Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Side - Antalya

Nume fetita - international dar c...

A fost lansat MX Linux 23.3

Pompa bazin gradina
 Nici hackerii nu mai sunt ce-au f...

Arici in curte

Telefoane achizitionate de pe OLX

Incalzire pardoseala slim (renova...
 Probleme echitatie amatori

Scurgere chiuveta -> teava co...

Trigger Warning (2024)

Pareri cartiere/zone in care ati ...
 Care este culoarea normala de soia?

Comertul cu arcuri si arbalete

Masini pe benzina usor pretabile ...

Am primit facturi dupa ce am renu...
 

Martor Luminos Apa Logan 1.5 dci

- - - - -
  • Please log in to reply
6 replies to this topic

#1
avocatcelebru

avocatcelebru

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 4
  • Înscris: 04.04.2011
Salut!
Acum 2 zile am observat ca nu imi mai pornea la sfert de cheie. (am un Logan diesel 1.5 fabr. 2007)
Azi dimineata a pornit greu, la a doua cheie, si mi-a ramas aprins in bord martorul luminos lichid racire. Am verificat lichidul si e ok. Am mers 300 metri si mi s-a oprit motorul. Am repornit motorul , a pornit mai usor, si martorul s-a stins.
Am mers aproape 80 km, am oprit motorul in peco sa alimentez, si iar a pornit greu.
Dupa vreo 600 km am observat ca in momentul in care trec de viteza de 100 km/h si turatia peste 2500 mi se aprinde martorul luminos lichid racire, iar daca o las sub 2500 rotatii se stinge martorul.

Va rog sa ma ajutati cu cateva sfaturi. Multumesc!

P.S. Masina are 312.000 km

#2
LaurentiuConst

LaurentiuConst

    Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 265
  • Înscris: 11.04.2011

 avocatcelebru, on 17th April 2011, 20:46, said:

Salut!
Acum 2 zile am observat ca nu imi mai pornea la sfert de cheie. (am un Logan diesel 1.5 fabr. 2007)
Azi dimineata a pornit greu, la a doua cheie, si mi-a ramas aprins in bord martorul luminos lichid racire. Am verificat lichidul si e ok. Am mers 300 metri si mi s-a oprit motorul. Am repornit motorul , a pornit mai usor, si martorul s-a stins.
Am mers aproape 80 km, am oprit motorul in peco sa alimentez, si iar a pornit greu.
Dupa vreo 600 km am observat ca in momentul in care trec de viteza de 100 km/h si turatia peste 2500 mi se aprinde martorul luminos lichid racire, iar daca o las sub 2500 rotatii se stinge martorul.

Va rog sa ma ajutati cu cateva sfaturi. Multumesc!

P.S. Masina are 312.000 km




A inceput Rabla 2011! Beneficiaza de avantajele Ofertei Renault ALL INCLUSIVE. Inscrie-te!

#3
dumibr

dumibr

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 45
  • Înscris: 18.08.2007
verifica daca iti merg electroventilatoarele . sau sa nu ai pb la pompa de apa

#4
avocatcelebru

avocatcelebru

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 4
  • Înscris: 04.04.2011

 dumibr, on 17th April 2011, 22:06, said:

verifica daca iti merg electroventilatoarele . sau sa nu ai pb la pompa de apa

Apa nu se supraincalzaste, in bord imi arata nivelul ok.

#5
makanake_17

makanake_17

    Active Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 1,961
  • Înscris: 12.11.2008
.

Edited by makanake_17, 17 April 2011 - 22:03.


#6
calinkgb

calinkgb

    "United Gashka" mobile team

  • Grup: Moderators
  • Posts: 75,845
  • Înscris: 15.08.2008
Fa-i o diagnoza, sa vezi cu ce ai de-a face. Posibil senzorul de temperatura.

#7
medicueu

medicueu

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 7
  • Înscris: 09.01.2007
am aceiasi problema ... si am facut diagnoza si imi zice ca nu au fost reinitializate injectoarele(??? desi nu am umbla niciodata la ele ) ... si inca ceva ce nu vede pe calculator e ca am si bujiile arse ... si le am

deci dau mult la automat si nu porneste ... si a doua oara se aprinde martoru ... porneste, plec cu ea de pe loc si se opreste motorul dupa 1 km ... cam asa ... cred ca e din cauza martorului si e un sistem de siguranta, dar martorul de ce sta aprins ... ? pentru ca am lichid, intradeva nu e maxim, e spre minim dar nu are treaba una cu alta ... ??? :| si iarasi daca o calc tare se aprinde ... dupa ce se opreste porneste repede masina ...

ce are ??? mai exact ... pompa apa , injectoare, senzori sau vreo alta rola pe la distributie care da totu peste cap ... ? sau bujiile, desi astea nu ar trebui sa influenteze cu nimic !!! e vara e cald ... wtf !!! intradevar, recunosc m-au ispitit cei cu motorina ieftina. " Numa ca nu pot sa le schimb pe toate" e un Logan de 4 ani are 165 000 de km e ca si babele alea care iau 100 de pastile pe zi si trateaza toate bolile ... as fi curios ce naiba are ... nu pot sa fie toate ... !!! in plus injectoarele alea, am inteles ca sunt proaste, dar mai da-le in colo ca merg ele si curatate ... ca schimbate .... am inteles ca te costa o avere.

este foarte adevarat nimeni nu citeste cartea tehnica sa vada la cat, ce si cum se schimba ... de ...!

injectoarele nu vad ce legatura sa aiba, am sa incerc sa le resetez codu de eroare si sa o pun iarasi pe tester ... ma duc cu ea in service ... dar intre timp am sa citesc si acia ...

@avocatcelebru daca ai rezolvat sa imi zici naibilui si mie ...

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate