Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
BTWIN Rockrider 5.1
Last Updated: Aug 30 2011 19:36, Started by
v3lsatis
, Aug 29 2011 13:54
·
0
#1
Posted 29 August 2011 - 13:54
Vreau sa pastrez deocamdata din aceasta bicicleta cadrul, franele, furca, ghidonul,foile,lantul, deraioarele si saua-Dar astea pentru moment.
Vreau sa ii schimb rotile-complete ma intereseaza. M-am gandit la asa ceva: Roti: http://www.playbike....?id_produs=2860 Sunt pe caseta.Janta fata acelasi model. Cauciucuri: http://www.playbike....?id_produs=1981 Manete schimbatoare: http://www.playbike....?id_produs=2231 Pinioane: http://www.playbike....?id_produs=1534 Ce parere aveti ? Attached FilesEdited by v3lsatis, 29 August 2011 - 13:56. |
#2
Posted 29 August 2011 - 16:08
N-ai precizat la ce-o vei folosi. O să presupun că la XC, avînd în vedere ce cauciucuri ai ales. Și oricum, dacă vrei ceva mai "dur" decît XC nu e suficient, iar dacă vrei ceva pentru oraș n-are rost să schimbi nimic.
Strict pentru ce ai întrebat tu: * Roțile sînt ok. Presupun că ai observat că sînt V-Brake. Dacă poți, alege cu 36 de spițe, dacă nu, e ok cu 36 pe spate și 32 pe față. La o mică diferența de preț am văzut echipate Deore (dar nu pe stoc). * Asigură-te (întreabă la magazin) că pinioanele Sram sînt compatibile cu schimbătorul Shimano și deraiorul spate pe care-l ai pe Rockrider, respectiv că schimbătorul Shimano e compatibil cu foile și deraiorul față. La mecanismele astea treaba stă în felul următor: deraioarele se mișcă cu o anumită distanță la fiecare comandă a schimbătorului. Dacă nu se potrivesc (schimbătorul crede că deraiorul se va mișca o distanță și el se mișcă mai mult) te vei trezi că lanțul sare cîte două roți dințate în loc de una... * Asigură-te și că jantele pe care le iei pot folosi anvelope de 2.10. În principiu, dacă-s jante tipice de MTB, ar trebui să aibă niște toleranțe destul de relaxate (1.50-2.35, poate chiar 1.25-2.40) dar nu strică să te asiguri. * Anvelopele Schwalbe Jimmy sînt ok pentru zona asta de preț pentru XC. Vezi doar că nu se mai fabrică și s-ar putea să nu mai găsești. Ca alternative în aceeași zonă de preț vezi Schwalbe Black Jack sau de la Maxxis: Ignitor, Crossmark sau Ranchero (depinde ce vrei să faci cu ele). Vezi că nu-i obligatoriu să ai aceeași anvelopă pe ambele roți. Ba chiar se practică să pui mai îngustă pe spate (1.90 sau 2.00), sau cea de pe față să fie orientată mai mult spre grip și cea de pe spate spre rezistență redusă la înaintare. Acum, ca sfaturi generale de upgrade: dacă vrei să începi să practici XC, schimbarea roților și a anvelopelor este o idee excelentă. Dar restul de 125 de lei eu personal i-aș investi în frîne. Cu 100 de lei poți lua o pereche de Avid SD5, cu 120 iei Shimano Deore LX, sau dacă împingi nițel de buget iei Avid SD7 (140 de lei). La Rockrider 5.1 chestiile gen lanț, pinioane, schimbătoare, deraioare vin destul de ok (low-end Shimano) și n-are rost să le schimbi cu unele la fel de low-end decît dacă sînt defecte, uzate sau te deranjează ceva concret la ele. Altfel, mai bine aștepți și le faci un upgrade la ceva realmente superior cînd ai bani. Personal n-aș face upgrade la ceva mai jos de Deore (sau echivalentul lor la Sram, SR Suntour etc). |
#3
Posted 29 August 2011 - 16:45
Multumesc pentru raspunsul foarte amplu.Apreciez atentia ta.
M-ai cam ingrijorat la faza cu deraioarele sa nu se potriveasca cu manetele care vreau sa le iau, desi inainte am avut SHIMANO REVOSHIFT pe ghidon.(la fel si cu pinioanele) Cu bicicleta vreau sa fac "cross country", da. Personal imi place sa umflu rotile foarte tare si atunci inaintezi usor cu roti mai late.Nu stiu daca e foarte recomandat. Stiu ca rotile sunt v-brake, acum am niste no-nameuri dar cand vin banii imi iau altceva mai bun, nu pot sa investesc deodata tot. merci inca odata ! |
#4
Posted 29 August 2011 - 18:54
Cu plăcere.
Roțile foarte umflate reduc rezistența la înaintare și scad șansele ca janta să muște din camere ("snakebite"); dar totodată scad aderența și confortul ciclistului, plus că ai șanse să sară anvelopa de pe jantă dacă le supui la un șoc prea mare. De obicei se merge cu camere foarte umflate pe asfalt de bună calitate (fără gropi, denivelări) și fac asta cei care doresc să reducă rezistența la minim (în general cei pe cursiere). Pentru XC (și în general prin oraș) încearcă să le lași un pic mai moi, să se umfle puțin sub greutatea ta. |
#5
Posted 30 August 2011 - 13:09
Bine, cred ca trebuie sa fie foarte tare umflata roata sa sara de pe janta la o groapa.
Sau nu ? |
#6
Posted 30 August 2011 - 19:36
Depinde de calitatea și starea roții, a jenții, ce fel de șoc, cît de apropiată este anvelopa de dimensiunile acceptate de jantă etc.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users