Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
securitate - acum se dau drept - ...

Farmacia Dr Max - Pareri / Sugest...

De unde cumparati suspensii / gar...

[UNDE] Reconditionare obiecte lemn
 Infiltratii casa noua

sugestie usa interior

ANAF si plata la selfpay

Imprimanta ciss rezista perioade ...
 Garmin fēnix 7 / PRO / Saphi...

Care sunt cele mai mari regrete a...

Alfa Romeo Stelvio 2.2 jtd

Intrebari srl nou
 La multi ani @AndReW99!

Alegere masina £15000 uk

TVR vrea sa lanseze o platforma d...

Strategie investie pe termen lung...
 

Clienti nemultumiti de Vodafone.

- - - - -
  • Please log in to reply
721 replies to this topic

#667
edigee

edigee

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,178
  • Înscris: 16.10.2008
Faza si mai dura: Cica daca vrei sa ai HBOMAX prin Vodafone tre' sa folosesti vechiul cod client UPC de la televiziune.
Asa s-a rezolvat la mine ,a sunat un nene de la ei grabit si agitat , cica mi-a facut el cont HBOMAX pe loc cu acel vechi cod. Pe un mail care nu exista ,a trebuit sa fac eu contul ala nou de gmail.

#668
Sceleron

Sceleron

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,416
  • Înscris: 05.12.2010
Tare de tot asta cu HBO Max Posted Image
Ehe, daca ar fi putut Vodafone sa le umple de sange pe toate, simultan, asa cum au facut cu MyVDF, VTV, codurile de client, facturile samd, de cateva luni, fiti siguri ca le buleau ei pe toate, inclusiv HBO si Netflix etc. Noroc ca alea nu (mai) depind de ei. Pentru ca, de exemplu, daca ar fi ramas logarea la HBO GO/Max asa cum era pe vremea UPC, prin intermediul contului MyUPC/VDF, acum eram mancati. Or fi stiut astia de la HBO cu cine au d-a face Posted Image ...

#669
edigee

edigee

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,178
  • Înscris: 16.10.2008
Si tanti aia de la telefon de la call center la HBOMAX tot de contul Vodafone fix a zis. Nicidecum de cel vechi UPC.
S iapoi unde dracu' mai gasesti contul ala UPC de acum vreo 2 ani?

#670
erik

erik

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,004
  • Înscris: 22.12.2004
Cândva, cu  vro 2 luni în urmă, îmi schimbară codu de client (fost UPC). Fără să mă anunțe.
Eliminară și banca Țiriac din lista băncilor în care se puteau plăti facturi.  Nevasta-mea plătește facturile din aplicația Raiffeisen,  are șabloane și introduce doar valoarea. Dracu știe unde or fi ajuns banii plătiți în ultimele 2 luni la banca Tiriac, pe contul vechi de client. Vodafone imi trimte somatii de plata....

Luna trecuta rămăsei fără internet.
12 zile și 5 telefoane dură pân se rezolvă, doar partial. În București, zic.
Cică-i o problemă cu legăturile din cutia de pe stradă, se va remedia... cândva. Până la acel cândva io nu vad juma din posturile HD, internetul merge vai mama lui. Da acu am cabluri noi și router nou, că le schimbară pân să se prindă că problema e în cutie.

În alea 12 zile pana au "remediat", contractatai / fu instalat internet gigabit de la Digi si făcui cerere de reziliere pentru internetul Vodafone.

Aplicația Vodafone TV nu a funcționat niciodată. MA103, user name sau parola greșită. Consultanții vdf încearcă să  mă convingă ca-s io idiot și nu scriu corect parola my Vodafone. Mda.

Hbo Max nu merge. Codul de client nu există... nici asta nou, nici ala vechi. O să caut și codul de client UPC, dar tare mi-e că dac-o fi ăla, o să am nevoie de parolă și dreaq o mai știe. N-am nimerit vreun consultant care să aibă cea mai vagă idee cum s-ar putea rezolva.

Azi am decis sa renunț și la abonamentul de tv Vodafone, deși îmi vor lipsi Discovery ID și Crime&Investigation.
Plus două abonamente de mobil, că mi s-a pus pata pe ei... firmă de oligofreni incompetenti.

Mi-e un dor de UPC si de Horizon Go... asta e, Vodafone mi-a băgat cu forța Digi în casă.


#671
dani1005

dani1005

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 517
  • Înscris: 01.07.2007
Este un pic trist ce se intampla in piata de telecomunicatii de ceva timp...
In primul rand cu cat concurenta este mai mica cu atat vom avea servicii mai scumpe si mai prost gestionate.
Din cauza ca toti romanii vor sa lucreze de acasa sau au plecat din tara(ma refer la cei competenti), avem de-a face si in CC si in magazine cu unii dintre cei mai prost pregatiti angajati pe care am putut sa ii intalnesc in ultimii 10 ani in piata de GSM/FIX. Si asta la toti operatorii..

De ce plec de la Vodafone(20 Iulie ultima zi de contract) dupa cca 20 ani de mobil si la UPC sunt de cand ma stiu:
1. Aproape jumatate din canalele HD se vad cu macroblocuri(au venit 2 echipe in casa), 3 echipe in bloc/aplificatoare/cuple etc...raspuns: asta este coaxialul :) (acelasi de la UPC care a functionat perfect ca si calitate)
2. Dupa 6 apeluri la CC referitor la Vodafone TV(aplicatia), de fiecare data mi-au spus ca ma vor suna de la tehnic ptr remediere(NU au sunat niciodata inapoi), asta incepand cu luna Martie de cand au facut acele schimbari/migrari. Problema este ca nu ma mai pot conecta in apllicatia Vodafone TV (eroare MA103 sau WA103), in functie de pe ce te conectezi: laptop sau mobil.
3. M-am saturat sa sun aproape saptamanal sau la 2 saptamani ptr ca un card CI+ sa il reinitializez, da, folosesc acel tv mai rar.
4. Majorare factura cu 1.85 lei(nu este vorba de suma) fara sa ma insiinteze. Am sapat un pic cu ochii peste factura si undeva jos si mic scria ca ajustare factura ptr ca au schimbat data de facturare :)
Si cam atat...pentru minim 2 ani, nu mai vreau sa jur pe rosu/VDF...incercam cu Orange sau DIGI...

PS: stiti cum am rezolvat cu macroblocurile: am cumparat un amplificator...ceea ce nu am crezut ca voi face vreodata in Bucuresti in buricul targului.

#672
Sceleron

Sceleron

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,416
  • Înscris: 05.12.2010
Diferenta aia de 1-2-3 lei e explicabila si nu e vreo teapa, am mai scris si eu aici, apoi s-a mai discutat mai departe, in topic.
Despre restul problemelor, insa, ce sa zic? Fiecare si le stie pe ale lui... Iaca ce am facut si eu
Asta e! (Si) Vodafone a ajuns cum a ajuns...

Toate aspectele descrise in ultimele doua postari de mai sus, plus multe-multe altele, nu sunt atat de rare pe cat poate parea.
Sincer, nu stiu ce se poate face. In opinia mea, Vodafone nu e in stare sa iasa din situatia asta. Sau nu intr-un viitor rezonabil.

#673
NikoroB

NikoroB

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,555
  • Înscris: 26.05.2022
"Calitatea" suportului este in primul rand din cauza ca oamenii aia sunt platiti prost. Atata timp cat se ofera servicii "full" cu 30-40lei si tot exista ambitia de-a mai negocia, atunci taie si ei de pe unde pot. Investitii ioc, suport din cand in cand, calitate dupa cum iti e norocul.

SI eu am fost abonat acum multi ani la upc intr-o zona unde era oarecum monopol si am fost foarte multumit. Apoi au inceput sa se duca din ce in ce la vale...

#674
Sceleron

Sceleron

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,416
  • Înscris: 05.12.2010
Si eu sunt abonat de pe vremea UPC si pot face diferenta de calitate. Sa fie mai scump, dar mai bun! O fi in stare Vodafone de asa ceva? Ma indoiesc.
In plus, asta de mai sus e o placa pusa des pe forum.
Cat e salariul cel mai mic in CC la Vodafone?
Cam ce procent de abonati or avea abonamente de 30-40 de lei?
De ce accepta Vodafone la negocieri de retentie asemnea "pomeni" de 30-40 de lei?
Cat or costa niste servicii similare la Orange, de exemplu?
De unde stim noi ca relatia calitate & servicii vs costurile abonamentului nu e inversa, de fapt? Adica de unde stim ca acele costuri nu reflecta, in realitate, maximum de ce mai e capabil Vodafone?
Etc.

#675
NikoroB

NikoroB

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,555
  • Înscris: 26.05.2022
Pai e common sense, poti sa te uiti in alte tari si faci comparatie cu ce-i aici: uploadul cel mai mic (retea proasta plus analogicul mentinut la nesfarsit), fara rfog, fara gpon, fara iptv, fara self service in aplicatia mobila, etc. Dar na, in vest costa la fel, doar ca-n euro.

Apoi mai e si treaba ca noi nu ne dorim chestii mai bune ci ne multmim cu-un pret mic. Sa vezi ce repede se miscau ei daca reziliau brusc 10-20% din abonati fiindca s-au saturat de outage-uri de zile intregi...

Edited by NikoroB, 08 July 2022 - 13:35.


#676
Sceleron

Sceleron

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,416
  • Înscris: 05.12.2010
Tot ce e posibil. Am scris si eu, pe topicul HBO Max, de chestia asta cu ieftinaciunile romanesti.
Intr-adevar, e cam sacaitor sa nu ai defel de unde alege, indiferent cat ai fi dispus sa platesti.

#677
erik

erik

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,004
  • Înscris: 22.12.2004
Pe mine ma seaca faptul ca efectiv nu ai unde sa suni pentru probleme legate de My Vodafone sau de serviciile asociate contului, gen Vodafone Tv si Hbo Max.

Adica nu ai ce meniu sa alegi ca sa poti discuta cu cineva de la tehnic in stare sa ajute... asta dupa ce o iei pe toate ramurile din meniu si asculti toate mesjele alea stupide cu catunele in care serviciile Vodafone nu functioneaza. Minim de 5 ori pe apel x minim 2 minute in care afli cu stupoare ca serviciile lor nu functioneaza in Barsicesti, Gheraiesti, Trifesti etc.

Ca sa nu mai spun ca programul la call center e pana la ora 20, in caz de ceva reveniti maine ca sa vorbiti cu alti roboti.
Si intre timp...

Attached Files



#678
broris

broris

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,556
  • Înscris: 08.12.2017
Ce mic a ajuns și vodafone asta.

#679
anelise

anelise

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 644
  • Înscris: 13.05.2003
De curiozitate, cei care au abonament full de 30-40lei, când au probleme tehnice se deplasează vreo echipă sau tehnician? Li se deschide tichet de nefuncționare a rețelei sau ce probleme sunt? O fi și asta cu dus-intors...vrei full option pe bani putini, dar apoi sa nu te plângi.

#680
erik

erik

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,004
  • Înscris: 22.12.2004
Nu exista "full option pe bani putini, dar apoi sa nu te plângi".
Abonamentele sunt facute pe cat e dispus clientul sa accepte si furnizorul sa ofere, in conditiile in care ambii se obliga sa isi indeplineasca toate obligatiile din contract.

Eu de ex. platesc 75 de lei pentru tv maxim (fara posturile in limba lu Attila, ca-s alergic), internet 500 si telefon fix (la care habar n-am ce numar am si nici nu ma intereseaza), 3 smart carduri si un rceiver DVR.
Mi se pare ok, platesc la zi (da apar dator de 2 luni ca-mi schimbara banca si codul de client), dar daca am o problema vreau sa stiu ca am cu cine vorbi despre ea, altcineva in afara de Adreea si de restul R2-D2-ilor de la relatii clienti Vodafone.

#681
Sceleron

Sceleron

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,416
  • Înscris: 05.12.2010
Confirm si eu: nu exista vreo diferenta intre clientii care platesc 25 de lei si cei care platesc 125 de lei: Vodafone ii trateaza la fel: neprofesionist, pafarist si cu o mare durere in rect.
Mai scriu o data ceea ce am mai zis si acum ceva vreme: din experienta mea, firmele de cartier din anii '90-'00 erau mai serioase si mai de incredere decat este Vodafone acum.

#682
cristi888

cristi888

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 18
  • Înscris: 25.02.2008
Eu am renuntat de cateva luni bune la serviciul de internet fix (din cauza ca nu exista zi in care sa nu am probleme cu el) si am ramas doar cu televiziunea lista full de canale (mai putin pachetul de canale unguresti) + HBO Max 18 lei\luna. Am inlocuit servicul de internet fix cu Orange pe fibra si merge foarte bine la viteza contractata fara nici o problema.

#683
Mondeo

Mondeo

    Everything Woke Turns To Shit

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,419
  • Înscris: 15.11.2005
Io-te caru’ Mărioara ca Vodafone sa apucat de schimb valutar…
Factura vodă: Curs de schimb: 5,0038 Lei/EUR, de unde taica așa ceva, e normal?

Edited by Mondeo, 24 July 2022 - 21:36.


#684
dani1005

dani1005

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 517
  • Înscris: 01.07.2007

 Mondeo, on 24 iulie 2022 - 21:33, said:

Io-te caru’ Mărioara ca Vodafone sa apucat de schimb valutar…
Factura vodă: Curs de schimb: 5,0038 Lei/EUR, de unde taica așa ceva, e normal?

Asa au cursul toti operatorii de cand lumea si pamantul. Este un curs "mediu/ponderat" calculat pe 3 luni sau 6 luni inainte. Nu o sa vezi vreodata curs BNR sau gen case de schimb.. Posted Image

uite mai jos si la Orange RO(fost Telekom)

Attached Files

  • Attached File  zzzz.JPG   102.07K   32 downloads

Edited by dani1005, 26 July 2022 - 10:55.


Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate