inca TV-ul si nici cum sa stau acasa ziua cand putea trece tehnicianul, asa ca mi l-a lasat in cutia postala., Toate bune si frumoase, vineri seara il montez, card inactiv. Sambata am sunat in Call center solicitand activarea, mi s-a inregistrat cererea. Azi, pentru ca nu se intamplase nimic, am revenit in jur de ora 14.00 cu telefon, s-a facut o noua solicitare. Seara pe la ora 19.30, ajung acasa, la fel. Am revenit iar cu telefon, iar mi s-a promis ca se revolva. Este ora 22.30 si inca cardul nu e activ.
Ce pot face si cum pot remedia situatia care devine inacceptabila? Am cui sa ma plang in afara de asteptat in call center juma de ora si persoana sa imi promota ca face tot ce trebuie, dar "tine de colegii de la alt departament"?

PS. Cum am avut in lunile trecuta mai multe probleme de semnal pe toata strada, mi s-a spus ca se poate rezilia abonamentul fara alte taxe, pe motiv de probleme tehnice. Chestia asta cu cardul CI+ s-ar incadra? Ca sincer nu as mai sta pana in iunie cand stiu ca expira perioada contractuala.... Mi s-a luat...

#717
ronuquet

ronuquet

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,231
  • Înscris: 22.02.2017
Idiotii astia in loc sa mareasca uploadu si sa bage fibra au schimbat numele retelei GSM in Meriti ce-i mai bun.

Asa e! Ma duc sa schimb operatoru ca sunteti muci! Pana si Akta era mai ok!

#718
tdan08

tdan08

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,788
  • Înscris: 06.12.2006
Meriți ce-i mai bun! Dar nu la Vodafone.
La Vodafone abonații merită numai măriri de abonament. Așa că le dăm lună de lună.

Mi-am adus aminte de anumite scene din filme.

Când cineva stătea într-o relație toxică și toți prietenii îi spuneau.... "Ia o decizie! Poate e dureroasă acum, dar o iei pentru un viitor mai bun! Meriți ceva mai bun!"

#719
Neaceasca85

Neaceasca85

    Gaz ieftin si curent ieftin

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 88,839
  • Înscris: 14.10.2008

View Postronuquet, on 21 noiembrie 2023 - 12:08, said:

Idiotii astia in loc sa mareasca uploadu si sa bage fibra au schimbat numele retelei GSM in Meriti ce-i mai bun.

Asa e! Ma duc sa schimb operatoru ca sunteti muci! Pana si Akta era mai ok!
Mor! Posted Image

#720
raducanu969

raducanu969

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,402
  • Înscris: 30.06.2023

View Posttdan08, on 21 noiembrie 2023 - 22:44, said:

Meriți ce-i mai bun! Dar nu la Vodafone.
La Vodafone abonații merită numai măriri de abonament. Așa că le dăm lună de lună.

Mi-am adus aminte de anumite scene din filme.

Când cineva stătea într-o relație toxică și toți prietenii îi spuneau.... "Ia o decizie! Poate e dureroasă acum, dar o iei pentru un viitor mai bun! Meriți ceva mai bun!"

Cand am facut cererea de Portare, m-au bombardat cu acest mesaj :) Oricum, eram pe PrePay, nu vad ce pierdere mare sa fi avut :))

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate