Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Vw Passat 1.9 TDI 131cp
Last Updated: Oct 28 2011 13:23, Started by
alexutzzz94
, Jul 11 2011 15:29
·
0
#37
Posted 11 July 2011 - 18:16
Baiatul o sa creada ca avem ceva cu masina lui Alex, nu are nimeni nimic cu tine. Doar ca la banii care-i vrei tu pe masina, se pot cumpara alte masini.
Si schimbul ala cu octavia, tot tu iesi in pierdere. Dai o masina, mai dai 1500 de euro, unui tip care ar fi dat oricum masina aia. Si care o sa dea mai departe masina ta tot pe o combinatie sau bani. Deci nu prea-i de lauda ca dai o masina din 2002 pe una din 2005. Si diferenta de bani. |
#38
Posted 11 July 2011 - 18:18
Lucian,
Deocamdata, n-am de ce s-o dau ca mai am de strans bani pentru alta. E printre singurele care are un spatiu interior foarte confortabil, care nu ma oboseste la drum lung si incap foarte bine in ea. Plus ca la dimensiunile ei, e o masina inca sigura. Dar urmeaza, si alegerea va fii intre Nissan Pathfinder si Mitsubishi Lancer Ralliart. Mersi frumos! Edited by Lipsum, 11 July 2011 - 18:25. |
#39
Posted 11 July 2011 - 18:20
Stiu, ca mi-ai zis acum ceva vreme.
Sa o folosesti cu placere in continuare! |
#40
Posted 11 July 2011 - 18:24
alexutzzz94, on 11th July 2011, 19:03, said: http://www.autovit.r...-C18694369.html aici este linkul masinii |
#41
Posted 11 July 2011 - 18:29
Sunt convins ca stie
Edit: e faina corsa aia neagra... Edited by December, 11 July 2011 - 18:30. |
#44
Posted 11 July 2011 - 19:03
December, on 11th July 2011, 15:16, said: Baiatul o sa creada ca avem ceva cu masina lui Alex, nu are nimeni nimic cu tine. Doar ca la banii care-i vrei tu pe masina, se pot cumpara alte masini. Si schimbul ala cu octavia, tot tu iesi in pierdere. Dai o masina, mai dai 1500 de euro, unui tip care ar fi dat oricum masina aia. Si care o sa dea mai departe masina ta tot pe o combinatie sau bani. Deci nu prea-i de lauda ca dai o masina din 2002 pe una din 2005. Si diferenta de bani. Doar gandeste-te ca sa treci de la euro3 la euro 4-5 trebuie o groaza de piese care se pot defecta. Cu cat masina este mai complicata si are mai multe sisteme electronice pe ea cu atat se defecteaza mai usor . Nu uitati , toti senzori de pe masina sunt garantati doar 5 ani si passatul 2000-2004 are doar 3 senzori cel din 2005-2009 , ma doare capul cati are. Masina mai simpla va fi mult mai fiabila, euro 3 versus euro 4-5 este clar multa electronica si multa bataie de cap la ultima. Despre Octavia ce sa spun, este asemanatoare Passatului si NU. Octavia este mult mai slaba la caroserie. Am vazut Octavia lovita pe fata si care avea trenul de spate stramb. La Passat nu se intampla asta. Siguranta celor care circula in Passat este muult mai bina ca in Octavia si nu mai vorbesc de alte masini, ca Loganul de exemplu. Ca masina fuge cu 200Km/h sau cu 150Km/h nici nu conteaza , conteaza mai mult siguranta pasagerilor care La Passat 2000-2004 nu se compara cu Loganul sau chiar Passatul nou ,diferit de cel vechi, la caroserie. Passatul nou are multe plastice , inclusiv oala unde este rezerva este plastic, nu tin la lovitura ca fierul. Edited by nico123, 11 July 2011 - 19:12. |
#47
Posted 11 July 2011 - 19:44
Eu m-am gandit la ea tocmai pe considerentul ca ar fii spatioasa la interior.
|
#48
Posted 11 July 2011 - 19:52
"Gipurili" cu garda mare la sol nu sunt mai spatioase decat un break. Spatioase sunt suvurile care dau cu botu-n bordura. Daca te gandesti ca e lat, Pathfinderu e mai lat cu o palma de handbalista decat Citronelu meu C4.
Sa vezi Nitro ce ingust e inauntru. |
#49
Posted 11 July 2011 - 19:52
Evergreen, on 11th July 2011, 16:06, said: hai las-o jos ca macane cu aia trei senzori... Asta este doar un exemplu, ar mai fi filtrul de particule care este o groaza de bani pus pe Passatul mai nou si care daca se infunda pe la 40 000 Km esti obligat sa ei altul care este 25 milioane , iti da mana? Nu mai continui cu ce este tehnologie pe Passatul mai nou, in discutie, ca te sperii. Eu am cumparat un Passat 2003 , 1,9 diesel 131cai, din Germania si fratele meu a luat un Logan nou 1,6 benzina in 2009, a costat ambele masini aproape identic, aceiasi bani. Este o deosebire foarte mare intre masini chiar daca au costat la fel. Passatul bate Loganul la toate capitolele. Airbaguri mai multe ca la Logan. Consum la Passat diesel mai bun ca la Logan 1,6 benzina. Confort mai bun in Passat . Demaraj aproape la fel, dar viteza, Passatul ajunge la 210 Km/H si Loganul , nu stiu, dar ramane in urma ( asta in urma unui start luat cu frate-miu pe autostrada , eu in Passat). La un drum facut la bulgari, Passatul a ajuns cu 23 minute inaintea Loganului la destinatie , plecate amandoua in acelasi timp de la granita. Aerul conditionat in Logan este ca si inexistent, in passat este incredibil , dat la maxim cand cobor din masina , tricoul meu este rece si mai stau cu el asa aproape 10 minute. Nu poti sa te bati cu nemtii care au tehnologie in acest domeniu de mai mult de 100 de ani, doar nu crezi ca Octavia copiata de la nemti chiar cu acelasi motor si mai ieftina o sa bata Passatul. Vezi motoarele care sunt aceleasi pe Octavia si Passat dar passatul are cel putin 10 cai in plus la putere, asa da cartea, chiar daca se stie, este acelasi motor., oare de ce? Nu mai vorbesc de diferenta intre caroserii. Ce este mai important , siguranta pasagerilor in Passat, mult mai buna ca in Logan sau Octavia sau chiar ca alte masini ca Seatul sau Opelul de exemplu. Edited by nico123, 11 July 2011 - 20:10. |
#50
Posted 11 July 2011 - 19:54
Sunt foarte importanti caii unei masini vechi de 10 ani. Mai ales cand provin din acelasi motor.
De ce crezi ca la cati Passati identici cu al tau sunt la vanzare, o sa-l ia cineva fix pe al tau? A luat un vecin unul cam ca al tau (vechime) si a dat pe el o Astra obosita din 2000 si 6000 de lei. Mai mult de atat nu prea poti sa speri. Edited by undercoverbrother, 11 July 2011 - 19:59. |
#51
Posted 11 July 2011 - 19:55
alexutzzz94, on 11th July 2011, 16:29, said: Vw Passat 1.9 tdi 131cp,an fabricatie 2002, rulaj:220000km ,cutie manuala 5+1,ABS,ESP,climatronic,inchidere centralizata,geamuri electrice fata-spate,8 airbaguri,cotiera fata-spate,folie omologata RAR pe toate geamurile inclusiv pe luneta,folie de protectie pe capota,cupola si porbagaj negru mat,kit crom,oglinzi electrice heliomate,proitectoare ceata,sistem audio 8 difuzoare,distributie schimbata acum 20000 km,carte service,revizie facuta recent,schimbat bucse,filtre,ulei etc..km reali cu verificare,FARA ACCIDENT,foarte foarte intretinuta,accept orice test masina este impecabila din punct de vedere tehnic si estetic. P.S. Vreau doar parerile dumnevoastra in legatura cu pretul pe care l`ati oferi pe aceasta masina. P1040196__Large_.JPG |
|
#52
Posted 11 July 2011 - 20:22
undercoverbrother, on 11th July 2011, 16:54, said: Sunt foarte importanti caii unei masini vechi de 10 ani. Mai ales cand provin din acelasi motor. De ce crezi ca la cati Passati identici cu al tau sunt la vanzare, o sa-l ia cineva fix pe al tau? A luat un vecin unul cam ca al tau (vechime) si a dat pe el o Astra obosita din 2000 si 6000 de lei. Mai mult de atat nu prea poti sa speri. Apropo, eu nu vand masina , poate altul care este stramtorat, initiatorul topicului, dar sunt sigur ca nici el nu ar vrea sa o vanda. Daca acest Passat are un pret destul de scazut fata de valoarea lui reala este ca sunt mai mult de 1 milion de exemplare pe piata si nu ca masina ar fi proasta sau veche. |
#53
Posted 11 July 2011 - 20:46
undercoverbrother, on 11th July 2011, 20:52, said: "Gipurili" cu garda mare la sol nu sunt mai spatioase decat un break. Spatioase sunt suvurile care dau cu botu-n bordura. Daca te gandesti ca e lat, Pathfinderu e mai lat cu o palma de handbalista decat Citronelu meu C4. Sa vezi Nitro ce ingust e inauntru. Ce mi-a placut, din ce am avut, a fost VW Tiguan. Edited by Lipsum, 11 July 2011 - 20:47. |
#54
Posted 11 July 2011 - 20:55
Nu vad nimic special la Passat incat sa isi merite banii . Daca era la forma originala , fara colantul de prost gust poate mai sarea pretul ceva ceva , dar nu mult .
Eu cand vad o masina colantata,tunata si alte cele ma gandesc ca a fost facuta de un pustan si fugarita la greu , ca nu o sa isi puna un om la 40 ani capace cromate si alte alea . Sunt Passaturi la 6500-7000, dar alea arata bine si au toate dotarile , daca gasesti unul bun ai de tras de el . |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users