Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Info Coronavirus/Vaccinare vs Fake News

Buna imi trebuie licenta transpor...

Masina volan dreapta

Arc fata Skoda Octavia 2 FL
 Cartoonito revine in Romania de l...

La multi ani @marinel1976!

La multi ani de Sfanta Maria!

La multi ani @xcit!
 Chiuveta de baie (alba) ceramica ...

Sapa autonivelanta - uscare

Parere Audi/VW/Skoda

ROA (Rise Of Artificial) - FLOW D...
 Sfaturi dimensiuni elemente lemn

Se mai dau tichete de masa pentru...

Nu imi apare chat-ul pe YouTube

Modem Huawei E3372 vs E3372h / al...
 

aveti mare grija cu cel.ro

- - - - -
  • Please log in to reply
91 replies to this topic

#73
anca_daniela

anca_daniela

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 25
  • Înscris: 09.02.2011

View Postdaddy, on 13th February 2011, 22:37, said:

De conformitatea produselor livrate se asigura pana la un punct. Produsele se livreaza sigilate (ai auzit de cuvantul asta?). Daca nu il primeai sigilat acum urlai in gura mare ca ti-au trimis un laptop nesigilat si folosit. Cand il cumperi din magazin ti-l aduce sigilat si il desface in fata ta, eventual ii face si proba daca soliciti. Cand cumperi online trebuie sa-l verifici la curier iar daca e ok dpdv fizic iti raman zilele in care poti sa il probezi si il poti returna daca nu e ok. De asta sunt si specificate mai multe zile in care il poti returna in cazul in care il cumperi online. N-o mai da dupa copac din cauza prostiei si neatentiei tale/a sotului.
Tu tot insisti pe a ta, dar nu dovedesti cu nimic ca laptopul nu l-ai stricat tu. Ti-am spus, chiar daca noi te credem, legal nu ai ce face. Ei ce au scris pe site? Sa-l verifici de fata cu curierul. Tu ce ai facut? L-ai platit si l-ai ridicat si ati plecat fiecare intr-ale lui ca "era vreme urata si ningea". Din punctul lor de vedere asta inseamna ca l-ai verificat si ca a fost ok. Tu cum le dovedesti ca a fost stricat de cum l-ai primit? N-ai cum. Poti sa faci tu zeci de sesizari, se pare ca esti ca un sofer care nu vede un indicator, face un accident urat si tot el sare cu gura, pentru el necontand faptul ca a fost neatent si nu s-a uitat la indicator: "Ei si ce daca era STOP si eu nu m-am uitat? Tu trebuia sa fii atent sa nu ma lovesti, deci e vina ta". la fel si tu acum: "ei si ce daca au scris pe site ca trebuie sa verific produsul la primire, eu nu l-am verificat ca l-am ridicat intr-o parcare asa ca voi trebuie sa ma credeti pe cuvant ca nu am crapat eu laptopul si sa mi-l schimbati". O atitudine cel putin ciudata.
Ba mai esti si ironica cu "probabil in 30 de zile, ca partea asta din lege o cunosc si ei." In tara asta sunt 22 mil de locuitori, mii, zeci de mii de comercianti si milioane de produse de o calitate infecta. Stii cate plangeri sunt in fiecare zi la OPC/ANPC? Pe langa cele reale stii cate sunt aiuristice? Pentru ei este aceeasi munca fie ca trateaza o plangere a unuia care a cumparat un prajitor de paine de 20 lei fie ca o trateaza pe a ta care ai cumparat un produs de 26 mil. Vrei sa facem o comparatie intre eficienta celor de la OPC si eficienta judecatorilor adica ai colegilor (nu de profesie ci de loc de munca) sotului tau? Ciudat sa vorbesti despre "platiti din bani publci" cand si tu esti platit la fel.
Ironiile astea ieftine ale tale (vezi si "marirea de salariu") ma duc cu gandul la proverbul "prostul nu e prost destul pana nu e si fudul".
cat timp cineva isi face treaba cum trebuie nu are reclamatii.
am totusi o nedumerire. cine esti tu cu adevarat? de ce raspunzi cu atata inversunare? in plus te si documentezi. e ciudat.
ai cam dat-o in bara. din toata povestea asta numai cel.ro stia din ce bani e platit.

#74
daddy

daddy

    Senior Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 2,914
  • Înscris: 08.02.2004
1. Nu sciu ma cu nicio inversunare. Tu faci ce faci si tot ocolesti subiectul principal al discutiei, acela ca nu ai cum sa dovedesti ca nu l-ai stricat tu. Mai bine nu ai scrie de inversunare ca te faci de ras la ce spam ai facut si de cata isterie ai dat dovada.
2. Ince bara am dat-o? Serios, chiar numai cel.ro stia? Dupa ce sotul tau si-a facut username-ul interventii_pc am zis sa caut putin despre el sa vad daca e vreo firma care se ocupa cu asa ceva in Iasi ca intotdeauna e bine de stiut. Daca dai o cautare pe Google a numelui Rusu Robert Dumirtru Iasi primul link iti arata ca este (sau a fost, nu stiu si nu ma intereseaza) informatician la tribunalul Iasi si te duce spre o declaratie de avere a lui.
Trebuie sa fii mare Einstein ca sa dai un search pe google sau prost bata sa tragi concluziile pe care le-ai tras tu.
De asta am si scris de eficienta celor de la OPC vs eficienta judecatorilor.
3. Daca sotul tot este coleg cu lumea celor care judeca drept se poate interesa acolo, ce si cum, dar sunt sigur ca v-ati interesat si stiti ca nu aveti nicio sansa sa vi se dea dreptate. Iar cand stii ca nu ai dreptate nu-ti ramane altceva de facut decat sa latri ca prostul la luna: "Mama, maiculita mea, ce m-au tepuit astia" in loc sa urli "Mama, maiculita mea cat de idiot am fost".
4. Ma uimeste logica ta si cand spui: "raspunsul celor de la OPC trebuie fundamentat conform unor articole din lege". Pfuai, conform carei legi eu nu sunt violator? Conform carei legi eu nu sunt un criminal? Conform carei legi eu nu sunt un hot? Acuzatia se face pe baza unor legi si incalcarea lor. Argumentatia conform articolelor din lege se face cand acele articole sunt incalcate. Adica tu faci plangerea, ei vad ce articole din lege sunt incalcate si "ii pedepseste" conform legii. Asadar raspunsul lor putea fi argumentat pe articole din lege daca aveai tu dreptate. Sau daca in plangerea ta specificai tu clar ce articole din lege au fost incalcate iar ei iti dadeau raspunsul ca nu au fost incalcate acele articole deoarece... Si nici macar atunci pentru ca explicatia venea dupa acel deoarece fara sa faca trimitere la alta lege.

Edited by daddy, 14 February 2011 - 10:00.


#75
bgd2006

bgd2006

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 409
  • Înscris: 04.05.2008
cum se zice la romani: "mi-ai luat vorba din gura", referitor la inversunarea cu care scrie colegu'



in alta ordine de idei, vreau sa va arat cum sunt tratate comezile noastre de magazine!!!!!!!!

intamplator eram intrun magazin Altex din Bucuresti, in locatia Plazza Romania. Am scos rpd telefonul si am filmat, deshi tehnologia nu este HD, se observa profesionalismul magazinelor si a angajatilor!


sambata 12 feb 2011, watch this!!!

Edited by bgd2006, 14 February 2011 - 14:31.


#76
anca_daniela

anca_daniela

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 25
  • Înscris: 09.02.2011

View Postdaddy, on 14th February 2011, 09:55, said:

1. Nu sciu ma cu nicio inversunare. Tu faci ce faci si tot ocolesti subiectul principal al discutiei, acela ca nu ai cum sa dovedesti ca nu l-ai stricat tu. Mai bine nu ai scrie de inversunare ca te faci de ras la ce spam ai facut si de cata isterie ai dat dovada.
2. Ince bara am dat-o? Serios, chiar numai cel.ro stia? Dupa ce sotul tau si-a facut username-ul interventii_pc am zis sa caut putin despre el sa vad daca e vreo firma care se ocupa cu asa ceva in Iasi ca intotdeauna e bine de stiut. Daca dai o cautare pe Google a numelui Rusu Robert Dumirtru Iasi primul link iti arata ca este (sau a fost, nu stiu si nu ma intereseaza) informatician la tribunalul Iasi si te duce spre o declaratie de avere a lui.
Trebuie sa fii mare Einstein ca sa dai un search pe google sau prost bata sa tragi concluziile pe care le-ai tras tu.
De asta am si scris de eficienta celor de la OPC vs eficienta judecatorilor.
3. Daca sotul tot este coleg cu lumea celor care judeca drept se poate interesa acolo, ce si cum, dar sunt sigur ca v-ati interesat si stiti ca nu aveti nicio sansa sa vi se dea dreptate. Iar cand stii ca nu ai dreptate nu-ti ramane altceva de facut decat sa latri ca prostul la luna: "Mama, maiculita mea, ce m-au tepuit astia" in loc sa urli "Mama, maiculita mea cat de idiot am fost".
4. Ma uimeste logica ta si cand spui: "raspunsul celor de la OPC trebuie fundamentat conform unor articole din lege". Pfuai, conform carei legi eu nu sunt violator? Conform carei legi eu nu sunt un criminal? Conform carei legi eu nu sunt un hot? Acuzatia se face pe baza unor legi si incalcarea lor. Argumentatia conform articolelor din lege se face cand acele articole sunt incalcate. Adica tu faci plangerea, ei vad ce articole din lege sunt incalcate si "ii pedepseste" conform legii. Asadar raspunsul lor putea fi argumentat pe articole din lege daca aveai tu dreptate. Sau daca in plangerea ta specificai tu clar ce articole din lege au fost incalcate iar ei iti dadeau raspunsul ca nu au fost incalcate acele articole deoarece... Si nici macar atunci pentru ca explicatia venea dupa acel deoarece fara sa faca trimitere la alta lege.
ai raspuns in 51 de minute. erai mai rapid. probabil ai stat sa-ti faci lectiile. si totusi, de ce ne acorzi asa de multa atentie?

View Postbgd2006, on 14th February 2011, 14:29, said:

cum se zice la romani: "mi-ai luat vorba din gura", referitor la inversunarea cu care scrie colegu'



in alta ordine de idei, vreau sa va arat cum sunt tratate comezile noastre de magazine!!!!!!!!

intamplator eram intrun magazin Altex din Bucuresti, in locatia Plazza Romania. Am scos rpd telefonul si am filmat, deshi tehnologia nu este HD, se observa profesionalismul magazinelor si a angajatilor!


sambata 12 feb 2011, watch this!!!
numai Dorei....ce pretentii sa avem de la astia.

#77
daddy

daddy

    Senior Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 2,914
  • Înscris: 08.02.2004

View Postanca_daniela, on 14th February 2011, 14:39, said:

ai raspuns in 51 de minute. erai mai rapid. probabil ai stat sa-ti faci lectiile. si totusi, de ce ne acorzi asa de multa atentie?
Normal, cand dai prin gropi si vezi ca nu ai dreptate si nu ai ce face, treci la mistouri ieftine.
De ce nu ma mir?
Acelasi lucru te pot intreba si eu, tu de ce imi acorzi atata atentie? Cine are o inteligenta medie (nu trebuie sa fii Einsteain) a inteles de la bun inceput ce am vrut sa spun, aceea ca legal, nimeni nu te va crede ca nu ai crapat tu laptopul.
Tu de ce tot insisti? Cumva e sub medie? Ti-am mai scris, cu cat insisti in prostie si cu mistouri ieftine cu atat imi schimb parerea usor, usor si tind sa cred ca laptopul l-ai crapat tu si acum urli in speranta ca poate, poate cineva pune botu si iti iese.
Apropos, ia vezi ultimele discutii de pe "emag, experienta nefericita". Si acolo unul ma acuza ca lucrez la ei. :lol:

Edited by daddy, 14 February 2011 - 15:22.


#78
anca_daniela

anca_daniela

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 25
  • Înscris: 09.02.2011

View Postdaddy, on 14th February 2011, 15:19, said:

Normal, cand dai prin gropi si vezi ca nu ai dreptate si nu ai ce face, treci la mistouri ieftine.
De ce nu ma mir?
Acelasi lucru te pot intreba si eu, tu de ce imi acorzi atata atentie? Cine are o inteligenta medie (nu trebuie sa fii Einsteain) a inteles de la bun inceput ce am vrut sa spun, aceea ca legal, nimeni nu te va crede ca nu ai crapat tu laptopul.
Tu de ce tot insisti? Cumva e sub medie? Ti-am mai scris, cu cat insisti in prostie si cu mistouri ieftine cu atat imi schimb parerea usor, usor si tind sa cred ca laptopul l-ai crapat tu si acum urli in speranta ca poate, poate cineva pune botu si iti iese.
Apropos, ia vezi ultimele discutii de pe "emag, experienta nefericita". Si acolo unul ma acuza ca lucrez la ei. :lol:
atunci nu lucrezi nicaieri si ai prea mult timp liber. eu una nu as consuma atat de multa energie ca sa ma contrazic cu unii sau cu altii, asa de dragul conversatiei. toata lumea ti-a inteles parerea ta. pana acum ti-am raspun ca sa ai si tu cu cine vorbi. acum trebuie sa plec. unii mai au si servici.

#79
daddy

daddy

    Senior Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 2,914
  • Înscris: 08.02.2004
Oamenii mai au si concedii. Dar din nou, tu cu inteligenta ta sclipitoare, ai tras niste concluzii demne demne de un interviu la Oxford. Asta si impreuna cu "toata lumea ti-a inteles parerea ta". Bine ca nu mi-a inteles parerea altuia.
De ce nu ma mir ca ai/ati ridicat laptopul dintr-o parcare si dupa ce l-ati busit incercati sa vi-l schimbati cu unul nou? Atata stii, atata faci, dupa cum te duce mintea.

Edited by daddy, 14 February 2011 - 18:05.


#80
anca_daniela

anca_daniela

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 25
  • Înscris: 09.02.2011

View Postdaddy, on 14th February 2011, 17:55, said:

Oamenii mai au si concedii. Dar din nou, tu cu inteligenta ta sclipitoare, ai tras niste concluzii demne demne de un interviu la Oxford. Asta si impreuna cu "toata lumea ti-a inteles parerea ta". Bine ca nu mi-a inteles parerea altuia.
De ce nu ma mir ca ai/ati ridicat laptopul dintr-o parcare si dupa ce l-ati busit incercati sa vi-l schimbati cu unul nou? Atata stii, atata faci, dupa cum te duce mintea.
interesant mod de a te odihni :)

#81
daddy

daddy

    Senior Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 2,914
  • Înscris: 08.02.2004
Da' parca erai la serviciu.
Interesant mod de a munci. :)

#82
kolerik

kolerik

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 143
  • Înscris: 15.02.2007
Vreo veste? Ati reusit sa rezolvati ceva?


( Sper sa il pornesc iar pe daddy sa tasteze pe aici, iubesc sa privesc prostia unora )  :clapping:

#83
irina283

irina283

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 8
  • Înscris: 05.12.2007
Haideti sa va povestesc si eu patania mea cu cel.ro... De ceva timp ma gandeam sa-mi iau un laptop. Dupa indelungi cautari pe net si sfaturi cerute chiar aici pe softpedia m-am decis asupra unui model si m-am hotarat sa il iau de la cel, tinand cont de faptul ca acum 3 ani si ceva am mai achizitionat de la ei un laptop si totul a fost ok. Asa... am facut comanda online astazi, 9 martie, la ei, iar dupa 10 minute am fost sunata. Chiar am fost placut surprinsa, tinand cont ca eram un pic ingrijorata dupa ce citisem fr multe pareri negative despre ei pe forum. M-au anuntat ca laptopul poate fi livrat in 2 ore. Le-am spus ca prefer sa vin sa il iau de la sediu, pentru a-l vedea si a i se face o proba, sa vad ca functioneaza. M-am asigurat inainte ca politica de returnare a produsului in termen de 10 zile lucratoare ramane valabila chiar daca ridic produsul personal si nu este livrat prin curier. Mi s-a spus ca este valabila. Am ajuns la sediul lor pana in ora 17.30, pana atunci fiind posibila probarea produsului. Am platit si am mers in depozit, baiatul de acolo l-a desfacut, l-a aprins, totul ok. L-am luat si am plecat. Acasa nu l-am desfacut deloc pana in jurul orei 20.30 cand l-am scos din cutie sa il pun pe birou ptr ca urma sa vina cineva sa instaleze pe el tot ce ii trebuie. In momentul in care l-am scos am auzit un sunt ciudat, ca un clinchet. L-am inclinat dintr-o parte in alta si am observat ca se auzea un zdranganit, de parca ai fi fost un surub sau ceva inauntru. Evident ca nu am mai instalat nimic pe el si l-am bagat inapoi in cutie. Mentionez ca laptopul nu a fost nicio secunda trantit sau manevrat necorespunzator. Drumul de la cel pana acasa a fost facut cu taxiul, asa ca a stat cat se poate de confortabil :))Asa ca maine trebuie sa merg din nou la ei si sa vad ce se poate face. Cert este ca nu am de gand sa plec de acolo fara laptop. Sa las 2900 ron si sa plec fara laptop. Si nici nu am de gand sa duc in service un produs de 2900 de ron cumparat de nici 24 de ore. Probabil vor incerca sa ma duca cu vorba, ca se rezolva in nush cate zile, asa cum am citit pe aici ca obisnuiesc sa faca, insa sunt hotarata sa nu las lucrurile asa. Produsul il au pe stoc asa ca se poate schimba fara probleme, asta daca se vrea bineinteles. Acum daca aveti ceva sfaturi, sunt binevenite. O seara buna si un sfat: zgaltaiti produsele inainte sa plecati cu ele (oricat de ciudat ar suna asta), chiar daca la suprafata totul pare sa functioneze ok.

#84
irina283

irina283

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 8
  • Înscris: 05.12.2007
Revin cu partea a doua a pataniei mele. Am fost astazi cel.ro. Domnisoara de la birou mi-a spus ca daca am probleme cu laptopul sa merg in biroul celui care se ocupa de service. Asta imediat dupa ce am dat buna ziua si inainte sa apuc sa spun ca am o problema cu laptopul  :eheyebrow: M-am conformat si i-am spus acestuia problema. A inclinat si el un pic laptopul dintr-o parte in alta, a constatat problema si, fara niciun fel de alte comentarii sau incercari de a tergiversa situatia mi-a spus ca, mi-l schimba. Mi s-a facut alta factura, am mers in depozit si mi s-a dat alt laptop. L-am verificat si pe acesta, l-am intors si pe o parte si pe alta, am verificat daca se mai aude ceva inauntru si asta a fost tot. Foarte rapid si fara probleme. Asa ca in ciuda faptului ca experienta mea cu cel.ro incepuse nu prea bine, totul s-a terminat ok. Adica sper sa se termine aici si sa nu aiba alt defect ascuns. Spor la cumparaturi si sper sa fie de folos cuiva ce-am scris eu pe aici.  :peacefingers:

#85
anca_daniela

anca_daniela

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 25
  • Înscris: 09.02.2011

View Postirina283, on 10th March 2011, 23:09, said:

Revin cu partea a doua a pataniei mele. Am fost astazi cel.ro. Domnisoara de la birou mi-a spus ca daca am probleme cu laptopul sa merg in biroul celui care se ocupa de service. Asta imediat dupa ce am dat buna ziua si inainte sa apuc sa spun ca am o problema cu laptopul  :eheyebrow: M-am conformat si i-am spus acestuia problema. A inclinat si el un pic laptopul dintr-o parte in alta, a constatat problema si, fara niciun fel de alte comentarii sau incercari de a tergiversa situatia mi-a spus ca, mi-l schimba. Mi s-a facut alta factura, am mers in depozit si mi s-a dat alt laptop. L-am verificat si pe acesta, l-am intors si pe o parte si pe alta, am verificat daca se mai aude ceva inauntru si asta a fost tot. Foarte rapid si fara probleme. Asa ca in ciuda faptului ca experienta mea cu cel.ro incepuse nu prea bine, totul s-a terminat ok. Adica sper sa se termine aici si sa nu aiba alt defect ascuns. Spor la cumparaturi si sper sa fie de folos cuiva ce-am scris eu pe aici.  :peacefingers:
bine ca ai rezolvat. fiind din bucuresti a fost si mai simplu.
eu inca mai am pana imi recuperez paguba.

#86
Irina70

Irina70

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 140
  • Înscris: 18.06.2007
Am sunat azi la cel.ro pentru un adaptor wireless care era pe site si mi-a raspuns o tipa sictirita care a zis ca daca nu e in stoc nu are cum sa mi-l aduca si mi-a inchis telefonul in nas. Asa ca, ADIO cel.ro cand o sa vreau sa mai imi cumpar ceva online.

#87
DC_

DC_

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 3
  • Înscris: 24.09.2007
Feriti-va de CEL_ro si de e-book reader Kindle
Povestea mea este simpla si poate se potriveste cu a multora dintre voi.
Am cumparat dela CEL_ro un e-book reader Kindle, care s-a defectat dupa numai 10 zile, nu se mai vedea nimic pe jumatatea superioara dreapta a ecranului. Am sunat la ei si mi-au spus sa-l trimit cu FanCurier la departamentul lor de service, eu nu sunt din Bucuresti.Dupa vreo 4-5 zile si dupa multe telefoane si mailuri din partea mea catre departamentul service ma suna si imi zic ca ecranul este fisurat si chiar daca nu se vede pe exterior vreo urma de soc mecanic display-ul poate sa fie fisurat pe interior. Deci teparii dela CEL_ro in directia asta au impins discutia si in felul asta ei incerca sa se absolve de orice responsabilitate pentru un defect de echipament. Pe scurt, dupa multe discutii telefonice si mailuri imi cer sa le platesc pentru reparatie o suma care reprezinta mai mult de 90% din pretul unuia nou.
Am incercat sa scriu negativ despre e-book reader Kindle pe situ-ul lor dar m-au blocat, in schimb au "publicat" o parere pozitiva a unui asa-zis consumator fericit ca manuieste un Kindle dela teparii CEL_ro (http://www.cel.ro/eb...-kindle-wifi-l/). Deci ce scrie la ei pe site nu luati de buna. Uitati-va pe Emag_ro si veti vedea ca mai sunt persoane care au avut cam acelasi tip de problema cu display-ul. Macar cei dela Emag sunt impartiali si lasa si pe cei nemultumiti sa-si exprime parerea despre calitatea unui produs, si acest lucru spune multe despre teparii CEL_ro (http://www.emag.ro/e...fi--pKindleWIFI).
Ar fi interesant de aflat cati dintre noi am avut probleme cu e-book reader Kindle si in special cu diplay-ul.
O zi buna!

#88
CapitanuPICARD

CapitanuPICARD

    I love SRI & DNA

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,426
  • Înscris: 10.01.2005
Si povestea mea este simpla. Am cumparat de multe ori de la cel.ro si de fiecare data am fost multumit.
Tot de fiecare data am cerut sa produsele sa fie scoase din cutie si testate. ;) Mi se pare o chestie de logica elementara.
O singura data am avut o problema cu un hdd si mi l-au schimbat fara discutii.
In concluzie, eu nu ma feresc de cel.ro :P

#89
DC_

DC_

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 3
  • Înscris: 24.09.2007
E-book reader Kindle un produs execrabil si cel.ro tepari.
Daca va uitati pe situ-al Amazon, vezi link: http://www.amazon.co...erBy=addOneStar , in jur de 1000 de posesori e-book Kindle din cei 26 000 care au scris ca au avut probleme in principal cu display-ul, la scurt timp dupa ce l-au cumparat. Poti sa zici ca 1 din 26 de cumparatori au tras lozul "norocos". Daca consideri ca unora  le-a fost deja schimbat e-book Kindle si tot au avut probleme cu al doilea sau chiar al treilea  va dati seama ca rata defectelor este mult mai mare.
In privinta mea eu pot sa zic ca am avut de doua ori ghinion, prima data ca s-a defectat dupa 10 zile de utilizare si asta nu in mod intensiv, chiar daca este "o chestie de logica elementara" sa probezi produsul la cumparare, cum a fost si cazul meu si a doua oara ca am ales sa cumpar dela teparii de cel.ro care su inventat o scuza penibila prin reprezentantul lor dela departamentul de service ca sa nu-l repare in garantie fiind.

Edited by DC_, 19 July 2011 - 15:11.


#90
Jtef

Jtef

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 5
  • Înscris: 16.09.2005
Tot din seria produse deteriorate la livrare, uite ce a patit un prieten cu un iPad 2 acum 2 zile: http://www.zoso.ro/c...entii-curierii/

Alt lucru deranjat a fost faptul ca i-au sters posturile si l-au banat pe pagina lor de facebook => lipsa de profesionalism. Vad ca acum s-au sesizat mai mult utilizatori de facebook si au adaugat comment-uri, pe care nu le-au mai sters.

Edited by Jtef, 09 December 2011 - 20:16.


Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate