Dacia Elia
Ultima postare: iun 23 2007 18:48, Inițiat de
painkiller
, sep 14 2005 21:43
·
0
#37
Publicat: 26 septembrie 2005 - 01:14
Ok.
Trecind peste denumirea de "tunata" care ma face sa ma rostogolesc pe jos de ris un lucru nu inteleg. Inteleg suspensie sport ( amortizori si arcuri mai tari ), inteleg lasata in jos ( cel putin acum nu ar mai exista probleme cu testul elanul-ului ), inteleg jante pe 17, inteleg the DTM lip ( nu stiu cum se chema aripioarele de sub spoilerul de fata ), inteleg aripa deportanta de pe spate, dar scaune de piele???? Ce legatura au scaunele ( originale ) cu veleitatile sportive? Mai normal ar fii fost scaune de genul Momo, Sparxx, APC etc... |
#38
Publicat: 26 septembrie 2005 - 01:59
cu scaune momo sarea la 30
intr`adevar , nu pot sa cred ca cei care au facut masina asta au avut alt target decat oamenii cu prea multi bani care o cumpara sa dea o tura . sau poate vor face un sistem avatanjos de rate , pe 20 ani , astfel incat sa poata sa si`o permita si romanul de rand ) iar daca o sa apara si la noi , se vor intoarce capetele dupa ea . ale cunoscatorilor in general , ca sa vada soferul bine ca n`au pus : limited edition |
#40
Publicat: 26 septembrie 2005 - 17:03
Tre sa intelegeti ceva
Masina asta e facuta in germania, pt nemti/europeni din vest, unde masinile nu au tot timpul acelasi pret ca in Ro. In general masinile costamai mult in Germania sau Frantza decat costa in Ro. Ca exemplu, vedeti Megane2 RS cat costa acolo si cat costa in Ro. Deci daca Elia cere 23 000 euro in Germania, sigur i Ro n-ar cere aceeasi bani. Tocmai am configurat un Megane 2 Bicorp de 2.0 - 135 cp pe Renault.de si mi-a venit la 23 300 euro, are in plus fatza de Logan Elia ESP, mai multe airbaguri si A/C automat, in minus are tapitzeria care nu e din piele totala, ci jumi-juma, si n-are kit-caroserie, frane si suspensii de "performantza". Apoi e o mare diferenta intre o masina de gen GTI, care e facuta din fabrica asa si una modificata de un Tuner la scara mica. Costurile de productie pt componente cresc considerabil cand un Tuner planuieste sa vanda doar 100 de astfel de masini. Daca aici atasati costurile de manopera in germania care-s mult mai mari ca-n Ro va da-ti seama ca nu-i ieftin de construit acolo un astfel de Logan. Daca era facut in Ro cu mana de lucru si materiale la preturi romanesti era cu totul alta treaba. Apoi, din ce am inteles modificarile majore sunt la suspensie si frane si nu vorbim doar arcuri/amortizoare si placutze, se pare ca TOTUL a fost revazut si modificat de Elia. Acum, merita sau nu, desigur depinde de fiecare. Mie nu mi se pare ca merita dar masina e clar destinata unor pasionati.....de fapt, se vede in acel numar extrem de mic de vanzari asteptate. In general tuningul de calitate nu-i ieftin si se poate usor dubla sau tripla costul initial al masinii, chiar si pt masini mai scumpe. Editat de pimp, 26 septembrie 2005 - 17:25. |
#46
Publicat: 07 octombrie 2005 - 22:29
Am vazut intre timp ceva poze cu elia. Nu stiu cum sa fac sa spun ca e de toata jena. Ce e special la acea masina? Zici ca e tunata de lingurari; un rosu tipator daca mai dadeau pe ea si era completa. Despre costul ei exagerat cred ca nu mai e nimic de comentat. Sint absolut convins ca nu va atrage niciodata mai multe priviri decit un M5 sau un RS6. Ce poate fi atit de exaltant la faptul ca a fost tunata o coaja, care mai e vinduta si la un pret fenomenal de mare in ciuda faptului ca nu e nici o modificare notabila? Cum poate fi considerata elia o masina ptr cunoscatori si maniaci pentru putere? Si culmea, M5, RS6 sint deja fumate si nu mai trezesc nici o emotie! Unde ? In Vilcea ! Cind s-a deschis Mc Donald's in Vilcea, am venit din CT ptr formarea si coordonarea unei echipe din locuitori ai orasului. Atunci nici vorba de masini suparate acolo. Am dat acum 2 telefoane unor prieteni de acolo cu care am pastrat legatura. Sint intr-adevar citeva masini ale smecherilor locali, dar pina la a fi pline strazile mai e cale lunga. Nu am vazut in CT prea multe M5 si RS-uri, chiar Vilcea sa fie miezul ?
|
|
#48
Publicat: 09 octombrie 2005 - 19:15
Ai dreptate, nu se pot compara. Eu sint putin deranjat de pretul exagerat al eliei. In pagina anterioara am spus ca la 25 000 cumnatul meu si-a luat un M5, deci undeva la pretul eliei. Asta e toata filosofia: poti gasi la banii astia ceva super-tare fata de elia ( SH sau nou-nout ). De aici au pornit comentariile de acest gen impotriva eliei, cu exemple de masini sport vs elia. Parerea mea e ca totusi nu sint rautacioase ci exprima un adevar greu ptr dacia: nu pot face fata concurentei sub nici o forma.
Daca tu, ca producator, nu poti oferi o calitate cit mai ridicata, la un pret cit mai mic, in conditiile in care pe piata, la acelasi pret, ai numeroase oferte mult superioare calitativ ( adica nu faci fata concurentei din cauza propriului cost de productie care e prea mare si nici produsul nu e de calitate ), e clar ca nu esti competitiv. |
#49
Publicat: 09 octombrie 2005 - 19:30
Apropo de tuning de calitate. Pe Discovery sint niste tipi care fac Hot rod-uri. Si le fac, nu se joaca: super-materiale, super-motoare, culori de cazi pe spate, sisteme audio rezonabile, iar pretul, avind in vedere cele de mai sus plus faptul ca cele mai multe sint unicat, nu mi se pare prea mare. In cazuri din astea cred ca intr-adevar pretul creste de 2-3 ori fata de modelul de serie
|
#50
Publicat: 10 octombrie 2005 - 12:47
Nu pot sa rezist sa nu ma rostogolesc pe jos de ras
VOI care ati crescut cu vise la MERTZANE si BEMVEURI nu vedeti ceea ce conteaza cel mai mult. Voi credeti ca ELIA a facut un astfel de TUNNING pentru romanasii ca voi Nu trebuie sa fi nici maniac nici necunoscator sa cumperi asa ceva ., trebuie doar sa fi pasionat ( cunoscatorii stiu ) pentru masinile tunate. Voi ( aici ma refer DOAR la cei care comenteaza cum ca Subaru si alte M5 si... nu ar avea rival in Logan ELIA) nu intelegeti filozofia unei masini tunate. Daca vreti sa faceti o comparatie , LOGIC ar trebui sa o comparati cu o masina tunata de un rival pe piata auto al ELIEI, nu cu nu stiu ce SH CIORDIT din Germania. Vreti sa faceti comparatii la preturi pentru masini tunate , alegeti din aceasta gama , nu comparati o masina de serie cu una moificata ca din start GRESITI. Stiu ca pentru multi acest proiect nu reprezinta prea mare lucru , dar ei nu o sa fie TARGETUL acestor firme de tunning niciodata. Editat de imblanzitoruldelei, 10 octombrie 2005 - 12:49. |
#51
Publicat: 11 octombrie 2005 - 12:13
cutler, on Sep 15 2005, 12:45, said: La 23 de mii , gasesti masini mult mai puternice , mai bine echipate , cu multe airbaguri etc... Si inca ceva...cred ca alea 100 exemplare au fost comandate de vreo 100 de muzee din intreaga lume. Nu de alta dar tre sa vada si stra-stra-nepotii ce masina am fost in stare sa cream in Romania in ANUL 2005... Editat de kador, 11 octombrie 2005 - 12:19. |
|
#52
Publicat: 11 octombrie 2005 - 12:35
Imblinzitorule de lei, poate nu ne exprimam cum trebuie. Hai sa comentam ce spui tu. Elia chiar poti sa-ti inchipui ca-i facuta ptr staini si nu ptr noi ? Cine crezi c-ar da 23000 pe ceea ce ofera elia in afara RO? Eu garantez ca nimeni, asta ptr ca nu ofera nimic special la acest pret. Ceea ce face Renault se cheama manipularea pietei prin zvonuri si prin intoxicare( de ce nu spun ca s-au vindut 70 de masini la noi in tara, ca sa le putem vedea si noi, sa le testam, sa ne dam o parere ? Iar de afara nici unul dintre proprietari nu se exprima despre masina !) Este exact lucrul care se intimpla cu terenurile si cu casele de la noi din tara. Vine cineva care a cumparat mari suprafete de teren si impreuna cu firmele imobiliare indeamna romanul sa cumpere teren la de 30 de ori pretul lui normal ptr ca va veni CE peste noi si o sa-i creasca valoarea de sute de ori si n-o sa-ti mai poti permite ( asa ajungi sa dai pe 1000 mp de pirloaga 100.000 de euro ) Asta e clar o mare minciuna. Gindeste-te ca la aceiasi bani, la care iei o vila in centrul Bucurestiului, iti iei un castel la Viena ( au prezentat asta la televizor, cu preturi, cu tot ce vrei ). Am dat exemplul cu pretul proprietatilor imobiliare ca vedem similitudinea in actul de manipulare. Nu inteleg sincer strategia celor de la renault cind au dat pe piata un astfel de produs, ptr ca nu are nici cea mai mica sansa. Daca elia, ca masina tunata, nu are nici pe jumatate din calitatile si din dotarile unei masini de serie din aceeasi clasa de la concurenta, ce pretentii poti avea sa fie comparata cu alta masina rivala de pe piata care mai e si tunata. Elia poate fi considerata drept un Logan imbunatatit, nicidecum o masina tunata. Iar pretul ptr aceste imbunatatiri e evident mare.
Daca stii ca ptr multi acest proiect nu reprezinta prea mare lucru, inseamna ca te pricepi foarte bine la strategii de vinzare si la marketing. Zi-ne tu atunci cui se adreseaza acest produs ? Carui segment de piata ? Eu cred ca nici macar snobilor. Dar poate ai tu alta varianta de raspuns. |
#53
Publicat: 11 octombrie 2005 - 13:00
Nu da nimeni 23 000 EUR pe o Elia sa mearga si sa se bazeze pe ea. Poate doar vreun colectionar nebun sa faca lucrul asta, sau poate vreun romanas d-al nostru plin de bani sa isi ia una sa dea rusine cu Golanu la alte masini, pe care un Golan normal nici in vis nu le-ar face.
Un mare bullshit asta e Elia Cat despre comparatii cu M5 si RS6, de la ce s-a plecat si unde s-a ajuns ! Lasa ma Vladute ca Valcea aia e un mic Monte Carlo, deja incep sa nu se mai suporte! |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi