Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Digi conectare 2 routere prin fir

Succesiune notar versus instanta ...

Montaj aer conditionat in balcon ...

Cont curent mulți valuta far...
 Sugestii plan casa

Experiente cu firme care cumpara ...

joc idem Half Life gratis

PC game stream catre Nvidia Shiel...
 Pompa de apa HEPU ?!

Vreau o masina electrica de tocat...

Cum ajunge remorca de tir inapoi ...

Alt "Utilizator nou" pe T...
 ULBS INFORMATICA

Index preturi

Boxa membrana tweeter infundata

Am nevoie de poze cu un curcubeu
 

Cel.ro - pareri

- - - - -
  • Please log in to reply
267 replies to this topic

#181
-koss-

-koss-

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,329
  • Înscris: 29.11.2017
Daca ai garantie fa nene reclamatie la ANPC, cu dovezi cu tot.

#182
Kh30pS

Kh30pS

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 70
  • Înscris: 02.04.2007
Salutare, din pacate si eu mi-am luat teapa cu ei. Inca sunt in dispusa deschisa.

Situatia a stat asa : Pe data de 31.07.2018 am achizitionat un TV LG OLED55C8PLA la suma de doar 7199,99 lei. Receptionat ok, pus in priza, functional. Dupa o perioada (2-3 saptamani) am observat ca apare un efect de flickering (vibreaza culorile) si am zis.. ok, hai sa il trimit in garantie. Sun la cei de la LG Romania, ma trimit ba de la un service partener la altul. Intr-un final am reusit sa il bag intr-un service si sa obtin negatie de service dupa 22 de zile. Zic ok... hai de acuma sa trimit catre cel.ro tv-ul scos din service si sa imi dea aia banii sau alt tv in schimb. Am trimis tv-ul catre cel.ro si dupa vreo 3 zile primesc un email de la un oarecare angajat al cel.ro Paul P. in care mi se comunica ca "Produsul trimis de d-voastra ( Televizor OLED 139cm LG OLED55C8PLA 4K UHD Smart TV HDR ) a fost receptionat. In legatura cu problema mentionata urmeaza sa trimitem produsul catre service-ul autorizat pentru verificare (termen de solutionare de maxim 15 zile calendaristice)."

Ba esti nebun??? Deja a stat prin service de m-am saturat eu de el, voi mi-l mai trimiteti inca o data in service?.  Nici un raspuns bineinteles.

Prin urmare am facut sesizare la ANPC si astept cu drag sa mi-o solutioneze. Dar pentru suma de 7199,99 de lei cel mai probabil voi ajunge in instanta cu ei.

Edited by Kh30pS, 03 October 2018 - 14:03.


#183
159

159

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,609
  • Înscris: 22.05.2016

 james_tont89, on 25 iulie 2018 - 13:50, said:

Simplu nu mai cumparam de la ei.
cel.ro azerty.ro domo.ro mediadot.ro sunt marci CORSAIR adica al cel.ro si nu trebuie cumparat de la ei.

Nu confunda CORSAR Online SRL cu CORSAIR https://en.wikipedia...sair_Components

#184
addi19710

addi19710

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 120
  • Înscris: 28.11.2011
Si eu vreau sa va atrag atentia asupra comerciantului cel.ro cu garantie asigurata prin service-return.
Sunt patit cu un telefon xiaomi,model redmi 3s,care nu mai functiona in 4G.
Dupa 5 trimiteri in service si 4 sesizari la ANPC mi s-a oferit la schimb un telefon inferior ca si specificatii.
La primele 3 sesizari ANPC am primit in loc de raspunsuri abureli,iar la a 4-a dupa ce acceptasem inlocuirea cu cel inferior mi-au dat dreptate si ca sunt indreptatit sa-i dau in judecata!

Edited by addi19710, 12 October 2018 - 20:59.


#185
aiulianctin

aiulianctin

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,135
  • Înscris: 17.11.2012
Salutări,

Recent am returnat la Cel.ro un soundbar 2.1 în termenul de 14 zile. Am făcut cerere de retur, a fost aprobată, apoi am dorit să duc personal produsul, fără să mai implic curierul, fiindu-mi teamă că voi fi taxat pentru retur. Nu mi-au permis să aduc produsul personal, mi-au spus că produsele se returnează doar prin curier. Bun, am trimis prin curier produsul în stare impecabilă. Ei, ce să vezi, după 2 zile primesc un mail de la service-ul lor cu niște poze de toată jena atașate unde mi se comunică zgârieturi. Nu se vedea nimic, am spus că nu sunt de acord cu ce spun ei, să trimită poze la rezoluție ridicată. Subwoofer-ul pare că a fost șters cu buretele abraziv de bucătărie, foarte multe zgârieturi fine, circulare. Voi fi taxat cu 10% din valoarea produsului. Ce nu știu ei e faptul că am făcut poze produsului înainte de a-l împacheta, urmând să fac o sesizare către ANPC. Vedem ce o să fie.

Edited by aiulianctin, 07 November 2018 - 14:31.


#186
sashamiha

sashamiha

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,016
  • Înscris: 15.02.2005
Relatarea e conform temei topicului... Adică ”seriozitatea” cel.ro

E vb de un TV Horizon cu un preț evident mai bun decât la alții. Și o ”plasă” in care am căzut, ca fraierul.
In primul rând tv-ul avea banda peste cutie , in zona de deschidere, de la Domo. Concluzionez astfel ca fusese deschis. In interior erau țiple peste tot, pe margini , picioruse, ambalajul de telecomanda era intact ...
Am zis , hai de la mine
Il pornesc, merge ok, însa la un moment dat, pe ecran deschis la culoare, văd o pată pe panel. Imi zic că, fiind in garanție,il trimit înapoi.
Vorbesc cu ei, fac pozele de siguranța acasă si il trimit prin curier

Ajunge la service cel.ro unde constata ca fizic e ok, se fac poze cu produsul, urmând sa se constate problema mea.
Mai mult, fac o poza în care se vede pata !!!!
însă, după 14 zile, in care ziceau ca trimit la depanero ( nu au trimis), primesc mail cum ca la test totul e ok si îmi trimit produsul
Le-am cerut dovada de la Depanero, dar se fac că plouă

Poți lua legătura cu ei doar prin mesaje de pe site. Nu au telefonie. Mirobolant

Încă o dată, vina mea. Știu. Îmi asum, deși nu e normal

Pun si pozele cu ecranul. Cel verde e făcut înainte de a trimite , iar cel alb, la constatarea service-ului.

Attached Files



#187
CVE-137

CVE-137

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 3
  • Înscris: 07.12.2018
A incercat cineva pana acum sa efectueze un flagrant celor de la Service Return si firmelor service unde trimit produsul?
Pentru Cel.ro si celorlate magazine detinute de Corsar online srl ro 26747604 j40/3617/2010 (azerty.ro, dc-shop.ro, mediadot.ro, domo.ro, oktal.ro etc.) e putin mai greu, insa nu imposibil, depinde de fiecare caz in parte, ei pe asta se bazeaza, si-au creat anumite praguri. Cu siguranta exista o intelegere pe acesta filiera, chiar daca nescrisa, probe se pot gasi.
Preconstituirea de probe cum a avut loc  inainte de trimiterea in garantie? Ati apelat la anumite autoritati sau foto/video le-ati facut voi?
Pentru cei care ati prezentat probele proprii ANPC-ului, cat la suta ati avut succes? A cata oara ati reusit?
Sunt sanse mai mari daca plagerea catre ANPC se face online pentru sediul central, pentru ca tot vad pareri ca ANPC-ul din Baia Mare e parte din filiera.
Alte persoane recomanda si plagere la ANAF etc.
Mai multe gasiti aici:
https://forum.softpe...tii-reclamatii/
si, bineinteles pe Google. Posted Image

Edited by CVE-137, 07 December 2018 - 22:29.


#188
andupustiu

andupustiu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,577
  • Înscris: 26.06.2010
Consiliul Concurenței a anunțat, luni, că a sancționat cu 1,6 milioane de lei (340.000 de euro) retailerul online Corsar Online, deținătorul magazinului cel.ro, printre altele, pentru punerea în practică a unei concentrări economice înainte de a fi autorizată de autoritatea de concurență. Firma a avut în 2017 un profit brut de 427.000 lei, de patru ori mai puțin decât amenda aplicată de Consiliu.

https://m.digi24.ro/...de-euro-1060322

Edited by andupustiu, 07 January 2019 - 22:16.


#189
vali

vali

    forumist

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,888
  • Înscris: 03.12.2001
NU MAI HĂRȚUIȚI ANTREPRENORII ROMÂNI!!!!

#190
-koss-

-koss-

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,329
  • Înscris: 29.11.2017
Daca era magazinul lui Dracnea ori al vreunui boss de la pesedeu fac pariu ca nu lua nicio amenda.. ori lua dar o amenda de 10 ori mai mica.. O asemenea amenda baga direct firma in faliment.. mai ales daca e vreo firma mai mica... la loto la extragerea de anul nou sau de craciun cand loteria romana a luat banii pe bilete dar nu s-a organizat extragerea suplimentara a verificat cineva schema frauduloasa financiara??

Edited by -koss-, 08 January 2019 - 14:21.


#191
Remicade

Remicade

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,776
  • Înscris: 25.11.2009

 CVE-137, on 07 decembrie 2018 - 22:28, said:

Pentru cei care ati prezentat probele proprii ANPC-ului, cat la suta ati avut succes? A cata oara ati reusit?
Eu am comandat un Kindle in august 2018 care a venit indoit, in fiecare luna am facut reclamatie online la ANPC dar nici draku nu ma baga in seama.

#192
vali

vali

    forumist

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,888
  • Înscris: 03.12.2001
ei sunt ăștia? https://stirileprotv...ti-romanii.html

#193
Mosotti

Mosotti

    Geniu umil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 33,295
  • Înscris: 21.04.2004
Am comandat un mouse care a venit dupa 2 saptamini. Intreg :lol:

#194
baribalu

baribalu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,664
  • Înscris: 23.10.2006

 vali, on 22 ianuarie 2019 - 04:55, said:

Le doresc...Posted Image

#195
O-O

O-O

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 59
  • Înscris: 23.04.2012

 vali, on 22 ianuarie 2019 - 04:55, said:


100% DA!!!

#196
stancaalina

stancaalina

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 15.02.2019
si eu am achizizitonat de la ei un calculator,o unitate, nu functioneaza, a fost trimis la service, l-am primit dupa 18 zile inapoi si tot nu functiona.
incerc sa sun la ei, dar zic ca nu ma pot ajuta ca ei sunt intermediari, nu service..iar banii inapoi nu vor sa ii restituie in schimbul produsului...
deci orice promotii ar avea feriti-va de ei..veti primi produse defecte sau veti avea probleme cu ele.

#197
Lesbianu

Lesbianu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,088
  • Înscris: 07.01.2006
User inscris pe forum acum 15 minute, fix pentru a reclama serviciile magazinului X. Nu miroase a poveste reala... Posted Image

Nu iau apararea nimanui, dar cred ca tine si de cumparator. Cu cat esti mai informat si studiezi produsul pe care il cumperi, cu atat scad sansele sa 'iei teapa'. Cumpar de la Cel, PCGarage, eMag si altii (huliti pe forumuri) de ani de zile, si pana acum nu am avut probleme.
Si fiind topic legat de Cel.ro, mi-au returnat suma intreaga pe un Nexus 5X luat de la ei si care a decedat prin celebrul bootloop de care 'au suferit' o gramada modele de la LG.

#198
_______

_______

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,497
  • Înscris: 01.08.2018
Doar un lesbian ar fi putut lăuda pe cei de la cel.ro

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate