Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Ce parere aveti de viteza/ modul ...

Love Lies Bleeding - 2024

Cum sterg mails din Promotions

Vanzare cumparare fara transfer b...
 Receptie ciudata, in functie de t...

Donez medicamente renale ptr pisica

Ce componenta e asta si ce ziceti...

Dupa 20 ani de facultate, am uita...
 Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg

Drept de proprietate intelectuala...
 Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio
 

Problema cutie sau ambreiaj?

- - - - -
  • Please log in to reply
36 replies to this topic

#1
razvan911

razvan911

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 699
  • Înscris: 20.04.2006
Am o Skoda Octavia Tour 2, model mai 2001, 1.4 16v 80CP si momentan am doar 2200km parcursi.


Cateodata(1 din 10) nu vrea sa intre in treapta 1 de viteze si pana acum am facut nenumarate reglaje de timonerie, inlocuire ulei cutie si aerisire ambreiaj.


De cateva zile am observat ca atunci cand nu vrea sa intre in treapta 1 de viteze si pare ca se opreste la jumatatea cursei daca ridic usor pedala de ambreiaj imi intra pana la urma.


Care sa fie cauza acestei probleme in baza la ceea ce am scris eu mai sus?


Multa lume imi spune ca ar fi cilindrul receptor al ambreiajului de la cutie, altii imi spun ca ar fi ceva din kitul de ambreiaj iar cea de-a 3-a categorie imi spun ca la cutie am o problema.


Astept parerile Dumneavoastra.

#2
Sutelosbo

Sutelosbo

    Banned by moderators

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,285
  • Înscris: 20.06.2011

 razvan911, on 19th July 2011, 11:02, said:

Am o Skoda Octavia Tour 2, model mai 2001, 1.4 16v 80CP si momentan am doar 2200km parcursi.
!!! :w00t:

#3
razvan911

razvan911

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 699
  • Înscris: 20.04.2006
stiu ca nu prea e normal dar asta e situatia

#4
tartorul

tartorul

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 852
  • Înscris: 24.01.2006

 razvan911, on 19th July 2011, 11:02, said:

Am o Skoda Octavia Tour 2, model mai 2001, 1.4 16v 80CP si momentan am doar 2200km parcursi.
Cateodata(1 din 10) nu vrea sa intre in treapta 1 de viteze si pana acum am facut nenumarate reglaje de timonerie, inlocuire ulei cutie si aerisire ambreiaj.
De cateva zile am observat ca atunci cand nu vrea sa intre in treapta 1 de viteze si pare ca se opreste la jumatatea cursei daca ridic usor pedala de ambreiaj imi intra pana la urma.
Care sa fie cauza acestei probleme in baza la ceea ce am scris eu mai sus?
Multa lume imi spune ca ar fi cilindrul receptor al ambreiajului de la cutie, altii imi spun ca ar fi ceva din kitul de ambreiaj iar cea de-a 3-a categorie imi spun ca la cutie am o problema.
Astept parerile Dumneavoastra.

Masina din ce an este? 2001 sau 2011? Este Octavia Tour 1 sau Octavai Tour 2? Trece datele corecte de la masina si kilometrii.

Dupa cum descrii problema pare sa fie o buba cu rulmentul de presiune si placa de presiune. Posibil sa fie urechile de la rulmentul de presiune uzate/rupte sau sau sa fi cedat "dintii soarelui" din placa de presiune - sau ambele. Iti face asa numai in viteza 1 sau si in alte viteze. Agata cand schimbi vitezele?

Edited by tartorul, 19 July 2011 - 11:13.


#5
razvan911

razvan911

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 699
  • Înscris: 20.04.2006
am gresit anul fabricatiei insa se poate intelege din kilometraj ca masina este noua, fabricata mai 2011 si are doar 2200km parcursi.

De agatat imi agata in treapta 1 si 2 si la una din zece  incercari nu imi intra in trapta 1 si se opreste undeva la mijloc.

Daca ridic putin pedala de ambreiaj maneta este trasa in treapta 1 si pot pleca.

#6
tartorul

tartorul

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 852
  • Înscris: 24.01.2006
Cu alte cuvinte masina este noua si ar trebui sa fie in garantie. Daca este asa mergi la orice dealer si vezi cum te ajuta.

Pedala de ambreiaj este moale sau tare? La modelul tau ar trebui sa fie moale si sa se apese foarte usor. Fa o comparatie cu o alta Octavia 2 sau cu un Golf 5. Daca la tine e tare e clar o problema la kit-ul de ambreiaj (placa de presiune, rulment, disc). Suspectii raman in continuare rulmentul de presiune (are niste urechi de plastic care pot ceda si atunci rulmentul ramane blocat in placa de presiune) sau dintii din placa de presiune.

#7
SonyAD

SonyAD

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,444
  • Înscris: 24.10.2010
Sigur este o problemă? Este prima ta mașină?

Apeși pedala până la capăt, nu e cocoloșit preșul sub ea?

Dacă turezi motorul pe liber și apeși ambreiajul ca să cuplezi a 1-a e normal să refuze să cupleze și chinui sincronizatorul.

Sau poate, pur și simplu, ăsta e nivelul calității VW.

#8
razvan911

razvan911

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 699
  • Înscris: 20.04.2006
e cea de-a 5-a masina, toate noi, am peste 400.000 de km parcursi in 11 ani deci experienta cam am.

pedala e apasata pana la capat deoarece am covorasele originale si sigur nu agata, pedala este moale si opune rezistanta normala(practic eu patesc aleator si e posibil ca 2 ore sa nu se intample dupa care sa patesc de 5 ori in urmatparea ora de condus de exemplu)

am fost deja la garantie insa daca nu mi se intampla cand fac ei proba de drum au zis ca mai mult de un reglaj de timonerie nu au ce sa faca.

Ideea e ca nu imi patineaza discul de ambreiaj insa sunt total dezamagit de masina din doua motive: unul nu stiu ce are si al doilea e ca masina este noua

Edited by razvan911, 19 July 2011 - 11:56.


#9
tartorul

tartorul

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 852
  • Înscris: 24.01.2006
Stai linistit, o sa inceapa sa faca din ce in ce mai rau iar la punctul culminant o sa iti fie aproape imposibil sa mai pleci cu ea de pe loc. Ai grija sa nu suprasoliciti discul si sa nu se albastreasca discul/placa de presiune pt ca atunci pierzi garantia la tot kit-ul de ambreiaj. In concluzie ar trebui sa mergi cu masina mai des ca sa poti sa reproduci problema mai usor sau sa o lasi asa pana iese din garantie si apoi o sa vezi cat de repede gaseste dealerul solutii la problema ta.

#10
razvan911

razvan911

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 699
  • Înscris: 20.04.2006
deci in concluzie e problema de ambreiaj?

#11
tartorul

tartorul

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 852
  • Înscris: 24.01.2006
Eu am avut o problema asemanatoare pe Octavia 1. La inceput a facut la fel ca in descrierea ta, apoi problema s-a agravat si a culminat cu schimbarea intregului kit de ambreiaj. Diferenta e ca la mine kit-ul avea 280.000 km.

Poti sa mai mergi pe la dealer si sa incerci sa mai discuti cu ei desi din ce spui par sa tergiverseze rezolvarea.

#12
razvan911

razvan911

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 699
  • Înscris: 20.04.2006
poate ca ai dreptate dar e cam ciudat sa se stice ambreiajul din primi kilometri la orice masina

si mai ciudat este faptul ca daca ridic pedala de ambreiaj intra, practic maneta este trasa in prima viteza.

#13
hemTT

hemTT

    Senior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 2,443
  • Înscris: 18.07.2011

 razvan911, on 19th July 2011, 11:02, said:

am doar 2200km parcursi.
Mergi in service sa aeriseasca ambreajul , timoneria nu cred sa fie afectata din moment ce doar intr-o treapta se manifesta .
Verifica nivelul de ulei din cutie
Daca nu merge schimba uleiul in cutie , cele doua metode sunt pentru remedieri la km pe care ii ai .
Daca nu vrea nici cum problema vine de la sincronul treptei 1 - aici nu recomand sa se bage oricine, problema e migaloasa si necesita experienta.
Pe forumul dedicat posesorii spun de un viciu de fabricare prin care nu se aliniaza bine pinioanele , teoretic ar trebui miscata masina putin ca sa intre inainte de plecarea de pe loc  :) , stiu , pare aiurea , practic te faci de risul lumii .

#14
razvan911

razvan911

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 699
  • Înscris: 20.04.2006
am facut deja schimbul de ulei la cutie pe cheltuiala mea + aerisire ambreiaj + reglat timonerie si problema persista

#15
aalinn

aalinn

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,907
  • Înscris: 25.09.2007

 razvan911, on 19th July 2011, 17:27, said:

am facut deja schimbul de ulei la cutie pe cheltuiala mea + aerisire ambreiaj + reglat timonerie si problema persista
asta e gresit
te duci la dealer si dai cu pumnul in masa , ameninti cu pc , faci reclamatie scrisa la service / importator/producator

#16
razvan911

razvan911

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 699
  • Înscris: 20.04.2006
tot la dealer am schimbat uleiul pe cheltuialea mea

recalmatie am facut la dealer, importator si producator si mi s-a raspuns ca daca nu s-a manifestat cand am fost la dealer nu-mi fac nimic la masina decat maxim o diagnoza + reglare timonerie

acum trebuie sa astept sa se manifeste mai des si apoi sa ma duc din nou la ei

oricum sunt vai de capul lor si daia caut sa o repar singur

#17
SonyAD

SonyAD

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,444
  • Înscris: 24.10.2010
D-aia e mai bun ambreiajul pe cablu autoreglabil.

Asta dacă nu e vorba de cutia de calitate nămțască.

#18
aalinn

aalinn

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,907
  • Înscris: 25.09.2007
tu chiar ai ceva cu masinile "nămțesti"
sunt masini normale ca toate celelalte , si la ele apar defecte probleme ...

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate