Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone

Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric
 CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...

Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...
 Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...

Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...
 Kanal D va difuza serialul “...

Upgrade xiaomi mi11

securitate - acum se dau drept - ...

Farmacia Dr Max - Pareri / Sugest...
 

Cel.ro - pareri

- - - - -
  • Please log in to reply
267 replies to this topic

#127
g3ni3

g3ni3

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 53
  • Înscris: 24.04.2016
Asa crezi tu...dar si Cel&co, precum Evomag, Emag, PcGarage...sunt reselleri qucik:-))

Mai frumos e la Emag, care macar iti zice ca vinde respectivul produs prin "x" colaborator...
La restul iei ce nimeresti de pe raft din depozit...:-))

#128
goguboeru

goguboeru

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 846
  • Înscris: 19.07.2004
Multumesc pentru postari
Eu spun Nu de aici incolo la tot ce inseamna Cel.ro si "asociatii"

PS au afise pe pereti in sediul din Apaca in care scrie ca (relatare din memorie nu mot-a-mot) :
"degeaba comanzi produsul pe net daca il ridici personal nu mai ai drept de retur"
Nu am mai intalnit o asemenea "fortare" a legii la nici o alta firma.
Mitocanie pe fata.

Edited by goguboeru, 06 February 2017 - 15:25.


#129
radunic

radunic

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,039
  • Înscris: 09.08.2005
CEL a reușit să mai îndepărteze un client...

16 ianuarie
- comand un acumulator extern.
19 ianuarie
- sosește adus de un curier CEL. Îl verific și constat că ambalajul avea sigiliile originale desfăcute și relipite pe jumătate, fiind genul de sigilii care nu se pot pune la loc. Se vedea și urma conturului adezivului pe poziția inițială a sigiliilor. Îl refuz și cer unul sigilat din fabrică. Mi se promite că a doua zi pînă în prînz îl am.
20 ianuarie
- vine prînzul, trece prînzul, acumulator nu. Îi scriu persoanei care se ocupase de comandă, îmi zice că abia l-au comandat și vine miercuri 25. Ok, zic.
24 ianuarie
- primesc SMS de la Fan Courier că au să-mi livreze un colet de CEL; prețul este cel al acumulatorului. Mă bucur, primesc coletul și-l achit. Deschid coletul, bucuria dispare - înăuntru un acumulator a cărui cutie e "sigilată" cu trei bucăți de hîrtie autoadezivă tipărite cu un text generic, nici măcar lipite complet, una pe jumătate ruptă. Mă uit la ambalaj și recunosc urma de adeziv de pe cutia acumulatorului refuzat anterior. Întîi văd roșu în fața ochilor, după mă calmez, trimit mesaj cu povestea și cer să returnez acumulatorul.
25 ianuarie
- mi se răspunde să fac cerere de retur. Fac cerere .
Surpriză: vine un curier CEL să-mi aducă un alt acumulator! De data asta este cel promis - e neatins, cu sigiliile originale intacte. Întreb dacă e în schimbul celui din ziua anterioară, curierul habar n-are, sună la CEL și află că nu. E altul, cel promis ca înlocuitor inițial și nu, nu mi-l poate lăsa în schimbul celui desigilat. Stau, mă gîndesc și decid să-l achit în ideea că pe celălalt, cel desigilat, îl returnez.
26 ianuarie
- primesc răspuns la cererea de retur:
In urma verificarilor efectuate produsul nu este unul resigilat.
Va rugam sa ne trimiteti poze ale produsului si cutia acestuia.

30 ianuarie
Trimit fotografii ale celui desigilat și ca reper fotografii ale celui OK primit tot de la ei.
Seara primesc răspuns:
In urma verificarilor efectuate, acelea sunt sigiliile cu care produsul a sosit de la furnizor.
Conform informatiilor de pe site:
Exceptiile privind dreptul de retur (nu se accepta returul lor) sunt enumerate exemplificativ, fara a ne limita la urmatoarele (conform art. 16 OUG 34/2014):
b. Consumabile (acumulatori, baterii, incarcatoare, cartuse imprimanta)
Produsul dumneavoastra nu se incadreaza in termenii si conditiile de retur.


Păi dragă CEL dacă argumentul e că acumulatorii nu sînt returnabili, de ce nu l-ați folosit de la începutul discuției? Nu cumva ați ajuns la el doar fiindcă nu aveați cum argumenta contra fotografiilor? Ba da...

Concluzia 1 - cineva de la CEL a retrimis cu nesimțire acumulatorul refuzat prin curier extern tocmai pentru a nu putea să-l verific înainte de a da banii.
Concluzia 2 - înainte de a cumpăra consumabile de la CEL cereți în mod expres să fie livrate prin curierul lor, altfel riscați surprize care se pot dovedi costisitoare. Probabil că ar trebui să mă consider norocos că am pățit-o doar cu un acumulator...

Well... să fie fericiți cu ce profit au făcut pe urma acumulatorului ăsta că alți bani nu mai văd de la mine. Greșeala e una, nesimțirea e alta.

#130
ALEXGYX

ALEXGYX

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 2
  • Înscris: 24.02.2017
Am achizitionat o Rama foto digitala KitVision DPF20BKK 20 inch Black - dpf20bkk.
Mi-a fost livrata defecta.
Cu greu au inlocuit-o.
La 9 luni dupa expirarea garantiei de 12 luni, s-a defectat.
Am apelat la ei pentru service contra cost, si mi-au spus faptul ca am doua variante:
Ori cumpar alta, ori apelez la service orficial pentru acest produs, adica firma WORLD COMM.
Am apelat la acestia, care mi-au comunicat faptul ca exista numai o singura varianta.
Sa achizitionez o rama foto noua.
Prin urmare produsul este foarte prost din punct de vedere calitativ, iar cel.ro , impreuna cu furnizorul WORLD COMM , vand acest produs in perfecta cunostiinta de cauza referitor la calitatea dezastruoasa a produsului, si la lipsa posibilitatii de servisare.
Mai mult decat atat, am postat la ei pe site doua comentarii negative referitoare la produs, dar au refuzat sa le afiseze pe site in dreptul produsului respectiv.
Este ok ?
Parearea mea este ca nu...
Pe de alta parte, am cumparat de la ei si alte produse, si au fost ok.
Probabil nu este meritul lor, ci este meritul fabricantilor acelor produse de calitate buna.
Eu condamn comercializarea in cunostinta de cauza, a unui produs prost, despre care stii faptul ca ca nu poti oferi service.

#131
MediumPlayer

MediumPlayer

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,338
  • Înscris: 11.08.2016
Toti fac asta, nu numai Cel. Ei vand, nu-i intereseaza restul detaliilor: ca sunt bune sau proaste, de firme cunoscute sau anonime. Ai o problema cu produsul, te adresezi service-ului sau fabricantului. Cei de la magazin n-au de unde sa stie daca un produs poate fi reparat sau nu.

Referitor la comentarii, sigur te-ai referit strict la produs? Pt. ca daca te-ai referit macar cu o propozitie la magazin, atunci normal ca ti-a fost refuzat comentariul. Partea de review-uri de pe site se refera doar la produse, nu la magazin. Am invatat asta dupa ce mi-a fost refuzat un comentariu la un produs pe PC Garage. Daca ai o problema cu magazinul, fie le faci reclamatie (direct sau la alte institutii), fie pe diverse site-uri unde iti poti exprima opinia despre serviciile oferite de magazin.

#132
warblue

warblue

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 09.05.2017
Buna ziua,

Si inca un client pierdut. Am cumparat de la ei un telefon dar au uitat sa specifice ca service-ul se face numai in Bucuresti. Eu fiind din Timisoara nu imi convine sa raman fara telefon 10-15 zile cat dureaza reparatia pt ca numai acolo au service autorizat. Macar daca ar oferi alt aparat la schimb pana in momentul reparari.

Multumesc,

#133
MediumPlayer

MediumPlayer

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,338
  • Înscris: 11.08.2016

 warblue, on 09 mai 2017 - 12:52, said:

Buna ziua,

Macar daca ar oferi alt aparat la schimb pana in momentul reparari.

Multumesc,

Nici macar operatorii de telefonie mobila s-ar putea sa nu mai ofere un telefon pt uz temporar clientilor carora li se strica cele initiale. Dar nu sunt sigur ca asa e.

#134
g3ni3

g3ni3

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 53
  • Înscris: 24.04.2016
Serviceul se face in functie de importator si de telefon in unitatile autorizate de importatori si producatori... nu numai la Bucuresti

#135
dextergfss

dextergfss

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 8
  • Înscris: 22.04.2016
pana si in 2017 tot experiente neplacute continua sa ofere aceasta firma povestea mea e asa
Imi cumparasem o pereche de casti de la ei toate bune si frumoase au mers foarte bine pana s-a defectat o casca si se audea numai pe una am facut cerere de service si le-am trimis(asta in luna martie) am tot primit raspunsuri de la ei despre status pe mail si pana la urma castile ajunsesera ina service autorizat iar acestia au decis ca produsul sa fie inlocuit cu unul nou aici intervine problema pe 27 martie am primit confirmarea ca s-au livrat castile cele "noi" a2a zi am primit coletul de la fan courier si l-am deschis castile erau in el le-am desfacut si prima observatie mufa arata ca si inainte am zis ba o fi doar estetic poate is noi le-am conectat la tel si surpriza tot la fel se auzea doar pe o singura casca am facut o noua cerere de service unde le-am spus ce v-am povestit si voua si mi-a zis ce defect au in ziua aceea am trimis 3 raspunsuri la ei dupa cateva zile vazand ca nu raspund am facut o reclamatie la ei sambata si am primit raspuns luni cum ca a verificatsi eu nu am trimis raspuns la colega de la service(desi eu am trimis 3 mesaje FEMEIE!!!!) le-am facut reclamatie la ANPC si dupa ceva timp ma suna curierul ca are ceva de ridicat de la mine doar ca eu nu mai lucrez la adresa respectiva si mi-a zis frumos sa ii contactez inapoi i-am contcatat si le-am dat noua adresa de ridicare(la noul loc de munca) dar nici pana astazi nu au raspuns inapoi..... oricum deabia astept maine sa merg la posta sa ridic raspunsul de la ANPC :).... si nu sunt singurul care a avut experiente cu firma lor pana si seful meu actual a avut probleme cu ei a comandat un HDD pe firma iar acesta l-a primit stricat si i-a contactat spunanule sa il inlocuiasca dar ei nu si nu ca trebuie trimis la reparat(asa ceva nu se repara) in fine dupa o saptamana a primit raspuns ca sa fie inlocuit doar ca o dadeau pe a intoarsa ca nu e in stoc si bla bla si ca ii restitue banii in cont

Concluzie: NU mai vreau sa am de aface cu Corsar Online SRL, lipsa de profesionalism, pana la urma tot o firma de aparatment ramane cum zicea un coleg mai sus

#136
epetroiu

epetroiu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,530
  • Înscris: 05.08.2016
Am o parere extrem de proasta. Sa detaliez...am cumparat de la ei un amarat de tocator de bucatarie in valoare de doar 100 ron, taxe de transport 17 ron.
Bun, receptionez produsul, constat ca nu functioneaza. Produsul, marca rohnson, nu era sigilat!! Era o cutie care se desface pur si simplu, dupa umila mea parere produsul mai fusese desfacut, intrucat nu avea nici macar toate componentele in pungi de plastic.
Ok, il returnez , deci platesc eu de la mine inca 25 de lei.
Ei il primesc, il desfac si ce sa vezi, imi aceepta la retur, dar imi aplica o taxa aberanta de 40 de RON...ca cica ar fi niste zgarieturi, imi arata ei si niste poze, sincer nu se vad mari zgarieturi si nu sunt facute de mine. Culmea, la ei cica functioneaza, desi la mine motorul era blocat, adica dadea sa se invarta dar nu se invartea, am citit si manualul si tot...
Vi se pare normal sa pui taxa de 40 de lei la un produs de 100 lei ptr nistye asa zise zgarieturi minuscule, care culmea nu-s facute de mine? cum pot ei demonstra, la o adica faptul ca eu am produs acele zgarieturi? Mai ales ca nu am primit o cutie sigilata si produsul nu a fost verificat anterior sa se vada daca sunt zgarieturi?
chiar asa, in Romania isi permit toti PARAZITII astia de vanzatori online sa isi bata joc de clienti?
Ca asa sunt, niste paraziti, iau de la un depozit si trimit la client cu pret minim dublu(si aici am informatii clare din interior, orice produs, cand e la pretul minim si promotia promotiei tot le asigura lor un adaos de minim 50-100%, asa, bani facuti din nimic, niste capuse care traiesc pe spinarea noastra), si mai solicita si taxe aberante de retur cand trimit stifturi...disperare nebuna dupa castig cu orice pret.
Dar chiar sunt curios, daca mi-as pune mintea cu ei sa ii reclam pe undeva, cum ar putea ei demonstra ca eu am facut niste presupuse zgarieturi???

Atat de ordinari sunt acesti paraziti, nu e bine sa comanzi tu frumos si nici sa nu le mai ridici coletele la nesatui??? Ca asa mi-a zis cineva, sa comand si eu vreo 2-3 aparate mari, grele, si sa nu le mai ridic Posted Image) sa plateasca transport degeaba tur-retur, zau ca asa ar merita golanii astia. Si sa le rad si eu in fata:na, m-am razgandit, nu mai am chef sa le ridic, ce, numai voi sa va bateti joc?

 MediumPlayer, on 24 februarie 2017 - 08:13, said:

Toti fac asta, nu numai Cel. Ei vand, nu-i intereseaza restul detaliilor: ca sunt bune sau proaste, de firme cunoscute sau anonime. Ai o problema cu produsul, te adresezi service-ului sau fabricantului.



Serios? Dar ei ce ******* mamii lor fac frate de baga adaos de 50-100%???Ei vand...misto afacere, iei produsul de la depozit, bagi un 50% in plus la pret, si trimiti la cumparator, nici macar nu te obosesti sa il testezi...Niste paraziti, aia sunt...care e valoarea lor adaugata, mai exact?Si ce valoare? Niste paraziti care traiesc pe spatele nostru, obsedati si deformati de castigurile usoare...

Edited by epetroiu, 04 July 2017 - 16:10.


#137
MediumPlayer

MediumPlayer

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,338
  • Înscris: 11.08.2016

Quote

Atat de ordinari sunt acesti paraziti, nu e bine sa comanzi tu frumos si nici sa nu le mai ridici coletele la nesatui??? Ca asa mi-a zis cineva, sa comand si eu vreo 2-3 aparate mari, grele, si sa nu le mai ridic ) sa plateasca transport degeaba tur-retur, zau ca asa ar merita golanii astia. Si sa le rad si eu in fata:na, m-am razgandit, nu mai am chef sa le ridic, ce, numai voi sa va bateti joc?


Tocmai pt ca exista oameni cu rea-vointa pun taxele alea (si acum ma refer la general, nu la tine, care acum doar iti exprimi frustrarea). Oameni sunt si de o parte (magazinul), si de alta (clienti). Avantajul e si va fi intotdeauna al comerciantilor e ca pot pune ce conditii vor. Si daca te uiti prin termeni si conditii si la magazine sau producatori din "strainezia", sa vezi si acolo ce limitari ale raspunderii au. Daca e sa renuntam la diverse produse si magazine doar din cauza conditiilor pe care le impun, am ajunge sa stam cu degetu-n gura si sa traim ca africanii.

Si acum problema 2: in postul trecut ma refeream la producatori, ca ei au obligatia sa(-si) testeze produsele, ceea ce e absolut logic, cand e vorba de produse noi. Inteleg ca tu te referi la produsele resigilate, corect? Pt ca atunci ai dreptate, cei din magazin trebuie sa le testeze, pt ca ei chiar se lauda ca fac asta.

Quote

Am o parere extrem de proasta. Sa detaliez...am cumparat de la ei un amarat de tocator de bucatarie in valoare de doar 100 ron, taxe de transport 17 ron.
Bun, receptionez produsul, constat ca nu functioneaza. Produsul, marca rohnson, nu era sigilat!! Era o cutie care se desface pur si simplu, dupa umila mea parere produsul mai fusese desfacut, intrucat nu avea nici macar toate componentele in pungi de plastic.
Ok, il returnez , deci platesc eu de la mine inca 25 de lei.
Ei il primesc, il desfac si ce sa vezi, imi aceepta la retur, dar imi aplica o taxa aberanta de 40 de RON...ca cica ar fi niste zgarieturi, imi arata ei si niste poze, sincer nu se vad mari zgarieturi si nu sunt facute de mine. Culmea, la ei cica functioneaza, desi la mine motorul era blocat, adica dadea sa se invarta dar nu se invartea, am citit si manualul si tot...
Vi se pare normal sa pui taxa de 40 de lei la un produs de 100 lei ptr nistye asa zise zgarieturi minuscule, care culmea nu-s facute de mine? cum pot ei demonstra, la o adica faptul ca eu am produs acele zgarieturi? Mai ales ca nu am primit o cutie sigilata si produsul nu a fost verificat anterior sa se vada daca sunt zgarieturi?
chiar asa, in Romania isi permit toti PARAZITII astia de vanzatori online sa isi bata joc de clienti?
Ca asa sunt, niste paraziti, iau de la un depozit si trimit la client cu pret minim dublu(si aici am informatii clare din interior, orice produs, cand e la pretul minim si promotia promotiei tot le asigura lor un adaos de minim 50-100%, asa, bani facuti din nimic, niste capuse care traiesc pe spinarea noastra), si mai solicita si taxe aberante de retur cand trimit stifturi...disperare nebuna dupa castig cu orice pret.
Dar chiar sunt curios, daca mi-as pune mintea cu ei sa ii reclam pe undeva, cum ar putea ei demonstra ca eu am facut niste presupuse zgarieturi???

Edited by MediumPlayer, 04 July 2017 - 19:44.


#138
epetroiu

epetroiu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,530
  • Înscris: 05.08.2016

 MediumPlayer, on 04 iulie 2017 - 19:41, said:

Daca e sa renuntam la diverse produse si magazine doar din cauza conditiilor pe care le impun, am ajunge sa stam cu degetu-n gura si sa traim ca africanii.



Nu e adevarat, mai nesimtiti ca astia de la CEL.RO nu exista! si asta cu un client ca mine care a cumparat cred de peste 3000 ron de-a lungul timpului, asta era primul retur.
Pur si simplu te trateaza CU CURUL, si la telefon, asta daca apuci sa ii prinzi, si in mail-uri. Au niste retardate de angajate care raspund robotic, zici ca-s primate, n-au creier, tu le intrebi un detaliu, erle turuie inca o data acelasi mesaj...proaste rau, de unde le-o fi gasit, cred ca-s reduse mintal, nu inteleg limba romana, nu poti avea o discutie cu ele, nu proceseaza mesajul.
Apoi, nu e adevarat, ca am mai facut retururi si in alte parti si nu s-au comportat asa, nu mi-au cerut taxe!
Am facut retur la emag, in showrrom, banii pe loc.
Am facut retur la EVOMAG-toata stima pentru magazinul ala, deci s-au deplasat si au ridicat ei de la posta coletul, ca sa platesc eu mai putin(8 lei m-a costat returul, 35 la CEL, ca CEL sunt mari barosani, nu se deranjeaza ei sa mearga la posta), si a doua zi au si returnat banii. Deci a doua zi au returnat banii!

Numai la nenorocitii astia de la CEL, auzi frate sa ia taxa 40 de lei la un produs de 100 ca cica ar fi zgariat, si eu abia l-am atins...Si iti raspund si in bataie de joc in mail-uri...ca si cum esti ultima carpa de sters pe jos. Iti dai seama cata nesimtire, pai 40 lei taxa "de zgarieturi" inventate de ei+35 returul+20 transportul tur, am platit de fapt pretul produsului, degeaba, doar timp pierdut si nervi+tratare in bataie de joc din partea lor.
Faliment placut le urez si...cand o sa ma plictisesc, o sa fac comenzi la greu, colete cat mai grele, de la 50 kg in sus daca se poate...evident peste noapte o sa visez ceva si o sa ma razgandesc... Asa merita nemernicii astia, bineinteles, de fiecare data cu alte date, alte nr de telefon, etc. Asta merita !

Oricum, un lucru carema bucura, am facut 2 cereri de retur la 2 zile distanta, ca la prima mi-au raspuns in bataie de joc, si din nr acoerdate, era diferenta de 200 intre ele...Deci au vreo 100 de retururi pe zi, faliment placut le doresc!

Edited by epetroiu, 04 July 2017 - 20:45.


#139
epetroiu

epetroiu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,530
  • Înscris: 05.08.2016
Am mai dat de o chestie interesanta pe site-ul celor de la CEL.ro: au , chipurile ca sa pastreze o aparenta de corectitudine si buna-credinta, un document in care detaliza taxele ce se pot percepe la retururi.
Conform acelui document, ei percep, in cazul zgarieturilor, 5% din valoare daca zgarieturile acopera mai putin de 30% din suprafata, si 10-15% din valoare daca e peste 30% din suprafata.
In cazul produsului meu, acesta costa 100 RON si nu avea aproape nicio zgarietura, deci, conform propriei politici, puteau percepe o taxa de doar 5 lei.
Insa ei imi pretind o taxa aberanta de 40 de lei! Ca sa vezi...nici macar propriile reguli nu si le respecta acesti ordinari...

#140
epetroiu

epetroiu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,530
  • Înscris: 05.08.2016
"Peripetiile" cu cel.ro au continuat...

Aceasta este reclamatia la ANPC la care astept raspuns:

Quote

Subsemnatul ********* domiciliat in municipiul ***, strada ---- nr - bl ---- sc -- ap --- doresc sa depun plangere impotriva firmei SC CORSAR ONLINE SRL (magazin online www.marketonline.ro ) din Bucuresti, bd Iuliu Maniu nr 7,  CORP A, parter.
Mai precis, in data de 26.06.2017 am comandat prin magazinul online www.marketonline.ro (care este detinut de catre compania CORSAR ONLINE, care are si alte site-uri precum www.cel.ro), 2 produse, un Tocator de bucatarie marca Rohnson R518 , pret 102 lei si un Blender marca Rohnson R539 (factura este atasata acestei plangeri) pret 139 lei.  Fiind vorba de o vanzare online, produsele au fost livrate prin curier a doua zi, pe 27.07. cu taxe de curierat de 17 lei.
Nefiind multumit de modul in care functioneaza produsele mi-am exercitat dreptul de retur, trimitand produsele inapoi. Mentionez ca tocatorul nu a fost utilizat in niciun fel, iar blenderul foarte putin. Blenderul avea o putere foarte mica, chiar pe treapta maxima. Mai mentionez ca, asa cum au fost trimise, produsele nu erau in cutii sigilate!
Cand au primit produsele inapoi, dansii au decis, in mod unilateral , sa aplice niste “taxe de retur”, pretinzand ca produsele ar fi zgariate. La blender, care a costat 139 de lei au aplicat taxa de 30 de lei, iar la  tocator, care a costat 102 lei, au aplicat o taxa de 40 de lei!! Pretinzand ca eu am produs zgarieturi produselor…ceea nu este adevarat, mai ales ca produsele au venit in cutii nesigilate si eu am avut foarte mare grija cum le manipulez. Pe langa asta, consider ca valoarea taxelor este aberanta! Ei au chiar pe site-ul propriu o politica de taxare la retur pe care nici macar nu au respectat-o! Mai precis, ei pretind ca taxeaza cu 5% din valoarea de vanzare daca exista zgarieturi pe mai putin de 30% din suprafata produsului si cu 10-15% daca exista zgarieturi pe mai mult de 30% din suprafata. In cazul meu, la Tocator au aplicat insa o taxa de 40%, cu justificarea ca exista zgarieturi, nu alt motiv! Exagerat, nejustificat si nici macar in acord cu propria politica de taxare!!
Vazand aceasta taxa aberanta, adica sa pierd pur si simplu 40% din valoarea produsului, am decis sa iau produsul inapoi, asa ca a ramas sa mi-l trimita prin curier inapoi si sa imi ramburseze valoarea doar de la celalalt produs (blenderul).
Dar problemele nu s-au oprit aici! Ei mi-au rambursat ce a ramas de la blender, adica 139 lei cat am platit minus 30 de lei “taxa de retur”-109 lei, pe care i-am primit in cont, pe 12 iulie.
Pentru tocator, produsul cerut inapoi intrucat nu am fost de acord cu taxa de retur aberanta de 40% din valoare, ei l-au trimis inapoi, dar, desi produsul a fost platit o data, coletul a fost trimis cu ramburs, cerandu-mi sa platesc inca 60 de lei!!! Deci inca o data, produsul era platit deja, si ei vroiau sa mai platesc inca o data 60 de lei! Greseala de a lor…
Am incercat sa ii contactez sa le explic, in cel putin 4-5 mailuri ca au gresit, ca nu trebuia sa imi mai puna ramburs, insa m-am lovit ori de ignorarea completa a mesajului, ori de raspunsuri telegrafice gen “noi am procedat corect, orice mesaj ne mai scrieti nu il luam in considerare”. Adica si o atitudine nepotrivita, nici macar nu vor sa analizeze si sa admita ca au gresit!
Astfel, nu am ridicat coletul trimis cu ramburs nejustificat.
In consecinta, de pe urma acestei “afaceri online” m-am ales cu urmatoare pierderi de bani:
102 lei tocator , platit o data, insa mi l-au trimis inapoi cu ramburs de 60 de lei (fara taxe curier), ceea ce este absurd, adica sa il platesc inca o data, partial. In aceste conditii nu am ridicat coletul si acesta s-a intors inapoi! Deci am ramas si fara produs si fara valoarea lui rambursata! Nici macar ce a rams dupa aplicarea taxei aberante de 40% din valoare pentru asa-zise zgarieturi pe un PRODUS NESIGILAT IN CUTIE!!!
30 lei taxa de retur blender, si aceasta destul de nejustificata, tot cu motiv “zagrieturi” ptr un produs trimis in cutie NESIGILATA!
35 de lei taxe de curier cat am returnat produsele
17 lei cat a costat curierul cand au venit initial produsele.
Adica aproape 200 de lei pierduti degeaba din cauza relei credinte a CORSAR ONLINE SRL!!!
Ce doresc:
-sa imi ramburseze contravaloarea integrala a tocatorului, 102 lei!!!
- Daca nu vor sa ramburseze suma integrala sa raspunda de ce au aplicat taxele de retur atat de mari, de 40% din valoarea produselor, cand chiar ei, pe site-ul lor, spun ca aplica taxe de 5-15% pentru zgarieturi
-sa DOVEDEASCA ca acele zgarieturi sunt facute de mine, tinand cont de faptul ca produsele au venit in CUTII NESIGILATE!

Va multumesc si astept raspuns in termenul legal.

Edited by epetroiu, 14 July 2017 - 17:22.


#141
cezarmed2

cezarmed2

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,393
  • Înscris: 11.12.2014

 epetroiu, on 14 iulie 2017 - 17:21, said:

"Peripetiile" cu cel.ro au continuat...

Aceasta este reclamatia la ANPC la care astept raspuns:
Cred că  trebuie sa dovediti că zgârieturile nu sunt produse după ce au ajuns în posesia dumneavoastră.

Daca aveați de gând să faceți reclamație nu înțeleg de ce ați mai păstrat un produs?

#142
epetroiu

epetroiu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,530
  • Înscris: 05.08.2016

 cezarmed2, on 15 iulie 2017 - 13:42, said:

Cred că  trebuie sa dovediti că zgârieturile nu sunt produse după ce au ajuns în posesia dumneavoastră.

Daca aveați de gând să faceți reclamație nu înțeleg de ce ați mai păstrat un produs?

Si de ce sa nu dovedeasca ei ca eu le-am produs? eu nici nu am vazut zgarieturile pe care le pretind ei. Ei au afirmat ca eu am zgariat, ei sa dovedeasca. Mai ales ca, dupa cum am spus, produsele au venit nesigilate. Daca erau sigilate, era alta treaba. Din ce am vazut, astea nesigilate de la marci mai ieftine vin deja cu zgarieturi din fabrica. Si atunci de ce sa platesc eu? Nu, intr-o tara normala, acuzi clientul ca  zgariat, trebuie sa ai dovezi, adica te pui si faci poze inainte de a trimite produsul si dupa. Sau macar cutia sa fi fost sigilata. Dar nu asa, tu il trimiti deja zgariat si dupa aia taxezi clientul ptr zgarieturi. E un abuz!
Am pastrat produsul pentru ca nu mi-a convenit taxa de retur!! Produsul de care vorbiti a costat 102 lei iar dansii mi-au perceput, pentru retur, o taxa de 40%. E asa de greu de inteles ca aceasta taxa aberanta m-a determinat sa pastrez produsul? Pai de ce sa dau 102 lei si sa raman cu 60? Mai bine il vand eu, nu sa le dau lor 40 lei degeaba.
De acord ca nu e cine stie ce suma, dar ca idee nu sunt de acord cu practicile lor.
Nu doar ca taxa de retur este nejustificata, eu neproducand nicio zgarietura produsului, dar mai mult, nu este in acord cu politica lor de retur...pe site au un docuement in care scriu clar ca, pentru zgarieturi se percepe taxa de maxim 15% din valoarea produsului, ori 15% nu este egal cu 40%, cat au oprit ei.
Mai pe scurt, ei isi bat joc de client, eu inteleg ca nu le convine ca primesc retururi multe (cam 100 pe zi am inteles Posted Image) ) dar asta e viata, asta e legea... Oricum fac bani din nimic, pur si simplu iau produsul din depozit de la importator si il trimit prin curier...pai nene, dar nu te mai saturi de bani? si atunci ce zic ei, ne fac clientii retur, ne batem si noi joc de ei, le bagam taxe ca sa ramanem si noi cu ceva... Si mi se pare ok ideea de a pune acolo o mica taxa pentru ca produsul s-a desfacut , dar nu de 40% din valoare, este aberant. si mai ales ca la mine produsele nefiind in cutii sigiliate,( ca am inteles ca toate marca rohnson nu vin cu sigiliu pe cutie), practic eu nu le-am produs nicio scadere a valorii, le-am manuit cu cea mai mare grija, cutia arata exact la fel cum a fost trimisa. Ori in cazul asta, sa pui taxa de 40%, este exagerat.
Pai asa, ce faci, trimiti un produs slab calitativ de n ori si opresti de fiecare data 40% din valoare daca omul il returneaza...asta e a lua bani cu japca, asta nu e comert civilizat. e o maniera abuziva de a face comert pentru care trebuie sa raspunda.

Edited by epetroiu, 15 July 2017 - 14:14.


#143
MediumPlayer

MediumPlayer

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,338
  • Înscris: 11.08.2016

 cezarmed2, on 15 iulie 2017 - 13:42, said:

Cred că  trebuie sa dovediti că zgârieturile nu sunt produse după ce au ajuns în posesia dumneavoastră.

Intotdeauna cel care acuza/afirma/sustine un lucru, trebuie sa vina si cu dovezile. E o logica prea simpla ca sa poata fi combatuta.

#144
cezarmed2

cezarmed2

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,393
  • Înscris: 11.12.2014

 MediumPlayer, on 15 iulie 2017 - 19:41, said:


Intotdeauna cel care acuza/afirma/sustine un lucru, trebuie sa vina si cu dovezile. E o logica prea simpla ca sa poata fi combatuta.
Nu. Daca eu, vânzător, reclam zgârieturile cand produsul ajunge la mine ca retur iar  fost produsul a fost anterior la tine , pai tu sa explici zgârieturile . Daca nu ai dovada că și tu ai preluat produs zgâriat atunci e vina ta.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate