Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Problema cutie sau ambreiaj?
Last Updated: Sep 17 2012 13:41, Started by
razvan911
, Jul 19 2011 10:02
·
0
#1
Posted 19 July 2011 - 10:02
Am o Skoda Octavia Tour 2, model mai 2001, 1.4 16v 80CP si momentan am doar 2200km parcursi.
Cateodata(1 din 10) nu vrea sa intre in treapta 1 de viteze si pana acum am facut nenumarate reglaje de timonerie, inlocuire ulei cutie si aerisire ambreiaj. De cateva zile am observat ca atunci cand nu vrea sa intre in treapta 1 de viteze si pare ca se opreste la jumatatea cursei daca ridic usor pedala de ambreiaj imi intra pana la urma. Care sa fie cauza acestei probleme in baza la ceea ce am scris eu mai sus? Multa lume imi spune ca ar fi cilindrul receptor al ambreiajului de la cutie, altii imi spun ca ar fi ceva din kitul de ambreiaj iar cea de-a 3-a categorie imi spun ca la cutie am o problema. Astept parerile Dumneavoastra. |
#2
Posted 19 July 2011 - 10:04
razvan911, on 19th July 2011, 11:02, said: Am o Skoda Octavia Tour 2, model mai 2001, 1.4 16v 80CP si momentan am doar 2200km parcursi. |
#4
Posted 19 July 2011 - 11:11
razvan911, on 19th July 2011, 11:02, said: Am o Skoda Octavia Tour 2, model mai 2001, 1.4 16v 80CP si momentan am doar 2200km parcursi. Cateodata(1 din 10) nu vrea sa intre in treapta 1 de viteze si pana acum am facut nenumarate reglaje de timonerie, inlocuire ulei cutie si aerisire ambreiaj. De cateva zile am observat ca atunci cand nu vrea sa intre in treapta 1 de viteze si pare ca se opreste la jumatatea cursei daca ridic usor pedala de ambreiaj imi intra pana la urma. Care sa fie cauza acestei probleme in baza la ceea ce am scris eu mai sus? Multa lume imi spune ca ar fi cilindrul receptor al ambreiajului de la cutie, altii imi spun ca ar fi ceva din kitul de ambreiaj iar cea de-a 3-a categorie imi spun ca la cutie am o problema. Astept parerile Dumneavoastra. Masina din ce an este? 2001 sau 2011? Este Octavia Tour 1 sau Octavai Tour 2? Trece datele corecte de la masina si kilometrii. Dupa cum descrii problema pare sa fie o buba cu rulmentul de presiune si placa de presiune. Posibil sa fie urechile de la rulmentul de presiune uzate/rupte sau sau sa fi cedat "dintii soarelui" din placa de presiune - sau ambele. Iti face asa numai in viteza 1 sau si in alte viteze. Agata cand schimbi vitezele? Edited by tartorul, 19 July 2011 - 11:13. |
#5
Posted 19 July 2011 - 11:15
am gresit anul fabricatiei insa se poate intelege din kilometraj ca masina este noua, fabricata mai 2011 si are doar 2200km parcursi.
De agatat imi agata in treapta 1 si 2 si la una din zece incercari nu imi intra in trapta 1 si se opreste undeva la mijloc. Daca ridic putin pedala de ambreiaj maneta este trasa in treapta 1 si pot pleca. |
#6
Posted 19 July 2011 - 11:37
Cu alte cuvinte masina este noua si ar trebui sa fie in garantie. Daca este asa mergi la orice dealer si vezi cum te ajuta.
Pedala de ambreiaj este moale sau tare? La modelul tau ar trebui sa fie moale si sa se apese foarte usor. Fa o comparatie cu o alta Octavia 2 sau cu un Golf 5. Daca la tine e tare e clar o problema la kit-ul de ambreiaj (placa de presiune, rulment, disc). Suspectii raman in continuare rulmentul de presiune (are niste urechi de plastic care pot ceda si atunci rulmentul ramane blocat in placa de presiune) sau dintii din placa de presiune. |
#7
Posted 19 July 2011 - 11:47
Sigur este o problemă? Este prima ta mașină?
Apeși pedala până la capăt, nu e cocoloșit preșul sub ea? Dacă turezi motorul pe liber și apeși ambreiajul ca să cuplezi a 1-a e normal să refuze să cupleze și chinui sincronizatorul. Sau poate, pur și simplu, ăsta e nivelul calității VW. |
#8
Posted 19 July 2011 - 11:54
e cea de-a 5-a masina, toate noi, am peste 400.000 de km parcursi in 11 ani deci experienta cam am.
pedala e apasata pana la capat deoarece am covorasele originale si sigur nu agata, pedala este moale si opune rezistanta normala(practic eu patesc aleator si e posibil ca 2 ore sa nu se intample dupa care sa patesc de 5 ori in urmatparea ora de condus de exemplu) am fost deja la garantie insa daca nu mi se intampla cand fac ei proba de drum au zis ca mai mult de un reglaj de timonerie nu au ce sa faca. Ideea e ca nu imi patineaza discul de ambreiaj insa sunt total dezamagit de masina din doua motive: unul nu stiu ce are si al doilea e ca masina este noua Edited by razvan911, 19 July 2011 - 11:56. |
#9
Posted 19 July 2011 - 13:10
Stai linistit, o sa inceapa sa faca din ce in ce mai rau iar la punctul culminant o sa iti fie aproape imposibil sa mai pleci cu ea de pe loc. Ai grija sa nu suprasoliciti discul si sa nu se albastreasca discul/placa de presiune pt ca atunci pierzi garantia la tot kit-ul de ambreiaj. In concluzie ar trebui sa mergi cu masina mai des ca sa poti sa reproduci problema mai usor sau sa o lasi asa pana iese din garantie si apoi o sa vezi cat de repede gaseste dealerul solutii la problema ta.
|
#11
Posted 19 July 2011 - 13:58
Eu am avut o problema asemanatoare pe Octavia 1. La inceput a facut la fel ca in descrierea ta, apoi problema s-a agravat si a culminat cu schimbarea intregului kit de ambreiaj. Diferenta e ca la mine kit-ul avea 280.000 km.
Poti sa mai mergi pe la dealer si sa incerci sa mai discuti cu ei desi din ce spui par sa tergiverseze rezolvarea. |
#12
Posted 19 July 2011 - 14:13
poate ca ai dreptate dar e cam ciudat sa se stice ambreiajul din primi kilometri la orice masina
si mai ciudat este faptul ca daca ridic pedala de ambreiaj intra, practic maneta este trasa in prima viteza. |
#13
Posted 19 July 2011 - 16:03
razvan911, on 19th July 2011, 11:02, said: am doar 2200km parcursi. Verifica nivelul de ulei din cutie Daca nu merge schimba uleiul in cutie , cele doua metode sunt pentru remedieri la km pe care ii ai . Daca nu vrea nici cum problema vine de la sincronul treptei 1 - aici nu recomand sa se bage oricine, problema e migaloasa si necesita experienta. Pe forumul dedicat posesorii spun de un viciu de fabricare prin care nu se aliniaza bine pinioanele , teoretic ar trebui miscata masina putin ca sa intre inainte de plecarea de pe loc , stiu , pare aiurea , practic te faci de risul lumii . |
#14
Posted 19 July 2011 - 16:27
am facut deja schimbul de ulei la cutie pe cheltuiala mea + aerisire ambreiaj + reglat timonerie si problema persista
|
#15
Posted 19 July 2011 - 18:00
|
#16
Posted 19 July 2011 - 18:28
tot la dealer am schimbat uleiul pe cheltuialea mea
recalmatie am facut la dealer, importator si producator si mi s-a raspuns ca daca nu s-a manifestat cand am fost la dealer nu-mi fac nimic la masina decat maxim o diagnoza + reglare timonerie acum trebuie sa astept sa se manifeste mai des si apoi sa ma duc din nou la ei oricum sunt vai de capul lor si daia caut sa o repar singur |
#17
Posted 19 July 2011 - 19:25
D-aia e mai bun ambreiajul pe cablu autoreglabil.
Asta dacă nu e vorba de cutia de calitate nămțască. |
#18
Posted 21 July 2011 - 15:45
tu chiar ai ceva cu masinile "nămțesti"
sunt masini normale ca toate celelalte , si la ele apar defecte probleme ... |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users