Cel.ro - pareri
#145
Posted 16 July 2017 - 08:05
Mai intai vanzatorul sa arate dovezile lui, pt ca el e cel care sustine ca produsul e zgariat. Dupa care, bineinteles, clientul trebuie sa vina cu dovezile lui. epetroiu a spus ca nu a primit nici o poza de la cel. Daca magazinul ii arata zgarieturile iar epetroiu nu a fost inspirat sa faca poze cu starea ambalajului la momentul primirii coletului, in fata curierului, atunci lucrurile se schimba.
Regula pe care am spus-o mai sus e general valabila in orice situatie: cine face primul o afirmatie, trebuie sa aiba si argumente/dovezi. Apoi celalalt isi prezinta argumentele/dovezile lui. Asa se face intr-o lume normala, in care, din pacate, nu traim. In lumea in care traim, chiar si cea mai simpla regula e interpretata... |
#146
Posted 16 July 2017 - 10:39
Cel.ro poate zgâria el produsul și clientul nu o să aibă cum sa o dovedească daca nu are fotografii făcute anterior.
Nu e general valabil ce ai spus și drept dovada cel.ro nu e obligat nici moral , nici de lege, sa dovedească faptul că zgârieturile nu au fost produse de ei ci de client. Ei au constatat că produsul are zgarieturile respective după ce au trimis un produs "sigilat" către client. Din punctul lor de vedere zgârieturile au apărut la client sau in cadrul transportului,iar daca clientul nu poate dovedi că nu e de vina ,e bun de plată. Ca toată povestea asta sa fi fost mai simpla ,clientul trebuia să aibă poze cu ambalajul desfăcut și cu produsele zgariate in momentul in care acestea au sosit,poate chiar în prezenta curierului. Și cred că avem cu toții ceva de învățat din povestea asta. E mai bine sa va para rău că ați făcut 2-3 poze ,decât să regretați că nu ați făcut-o. |
#147
Posted 16 July 2017 - 15:20
cezarmed2, on 16 iulie 2017 - 10:39, said:
Nu e general valabil ce ai spus și drept dovada cel.ro nu e obligat nici moral , nici de lege, sa dovedească faptul că zgârieturile nu au fost produse de ei ci de client. Ei au constatat că produsul are zgarieturile respective după ce au trimis un produs "sigilat" către client. Din punctul lor de vedere zgârieturile au apărut la client sau in cadrul transportului,iar daca clientul nu poate dovedi că nu e de vina ,e bun de plată. E o regula nescrisa, dar de bun simt. Dar, dupa cum spuneam: MediumPlayer, on 16 iulie 2017 - 08:05, said:
Asa se face intr-o lume normala, in care, din pacate, nu traim. In lumea in care traim, chiar si cea mai simpla regula e interpretata... Edited by MediumPlayer, 16 July 2017 - 15:23. |
#148
Posted 24 October 2017 - 11:59
Salut! Sa va povestesc si eu experienta mea cu cei de la cel.ro.
Am achizitionat de la ei un laptop marca Asus in valoare de 4499 lei. Toate bune si frumoase, am primit produsul ok, sigiliat prin Fan Curier. Dupa aproximativ 3-4 zile laptopul s-a stricat. L-am dat retur si in termenul de 14 zile, am primit suma de 4274 lei. Diferenta ar fi pentru zgarieturile produsului. Ideea este ca pe fisa de retur nu scrie nimic de zgarieturi. Am lasat feedback cu privire la comanda efectuata. Nu a fost un feedback pozitiv, motiv pentru care nu a aparut pe site. Le-am lasat comentariu la produsul respectiv, nu a aparut pe site. Am lasat doua reclamatii cu privire la aceste aspecte, niciun raspuns. Acum produsul se vinde resigiliat cu aceeasi suma cu care l-am cumparat eu. Despre acest produs este vorba http://www.cel.ro/la...hd-pNSc6MjAr-l/ As avea vreo sansa sa-mi recuperez diferenta de bani, daca as face o reclamatie la ANPC? Multumesc! Edited by Blade1985, 24 October 2017 - 12:00. |
#149
Posted 24 October 2017 - 20:31
Cam greu sa recuperezi vreo suma. Acea taxa pe care legea le-o permite se ia conform unei estimari interne si nu degeaba. (Adica la nevoie pot fi aduse pozele asa ziselor zgaireturi pt ANPC). Ce pot sa te asigur e ca taxa respectiva nu se ia degeaba(adica zgarieturile probabil chiar exista)...ramane doar indoiala asupra estimarii corecte in bani. Vezi ca au si un tabel pe pagina de retur.
|
#150
Posted 26 October 2017 - 20:54
Mare atentie la produsele achizitionate de la cel.ro, sa fie si noi.
Am cumparat un laptop Lenovo cu parola implicita de BIOS , si surpriza, nu stie nimeni care este acea parola, nici chiar producatorul care nu a raspuns la mail-uri. Plimbari si timp pierdut intre dealer-service- producator...Asta este, greseala mea ca nu am verificat, dar nici o clipa nu m-am gandit ca un produs nou ar putea avea BIOS protejat implicit. Raspunsul celor de la cel.ro (Produsul apare nou in actele contabile). OK,atunci hai sa obtinem acea parola, inca se cauta parola...??? a mai trecut un an, dar parola nu a fost gasita...si produsul era nou.... |
#151
Posted 26 October 2017 - 23:06
Aiurea.....si la Dell am mai auzit asemenea probleme...insa suportul producatorului e mult mai profi...
Ai incercat chiar si contracost sa rescrii biosul? Depanero parca era service oficial Lenovo in Bucuresti... |
#152
Posted 08 November 2017 - 14:39
Am achizitionat in data de 04.11.2017 un TV LG 49UJ670V de la Corsar Online, CEL.RO, si a sosit fara un accesoriu, o placa (metalica probabil) care face legatura intre TV si suport. Au dat-o de gard ca produsul a fost nou, ca nu se poate, ca e vina mea, etc. si am solicitat returul in vederea inlocuirii cu un produs identic (de preferat cu toate accesoriile inauntru). Normal, dupa ce m-au dus cu zaharelul ca inainteaza problema la furnizor etc., dupa ce am inaintat o reclamatie pe site-ul lor, mailuri, etc, au acceptat returul dar ,"citez", trebuie sa pun in pachet TOATE accesoriile TV-ului. Care accesorii? Eu il returnez ca nu am un accesoriu !! In plus, m-au pus sa platesc livrarea coletului catre ei. Problema este ca acest retur nu e pe deplin acceptat, abia dupa ce ajunge produsul la ei..urmand sa se hotarasca ce se intampla, daca mi se va da un tv la schimb sau voi plati vreo diferenta ptr accesoriul lipsa. Am poze unde se vede clar semn in ambalajul de polistiren ca a fost ceva acolo + ca TV-ul a fost sigilat cu mai multe benzi de adeziv, nu una , cea din fabrica.Am sunat la service-ul LG, ESD-ROM si mi s-a comunicat ca acea placa costa 122 lei. Am facut prin urmare reclamatie la ANPC. Sa vedem cum decurge.. Am cumparat de mii de lei de la ei atat pe persoana fizica , cat si prin institutia la care lucrez (seap, achizitie directa, etc.) Nu voi mai cumpara absolut niciodata de la ei.
|
#153
Posted 27 November 2017 - 14:56
Am primit "jet" de la cel.ro . Comanda platita cu cardul.
"On Friday, November 24, 2017, 3:33:19 PM GMT+2, comenzi <[email protected]> wrote: Buna ziua, Comanda dvs a fost anulata. O zi buna On 24.11.2017 15:28, My Name wrote: Buna ziua , Daca nu imi puteti spune cand va pleca comanda de dvs, va rog sa imi spuneti cum pot anula comanda . My Name On Friday, November 24, 2017, 2:01:46 PM GMT+2, [email protected] <[email protected]> wrote: Buna ziua, Comanda a fost procesata si urmeaza sa se livreze la dumneavoastra in cursul saptamanii viitoare Ne cerem scuze pentru intarziere insa, este o perioada aglomerata. On 24.11.2017 13:56, My Name wrote: Nu am primit awb pentru comanda. Cand va fi livrata? On Wednesday, November 22, 2017, 3:54:47 PM GMT+2, CEL.ro <[email protected]> wrote: Numarul cererii - 1725206 Data cererii 22 Nov, 2017" Am cont la ei de 11 ani , dar asta a fost ultima comanda ... Edited by sebip, 27 November 2017 - 15:01. |
#154
Posted 29 November 2017 - 16:55
Si eu sunt dezamagit de cel.ro. Haideti sa va povestesc!
Am cumparat saptamana trecuta, miercuri, un telefon, HTC, pe care nu-l gaseam pe nicaieri expus pentru a-l "butona". Vazusem multe reviewuri pe net, dar e altceva cand il testezi personal. Decid sa-l achizitionez de la cel.ro. A doua zi, dupa nici 24h, fac cererea de retur pe site-ul lor. N-am primit niciun raspuns la respectiva cerere. Mai mult, duduia cu care dialogam prin mail, inainte de a merge in magazin si a achita produsul, a ignorat complet cele doua mailuri pe care i le-am dat, desi inainte de a-l achita, imi raspundea la minut. M-au ignorat si pe mailul de service. Si, din cate se pare, voi ramane cu produsul. In concluzie, va sfatuiesc sa ignorati cel.ro! Aveti multe alternative, mai ales in ziua de azi. Edited by djiancarlo, 29 November 2017 - 16:56. |
|
#155
Posted 30 November 2017 - 13:03
Dacă ai fost în magazin - adică l-ai ridicat personal - partea cu returul a dispărut. E valabilă doar atunci cînd comanzi și obiectul îți este adus de curier. Și atenție curier terță parte - dacă e adus de un angajat al magazinului iarăși nu mai poți face retur.
Asta din punct de vedere legal - ce politici particulare are un magazin sau altul e altceva. Edited by radunic, 30 November 2017 - 13:04. |
#156
Posted 30 November 2017 - 20:00
Exista si retur la produsul ridicat din magazin. Dar atentie la regulament si proceduri.
Daca stim doar sa ne plangem...nu castigam nimic. |
#157
Posted 01 December 2017 - 14:22
Bun, chiar daca ar fi disparut partea cu returul (desi e absurd, cum sa nu poti returna ceva ce ai cumparat? Sa fim seriosi!) puteau sa-mi dea un raspuns. Fie la mail, fie la solicitarea de retur.
Asta e. Din fericire, asa cum am mai spus, avem alternative suficiente. Eu n-am sa mai cumpar de la cel.ro! |
#158
Posted 28 January 2018 - 22:22
Cel mai penal magazin online cu care am lucrat vreodata. Cea mai mare problema a lor este service-ul; daca ajungi pe mana lor esti terminat. Am in service la ei de o luna o masina de facut paine defecta pentru care am fost plimbat de mai multe ori degeaba la sediul lor; de 10 zile nu imi mai raspund in nici un fel la intrebarile pe care le trimit pe contul meu de la cel.ro si nu stiu unde este si in ce stare se mai gaseste produsul meu. Magazinul asta nenorocit ar trebui interzis prin lege, iar angajatii lui ascunsi la mititica o vreme. Feriti-va de ei ca de foc! Sunt niste banditi ordinari!
|
#159
Posted 03 February 2018 - 08:51
alin97, on 16 august 2011 - 19:27, said:
ati cumparat de la cel... ? ce parere aveti despre ei? adyduck, on 28 ianuarie 2018 - 22:22, said:
Cel mai penal magazin online cu care am lucrat vreodata. Cea mai mare problema a lor este service-ul; daca ajungi pe mana lor esti terminat. Am in service la ei de o luna o masina de facut paine defecta pentru care am fost plimbat de mai multe ori degeaba la sediul lor; de 10 zile nu imi mai raspund in nici un fel la intrebarile pe care le trimit pe contul meu de la cel.ro si nu stiu unde este si in ce stare se mai gaseste produsul meu. Magazinul asta nenorocit ar trebui interzis prin lege, iar angajatii lui ascunsi la mititica o vreme. Feriti-va de ei ca de foc! Sunt niste banditi ordinari! g3ni3, on 30 noiembrie 2017 - 20:00, said:
Exista si retur la produsul ridicat din magazin. Dar atentie la regulament si proceduri. Daca stim doar sa ne plangem...nu castigam nimic. djiancarlo, on 29 noiembrie 2017 - 16:55, said:
Si eu sunt dezamagit de cel.ro. Haideti sa va povestesc! Am cumparat saptamana trecuta, miercuri, un telefon, HTC, pe care nu-l gaseam pe nicaieri expus pentru a-l "butona". Vazusem multe reviewuri pe net, dar e altceva cand il testezi personal. Decid sa-l achizitionez de la cel.ro. A doua zi, dupa nici 24h, fac cererea de retur pe site-ul lor. N-am primit niciun raspuns la respectiva cerere. Mai mult, duduia cu care dialogam prin mail, inainte de a merge in magazin si a achita produsul, a ignorat complet cele doua mailuri pe care i le-am dat, desi inainte de a-l achita, imi raspundea la minut. M-au ignorat si pe mailul de service. Si, din cate se pare, voi ramane cu produsul. In concluzie, va sfatuiesc sa ignorati cel.ro! Aveti multe alternative, mai ales in ziua de azi. sebip, on 27 noiembrie 2017 - 14:56, said:
Am primit "jet" de la cel.ro . Comanda platita cu cardul. "On Friday, November 24, 2017, 3:33:19 PM GMT+2, comenzi <[email protected]> wrote: Buna ziua, Comanda dvs a fost anulata. O zi buna On 24.11.2017 15:28, My Name wrote: Buna ziua , Daca nu imi puteti spune cand va pleca comanda de dvs, va rog sa imi spuneti cum pot anula comanda . My Name On Friday, November 24, 2017, 2:01:46 PM GMT+2, [email protected] <[email protected]> wrote: Buna ziua, Comanda a fost procesata si urmeaza sa se livreze la dumneavoastra in cursul saptamanii viitoare Ne cerem scuze pentru intarziere insa, este o perioada aglomerata. On 24.11.2017 13:56, My Name wrote: Nu am primit awb pentru comanda. Cand va fi livrata? On Wednesday, November 22, 2017, 3:54:47 PM GMT+2, CEL.ro <[email protected]> wrote: Numarul cererii - 1725206 Data cererii 22 Nov, 2017" Am cont la ei de 11 ani , dar asta a fost ultima comanda ... ct03nut, on 08 noiembrie 2017 - 14:39, said:
Am achizitionat in data de 04.11.2017 un TV LG 49UJ670V de la Corsar Online, CEL.RO, si a sosit fara un accesoriu, o placa (metalica probabil) care face legatura intre TV si suport. Au dat-o de gard ca produsul a fost nou, ca nu se poate, ca e vina mea, etc. si am solicitat returul in vederea inlocuirii cu un produs identic (de preferat cu toate accesoriile inauntru). Normal, dupa ce m-au dus cu zaharelul ca inainteaza problema la furnizor etc., dupa ce am inaintat o reclamatie pe site-ul lor, mailuri, etc, au acceptat returul dar ,"citez", trebuie sa pun in pachet TOATE accesoriile TV-ului. Care accesorii? Eu il returnez ca nu am un accesoriu !! In plus, m-au pus sa platesc livrarea coletului catre ei. Problema este ca acest retur nu e pe deplin acceptat, abia dupa ce ajunge produsul la ei..urmand sa se hotarasca ce se intampla, daca mi se va da un tv la schimb sau voi plati vreo diferenta ptr accesoriul lipsa. Am poze unde se vede clar semn in ambalajul de polistiren ca a fost ceva acolo + ca TV-ul a fost sigilat cu mai multe benzi de adeziv, nu una , cea din fabrica.Am sunat la service-ul LG, ESD-ROM si mi s-a comunicat ca acea placa costa 122 lei. Am facut prin urmare reclamatie la ANPC. Sa vedem cum decurge.. Am cumparat de mii de lei de la ei atat pe persoana fizica , cat si prin institutia la care lucrez (seap, achizitie directa, etc.) Nu voi mai cumpara absolut niciodata de la ei. Merlin777, on 26 octombrie 2017 - 20:54, said:
Mare atentie la produsele achizitionate de la cel.ro, sa fie si noi. Am cumparat un laptop Lenovo cu parola implicita de BIOS , si surpriza, nu stie nimeni care este acea parola, nici chiar producatorul care nu a raspuns la mail-uri. Plimbari si timp pierdut intre dealer-service- producator...Asta este, greseala mea ca nu am verificat, dar nici o clipa nu m-am gandit ca un produs nou ar putea avea BIOS protejat implicit. Raspunsul celor de la cel.ro (Produsul apare nou in actele contabile). OK,atunci hai sa obtinem acea parola, inca se cauta parola...??? a mai trecut un an, dar parola nu a fost gasita...si produsul era nou.... Blade1985, on 24 octombrie 2017 - 11:59, said:
Salut! Sa va povestesc si eu experienta mea cu cei de la cel.ro. Am achizitionat de la ei un laptop marca Asus in valoare de 4499 lei. Toate bune si frumoase, am primit produsul ok, sigiliat prin Fan Curier. Dupa aproximativ 3-4 zile laptopul s-a stricat. L-am dat retur si in termenul de 14 zile, am primit suma de 4274 lei. Diferenta ar fi pentru zgarieturile produsului. Ideea este ca pe fisa de retur nu scrie nimic de zgarieturi. Am lasat feedback cu privire la comanda efectuata. Nu a fost un feedback pozitiv, motiv pentru care nu a aparut pe site. Le-am lasat comentariu la produsul respectiv, nu a aparut pe site. Am lasat doua reclamatii cu privire la aceste aspecte, niciun raspuns. Acum produsul se vinde resigiliat cu aceeasi suma cu care l-am cumparat eu. Despre acest produs este vorba http://www.cel.ro/la...hd-pNSc6MjAr-l/ As avea vreo sansa sa-mi recuperez diferenta de bani, daca as face o reclamatie la ANPC? Multumesc! Edited by SebastianFrincu, 03 February 2018 - 09:06. |
|
#160
Posted 03 February 2018 - 15:31
Ma faci sa rad...dar cu asa atitudine... unii isi cam merita soarta. Nu ai facut decat sa repeti ce s-a mai zis si sa ma acuzi pe mine ca citesc acolo unde dau cu Bifa("am citit si sunt de acord cu tot ce face/vinde/etc site-ul cu datele mele si cu regulamentul vietii")....
Daca ai probleme....mai bine expui experienta avuta sa fie cunoscuta si altii si poate daca ai, modul de rezolvare.... Nu reprezint interesul nimanui mai mult decat al meu....dar deh...mare e gradina domnului :-) |
#161
Posted 06 February 2018 - 14:26
Am si eu o intrebare: Pe 23 ianuarie am dus in garantie un card microsd cu probleme. Astazi 6 februarie se fac teoretic 15 zile de cand l-am dus si nu am primit nici un mail/informare de la ei legata de starea produsului. Chiar le-am trimis un mail pe adresa de service in care detaliam mai exact ce probleme are cardul de memorie. Pe garantie scrie ca garantia trebuie sa se solutioneze in maxim 15 zile de la data depunerii in service. Intrebarea mea este : maine pot sa sun la ei sa imi dea negatie de service deoarece au depasit termenul legal de solutionare al garantiei si sa imi iau banii pe produs?
|
#162
Posted 08 February 2018 - 14:18
are cineva vreo parere ? ..inainte sa trimit la anpc:
pe data de 6.02.2018 am achitat online un monitor samsung care a ajuns ulterior la sediu. pe 7.02.2018 l-am instalat. pe 8.02.2018 monitorul, desi primea curent, nu s-a mai deschis. Deoarece nu am cumparat un produs second nu am interesul sa -l repar, iar societatea refuza returul pe motiv ca este achizitionat de pers juridica ! in acest caz pot sa cred ca mi s-a livrat un produs deja cu probleme, ei bazandu-se pe faptul ca va intra in service !!!! In cazul persoanelor juridice (acestea nu au calitate de consumator) ne rezervam dreptul de a accepta sau nu returul produselor. Asa scrie pe http://www.cel.ro/retur . Mi se pare un abuz! |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users