Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Clienti nemultumiti de Vodafone.
Last Updated: Jan 02 2024 23:21, Started by
scooby2008
, Aug 29 2011 20:30
·
18
#667
Posted 25 June 2022 - 10:46
Faza si mai dura: Cica daca vrei sa ai HBOMAX prin Vodafone tre' sa folosesti vechiul cod client UPC de la televiziune.
Asa s-a rezolvat la mine ,a sunat un nene de la ei grabit si agitat , cica mi-a facut el cont HBOMAX pe loc cu acel vechi cod. Pe un mail care nu exista ,a trebuit sa fac eu contul ala nou de gmail. |
#668
Posted 25 June 2022 - 12:03
Tare de tot asta cu HBO Max
Ehe, daca ar fi putut Vodafone sa le umple de sange pe toate, simultan, asa cum au facut cu MyVDF, VTV, codurile de client, facturile samd, de cateva luni, fiti siguri ca le buleau ei pe toate, inclusiv HBO si Netflix etc. Noroc ca alea nu (mai) depind de ei. Pentru ca, de exemplu, daca ar fi ramas logarea la HBO GO/Max asa cum era pe vremea UPC, prin intermediul contului MyUPC/VDF, acum eram mancati. Or fi stiut astia de la HBO cu cine au d-a face ... |
#669
Posted 25 June 2022 - 12:22
Si tanti aia de la telefon de la call center la HBOMAX tot de contul Vodafone fix a zis. Nicidecum de cel vechi UPC.
S iapoi unde dracu' mai gasesti contul ala UPC de acum vreo 2 ani? |
#670
Posted 07 July 2022 - 22:47
Cândva, cu vro 2 luni în urmă, îmi schimbară codu de client (fost UPC). Fără să mă anunțe.
Eliminară și banca Țiriac din lista băncilor în care se puteau plăti facturi. Nevasta-mea plătește facturile din aplicația Raiffeisen, are șabloane și introduce doar valoarea. Dracu știe unde or fi ajuns banii plătiți în ultimele 2 luni la banca Tiriac, pe contul vechi de client. Vodafone imi trimte somatii de plata.... Luna trecuta rămăsei fără internet. 12 zile și 5 telefoane dură pân se rezolvă, doar partial. În București, zic. Cică-i o problemă cu legăturile din cutia de pe stradă, se va remedia... cândva. Până la acel cândva io nu vad juma din posturile HD, internetul merge vai mama lui. Da acu am cabluri noi și router nou, că le schimbară pân să se prindă că problema e în cutie. În alea 12 zile pana au "remediat", contractatai / fu instalat internet gigabit de la Digi si făcui cerere de reziliere pentru internetul Vodafone. Aplicația Vodafone TV nu a funcționat niciodată. MA103, user name sau parola greșită. Consultanții vdf încearcă să mă convingă ca-s io idiot și nu scriu corect parola my Vodafone. Mda. Hbo Max nu merge. Codul de client nu există... nici asta nou, nici ala vechi. O să caut și codul de client UPC, dar tare mi-e că dac-o fi ăla, o să am nevoie de parolă și dreaq o mai știe. N-am nimerit vreun consultant care să aibă cea mai vagă idee cum s-ar putea rezolva. Azi am decis sa renunț și la abonamentul de tv Vodafone, deși îmi vor lipsi Discovery ID și Crime&Investigation. Plus două abonamente de mobil, că mi s-a pus pata pe ei... firmă de oligofreni incompetenti. Mi-e un dor de UPC si de Horizon Go... asta e, Vodafone mi-a băgat cu forța Digi în casă. |
#671
Posted 08 July 2022 - 10:56
Este un pic trist ce se intampla in piata de telecomunicatii de ceva timp...
In primul rand cu cat concurenta este mai mica cu atat vom avea servicii mai scumpe si mai prost gestionate. Din cauza ca toti romanii vor sa lucreze de acasa sau au plecat din tara(ma refer la cei competenti), avem de-a face si in CC si in magazine cu unii dintre cei mai prost pregatiti angajati pe care am putut sa ii intalnesc in ultimii 10 ani in piata de GSM/FIX. Si asta la toti operatorii.. De ce plec de la Vodafone(20 Iulie ultima zi de contract) dupa cca 20 ani de mobil si la UPC sunt de cand ma stiu: 1. Aproape jumatate din canalele HD se vad cu macroblocuri(au venit 2 echipe in casa), 3 echipe in bloc/aplificatoare/cuple etc...raspuns: asta este coaxialul (acelasi de la UPC care a functionat perfect ca si calitate) 2. Dupa 6 apeluri la CC referitor la Vodafone TV(aplicatia), de fiecare data mi-au spus ca ma vor suna de la tehnic ptr remediere(NU au sunat niciodata inapoi), asta incepand cu luna Martie de cand au facut acele schimbari/migrari. Problema este ca nu ma mai pot conecta in apllicatia Vodafone TV (eroare MA103 sau WA103), in functie de pe ce te conectezi: laptop sau mobil. 3. M-am saturat sa sun aproape saptamanal sau la 2 saptamani ptr ca un card CI+ sa il reinitializez, da, folosesc acel tv mai rar. 4. Majorare factura cu 1.85 lei(nu este vorba de suma) fara sa ma insiinteze. Am sapat un pic cu ochii peste factura si undeva jos si mic scria ca ajustare factura ptr ca au schimbat data de facturare Si cam atat...pentru minim 2 ani, nu mai vreau sa jur pe rosu/VDF...incercam cu Orange sau DIGI... PS: stiti cum am rezolvat cu macroblocurile: am cumparat un amplificator...ceea ce nu am crezut ca voi face vreodata in Bucuresti in buricul targului. |
#672
Posted 08 July 2022 - 11:30
Diferenta aia de 1-2-3 lei e explicabila si nu e vreo teapa, am mai scris si eu aici, apoi s-a mai discutat mai departe, in topic.
Despre restul problemelor, insa, ce sa zic? Fiecare si le stie pe ale lui... Iaca ce am facut si eu Asta e! (Si) Vodafone a ajuns cum a ajuns... Toate aspectele descrise in ultimele doua postari de mai sus, plus multe-multe altele, nu sunt atat de rare pe cat poate parea. Sincer, nu stiu ce se poate face. In opinia mea, Vodafone nu e in stare sa iasa din situatia asta. Sau nu intr-un viitor rezonabil. |
#673
Posted 08 July 2022 - 12:36
"Calitatea" suportului este in primul rand din cauza ca oamenii aia sunt platiti prost. Atata timp cat se ofera servicii "full" cu 30-40lei si tot exista ambitia de-a mai negocia, atunci taie si ei de pe unde pot. Investitii ioc, suport din cand in cand, calitate dupa cum iti e norocul.
SI eu am fost abonat acum multi ani la upc intr-o zona unde era oarecum monopol si am fost foarte multumit. Apoi au inceput sa se duca din ce in ce la vale... |
#674
Posted 08 July 2022 - 12:53
Si eu sunt abonat de pe vremea UPC si pot face diferenta de calitate. Sa fie mai scump, dar mai bun! O fi in stare Vodafone de asa ceva? Ma indoiesc.
In plus, asta de mai sus e o placa pusa des pe forum. Cat e salariul cel mai mic in CC la Vodafone? Cam ce procent de abonati or avea abonamente de 30-40 de lei? De ce accepta Vodafone la negocieri de retentie asemnea "pomeni" de 30-40 de lei? Cat or costa niste servicii similare la Orange, de exemplu? De unde stim noi ca relatia calitate & servicii vs costurile abonamentului nu e inversa, de fapt? Adica de unde stim ca acele costuri nu reflecta, in realitate, maximum de ce mai e capabil Vodafone? Etc. |
#675
Posted 08 July 2022 - 13:35
Pai e common sense, poti sa te uiti in alte tari si faci comparatie cu ce-i aici: uploadul cel mai mic (retea proasta plus analogicul mentinut la nesfarsit), fara rfog, fara gpon, fara iptv, fara self service in aplicatia mobila, etc. Dar na, in vest costa la fel, doar ca-n euro.
Apoi mai e si treaba ca noi nu ne dorim chestii mai bune ci ne multmim cu-un pret mic. Sa vezi ce repede se miscau ei daca reziliau brusc 10-20% din abonati fiindca s-au saturat de outage-uri de zile intregi... Edited by NikoroB, 08 July 2022 - 13:35. |
#676
Posted 08 July 2022 - 13:43
Tot ce e posibil. Am scris si eu, pe topicul HBO Max, de chestia asta cu ieftinaciunile romanesti.
Intr-adevar, e cam sacaitor sa nu ai defel de unde alege, indiferent cat ai fi dispus sa platesti. |
|
#677
Posted 08 July 2022 - 15:30
Pe mine ma seaca faptul ca efectiv nu ai unde sa suni pentru probleme legate de My Vodafone sau de serviciile asociate contului, gen Vodafone Tv si Hbo Max.
Adica nu ai ce meniu sa alegi ca sa poti discuta cu cineva de la tehnic in stare sa ajute... asta dupa ce o iei pe toate ramurile din meniu si asculti toate mesjele alea stupide cu catunele in care serviciile Vodafone nu functioneaza. Minim de 5 ori pe apel x minim 2 minute in care afli cu stupoare ca serviciile lor nu functioneaza in Barsicesti, Gheraiesti, Trifesti etc. Ca sa nu mai spun ca programul la call center e pana la ora 20, in caz de ceva reveniti maine ca sa vorbiti cu alti roboti. Si intre timp... Attached Files |
#679
Posted 08 July 2022 - 15:51
De curiozitate, cei care au abonament full de 30-40lei, când au probleme tehnice se deplasează vreo echipă sau tehnician? Li se deschide tichet de nefuncționare a rețelei sau ce probleme sunt? O fi și asta cu dus-intors...vrei full option pe bani putini, dar apoi sa nu te plângi.
|
#680
Posted 08 July 2022 - 16:07
Nu exista "full option pe bani putini, dar apoi sa nu te plângi".
Abonamentele sunt facute pe cat e dispus clientul sa accepte si furnizorul sa ofere, in conditiile in care ambii se obliga sa isi indeplineasca toate obligatiile din contract. Eu de ex. platesc 75 de lei pentru tv maxim (fara posturile in limba lu Attila, ca-s alergic), internet 500 si telefon fix (la care habar n-am ce numar am si nici nu ma intereseaza), 3 smart carduri si un rceiver DVR. Mi se pare ok, platesc la zi (da apar dator de 2 luni ca-mi schimbara banca si codul de client), dar daca am o problema vreau sa stiu ca am cu cine vorbi despre ea, altcineva in afara de Adreea si de restul R2-D2-ilor de la relatii clienti Vodafone. |
#681
Posted 08 July 2022 - 16:27
Confirm si eu: nu exista vreo diferenta intre clientii care platesc 25 de lei si cei care platesc 125 de lei: Vodafone ii trateaza la fel: neprofesionist, pafarist si cu o mare durere in rect.
Mai scriu o data ceea ce am mai zis si acum ceva vreme: din experienta mea, firmele de cartier din anii '90-'00 erau mai serioase si mai de incredere decat este Vodafone acum. |
|
#682
Posted 10 July 2022 - 07:13
Eu am renuntat de cateva luni bune la serviciul de internet fix (din cauza ca nu exista zi in care sa nu am probleme cu el) si am ramas doar cu televiziunea lista full de canale (mai putin pachetul de canale unguresti) + HBO Max 18 lei\luna. Am inlocuit servicul de internet fix cu Orange pe fibra si merge foarte bine la viteza contractata fara nici o problema.
|
#683
Posted 24 July 2022 - 21:33
Io-te caru’ Mărioara ca Vodafone sa apucat de schimb valutar…
Factura vodă: Curs de schimb: 5,0038 Lei/EUR, de unde taica așa ceva, e normal? Edited by Mondeo, 24 July 2022 - 21:36. |
#684
Posted 26 July 2022 - 10:52
Mondeo, on 24 iulie 2022 - 21:33, said:
Io-te caru’ Mărioara ca Vodafone sa apucat de schimb valutar… Factura vodă: Curs de schimb: 5,0038 Lei/EUR, de unde taica așa ceva, e normal? Asa au cursul toti operatorii de cand lumea si pamantul. Este un curs "mediu/ponderat" calculat pe 3 luni sau 6 luni inainte. Nu o sa vezi vreodata curs BNR sau gen case de schimb.. uite mai jos si la Orange RO(fost Telekom) Attached FilesEdited by dani1005, 26 July 2022 - 10:55. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users