Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
RPL2021: Instructiuni auto-recenzare

Info Coronavirus/Vaccin vs. Fake News

Ajutor pentru refugiatii ucraineni

Identificare compresor clima
 Pata de iarba uscata in gazon

In ce domeniu ai risca 5000 euro ?

Alt masacru in Texas: 19 copii &#...

Refacere scris neclar
 La multi ani @creativestar!

La multi ani @Nimcid25!

Recomandare bicicleta mediu urban...

Achiziție telefon cu semnal ...
 Consola fixare perete pentru boiler

Cuptor electric!

Euronews Romania HD

Cont YouTube blocat nu pot sterge...
 

aveti mare grija cu cel.ro

- - - - -
  • Please log in to reply
91 replies to this topic

#1
anca_daniela

anca_daniela

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 25
  • Înscris: 09.02.2011
cel.ro livreaza produse deteriorate
in decembrie 2010 am cumparat de la www.cel.ro un laptop. decizia de a alege un pret mai mic mi-a adus numai neplaceri. am primit laptopul cu carcasa display-ului crapata se desprinsa de display, o bucatica a cazut cand am desfacut cutia. am incercat pe cale amiabila si nu am obtinut nimic. am reclamat la OPC si mi-am dat seama ca ii platim ca sa-si dea cu parea (cica e vina mea ca am avut incredere in ei ...eu trebuia sa verific la primire dar ei nu trebuiau sa se asigure ca livreaza produsul intreg?). am postat si un filmulet pe [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/Y1Ni7HqVE5I?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] cu produsul luat de la ei.  il tin in cutie. la-am pornit o singura data (dupa ce i-a vizitat OPC-ul au sunat sa intrebe daca merge; pura curiozitata ca altceva nu au mai facut, aflasera probabil rezultatul `anchetei`). Acum nu stiu ce sa mai fac. Am vazut ca nu sunt singura care a patit asa ceva, dar , spre dezamagirea mea, am gasit doar unul care si-a rezolvat problema (primise un GPS spart si dupa multe postari pe net a primit ceea ce platise). Nu mai am idei. Ce ma sfatuiti?

Edited by anca_daniela, 09 February 2011 - 23:41.


#2
horatziu

horatziu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,892
  • Înscris: 03.11.2006
Poate e vina curierului. L-au scapat pe jos in coltul respectiv si s-a ciobit.

Edited by horatziu, 09 February 2011 - 23:59.


#3
Kaskadoru

Kaskadoru

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 758
  • Înscris: 20.02.2010
Eu te inteleg, dar problema este ca produsul s-a crapat undeva pe lantul de distributie, care incepe la fabrica.

Cineva trebuie sa suporte o paguba de cateva mii de lei. Tu nu vrei asta, nici transportatorul, nici vanzatorul, nici importatorul. Nu stiu care ar fi solutia juridica, dar mi se pare imposibil de stabilit cine este responsabil.

Tu cand l-ai primit, avea ambalajul era deteriorat in vreun fel ?

Pe viitor, cred ca cel mai bun lucru de facut este sa desfaci produsul in prezenta curierului si a unor martori. Daca este stricat, notifici vanzatorul ca ajuns stricat (dead on arrival) si il trimiti imediat inapoi. De asemenea vei avea dovezi in ipoteza unui proces.

#4
horatziu

horatziu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,892
  • Înscris: 03.11.2006
Din cate am vazut in filmuletul ala, e crapat si polistirenul, deci e clar ca a fost scapat pe jos, cel mai probabil de curier.

#5
bgd2006

bgd2006

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 409
  • Înscris: 04.05.2008
sunt 2 aspecte ce necesita atentia noastra:

1. cand ti-a venit la usa curierul, nu ai examinat si tu cutia in care a venit? daca acea cutie era deteriorata la exterior, atunci clar era vina curierului, si din cate stiu firmele de curierat au asigurare pe marfa transportata

2. daca acea cutie de transport, nu prezenta urme de manevrare necorespunzatoare, iar in momentul desfacerii pachetului gaseai produsul deteriorat, atunci putem spune ca vanzatorul a dorit sa scape de produs :lol:



cam tarziu sa mai faci ceva...


ps: data viitoare cand vrei sa filmezi ceva, incearca sa nu te apropii chiar la 2cm de subiect, deoarece distanta de focalizare nu permite asa ceva

Edited by bgd2006, 10 February 2011 - 00:42.


#6
kolerik

kolerik

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 143
  • Înscris: 15.02.2007

View Posthoratziu, on 9th February 2011, 23:57, said:

Poate e vina curierului. L-au scapat pe jos in coltul respectiv si s-a ciobit.

chiar daca e vina curierului nu inseamna ca trebuie sa suporte clientul final paguba. Pe scurt, se poate spune ca a existat un contract facut la comanda intre el si cel.ro, primul se obliga sa plateasca produsul la livrare, cel.ro sa livreze produsul din prezentare la parametri functionali, fara defecte  de nici un fel plus garantia aferenta conform producatorului. Ori cei de la cel.ro nu se tin de cuvant  in momentul asta, ba mai mult, incearca sa fuga de raspundere.

parerea mea este urmatoare, insista cu  reclamatia scrisa la OPC, optim ar fi si cu numar de inregistrare, chiar daca ai mai facut una si rezultatul a fost ca tu esti de vina.
in general un magazin online respectabil, fie are curieri propri care fac livrare in zona lor, fie au contract cu o firma de curierat agreata de ei.
In cazul in care ei au ales solutia cu firma de curierat, categoric au o asigurare la bunuri. Prin aceea asigurare ar trebui sa suporte paguba cei de la cel.ro, sub nici o forma pe buzunarul tau.  Ori singura concluzie e ca cel.ro nu sunt decat niste amatori ce incearca sa se eschiveze de raspundere pe buzunarul altora.

Prima greseala a fost ca ai acceptat produsul de la curier, la cum e spart, categoric se vedea pe cutie o deformare. pt ca in cutie au fie o protectie din carton, fie din polistiren. Protectie care ar trebui sa atenueze foarte mult din socurile mecanice suferite pe perioada transportului. La cat e distrus, cred ca fost intr-un accident auto sau luat la suturi pana la tine. Atasez o poza, pentru a sti mai bine la ce ma refer.Attached File  laptop_box.jpg   42.21K   238 downloads


Daca vor incerca intr-un final sa te abureasca sa il duci la service-ul lor afla, daca nu sti deja pt ca s-a mai spus, ca nu au service, importatorul se ocupa de aceasta parte.

Avand in vedere ca ai achizitionat produsul pe 18 Dec 2010 si suntem deja in 10 Feb, nu cred ca vei mai reusi sa dovedesti mare lucru. Sincer sa fiu as incerca numai prin postari pe forumuri, bloguri, facebook s.a.m.d  SEO va lucra de zor, si timpul iti va deveni aliat, si cel mai important, vor afla si altii care pe viitor se vor gandi de 2 ori inainte sa cumpere de la cel.ro

Multa bafta in demersul tau si sa ne ti la curent.

#7
Cutzu

Cutzu

    SefuLaUrati

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,103
  • Înscris: 06.07.2006

View Postkolerik, on 10th February 2011, 00:45, said:

Ori cei de la cel.ro nu se tin de cuvant  in momentul asta, ba mai mult, incearca sa fuga de raspundere.
nu stiu daca e vorba de raspundere, cat de faptul ca sunt niste bani pierduti, daca vor sa trimita laptopul inapoi la producator nu se aleg cu nimic, decat cu paguba. Ce motiv ar avea sa ii dea altul nou clientului? plus de asta au platit un serviciu de curierat sa le transporte produsul, ce vina are firma? pe criza asta o paguba de valoarea unui laptop e destul de mult, profitul pe 10 laptopuri vandute.
Cel mai bine e sa se puna de acord clientul cu cel.ro si sa scoata banul de la firma de curierat, altfel nu vad rezolvata problema.

Edited by Cutzu, 10 February 2011 - 01:00.


#8
Courage

Courage

    Founder

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,944
  • Înscris: 26.11.2001
Si totusi, acest gen de posturi fac f. rau unui magazin, care pana la urma e un intermediar.
Eu cumpar in general de la cel.ro cam toate electronicele, pana si "plasmele", dar nu am avut probleme.

Inainte de a arunca cu cataroiul, ar trebuie sa intelegeti urmatorul lant al slabiciunilor (care se aplica oricarui magazin online):
1. putine produse sunt real pe stoc la magazin.
2. Cand comanzi ceva, sunt mari sanse ca produsul sa plece direct de la importator catre client, fara sa treaca pe la magazin (chestie de optimizare a logisticii).
3. Toti ne dorim ca produsele sa fie sigilate, prin urmare, nu dorim sa fie inspectate la livrare.
4. Accidente se intampla fie de la transportul din China, fie in Romania, fie inainte de a suna curierul la usa ta, de aceea casca ochii cand primesti ceva si daca nu e in regula contacteaza imediat magazinul online.
Nu primi pachetul daca arata semne de brutalizare.

Ce dovada exista ca nu esti chiar tu acela care a scapat pachetul? Pe bune acum, cine este cel care va suporta pierderea?
Magazinele online au un adaos de cca 5%, deci nu iti fa iluzii ca sunt niste giganti.

P.S. La cat e de crapat acel plastic de la LCD, mie imi sugereaza faptul ca a fost scapat pe jos fara a fi in cutie, altfel cutia de carton ar fi trebuit sa arate semne serioase de storcire.
P.S.2 Avand in vedere ca laptopul a facut juma de Romanie pana sa ajunga la tine, sunt multi factori implicati.

#9
bgd2006

bgd2006

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 409
  • Înscris: 04.05.2008
ca o concluzie, as putea spune ca intamplarea nefericita prin care a trecut/ trece colegu', este o lectie pt toti: sa verificam la sange tot ce ne vine prin intermediul curierilor.

azi, 10 feb astept un colet ce va veni prin curier si il voi filma :D si pe el si pe colet :lol:

#10
kolerik

kolerik

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 143
  • Înscris: 15.02.2007

View PostCourage, on 10th February 2011, 01:07, said:

Si totusi, acest gen de posturi fac f. rau unui magazin, care pana la urma e un intermediar.
................................


putine produse sunt real pe stoc la magazin.
  



Magazinele online au un adaos de cca 5%, deci nu iti fa iluzii ca sunt niste giganti.

P.S. La cat e de crapat acel plastic de la LCD, mie imi sugereaza faptul ca a fost scapat pe jos fara a fi in cutie, altfel cutia de carton ar fi trebuit sa arate semne serioase de storcire.

Foarte corect, majoritatea magazinelor care au bun simt practica un adaos intre  5% si maxim 10% , in cazuri speciale.  Dar magazinul online e dator sa livreze un produs in conditii optime, pt ca intr-un final sa  aibe un client satisfacut.

Era de datoria lor sa cheme clientul, sau sa se deplaseze la client, sa vada exact despre ce e vorba. O astfel de situatie isi are rezolvare intre importator si magazin online.
Mai mult ca sigur ca unul din motivele pentru care nu au oferit o rezolvare , cu o probabilitate  de 99% , este ca cei de la cel.ro au probleme de comunicare cu importatorul, probabil din motive financiare sau nu, dar rezolvarea problemei acolo. Importatorul asigura si schimbarea produsului, si service-ul acestuia.

Magazinele online nu fac altceva decat sa fie o interfata, reusita sau nu, intre importator si clientul final, bineinteles, cu un adaos.
Clauzele de returnarea produsului in perioada determinata nu sunt altceva decat o transpunere a contractului intre importator si magazin online, ceea ce  permite si magazinului online sa cauta o solutie cu importatorul.


Modul in care un magazin online trateaza o problema intalnita cu un client, inseamna defapt adevarata valoare.
A nu se intelege ca eu personal am ceva cu cel.ro, pentru ca nu pot sti cand au fost anuntati si in ce mod. Oricum, daca as fi patit eu asa ceva, categoric, in 20 min eram la sediul lor cu produsul in brate.

Edited by kolerik, 10 February 2011 - 01:31.


#11
trid_ovi

trid_ovi

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 749
  • Înscris: 10.10.2005
Hazardul face ca si eu sa cumpar un laptop asemanator cu al tau tot de la cel.ro. Se pare ca e un ASUS X52F sau asemanator.
Greseala din punctul meu de vedere este a ta. Eu cand a venit baiatul cu coletul l-am desfacut de fata cu el pe masa din bucatarie si am verificat daca are tot ce trebuia cd,alimetator etc si starea in care se afla. Dupa care am semnat si fatura de livrare. Daca nu acepta chestia asta se intorcea cu coletul inapoi, aveam 10 zile sa fac treaba asta fara explicatii. FAptul ca nu ai procedat asa te va costa reparatia in service a laptopului.
Si io tot nu inteleg ce treaba mai ai cu cel acum treaba ta e cu cei care ai garantia.

Edited by trid_ovi, 10 February 2011 - 02:07.


#12
Kaskadoru

Kaskadoru

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 758
  • Înscris: 20.02.2010

Quote

Si totusi, acest gen de posturi fac f. rau unui magazin, care pana la urma e un intermediar.
...  Accidente se intampla fie de la transportul din China, fie in Romania

Problema nu este ca s-a intamplat un accident, ci cum se remediaza situatia. Majoritatea magazinelor online se comporta perfect cand nu apare nici o problema.

Magazinul are o raspundere fata de client indiferent daca produsul a fost deteriorat in China, Si se pare ca in acest caz, CEL.ro declina aceasta responsabilitate.

Quote

Cand comanzi ceva, sunt mari sanse ca produsul sa plece direct de la importator catre client, fara sa treaca pe la magazin (chestie de optimizare a logisticii).
Nu vad cum poate o firma sa vanda un produs pe care nu l-a receptionat si introdus in inventar ... Sau de ce si-ar asuma raspunderea sa vanda un produs pe care nu il vede.

Oricum, daca acesta este cazul, nu trebuie sa se mire cand apar probleme. Iar cazul pe care il discutam, nu vad cum vanzatorul ar putea sa sustina ca a livrat un produs intact, daca nu a vazut produsul.

Quote

Eu cand a venit baiatul cu coletul l-am desfacut de fata cu el pe masa din bucatarie si am verificat daca are tot ce trebuia cd,alimetator etc si starea in care se afla. Dupa care am semnat si fatura de livrare. Daca nu acepta chestia asta se intorcea cu coletul inapoi, aveam 10 zile sa fac treaba asta fara explicatii. FAptul ca nu ai procedat asa te va costa reparatia in service a laptopului.
Eu stiam ca nu se accepta sa desfaci coletul inainte de a plati contravaloarea. Cel putin daca expeditorul nu a specificat in mod expres pe colet.

Edited by Kaskadoru, 10 February 2011 - 10:11.


#13
anca_daniela

anca_daniela

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 25
  • Înscris: 09.02.2011

View Posthoratziu, on 9th February 2011, 23:57, said:

Poate e vina curierului. L-au scapat pe jos in coltul respectiv si s-a ciobit.
nu e vina curierului. ambalajul exterior era intact. a avut un ~accident~ la ambalare. ei nu-si asuma nici un fel de raspundere. sustin ca au livrat produsul in ambalajul original cu sigiliul ASUS. sa zicem ca asa este si ca asa a venit de la ASUS (oricul le-am scris si lor si astept raspuns) dar legislatia (aia care trebuia aplicata si de OPC, care ,apropo, nu stie sa scrie un nume complet pe plic si eu speram sa fac o ancheta) prevede ca orice neconformitate se rezolva cu vanzatorul, urmand ca acesta sa-si recupereze dauna de la producator, importator, etc. e de datoria lor sa se asigure de continutul pachetelor, ca doar nu vand cartofi. sunt totusi 2650 lei. la inceput m-au dus cu vorba, dar era doar unu ce respundea la mail-uri si nu transmitea nicic, drept urmare la cateva zile ma suna una sa intrebe daca sunt multumita :thumbdown:. normal ca nu eram, dar nu a contat. si-au mai amintit de mine cand i-au cautat prietenii de la OPC, zic prietenii ca am observat ca se viziteaza destul de des.
am luat legatura cu cei de la curierat imediat ce am desfacut coletul, dar mi-au raspuns ca atata timp cat cutia exterioara este intacta, pe ei nu-i priveste ce se afla inauntru. el a fost strans cumva la ambalare, cofrajul spart, husa rupta si fisura de pe laptop sunt in aceeasi pozitie.
nu stiu daca o sa rezolv ceva, inca mai sper, dar macar sa nu faceti si voi aceeasi prostie. mai am aici niste poze.
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/Y1Ni7HqVE5I?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
http://picasaweb.goo...31673180/Foto1#
http://picasaweb.goo...73180/FotoPac2#

#14
bgd2006

bgd2006

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 409
  • Înscris: 04.05.2008
unele magazine online, cele care nu au cifre de afaceri mari care sa le permita si depozitarea proprie a produselor oferite la vanzare, vand produsele astfel:
- se pune produsul la vanzare (poze, text, specificatii tehnice, etc)
- magazinul online primeste comanda de la client
- urmeaza o perioada de "tacere", moment in care magazinul online contacteaza furnizorul/ importatorul
- dupa primirea raspunsului de la furnizor/ importator, magazinul online te va contacta pt a-ti confirma/ infirma comanda
- expedierea coletului este diferita in aceste cazuri, de obicei coletul ajunge si in ograda magazinului online

#15
roua

roua

    Purtam marea in buzunarul de la piept.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,901
  • Înscris: 05.11.2006
Anul trecut mi-am cumparat un laptop Toshiba prin intermediul lor. N-am avut niciun fel de problema ba mai mult m-a surprins placut profesionalismul lor.

#16
bgd2006

bgd2006

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 409
  • Înscris: 04.05.2008

View Postanca_daniela, on 10th February 2011, 10:30, said:

sa zicem ca asa este si ca asa a venit de la ASUS (oricul le-am scris si lor si astept raspuns)
nu stiu, asus are reprezentanta si in romania?
ar fi bine sa trimiti aceasta sesizare si la compania mama. reprezentatele producatorilor, in romania, nu isi dau interesul asa cum ar trebui, in unele cazuri nici nu raspund la sesizari, reclamatii, intrebari.

acum 1 an de zile, am avut o problema cu un tv samsung, am scris la samsung romania care nu s-au deranjat sa imi raspunda. pasul urmator a fost sa trimit sesizarea catre compania mama, de la care am primit ajutor imediat.

Edited by bgd2006, 10 February 2011 - 10:58.


#17
anca_daniela

anca_daniela

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 25
  • Înscris: 09.02.2011

View Postbgd2006, on 10th February 2011, 00:39, said:

sunt 2 aspecte ce necesita atentia noastra:

1. cand ti-a venit la usa curierul, nu ai examinat si tu cutia in care a venit? daca acea cutie era deteriorata la exterior, atunci clar era vina curierului, si din cate stiu firmele de curierat au asigurare pe marfa transportata

2. daca acea cutie de transport, nu prezenta urme de manevrare necorespunzatoare, iar in momentul desfacerii pachetului gaseai produsul deteriorat, atunci putem spune ca vanzatorul a dorit sa scape de produs :lol:



cam tarziu sa mai faci ceva...


ps: data viitoare cand vrei sa filmezi ceva, incearca sa nu te apropii chiar la 2cm de subiect, deoarece distanta de focalizare nu permite asa ceva

cutia era intacta. asa a fost ambalat. in tot acest timp am incercat sa rezolv intai amiabil si apoi prin cei platiti sa ne apere drepturile. probabil ca au dorit sa mai prosteasca pe inca unul. e drept ca nu am desfacut de fata cu acel curier (1-ne-am intalnit undeva in oras si afara ningea, 2-probabil ca am uitat in ce tara traim si am crezut ca ei isi respecta clientii), dar l-am contactat in 10 minute, doar ca pe el nu-l priveste continutul. ASA A FOST PUS IN CUTIE!!! Regret ca am ales un produs mai ieftin. Cu diferenta de pret imi cumparam liniste si nu mai pierdeam atata timp sa ma lupt cu morile de vant.

View Postbgd2006, on 10th February 2011, 10:44, said:

nu stiu, asus are reprezentanta si in romania?
ar fi bine sa trimiti aceasta sesizare si la compania mama. reprezentatele producatorilor, in romania, nu isi dau interesul asa cum ar trebui, in unele cazuri nici nu raspund la sesizari, reclamatii, intrebari.

acum 1 an de zile, am avut o problema cu un tv samsung, am scris la samsung romania care nu s-au deranjat sa imi raspunda. pasul urmator a fost sa trimit sesizarea catre compania mama, de la care am primit ajutor imediat.

am scris si la ASUS (ca doar sigiliul lor era pe cutie sau cel putin asa scria pe banda adeziva). astazi, cel tarziu maine ar trebui sa primesc un raspuns. e totusi o firma serioasa si am incredere ca isi trateaza clientii asa cum se cuvine.

View Postkolerik, on 10th February 2011, 00:45, said:

chiar daca e vina curierului nu inseamna ca trebuie sa suporte clientul final paguba. Pe scurt, se poate spune ca a existat un contract facut la comanda intre el si cel.ro, primul se obliga sa plateasca produsul la livrare, cel.ro sa livreze produsul din prezentare la parametri functionali, fara defecte  de nici un fel plus garantia aferenta conform producatorului. Ori cei de la cel.ro nu se tin de cuvant  in momentul asta, ba mai mult, incearca sa fuga de raspundere.

parerea mea este urmatoare, insista cu  reclamatia scrisa la OPC, optim ar fi si cu numar de inregistrare, chiar daca ai mai facut una si rezultatul a fost ca tu esti de vina.
in general un magazin online respectabil, fie are curieri propri care fac livrare in zona lor, fie au contract cu o firma de curierat agreata de ei.
In cazul in care ei au ales solutia cu firma de curierat, categoric au o asigurare la bunuri. Prin aceea asigurare ar trebui sa suporte paguba cei de la cel.ro, sub nici o forma pe buzunarul tau.  Ori singura concluzie e ca cel.ro nu sunt decat niste amatori ce incearca sa se eschiveze de raspundere pe buzunarul altora.

Prima greseala a fost ca ai acceptat produsul de la curier, la cum e spart, categoric se vedea pe cutie o deformare. pt ca in cutie au fie o protectie din carton, fie din polistiren. Protectie care ar trebui sa atenueze foarte mult din socurile mecanice suferite pe perioada transportului. La cat e distrus, cred ca fost intr-un accident auto sau luat la suturi pana la tine. Atasez o poza, pentru a sti mai bine la ce ma refer.Attachment laptop_box.jpg


Daca vor incerca intr-un final sa te abureasca sa il duci la service-ul lor afla, daca nu sti deja pt ca s-a mai spus, ca nu au service, importatorul se ocupa de aceasta parte.

Avand in vedere ca ai achizitionat produsul pe 18 Dec 2010 si suntem deja in 10 Feb, nu cred ca vei mai reusi sa dovedesti mare lucru. Sincer sa fiu as incerca numai prin postari pe forumuri, bloguri, facebook s.a.m.d  SEO va lucra de zor, si timpul iti va deveni aliat, si cel mai important, vor afla si altii care pe viitor se vor gandi de 2 ori inainte sa cumpere de la cel.ro

Multa bafta in demersul tau si sa ne ti la curent.
desigur, am mai facut o sesizare si le-am cerut sa-mi trimita si temeiul legal pe baza caruia raspund, plus declaratia celui de la cel.ro si alte documente. sa vad si eu care-i treaba.dar astia iti raspund intr-o luna. pana atunci macar sa nu mai pateasca si altii.
cutia exterioara era intacta. asa a fost pus acolo.
multumesc de incurajari!

#18
anca_daniela

anca_daniela

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 25
  • Înscris: 09.02.2011

View Postanca_daniela, on 10th February 2011, 12:26, said:

cutia era intacta. asa a fost ambalat. in tot acest timp am incercat sa rezolv intai amiabil si apoi prin cei platiti sa ne apere drepturile. probabil ca au dorit sa mai prosteasca pe inca unul. e drept ca nu am desfacut de fata cu acel curier (1-ne-am intalnit undeva in oras si afara ningea, 2-probabil ca am uitat in ce tara traim si am crezut ca ei isi respecta clientii), dar l-am contactat in 10 minute, doar ca pe el nu-l priveste continutul. ASA A FOST PUS IN CUTIE!!! Regret ca am ales un produs mai ieftin. Cu diferenta de pret imi cumparam liniste si nu mai pierdeam atata timp sa ma lupt cu morile de vant.



am scris si la ASUS (ca doar sigiliul lor era pe cutie sau cel putin asa scria pe banda adeziva). astazi, cel tarziu maine ar trebui sa primesc un raspuns. e totusi o firma serioasa si am incredere ca isi trateaza clientii asa cum se cuvine.


desigur, am mai facut o sesizare si le-am cerut sa-mi trimita si temeiul legal pe baza caruia raspund, plus declaratia celui de la cel.ro si alte documente. sa vad si eu care-i treaba.dar astia iti raspund intr-o luna. pana atunci macar sa nu mai pateasca si altii.
cutia exterioara era intacta. asa a fost pus acolo.
multumesc de incurajari!
cutia nu era deteriorata, in schimb, era rumpt cofrajul si husa in care era pus laptopul, iar cele 3 defectiuni se suprapun. sigur, dupa ce a fost pus cofrajul a fost stans cu ceva, la ambalat. chiar daca ei sustin ca nu au desfacut cutia, cu toate ca e obligatia lor sa se asigure de continutul ei, asta nu-i face nevinovati. eu de la cel.ro am cumparat si ei trebue sa se asigure ca primesc ce am platit. oricum isi recupereaza paguba. nu inteleg de ce prefera sa-si faca reclama negativa, cand se putea rezolva in 2 zile.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate