Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Nu pot accesa monitorulsv.ro de l...

Cum sa elimini urmele de acnee?

Wc Geberit

Routere detinute in trecut si in ...
 Teii din fața casei

E-Mail in serie prin Excel si Out...

Modul alimentare rulou/jaluzea ex...

Recuperare fișiere dupa form...
 Aplicatii stress test RAM

Asigurare auto hibrid

Asus B550M - PC-ul nu porneste di...

Tzanca Uraganu - Inconjurat de Fe...
 explicatie montaj breadboard

3 Doors Down - Kryptonite

Semnalizati cand virati pe un dru...

Succesiune - mostenire apartament...
 

Cel.ro - pareri

- - - - -
  • Please log in to reply
267 replies to this topic

#163
dan78rom

dan78rom

    in omnia paratus

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,070
  • Înscris: 28.02.2008
Nu faci nimic cu anpc, nu se ocupa de persoane juridice.
Asa ca ori service, ori instanta.

#164
Florenfloren

Florenfloren

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 3
  • Înscris: 08.02.2018

View Postdan78rom, on 08 februarie 2018 - 14:48, said:

Nu faci nimic cu anpc, nu se ocupa de persoane juridice.
Asa ca ori service, ori instanta.


ce nu stiu ei este ca suntem firma de publicitate ! rezolvam !;)

#165
cezarmed2

cezarmed2

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,393
  • Înscris: 11.12.2014

View PostFlorenfloren, on 08 februarie 2018 - 14:18, said:

are cineva vreo parere ? :) ..inainte sa trimit la anpc:
pe data de 6.02.2018 am achitat online un monitor samsung care a ajuns ulterior la sediu. pe 7.02.2018 l-am instalat. pe 8.02.2018 monitorul, desi primea curent, nu s-a mai deschis. Deoarece nu am cumparat un produs second nu am interesul sa -l repar, iar societatea refuza returul pe motiv ca este achizitionat de pers juridica ! in acest caz pot sa cred ca mi s-a livrat un produs deja cu probleme, ei bazandu-se pe faptul ca va intra in service !!!!
In cazul persoanelor juridice (acestea nu au calitate de consumator) ne rezervam dreptul de a accepta sau nu returul produselor.  Asa scrie pe http://www.cel.ro/retur .   Mi se pare un abuz!
ANPC nu se ocupa de așa ceva. Singura soluție e sa ii dai in judecata. Bineînțeles că ei se bazează pe faptul că nu îi vei da in judecata pentru un produs, de aici și atitudinea lor agresiva fata de returnări in cazul PJ.



#166
Florenfloren

Florenfloren

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 3
  • Înscris: 08.02.2018
o sa ne ocupam de o publicitate sanatoasa ;)

#167
g3ni3

g3ni3

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 53
  • Înscris: 24.04.2016
Spor la treaba. Dar sa stii ca nu e un abuz al lor, ci al legii. Ei , ca si altii, profita ca legea nu ii obliga sa ia retur in cazul PJ. Din pacate se intampla tot mai des. Esti PJ...te faulteaza toti

#168
dghervas

dghervas

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 22.06.2014
Am cumparat si eu un telefon de la ei. Am avut ceva probleme cu el si l-am trimis in service-ul Depanero care este service-ul autorizat Lenovo/Motorola pe Romania.
Acestia neputand sa repare telefonul sau nu in timp util... mi-au oferit fisa de negatie service in care scrie ca produsul nu a putut fi reparat, ca produsul ramane in service-ul lor si sa merg cu documentul de negatie la magazin-ul de unde a fost achizitionat pentru a primi unul nou sau banii inapoi.

Dar la cel.ro lucrurile nu sunt asa simple, dupa ce le-am trimis documentul de negatie acestia imi cer insistent produsul vechi care este retinut in service-ul Depanero. Am sunat inclusiv la support lenovo care mi-au confirmat ca este o procedura normala sa ramana produsul in service-ul autorizat intrucat probabil este dezmembrat si nu se justifica cererea magazinului de a aduce produsul defect la ei. Pe baza negatiei presupun ca magazinul recupereaza costul telefonului de la producator sau primesc altul. Deasemenea nici in lege nu scrie nicaieri ca eu trebuie sa plimb telefonul din service in service, doar fisa de negatie trebuie prezentata magazinului, evident impreuna cu o copie de pe factura.
Este clar ca nu voi lasa lucrurile asa insa cred ca este important sa stii cu cine ai de-a face inainte de a cupara, de aceeas am scris patania aici.

Sunt pro concurenta, e important sa le dam o sansa celor mici sa creasca, concurenta este cheia preturilor mici si serviciilor de calitate insa cel.ro nu cred ca mai merita. Eu voi evita in viitor magazinul si recomand si cititorilor acestui thread sa faca la fel.
Din experinta un alt magazin relativ mic care isi respecta clientii este pc-garage.

Multumesc,
Daniel

#169
g3ni3

g3ni3

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 53
  • Înscris: 24.04.2016

View Postdghervas, on 24 aprilie 2018 - 14:44, said:

Am cumparat si eu un telefon de la ei. Am avut ceva probleme cu el si l-am trimis in service-ul Depanero care este service-ul autorizat Lenovo/Motorola pe Romania.
Acestia neputand sa repare telefonul sau nu in timp util... mi-au oferit fisa de negatie service in care scrie ca produsul nu a putut fi reparat, ca produsul ramane in service-ul lor si sa merg cu documentul de negatie la magazin-ul de unde a fost achizitionat pentru a primi unul nou sau banii inapoi.

Dar la cel.ro lucrurile nu sunt asa simple, dupa ce le-am trimis documentul de negatie acestia imi cer insistent produsul vechi care este retinut in service-ul Depanero. Am sunat inclusiv la support lenovo care mi-au confirmat ca este o procedura normala sa ramana produsul in service-ul autorizat intrucat probabil este dezmembrat si nu se justifica cererea magazinului de a aduce produsul defect la ei. Pe baza negatiei presupun ca magazinul recupereaza costul telefonului de la producator sau primesc altul. Deasemenea nici in lege nu scrie nicaieri ca eu trebuie sa plimb telefonul din service in service, doar fisa de negatie trebuie prezentata magazinului, evident impreuna cu o copie de pe factura.
Este clar ca nu voi lasa lucrurile asa insa cred ca este important sa stii cu cine ai de-a face inainte de a cupara, de aceeas am scris patania aici.

Sunt pro concurenta, e important sa le dam o sansa celor mici sa creasca, concurenta este cheia preturilor mici si serviciilor de calitate insa cel.ro nu cred ca mai merita. Eu voi evita in viitor magazinul si recomand si cititorilor acestui thread sa faca la fel.
Din experinta un alt magazin relativ mic care isi respecta clientii este pc-garage.

Multumesc,
Daniel
Se intampla asta pentru ca produsul respectiv nu e adus pe canal oficial in Romania. Si daca magazinul nu vede produsul iese pe minus pentu ca hartia aia nu valoreaza doi bani...
Daca telefonul tau era adus de o firma serioasa....in zece minute aveai factura stornata....dar asa se intampla cand ai reselleri si importatori pusi pe afaceri si orientati catre end-useri.
Spor cu depanero si inlocuirea/restituirea contravalorii produsului.

#170
-koss-

-koss-

    Technology apprentice

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,329
  • Înscris: 29.11.2017

View Postdghervas, on 24 aprilie 2018 - 14:44, said:

Am cumparat si eu un telefon de la ei. Am avut ceva probleme cu el si l-am trimis in service-ul Depanero care este service-ul autorizat Lenovo/Motorola pe Romania.
Acestia neputand sa repare telefonul sau nu in timp util... mi-au oferit fisa de negatie service in care scrie ca produsul nu a putut fi reparat, ca produsul ramane in service-ul lor si sa merg cu documentul de negatie la magazin-ul de unde a fost achizitionat pentru a primi unul nou sau banii inapoi.

Dar la cel.ro lucrurile nu sunt asa simple, dupa ce le-am trimis documentul de negatie acestia imi cer insistent produsul vechi care este retinut in service-ul Depanero. Am sunat inclusiv la support lenovo care mi-au confirmat ca este o procedura normala sa ramana produsul in service-ul autorizat intrucat probabil este dezmembrat si nu se justifica cererea magazinului de a aduce produsul defect la ei. Pe baza negatiei presupun ca magazinul recupereaza costul telefonului de la producator sau primesc altul. Deasemenea nici in lege nu scrie nicaieri ca eu trebuie sa plimb telefonul din service in service, doar fisa de negatie trebuie prezentata magazinului, evident impreuna cu o copie de pe factura.
Este clar ca nu voi lasa lucrurile asa insa cred ca este important sa stii cu cine ai de-a face inainte de a cupara, de aceeas am scris patania aici.

Sunt pro concurenta, e important sa le dam o sansa celor mici sa creasca, concurenta este cheia preturilor mici si serviciilor de calitate insa cel.ro nu cred ca mai merita. Eu voi evita in viitor magazinul si recomand si cititorilor acestui thread sa faca la fel.
Din experinta un alt magazin relativ mic care isi respecta clientii este pc-garage.

Multumesc,
Daniel

Daca si pcgarage sunt firma serioasa... ne ducem naiba toti. Din punctul meu de vedere marketonline si celro sunt peste pcgarage... Nu ridic in slavi marketonline si celro dar zic ca pcgarage a decazut mult si acum este sub marketonline si celro.. din pacate.

#171
drusu.sv

drusu.sv

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 366
  • Înscris: 29.06.2007
Atentie mare cu acest magazin detinut de o societate al carei nume (Corsar Online SRL) spune multe despre modul in care intelege sa faca comert online.
Trebuie sa stiti ca in cazul in care comandati pe persoana juridica nu veti avea posibilitatea de a returna produsul!
Tatal meu a comandat un telefon Xiaomi mI A1 de la Cel.ro si a primit unul desigilat, care a mai fost folosit si care pe deasuora mai era si defect. Se inchidea aleatoriu si nu putea fi pornit decat foarte greu, din mai multe incercari.
Nu i-au acceptat cererea de retur, profitand de faptul ca la momentul efectuarii comenzii a solicitat facturarea pe persoana juridica. In termenii si conditiile lor scrie ca in cazul persoanelor juridice (acestea nu au calitate de consumator) ne rezervam dreptul de a accepta sau nu returul produselor. A reclamat situatia si telefonic si prin intermediul formularului de reclamatii, dar nu a fost luat in seama, ba chiar i s-a inchis telefonul in nas cu o obraznicie greu de imaginat. A fost nevoit sa trimit telefonul in service, desi nu l-a folosit deloc.

#172
-koss-

-koss-

    Technology apprentice

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,329
  • Înscris: 29.11.2017
Asa e la toate magazinele. Chiar si emagul poate refuza returul pe persoana juridica.. Persoanele juridice sunt discriminate din acest punct de vedere iar magazinele profita la maxim de legea asta.

#173
NeluCretu

NeluCretu

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 04.03.2016
Am cumparat de la cel ro un Televizor LED 138cm Samsung 55MU6102 4K UHD Smart TV -
UE55MU6102KXXH.
La punerea in functiune(binenteles ca nu sta curierul sa-l incerci) am constatat ca jumatate din ecran este negru.
La un studiu mai atent am vazut pe ecran urma unei lovituri.Ambalajul nu avea vreo urma de lovitura.
Dupa preluarea TV-ului in service prin curier trimis de ei mi transmite ca garantia nu acopera ecranul spart si reparatia costa cam cat televizorul.Ma acuza indirect ca eu am spart televizorul.
Deci :TEAPA!

#174
james_tont89

james_tont89

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 704
  • Înscris: 25.11.2015
Daca tot vreti sa va feriti de cel.ro luati in considere si magazinele cumparate de CORSAR ONLINE si anume: domo.ro, mediadot.ro  azerty.ro si marketonline.ro. Mare grija la site-urile aste emit factura ca si cum ai cumpara de la cel.ro si garantia ti-o trimite pe mail la 4 zile dupa ce ti-a ajuns produsul acasa

#175
-koss-

-koss-

    Technology apprentice

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,329
  • Înscris: 29.11.2017

View PostNeluCretu, on 03 iulie 2018 - 18:15, said:

Am cumparat de la cel ro un Televizor LED 138cm Samsung 55MU6102 4K UHD Smart TV -
UE55MU6102KXXH.
La punerea in functiune(binenteles ca nu sta curierul sa-l incerci) am constatat ca jumatate din ecran este negru.
La un studiu mai atent am vazut pe ecran urma unei lovituri.Ambalajul nu avea vreo urma de lovitura.
Dupa preluarea TV-ului in service prin curier trimis de ei mi transmite ca garantia nu acopera ecranul spart si reparatia costa cam cat televizorul.Ma acuza indirect ca eu am spart televizorul.
Deci :TEAPA!

Aiurea situatia. Incearca reclamatie la ANPC.

#176
GalupaG

GalupaG

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 64
  • Înscris: 28.02.2014
Am luat un blender de la CEL.RO . Vine curierul, pachetul ambalat mai ceva ca narcoticele, cu folie si scotch de firma (cel.ro). Desfac folia, dau de un rand de carton.....in carton cutia produsului.... gaurita si rupta. Ma uit bine la produs, nu avea nimic dar totusi la cum arata cutia...probabil o fi fost trantit. Ar fi trebuit bagat la produse resigilate... Au fost contienti ca nu e ok avand in vedere ca l-au infasurat intr-un alt carton.
Le-am scris pe site la reclamatii ca nu il returnez pentru ca e in stare buna si functioneaza dar nu ar fi trebuit sa mi-l vanda la pret de produs nou. Mi-a raspuns duduia Roxana Dobroiu ca " Din verificarile efectuate, produsul a fost livrat la dumneavoastra sigilat, de la furnizor." De parca pe mine ma intereseaza cine l-a impachetat! La tine am dat comanda ...tu raspunzi de el..

A fost prima si ultima comanda la cel.ro ...
Am patit-o si la emag cu un capsator electric la fel.. se vedea clar ca e resigilat... dar macar acolo am primit un voucher si niste scuze. Aici ma si iau la misto astia..

Ce facem cu magazinele online ca toate resigilatele le trimit ca produse noi !?  Sau depinde de zona in care trebuie sa ajunga produsul ?

Attached Files



#177
james_tont89

james_tont89

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 704
  • Înscris: 25.11.2015
Simplu nu mai cumparam de la ei.
cel.ro azerty.ro domo.ro mediadot.ro sunt marci CORSAIR adica al cel.ro si nu trebuie cumparat de la ei.

#178
mariusr1976

mariusr1976

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,403
  • Înscris: 26.04.2016
Am făcut și eu o comanda la ăștia si după 3 zile încă era in preluare
Am cerut anularea că sunt sigur că mai trecea o săptămână si tot nu se ocupau de acea comanda.
Neserioși sau poate nici nu aveau acel produs.

#179
Xlander

Xlander

    Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,098
  • Înscris: 24.11.2016

View PostGalupaG, on 25 iulie 2018 - 13:46, said:

Am luat un blender de la CEL.RO . Vine curierul, pachetul ambalat mai ceva ca narcoticele, cu folie si scotch de firma (cel.ro). Desfac folia, dau de un rand de carton.....in carton cutia produsului.... gaurita si rupta. Ma uit bine la produs, nu avea nimic dar totusi la cum arata cutia...probabil o fi fost trantit. Ar fi trebuit bagat la produse resigilate... Au fost contienti ca nu e ok avand in vedere ca l-au infasurat intr-un alt carton.
Le-am scris pe site la reclamatii ca nu il returnez pentru ca e in stare buna si functioneaza dar nu ar fi trebuit sa mi-l vanda la pret de produs nou. Mi-a raspuns duduia Roxana Dobroiu ca " Din verificarile efectuate, produsul a fost livrat la dumneavoastra sigilat, de la furnizor." De parca pe mine ma intereseaza cine l-a impachetat! La tine am dat comanda ...tu raspunzi de el..

A fost prima si ultima comanda la cel.ro ...
Am patit-o si la emag cu un capsator electric la fel.. se vedea clar ca e resigilat... dar macar acolo am primit un voucher si niste scuze. Aici ma si iau la misto astia..

Ce facem cu magazinele online ca toate resigilatele le trimit ca produse noi !?  Sau depinde de zona in care trebuie sa ajunga produsul ?
Din cate am inteles, si dcshop l-au preluat tot ei. De la cel.ro n-am cumparat nimic, fiindca m-au inspaimantat toate relatarile si experientele negative mult prea frecvente, dar dcshop era celebru pentru produsele refurbished din depozitul central (nu magazine), de regula produsele scumpe gen laptop-uri. Asa ca degeaba preturi atragatoare, riscul e prea mare. Plus ca asa cum se prezinta showroom-ul lor, dezastruos as putea spune, iti taie cheful, e cartea lor de vizita in fond. Idem pcgarage, si aia stau putin mai bine, dar tot nu poti numi showroom acel spatiu.

#180
alexandrinabob

alexandrinabob

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,125
  • Înscris: 06.02.2015
Eu am luat produsul pe persoana fizica si tot m-au tepuit.

Au fatada de firma serioasa dar daca ai nenorocul sa ti se strice produsul cat e in garantie, nu beneficiezi de nici o reparatie, il plimbi in service pana renunti. Asta este ce mi s-a intamplat mie.

Am avut un telefon Xiaomi cumparat acum aproape 2 ani, la care s-a stricat sim-ul. Practic nu mai mergea, cu nici o cartela.

Prima data au zis ca au inlocuit placa de baza si e rezolvat, evident ca nu era, l-am trimis inapoi.

La urmatoarea tura au zis ca nu gasesc bonul de achizitie, desi era in cutie unde il lasesem si prima data.

La tura trei, le-am capsat bonul pe capac, dar au zis ca nu mai este valabila garantia(inca este valida). Ca este indoita carcasa si placa de baza trebuie schimbata. Da exact, aceeasi placa de baza schimbata prima data, trebuia schimbata din nou contra cost ...

Chiar l-au nenorocit, telefonul Xiaomi are baterie incorporata si este foarte greu de "reparat" sau deschis. De aia si sim-ul are clapeta inafara. "Meseriasul" l-a fortat in service la prima tura pana l-a terminat...

Acu suma de 580Ron ceruta de ei este fix valoarea de piata a unui model echivalent, deci fie platesc, fie renunt la el, pierderea este a mea pentru ca am cumparat de la CEL.RO

Si aflu asta la treia tura, dupa 2 luni...

Am cumparat telefonul personal, de la sediu, m-am dus sa il depun personal, am stat la o coada imensa si am fost trimisa acasa sa pun tichet pe site, ca altfel nu. Pai cand l-am cumparat nu au zis asta...
Am pus pe site mi-au raspuns ca trebuie sa pun la service, pe alt site. Fac circ ca sa nu dai de ei.

Exasperata am sunat la CEL.RO si la telefon au zis ca ii cam doare undeva de reclamatia la ANPC si ca eu trebuie sa ma descurc cu cei din service. Deci fugiti departe ca nu ofera garantie, este doar pe hartie.

Edited by alexandrinabob, 06 September 2018 - 12:46.


Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate