Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Adaptor usb3.1gigabit vs Adaptor ...

La multi ani @Atreides!

La multi ani @KENSINGTON!

La multi ani @burebista!
 La multi ani de Florii!

Stihl fs 70 c-e

Challengers (2024)

Care mai sunt mediile de admitere...
 Laptop cu HDD atasare memorie MMC...

Hartile google nu mai au chenarul...

Tomate in ghiveci la curte?

Idei cale de actiune recuperare g...
 Intoleranța lactoza- vegan v...

Tobe acustice insonorizare in blo...

Cine canta? Fragment din melodie...

Tablou sigurante Dacia Sandero 2012
 

Cel.ro - pareri

- - - - -
  • Please log in to reply
267 replies to this topic

#145
MediumPlayer

MediumPlayer

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,338
  • Înscris: 11.08.2016
Mai intai vanzatorul sa arate dovezile lui, pt ca el e cel care sustine ca produsul e zgariat. Dupa care, bineinteles, clientul trebuie sa vina cu dovezile lui. epetroiu a spus ca nu a primit nici o poza de la cel. Daca magazinul ii arata zgarieturile iar epetroiu nu a fost inspirat sa faca poze cu starea ambalajului la momentul primirii coletului, in fata curierului, atunci lucrurile se schimba.

Regula pe care am spus-o mai sus e general valabila in orice situatie: cine face primul o afirmatie, trebuie sa aiba si argumente/dovezi. Apoi celalalt isi prezinta argumentele/dovezile lui. Asa se face intr-o lume normala, in care, din pacate, nu traim. In lumea in care traim, chiar si cea mai simpla regula e interpretata...

#146
cezarmed2

cezarmed2

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,393
  • Înscris: 11.12.2014
Cel.ro poate zgâria el produsul și clientul nu o să aibă cum sa o dovedească daca nu are fotografii făcute anterior.

Nu e general valabil ce ai spus și drept dovada cel.ro nu e obligat nici moral , nici de lege, sa dovedească faptul că zgârieturile nu au fost produse de ei ci de client. Ei au constatat că produsul are zgarieturile respective după ce au trimis un produs "sigilat" către client. Din punctul lor de vedere zgârieturile au apărut la client sau in cadrul transportului,iar daca clientul nu poate dovedi că nu e de vina ,e bun de plată.

Ca toată povestea asta sa fi fost mai simpla ,clientul trebuia să aibă poze cu ambalajul desfăcut și cu produsele zgariate in momentul in care acestea au sosit,poate chiar în prezenta curierului.

Și cred că avem cu toții ceva de învățat din povestea asta. E mai bine sa va para rău că ați făcut 2-3 poze ,decât să regretați că nu ați făcut-o.

#147
MediumPlayer

MediumPlayer

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,338
  • Înscris: 11.08.2016

View Postcezarmed2, on 16 iulie 2017 - 10:39, said:

Nu e general valabil ce ai spus și drept dovada cel.ro nu e obligat nici moral , nici de lege, sa dovedească faptul că zgârieturile nu au fost produse de ei ci de client. Ei au constatat că produsul are zgarieturile respective după ce au trimis un produs "sigilat" către client. Din punctul lor de vedere zgârieturile au apărut la client sau in cadrul transportului,iar daca clientul nu poate dovedi că nu e de vina ,e bun de plată.

E o regula nescrisa, dar de bun simt. Dar, dupa cum spuneam:

View PostMediumPlayer, on 16 iulie 2017 - 08:05, said:

Asa se face intr-o lume normala, in care, din pacate, nu traim. In lumea in care traim, chiar si cea mai simpla regula e interpretata...

Edited by MediumPlayer, 16 July 2017 - 15:23.


#148
Blade1985

Blade1985

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 3
  • Înscris: 11.03.2008
Salut! Sa va povestesc si eu experienta mea cu cei de la cel.ro.
Am achizitionat de la ei un laptop marca Asus in valoare de 4499 lei. Toate bune si frumoase, am primit produsul ok, sigiliat prin Fan Curier. Dupa aproximativ 3-4 zile laptopul s-a stricat. L-am dat retur si in termenul de 14 zile, am primit suma de 4274 lei. Diferenta ar fi pentru zgarieturile produsului. Ideea este ca pe fisa de retur nu scrie nimic de zgarieturi. Am lasat feedback cu privire la  comanda efectuata. Nu a fost un feedback pozitiv, motiv pentru care nu a aparut pe site. Le-am lasat comentariu la produsul respectiv, nu a aparut pe site. Am lasat doua reclamatii cu privire la aceste aspecte, niciun raspuns.  Acum produsul se vinde resigiliat cu aceeasi suma cu care l-am cumparat eu. Despre acest produs este vorba http://www.cel.ro/la...hd-pNSc6MjAr-l/
As avea vreo sansa sa-mi recuperez diferenta de bani, daca as face o reclamatie la ANPC?
Multumesc!

Edited by Blade1985, 24 October 2017 - 12:00.


#149
g3ni3

g3ni3

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 53
  • Înscris: 24.04.2016
Cam greu sa recuperezi vreo suma. Acea taxa pe care legea le-o permite se ia conform unei estimari interne si nu degeaba. (Adica la nevoie pot fi aduse pozele asa ziselor zgaireturi pt ANPC). Ce pot sa te asigur e ca taxa respectiva nu se ia degeaba(adica zgarieturile probabil chiar exista)...ramane doar indoiala asupra estimarii corecte in bani. Vezi ca au si un tabel pe pagina de retur.

#150
Merlin777

Merlin777

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 26.10.2017
Mare atentie la produsele achizitionate de la cel.ro, sa fie si noi.
Am cumparat un laptop Lenovo cu parola implicita de BIOS , si surpriza, nu stie nimeni care este acea parola, nici chiar producatorul care nu a raspuns la mail-uri. Plimbari si timp pierdut intre dealer-service- producator...Asta este, greseala mea ca nu am verificat, dar nici o clipa nu m-am gandit ca un produs nou ar putea avea BIOS protejat implicit. Raspunsul celor de la cel.ro (Produsul apare nou in actele contabile). OK,atunci hai sa obtinem acea parola, inca se cauta parola...??? a mai trecut un an, dar parola nu a fost gasita...si produsul era nou....

#151
g3ni3

g3ni3

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 53
  • Înscris: 24.04.2016
Aiurea.....si la Dell am mai auzit asemenea probleme...insa suportul producatorului e mult mai profi...
Ai incercat chiar si contracost sa rescrii biosul?
Depanero parca era service oficial Lenovo in Bucuresti...

#152
ct03nut

ct03nut

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,309
  • Înscris: 29.06.2006
Am achizitionat in data de 04.11.2017 un TV LG 49UJ670V de la Corsar Online, CEL.RO, si a sosit fara un accesoriu, o placa (metalica probabil) care face legatura intre TV si suport. Au dat-o de gard ca produsul a fost nou, ca nu se poate, ca e vina mea, etc. si am solicitat returul in vederea inlocuirii cu un produs identic (de preferat cu toate accesoriile inauntru). Normal, dupa ce m-au dus cu zaharelul ca inainteaza problema la furnizor etc., dupa ce am inaintat o reclamatie pe site-ul lor, mailuri, etc, au acceptat returul dar ,"citez", trebuie sa pun in pachet TOATE accesoriile TV-ului. Care accesorii? Eu il returnez ca nu am un accesoriu !! In plus, m-au pus sa platesc livrarea coletului catre ei. Problema este ca acest retur nu e pe deplin acceptat, abia dupa ce ajunge produsul la ei..urmand sa se hotarasca ce se intampla, daca mi se va da un tv la schimb sau voi plati vreo diferenta ptr accesoriul lipsa. Am poze unde se vede clar semn in ambalajul de polistiren ca a fost ceva acolo + ca TV-ul a fost sigilat cu mai multe benzi de adeziv, nu una , cea din fabrica.Am sunat la service-ul LG, ESD-ROM si mi s-a comunicat ca acea placa costa 122 lei. Am facut prin urmare reclamatie la ANPC. Sa vedem cum decurge.. Am cumparat de mii de lei de la ei atat pe persoana fizica , cat si prin institutia la care lucrez (seap, achizitie directa, etc.) Nu voi mai cumpara absolut niciodata de la ei.

#153
sebip

sebip

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 519
  • Înscris: 12.01.2005
Am primit "jet" de la cel.ro . Comanda platita cu cardul.
"On Friday, November 24, 2017, 3:33:19 PM GMT+2, comenzi <[email protected]> wrote:
Buna ziua,
Comanda dvs a fost anulata.
O zi buna
On 24.11.2017 15:28, My Name wrote:
Buna ziua ,
Daca nu imi puteti spune cand va pleca comanda de dvs, va rog sa imi spuneti cum pot anula comanda .
My Name
On Friday, November 24, 2017, 2:01:46 PM GMT+2, [email protected] <[email protected]> wrote:
Buna ziua,
Comanda a fost procesata si urmeaza sa se livreze la dumneavoastra in cursul saptamanii viitoare
Ne cerem scuze pentru intarziere insa, este o perioada aglomerata.
On 24.11.2017 13:56, My Name wrote:
Nu am primit awb pentru comanda. Cand va fi livrata?
On Wednesday, November 22, 2017, 3:54:47 PM GMT+2, CEL.ro <[email protected]> wrote:
Numarul cererii - 1725206
Data cererii 22 Nov, 2017"
Am cont la ei de 11 ani , dar asta a fost ultima comanda ...

Edited by sebip, 27 November 2017 - 15:01.


#154
djiancarlo

djiancarlo

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 118
  • Înscris: 05.11.2013
Si eu sunt dezamagit de cel.ro. Haideti sa va povestesc!

Am cumparat saptamana trecuta, miercuri, un telefon, HTC, pe care nu-l gaseam pe nicaieri expus pentru a-l "butona". Vazusem multe reviewuri pe net, dar e altceva cand il testezi personal. Decid sa-l achizitionez de la cel.ro. A doua zi, dupa nici 24h, fac cererea de retur pe site-ul lor. N-am primit niciun raspuns la respectiva cerere. Mai mult, duduia cu care dialogam prin mail, inainte de a merge in magazin si a achita produsul, a ignorat complet cele doua mailuri pe care i le-am dat, desi inainte de a-l achita, imi raspundea la minut. M-au ignorat si pe mailul de service. Si, din cate se pare, voi ramane cu produsul.

In concluzie, va sfatuiesc sa ignorati cel.ro! Aveti multe alternative, mai ales in ziua de azi.

Edited by djiancarlo, 29 November 2017 - 16:56.


#155
radunic

radunic

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,044
  • Înscris: 09.08.2005
Dacă ai fost în magazin - adică l-ai ridicat personal - partea cu returul a dispărut. E valabilă doar atunci cînd comanzi și obiectul îți este adus de curier. Și atenție curier terță parte - dacă e adus de un angajat al magazinului iarăși nu mai poți face retur.
Asta din punct de vedere legal - ce politici particulare are un magazin sau altul e altceva.

Edited by radunic, 30 November 2017 - 13:04.


#156
g3ni3

g3ni3

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 53
  • Înscris: 24.04.2016
Exista si retur la produsul ridicat din magazin. Dar atentie la regulament si proceduri.
Daca stim doar sa ne plangem...nu castigam nimic.


#157
djiancarlo

djiancarlo

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 118
  • Înscris: 05.11.2013
Bun, chiar daca ar fi disparut partea cu returul (desi e absurd, cum sa nu poti returna ceva ce ai cumparat? Sa fim seriosi!) puteau sa-mi dea un raspuns. Fie la mail, fie la solicitarea de retur.

Asta e. Din fericire, asa cum am mai spus, avem alternative suficiente. Eu n-am sa mai cumpar de la cel.ro!

#158
adyduck

adyduck

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 2
  • Înscris: 24.12.2005
Cel mai penal magazin online cu care am lucrat vreodata. Cea mai mare problema a lor este service-ul; daca ajungi pe mana lor esti terminat. Am in service la ei de o luna o masina de facut paine defecta pentru care am fost plimbat de mai multe ori degeaba la sediul lor; de 10 zile nu imi mai raspund in nici un fel la intrebarile pe care le trimit pe contul meu de la cel.ro si nu stiu unde este si in ce stare se mai gaseste produsul meu. Magazinul asta nenorocit ar trebui interzis prin lege, iar angajatii lui ascunsi la mititica o vreme. Feriti-va de ei ca de foc! Sunt niste banditi ordinari!

#159
SebastianFrincu

SebastianFrincu

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 8
  • Înscris: 02.02.2016

View Postalin97, on 16 august 2011 - 19:27, said:

ati cumparat de la cel... ? ce parere aveti despre ei?
Corsar Online SRL = Pirati online SRL! Am cumparat. Feriti-va de ei! In garantie nu va asteptati sa va rezolve in mod favorabil problemele decat dupa multe negocieri si maraieli... In formularul de reclamatie in service nu aveti dreptul la un text mai lung de cca. 22 cuvinte !! Asta explica clar ca nu sunt dispusi sa asculte nimic din problemele unui client. Am un telefon in garantie la service-ul lor de mai bine de 40 de zile cumulate si nu am primit niciun raspuns. Legea romana nu este pentru ei. Nu degeaba numele firmei de pe care activeaza se numeste Corsar !

View Postadyduck, on 28 ianuarie 2018 - 22:22, said:

Cel mai penal magazin online cu care am lucrat vreodata. Cea mai mare problema a lor este service-ul; daca ajungi pe mana lor esti terminat. Am in service la ei de o luna o masina de facut paine defecta pentru care am fost plimbat de mai multe ori degeaba la sediul lor; de 10 zile nu imi mai raspund in nici un fel la intrebarile pe care le trimit pe contul meu de la cel.ro si nu stiu unde este si in ce stare se mai gaseste produsul meu. Magazinul asta nenorocit ar trebui interzis prin lege, iar angajatii lui ascunsi la mititica o vreme. Feriti-va de ei ca de foc! Sunt niste banditi ordinari!
Explicabil. Corsar Online SRL se numeste firma lor, nu? Pirati Online SRL.

View Postg3ni3, on 30 noiembrie 2017 - 20:00, said:

Exista si retur la produsul ridicat din magazin. Dar atentie la regulament si proceduri.
Daca stim doar sa ne plangem...nu castigam nimic.
Citeste commentul meu si nu mai face pe interesantul. Reprezinti interesele unei firme care nu respecta legile romanesti. Corsar Online = Pirati online SRL.

View Postdjiancarlo, on 29 noiembrie 2017 - 16:55, said:

Si eu sunt dezamagit de cel.ro. Haideti sa va povestesc!

Am cumparat saptamana trecuta, miercuri, un telefon, HTC, pe care nu-l gaseam pe nicaieri expus pentru a-l "butona". Vazusem multe reviewuri pe net, dar e altceva cand il testezi personal. Decid sa-l achizitionez de la cel.ro. A doua zi, dupa nici 24h, fac cererea de retur pe site-ul lor. N-am primit niciun raspuns la respectiva cerere. Mai mult, duduia cu care dialogam prin mail, inainte de a merge in magazin si a achita produsul, a ignorat complet cele doua mailuri pe care i le-am dat, desi inainte de a-l achita, imi raspundea la minut. M-au ignorat si pe mailul de service. Si, din cate se pare, voi ramane cu produsul.

In concluzie, va sfatuiesc sa ignorati cel.ro! Aveti multe alternative, mai ales in ziua de azi.
Corsar Online = Pirati Online SRL.

View Postsebip, on 27 noiembrie 2017 - 14:56, said:

Am primit "jet" de la cel.ro . Comanda platita cu cardul.
"On Friday, November 24, 2017, 3:33:19 PM GMT+2, comenzi <[email protected]> wrote:
Buna ziua,
Comanda dvs a fost anulata.
O zi buna
On 24.11.2017 15:28, My Name wrote:
Buna ziua ,
Daca nu imi puteti spune cand va pleca comanda de dvs, va rog sa imi spuneti cum pot anula comanda .
My Name
On Friday, November 24, 2017, 2:01:46 PM GMT+2, [email protected] <[email protected]> wrote:
Buna ziua,
Comanda a fost procesata si urmeaza sa se livreze la dumneavoastra in cursul saptamanii viitoare
Ne cerem scuze pentru intarziere insa, este o perioada aglomerata.
On 24.11.2017 13:56, My Name wrote:
Nu am primit awb pentru comanda. Cand va fi livrata?
On Wednesday, November 22, 2017, 3:54:47 PM GMT+2, CEL.ro <[email protected]> wrote:
Numarul cererii - 1725206
Data cererii 22 Nov, 2017"
Am cont la ei de 11 ani , dar asta a fost ultima comanda ...
Corsar Online SRL = Pirati Online SRL

View Postct03nut, on 08 noiembrie 2017 - 14:39, said:

Am achizitionat in data de 04.11.2017 un TV LG 49UJ670V de la Corsar Online, CEL.RO, si a sosit fara un accesoriu, o placa (metalica probabil) care face legatura intre TV si suport. Au dat-o de gard ca produsul a fost nou, ca nu se poate, ca e vina mea, etc. si am solicitat returul in vederea inlocuirii cu un produs identic (de preferat cu toate accesoriile inauntru). Normal, dupa ce m-au dus cu zaharelul ca inainteaza problema la furnizor etc., dupa ce am inaintat o reclamatie pe site-ul lor, mailuri, etc, au acceptat returul dar ,"citez", trebuie sa pun in pachet TOATE accesoriile TV-ului. Care accesorii? Eu il returnez ca nu am un accesoriu !! In plus, m-au pus sa platesc livrarea coletului catre ei. Problema este ca acest retur nu e pe deplin acceptat, abia dupa ce ajunge produsul la ei..urmand sa se hotarasca ce se intampla, daca mi se va da un tv la schimb sau voi plati vreo diferenta ptr accesoriul lipsa. Am poze unde se vede clar semn in ambalajul de polistiren ca a fost ceva acolo + ca TV-ul a fost sigilat cu mai multe benzi de adeziv, nu una , cea din fabrica.Am sunat la service-ul LG, ESD-ROM si mi s-a comunicat ca acea placa costa 122 lei. Am facut prin urmare reclamatie la ANPC. Sa vedem cum decurge.. Am cumparat de mii de lei de la ei atat pe persoana fizica , cat si prin institutia la care lucrez (seap, achizitie directa, etc.) Nu voi mai cumpara absolut niciodata de la ei.
Corsar Online = Pirati Online SRL

View PostMerlin777, on 26 octombrie 2017 - 20:54, said:

Mare atentie la produsele achizitionate de la cel.ro, sa fie si noi.
Am cumparat un laptop Lenovo cu parola implicita de BIOS , si surpriza, nu stie nimeni care este acea parola, nici chiar producatorul care nu a raspuns la mail-uri. Plimbari si timp pierdut intre dealer-service- producator...Asta este, greseala mea ca nu am verificat, dar nici o clipa nu m-am gandit ca un produs nou ar putea avea BIOS protejat implicit. Raspunsul celor de la cel.ro (Produsul apare nou in actele contabile). OK,atunci hai sa obtinem acea parola, inca se cauta parola...??? a mai trecut un an, dar parola nu a fost gasita...si produsul era nou....
Corsar Online SRL = Pirati Online SRL ...

View PostBlade1985, on 24 octombrie 2017 - 11:59, said:

Salut! Sa va povestesc si eu experienta mea cu cei de la cel.ro.
Am achizitionat de la ei un laptop marca Asus in valoare de 4499 lei. Toate bune si frumoase, am primit produsul ok, sigiliat prin Fan Curier. Dupa aproximativ 3-4 zile laptopul s-a stricat. L-am dat retur si in termenul de 14 zile, am primit suma de 4274 lei. Diferenta ar fi pentru zgarieturile produsului. Ideea este ca pe fisa de retur nu scrie nimic de zgarieturi. Am lasat feedback cu privire la  comanda efectuata. Nu a fost un feedback pozitiv, motiv pentru care nu a aparut pe site. Le-am lasat comentariu la produsul respectiv, nu a aparut pe site. Am lasat doua reclamatii cu privire la aceste aspecte, niciun raspuns.  Acum produsul se vinde resigiliat cu aceeasi suma cu care l-am cumparat eu. Despre acest produs este vorba http://www.cel.ro/la...hd-pNSc6MjAr-l/
As avea vreo sansa sa-mi recuperez diferenta de bani, daca as face o reclamatie la ANPC?
Multumesc!
Corsar Online SRL = Pirati Online SRL. Deci ANPC-ul este singurul care te poate ajuta. Si eu am o problema cu ei, dar e pe persoana juridica si aici trebuie sa ii dau in judecata. Eu deja am pornit procedura... Iti dau cateva indicii aspupra "bunelor"lor intentii: formularul de reclamarie service nu te lasa sa scrii mai mult de 22 de cuvinte, iar ei scriu ca raspunsul vine in maxim 48 de ore (atentie!) lucratoare, deci in vreo 8 zile! Niste penali...

Edited by SebastianFrincu, 03 February 2018 - 09:06.


#160
g3ni3

g3ni3

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 53
  • Înscris: 24.04.2016
Ma faci sa rad...dar cu asa atitudine... unii isi cam merita soarta. Nu ai facut decat sa repeti ce s-a mai zis si sa ma acuzi pe mine ca citesc acolo unde dau cu Bifa("am citit si sunt de acord cu tot ce face/vinde/etc site-ul cu datele mele si cu regulamentul vietii")....

Daca ai probleme....mai bine expui experienta avuta sa fie cunoscuta si altii si poate daca ai, modul de rezolvare....

Nu reprezint interesul nimanui mai mult decat al meu....dar deh...mare e gradina domnului :-)

#161
Tudy88

Tudy88

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,034
  • Înscris: 25.08.2007
Am si eu o intrebare: Pe 23 ianuarie am dus in garantie un card microsd cu probleme. Astazi 6 februarie se fac teoretic 15 zile de cand l-am dus si nu am primit nici un mail/informare de la ei legata de starea produsului. Chiar le-am trimis un mail pe adresa de service in care detaliam mai exact ce probleme are cardul de memorie. Pe garantie scrie ca garantia trebuie sa se solutioneze in maxim 15 zile de la data depunerii in service. Intrebarea mea este : maine pot sa sun la ei sa imi dea negatie de service deoarece au depasit termenul legal de solutionare al garantiei si sa imi iau banii pe produs?

#162
Florenfloren

Florenfloren

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 3
  • Înscris: 08.02.2018
are cineva vreo parere ? :) ..inainte sa trimit la anpc:
pe data de 6.02.2018 am achitat online un monitor samsung care a ajuns ulterior la sediu. pe 7.02.2018 l-am instalat. pe 8.02.2018 monitorul, desi primea curent, nu s-a mai deschis. Deoarece nu am cumparat un produs second nu am interesul sa -l repar, iar societatea refuza returul pe motiv ca este achizitionat de pers juridica ! in acest caz pot sa cred ca mi s-a livrat un produs deja cu probleme, ei bazandu-se pe faptul ca va intra in service !!!!
In cazul persoanelor juridice (acestea nu au calitate de consumator) ne rezervam dreptul de a accepta sau nu returul produselor.  Asa scrie pe http://www.cel.ro/retur .   Mi se pare un abuz!

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate