Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Cel.ro - pareri
Last Updated: Feb 25 2022 12:10, Started by
alin97
, Aug 16 2011 19:27
·
0
#2
Posted 16 August 2011 - 19:36
Am vazut mai multe review-uri despre ei si oamenii erau multumiti,eu te sfatuiesc sa vorbesti cu ei inainte si sa te intelegi ca nu platesti la ramburs pana nu vezi coletul.
|
#3
Posted 16 August 2011 - 20:09
#4
Posted 16 August 2011 - 20:15
#5
Posted 16 August 2011 - 22:35
Am modificat eu titlu, data viitoare inchid topicul direct cand vad titluri de gen "parere".
|
#6
Posted 19 August 2011 - 11:25
Am comandat eu acum o saptamana un laptop si o geanta. Au fost foarte ok, comanda a ajuns in mai putin de 24 de ore, m-au sunat sa confirme comanda, mi-au dat si un mouse cadou :bigwhitegrin:. Oricum, placut impresionat de profesionalismul lor. :)
Edited by kastor, 19 August 2011 - 11:25. |
#7
Posted 20 August 2011 - 07:41
Se pare ca sunt foarte promti doar atunci cand au impresia ca vrei sa dai o comanda relativ mare.
Am sunat intr-o zi sa aflu daca aveau un telefon pe stoc, pretul fiind undeva pe la 400 lei. Mi-au spus ca o sa verifice si o sa revina ei cu un apel. Dupa vreo 4 ore m-am gandit sa-i sun eu iar, caci vroiam sa stiu ce fac si nici nu e normal sa dureze atat o verificare. De data aceasta imi raspunde o alta cucoana care-mi spune ca trebuie sa astept pana ma suna colega ei daca inainte asa mi s-a comunicat. Bun... N-am mai insistat. Nici ei n-au mai sunat. Probabil s-au gandit ca e cu subinteles daca nu ma mai suna si in felul asta nici nu-si mai consuma minutele. Poate a fost o experienta unica, nu stiu. Ideea de baza este ca acum sunt mai retinut in a comanda de la ei. Ma gandesc cu 'groaza' cum m-ar trata daca as intampina vreo problema cu un produs cumparat de la ei. Un magazin care se respecta acorda aceeasi atentie tuturor clientilor, indiferent de valoarea comenzii, e o chestie de obraz. Edited by degitel, 20 August 2011 - 07:41. |
#8
Posted 26 August 2011 - 18:45
Eu am o experienta proasta cu ei.
Am cumparat pentru fiul meu un joc pentru PSP si cind a vrut sa il joace apare un mesaj ca sa introduca un memory card cu minim 128 de kb. PSP este cumparat original de la Emag cu ultima varianta de soft pe el 6.60 si un card de 4 g iar celalante 6 jocurii le joaca fara probleme. Am incercat sa pornesc jocul si fara card deoarece PSP are din standard o memorie interna de 32 Mb si tot de geaba. Am trimis jocul la service si dupa circa o spatamana au zis ca merge ok si sa trimit PSP la service. Practic mi-au furat 140 ron pe un produs care nu merge si nici nu vor sa returneze banii sau sa imi dea alt joc ca cica la software nu dau garantie. Ma intreb daca cumparam un windows (care are un pret mult mai mare) de la ei si avea o problema ramii cu banii dati. |
#9
Posted 28 September 2011 - 19:25
Am cumparat acum o saptamna un Samsung S3350 de la cel.ro si dupa o saptamana am vrut sa-l returnez deoarece nu am fost multumit de el. Mi-au dat acceptul pentru returnare, am mers de la Buzau personal la Bucuresti ca sa-l reutrnez si sa-mi iau alt model, tot de la ei. Cand am ajuns bineinteles ca a inceput maimutoiul de la service sa caute motive sa nu mi-l returneze. A gasit o julitura doarte fina pe capacul spate care se vedea cu lupa de care s-a legat si nu a vrut sa mi-l returneze sub nicio forma. Deci chestia cu poti returna produsul dupa 15 zile daca nnu-ti convine este praf in ochi!
Tin sa precizez ca am returnat produse si la emag dar nu am avut nici cea mai mica prob cu ei. In situatia aceasta o sa le fac reclamatie la OPC, alta solutie nu am! Deci evitati sa cumparati de la cel.ro daca nu sunteti sigur ca o sa fiti multumit de acel produs!! |
#10
Posted 29 September 2011 - 10:07
bogenel, on 28th September 2011, 20:25, said: A gasit o julitura doarte fina pe capacul spate care se vedea cu lupa... |
|
#11
Posted 03 February 2012 - 12:27
Din pacate am comandat in data de 25.01.2012 acest laptop http://www.cel.ro/la...gb-gt525m-v2-l/ cu probleme de la CEL.RO. Din punct de vedere DELL este super ok DAR laptopul de la producator vine cu ram 2gb iar cel.ro au mai adaugat inca 4gb NEFUNCTIONALI.
Adica- iau eu laptopul, toate bune la prima vedere, ma apuc de instalat windows 7 64bit (ca pe site-ul oficial Dell gasim drivere numai pentru acest sistem de operare) dupa care incepe nebunia - blocare, ecran albastru cu diferite erori, etc. Am crezut ca nu-i convine acest windows si incerc cu altul si altul...si degeaba, aceleasi probleme. Sun direct la DELL (conform certificat garantie ei se ocupa de garantia produsului)sa vad daca am dreptul sa umblu la rami fara a mi se anula garantia, mi-au zis ca pot verifica fara probleme. Ma apuc de treaba. Problema a fost verificata schimband placutele ram, cand una, cand cealalta, cand amandoua,si intr-un slot si in celalalt slot si am ajuns la concluzia ca cea de 4 GB are probleme - ecran albastru, blocari. Cei de la Dell mi-au spus ca le trebuie un numar de comanda cu care s-a introdus aceasta placuta ram dar ma lovesc de cei de la Cel.ro Am sunat la ei ieri 02.02.2012 si m-a tot exediat sa trimit pe mail, plus ca eu nu apucasem sa spun decat ca am achizitionat un laptop cu probleme si m-a expediat (cam acesta e cuvantul pe care-l pot folosi) sa intru pe site la RETUR. Eu la telefon vroiam sa continui sa explic care este problema si sa gasim o rezolvare, de ce sa fac RETUR???? Si apoi dupa ce i-am explicat care este reala problema tot pe mail mi-a spus ca se rezolva ( la [email protected]). Chiar nu exista un nr de telefon unde am putea rezolva diferitele probleme aparute? Poate n-am internet, poate e oprit curentul...etc... Trimit eu mail pana la urma cu toate detaliile, inclusiv poze cu ambele placute de ram,poze cu diferite erori, factura si certificatul de garantie scanate si primesc raspuns sa le trimit placuta ram de 4gb urmand sa-mi trimita una functionala. Intrebare: Cu ce firma de curierat trimit? Cine plateste transportul (banuiesc ca cel.ro, nu?) ? In cat timp ajunge placuta de 4gb functionala la mine? etc.... Si ne mai laudam ca rezolvarea se face prin mail. Probabil in cateva saptamani, odata ce ei nu au fost in stare sa dea toate detaliile printr-un singur mail. La insistentele mele telefonice prin care imi spune ca nu se poate lua legatura decat prim mail, primesc un telefon de la ei. Si mi se transmite ca trebuie sa platesc eu transportul ca sunt in garantie. Drept urmare ei nici macar nu au citit sau vazut tot mail-ul deoarece acolo era factura unde se vede clar ca produsul este achizitionat in data de 25.01.2012, deci pana acum (03.02.2012) nu au trecut 15 zile in care am dreptul sa fac retur fara costuri suplimentare. Au vazut factura vorbind la telefon. Frumos, nu? ASA CA : MARE ATENTIE LA CE CUMPARATI!!! Eu ma numar printre cei ce se descurca la a rezolva problemele unui Laptop dar daca nu stiam? Am dat 2549 ron pentru un laptop cu probleme? Probabil altcineva l-ar fi facut retur, nestiind unde e buba. Imi pare foarte rau pentru acesta neplacere creata de CEL.RO si probabil ca mine sigur mai sunt si altii. ATENTIE ATENTIE CE CUMPARATI. Si o noua veste CEL.RO a preluat si DC-Shop.ro http://www.dcshop.ro...contact_us.html http://www.liviutalo...l-doar-site-ul/ |
#12
Posted 05 February 2012 - 01:35
Salut ! Dupa ce fac comanda online ...ma suna cei de la cel.ro sau trebuie sai sun eu ? Respect !
|
#13
Posted 05 February 2012 - 15:34
@super98 Mai mult ca sigur iti vor inlocui palcuta Ram.Din pacate transportul cred ca o sa-l suporti tu,cel putin pentru trimis la ei.
@bogdanloghin Te suna ei. Tot cu un laptop Dell am avut si eu probleme in sensul ca era specificat ca are 4Gb RAM si am primit doar 2 conform cu Service Tagul de pe el. Le-am trimis un mail,nu am facut mare scandal ca nu era pt mine laptopul iar dupa vreo saptamana mi-au trimis un modul de 2GB. Am mai avut ceva probleme in sensul ca mi-au trimis produse desigilate,un laptop Dell caruia cred ca ii lipsea un burete sau o folie dintre display si tastatura si niste boxe Microlab care sigur au fost desfacute inainte. Au preturi bunisoare,livrare prompta,inca nu sunt decis daca voi mai cumpara de la ei... Edited by bolo, 05 February 2012 - 15:41. |
#15
Posted 06 February 2012 - 14:54
bolo, on 5th February 2012, 15:34, said: @super98 Mai mult ca sigur iti vor inlocui palcuta Ram.Din pacate transportul cred ca o sa-l suporti tu,cel putin pentru trimis la ei. Placuta de 4 gb este deja pe drum :coolspeak: , sper sa fie si functionala. Si NU platesc eu nici un transport deoarece ma aflu in cele 15 zile in care pot face retur de produs. |
|
#16
Posted 07 February 2012 - 11:54
Am cumparat de ceva ori de la cel. Au fost ok la livrare si pret. La service mizerabili. De exemplu la laptoapele dell (poate ca si la altele) garantia o fac ei nu dell romania. Odata au inceput ca vor cutia de la laptop, am gasit cutia, ca vor polistirenul ca sa fie cum a fost ca vor sa-l trimita si ca trebuie absolut tot....cacanarii ca sa nu faca garantia. Pana la urma am renuntat :w00t: Aaaa si mai au ceva unic pe piata din romania despre care s-a scris si in presa: sunt singurii care iti iau comision la plata cu cardul...no comment.
Edited by dreaQ, 07 February 2012 - 11:54. |
#17
Posted 12 February 2012 - 09:47
Eu am primit noua placuta ram de 4gb pe 09.02.2012 si este functionala. :D
Si apropo de garantie - ea este asigurata direct de dell - 100% iti pot spune ca asa scrie si pe certificatul de garantie si am si vorbit cu ei - vis-a-vis de placuta ram, doar ca eram inca in cele 15 zile in care puteam face retur de produs si mi-a fost rezolvata problema de cei de la cel.ro, bineinteles dupa ce m-am umplut de nervi, etc. |
#18
Posted 07 March 2012 - 20:12
Cand am luat eu de la ei garantia nu era asigurata de dell romania. Iti spun asta pentru ca cei de la dell mi-au spus. Mi-au cerut service tag-ul si au confirmat ca nu e la ei in curte si ca stiu despre povestea cu cel.ro. Ca multi altii care isi fac ei servisarea.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users