Salt la conținut

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Balans la ridicare picior dupa ac...

Izolatie intre OSB si placa de be...

instalatie incalzire apartament 2...

HEV D Segment - intrebari/pareri ...
 Hyperos consum excesiv baterie?

Contractul pentru Salubrizare est...

Elicopterul care-l transporta pe ...

Sfaturi achizitionare apartament ...
 Permis de conducere nou

Packet Loss la Digi

Masurare parametri CATV prin Conn...

Youtube a inceput sa aiba lag!?
 Internet Archive - adauga item la...

Electrica Furnizare + Poșta ...

Probleme cu scurgerea de ulei pe ...

Blocuri cu apartamente de 5+ camere
 

noul ford s max vs masina premium

- - - - -
  • Vă rugăm să vă autentificați pentru a răspunde
80 răspunsuri în acest subiect

#37
mihai86ro

mihai86ro

    New Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 20
  • Înscris: 24.01.2011
@ Sebastian.Imi place si mie mult X3 ul.Am avut destul de multe masini in familie pana in ziua de azi, toate SH .Ideea este ca schimbandu le relativ des 2 3 ani , am pierdut destul de multi bani. Asta ar fi prima masina noua si ar fi de pastrat, deci se pot face usoare sacrificii pt o anumita masina daca simt ca merita ! M am uitat la toate filmuletele respectivului jurnalist ..dar pe sarite ca baiatu ala parca explica fenomenul de autoturism unui primitiv(parerea mea), deci foarte plictisitor. In schimb masina stiu ca este f misto !X3 are avantajul ca e BMW deci basic service inclusiv desi la pretul masinii numai moka nu e !
@ marr . Ti am citit jurnalul cu foresterul.Apreciez mult Subaru .Nu inteleg de ce mai dau anumite erori .Prin niste cunostinte am auzit de niste discuri de frana ecologice care fac un zgomot enervant la franari , am vazut la tine faza cu agatatul cutiei la viteza 1 si 2 (ma bucur ca a disparut dupa rodaj).In fine sa zicem ca astea fac parte din farmecul marcii considerand nenumaratele avantaje.Ma bucur ca ma intelegi cu siguranta si din ce am citit la tine si eu am acelasi stil de sofat.In primii 3 anii eram nervos , rau, si rege pe sosea acum rar si foarte rar ma enervez la volan.Am avut ocazia sa ma urc in Forester dar am prea putin spatiu la cap/spre mai deloc si ma enerveaza .O sa merg totusi la rep.daca nu pt forest pt OTB.

Apropo de drivers car si stiluri de condus.Sunt atat de linistit la volan incat mi ar placea ca viitoarea mea masina care va fii in mare parte rasfatul meu vreau sa fiu izolat total de ce se intampla in afara portierei.Nu vreau sa aud motorul , nu vreau sa simt drumul ,nu vreau sa fiu unu cu masina.vreau sa ma izoleze de tot.(sincer as vrea din tot sufletul sa am parte de lucrurile enumerate mai in spate dar intr o masina care nu mi o permit si intr o tara pe care nu o am/avem la momentul curent).
Concluzii : O sa merg sa vad :bmw x3, Mercedes GLK ,subaru Outback.Astea au sisteme awd toate ? sau intervine 4*4 cand simte esp ul ca te apropii de a latul de parapet ?
skoda superb pe modelul scout suna bine ! dar cand ?
Ar mai fii Volvo xc60  sa mi placa .Altceva nu mi vine acum !
Multumesc de idei in continuare !
Numai bine !

#38
Cumulus

Cumulus

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 2.824
  • Înscris: 08.01.2010
Sunt curios cati dintre cei de aici au condus un S-Max.
Pareri despre cum sta pe sosea vad destule. Evident exista si o pleiada de fani 4x4 care isi justifica achizitia pe exceptii de genul acum 3 ani intr-o zi mi-ar fi placut sa am tractiune integrala sau ce bun e asta al meu ca are garda inalta si asta sigur e buna in Bucuresti.
1. S-Max se conduce mai bine decat orice 4x4 care nu e premium. Cine nu ma crede sa incerce.
2. 4x4 nu e cu nimic mai sigur decat un 4x2. Nu franeaza mai bine, nu e mai stabil, desigur cineva o sa vina sa ne explice cum ia viraje pe gheata accelerand blana...In plus imi cer scuze pentru faptul ca sunt mai virulent pentru gustul unora, dar un 4x4 este o masina penibila in traficul infernal din Bucuresti. Iar spatiul in 4X4 este mai mic decat intr-un monovolum sau ce e S-Max. Portbagaj, tunelul transmisiei etc.
3. S-Max in combinatie cu motorul pe benzina este o alegere excentrica. Sfatul meu este sa te indrepti catre varianta cu ''fuel of Satan'' cum spune Clarkson la motorina, motorul de 163CP este arhisuficient.

Am condus S-Max 2.0 TDCi 140 CP cutie manuala. Motorul este arhisuficient. Si daca ii pui anvelope de iarna vei ajunge si in parcarea din Poiana. Desigur pot fi 50cm de zapada, dar atunci drumul e inchis si nu mai ajungi cu nicio masina.
PS degeaba ai 4x4 ca nu te lasa aia sa urci pe partie.
PS2 Am intalnit oameni care dupa ce si-au luat un TIR de 22t au zis ca nu s-ar mai urca niciodata intr-o ''coaja'' de 4x4 sau 4x2. Chestie de preferinte. Sau poate de ''dick measuring''
PS3 Sigur iti doresti masina cu acel motor, acea transmisie si, mai ales cu acel pret?
PS4 Am condus o gramada de masini si va zic ca sunt doua categorii de oameni: cei care vad masina ca pe un obiect de folosinta indelungata, ca un frigider de pilda si ceilalti. Nu e nimic rau in a face o pasiune pentru o masina, dar sunt putine masini care merita asta.

:)

#39
sebastian_88

sebastian_88

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 909
  • Înscris: 19.09.2009

 mihai86ro, on 27th January 2011, 23:17, said:

@ Sebastian.Imi place si mie mult X3 ul.Am avut destul de multe masini in familie pana in ziua de azi, toate SH .Ideea este ca schimbandu le relativ des 2 3 ani , am pierdut destul de multi bani. Asta ar fi prima masina noua si ar fi de pastrat, deci se pot face usoare sacrificii pt o anumita masina daca simt ca merita ! M am uitat la toate filmuletele respectivului jurnalist ..dar pe sarite ca baiatu ala parca explica fenomenul de autoturism unui primitiv(parerea mea), deci foarte plictisitor. In schimb masina stiu ca este f misto !X3 are avantajul ca e BMW deci basic service inclusiv desi la pretul masinii numai moka nu e !
@ marr . Ti am citit jurnalul cu foresterul.Apreciez mult Subaru .Nu inteleg de ce mai dau anumite erori .Prin niste cunostinte am auzit de niste discuri de frana ecologice care fac un zgomot enervant la franari , am vazut la tine faza cu agatatul cutiei la viteza 1 si 2 (ma bucur ca a disparut dupa rodaj).In fine sa zicem ca astea fac parte din farmecul marcii considerand nenumaratele avantaje.Ma bucur ca ma intelegi cu siguranta si din ce am citit la tine si eu am acelasi stil de sofat.In primii 3 anii eram nervos , rau, si rege pe sosea acum rar si foarte rar ma enervez la volan.Am avut ocazia sa ma urc in Forester dar am prea putin spatiu la cap/spre mai deloc si ma enerveaza .O sa merg totusi la rep.daca nu pt forest pt OTB.

Apropo de drivers car si stiluri de condus.Sunt atat de linistit la volan incat mi ar placea ca viitoarea mea masina care va fii in mare parte rasfatul meu vreau sa fiu izolat total de ce se intampla in afara portierei.Nu vreau sa aud motorul , nu vreau sa simt drumul ,nu vreau sa fiu unu cu masina.vreau sa ma izoleze de tot.(sincer as vrea din tot sufletul sa am parte de lucrurile enumerate mai in spate dar intr o masina care nu mi o permit si intr o tara pe care nu o am/avem la momentul curent).
Concluzii : O sa merg sa vad :bmw x3, Mercedes GLK ,subaru Outback.Astea au sisteme awd toate ? sau intervine 4*4 cand simte esp ul ca te apropii de a latul de parapet ?
skoda superb pe modelul scout suna bine ! dar cand ?
Ar mai fii Volvo xc60  sa mi placa .Altceva nu mi vine acum !
Multumesc de idei in continuare !
Numai bine !


eu zic ca daca incerci X3 n`o sa mai ai chef si de restul. :) BMW iti ofera cam tot ce-ti poti dori de la o masina... am condus si eu relativ recent un 320 d de 177 cp, varianta full options cu piele bej si toate cele... si a fost dragoste la prima vedere. :)

eventual ar fi si XC60 o varianta, care il iei sa zicem la un pret mai avantajos decat X3`ul si ceva mai bine dotat. totusi nu stiu daca e disponibil motorul de pe s60 (2.0 d-163 cp) si pe XC60. nu zic ca cel de 2.4 nu ar fi bun... dar X3 iti ofera putere relativ similara si performante mai bune dintr`o cilindree de 2l. sa nu mai zic de cutia automata steptronic de pe X3... care e efectiv perfecta. de asemenea si consumul e foarte bun la X3. in testul respectiv a consumat in jur de 7.8 %, masina fiind exploatata cam in toate conditiile (off road, autostrada, Bucuresti, DN`uri, etc). deci, daca tot mergi pe un SUV ramai la X3. oricum fa un test-drive cu toate ca nu te costa nimic, dar presimt ca tot la X3 vei ramane. :D

LE: daca cumva te razgandesti si revii la 2x4 mergi pe S max.

Editat de sebastian_88, 28 ianuarie 2011 - 01:04.


#40
test_driver

test_driver

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 6.786
  • Înscris: 30.01.2006
Bai cumulus, ce zici tu ma acolo de 4x4, tu stii ca eu am un 4x4 respectabil? Si mai stii ceva? ai totala dreptate :coolspeak:

Nici eu nu prea sunt de acord cu 4wd, mai degraba iarna FWD si vara RWD, insa daca vrei ceva pentru un om absolut calm, un FWD e mai ieftin si nu ai nevoie de nimic in plus. La 4wd parca ia curba cu toate rotile si scoate cutite din anvelopa si mergi pe gheata cu 250 km/h in serpentine si nu patesti nimic. Nimic mai fals, se cmporta la fel de naspa ca oricare alta, doar ca pe zapada ramai mai greu impotmolit, si trebuie sa recunosc ca e mai stabil la drum pe zapada, insa cu o pereche buna de anvelope de iarna si cu ESP/DSC/ETC cuplat si cu un mers responsabil nu ai nici o problema cu nici o tractiune.

Totusi nu recomand Fordul, de fapt cred ca poti gasii ceva mai special in banii aia. A nu se intelege ca am ceva cu marca respectiva, eu am un Mondeo, dar daca nu-l dadeau in banii cu care l-am luat, nu-l luam. Eu am cheltuit 21500, m-as fii dus in 25 000 pentru un 2.2 TDCI cu echipare maxima, insa asta era ultimul prag. Dupa aia mai strangi putin din buci si treci la premium. Te asigur ca daca mergi la reprezentanta gasesti mai ieftin decat preturile oficiale, poate nu ceva gen X3, insa merita un drum sa te lasi prostit de ei, evident incercand sa-i prostesti si tu putin cu diverse metode, metodele pot fii si neortodoxe, nimeni nu te poate verifica, si obtii discounturi substantiale, chiar si la reprezentantele unde nu dau deloc discount, doar sa stii ce-i de facut.

P.S. nu-mi place S-Max pentru ca are pozitia la volan prea inalta, in rest e o masina superba.

#41
sebastian_88

sebastian_88

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 909
  • Înscris: 19.09.2009

 test_driver, on 28th January 2011, 01:03, said:

Bai cumulus, ce zici tu ma acolo de 4x4, tu stii ca eu am un 4x4 respectabil? Si mai stii ceva? ai totala dreptate :coolspeak:

Nici eu nu prea sunt de acord cu 4wd, mai degraba iarna FWD si vara RWD, insa daca vrei ceva pentru un om absolut calm, un FWD e mai ieftin si nu ai nevoie de nimic in plus. La 4wd parca ia curba cu toate rotile si scoate cutite din anvelopa si mergi pe gheata cu 250 km/h in serpentine si nu patesti nimic. Nimic mai fals, se cmporta la fel de naspa ca oricare alta, doar ca pe zapada ramai mai greu impotmolit, si trebuie sa recunosc ca e mai stabil la drum pe zapada, insa cu o pereche buna de anvelope de iarna si cu ESP/DSC/ETC cuplat si cu un mers responsabil nu ai nici o problema cu nici o tractiune.

Totusi nu recomand Fordul, de fapt cred ca poti gasii ceva mai special in banii aia. A nu se intelege ca am ceva cu marca respectiva, eu am un Mondeo, dar daca nu-l dadeau in banii cu care l-am luat, nu-l luam. Eu am cheltuit 21500, m-as fii dus in 25 000 pentru un 2.2 TDCI cu echipare maxima, insa asta era ultimul prag. Dupa aia mai strangi putin din buci si treci la premium. Te asigur ca daca mergi la reprezentanta gasesti mai ieftin decat preturile oficiale, poate nu ceva gen X3, insa merita un drum sa te lasi prostit de ei, evident incercand sa-i prostesti si tu putin cu diverse metode, metodele pot fii si neortodoxe, nimeni nu te poate verifica, si obtii discounturi substantiale, chiar si la reprezentantele unde nu dau deloc discount, doar sa stii ce-i de facut.

P.S. nu-mi place S-Max pentru ca are pozitia la volan prea inalta, in rest e o masina superba.


defineste "special".

e o chestie sa dai peste 20000 de euro pe o masina care defapt nu iti place. :huh:

Editat de sebastian_88, 28 ianuarie 2011 - 01:09.


#42
test_driver

test_driver

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 6.786
  • Înscris: 30.01.2006
Special, adica premium

Si pune si tu un bold pe special in pana mea ca am scris un mesaj kilometric, si dupa aia am inteles ce vroiai de fapt.

Editat de test_driver, 28 ianuarie 2011 - 01:22.


#43
sebastian_88

sebastian_88

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 909
  • Înscris: 19.09.2009

 test_driver, on 28th January 2011, 01:20, said:

Special, adica premium

Si pune si tu un bold pe special in pana mea ca am scris un mesaj kilometric, si dupa aia am inteles ce vroiai de fapt.


ok, da un exemplu de masina care in 35000 k euro ofera atat de multe ca S max`ul din context.

si vino cu argumente concrete, e mai speciala/premium pt. ca... nu ca mi se pare mie ca e.

#44
mihai86ro

mihai86ro

    New Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 20
  • Înscris: 24.01.2011
Am configurat pe site la BMW un x3 .Ajung cu cutia automata , navigatia si una alta acolo..ca nu ti cumperi masina premium fara piele , incalzire in pielea respectiva , trapa care ma fascineaza pe mine ,si inca cateva nesemnificative ..la un pret de 53 000 !!!!! lasa o n colo de treaba ! Sunt sigur ca si daca mi as permite tot nu as da 53 de mi pe un x3 ! Am condus o singura data o masina 4*4 , un freelander 2 hse. Am facut vreo 400 km .Bucuresti- C-lung Muscel ..plimbat pe acolo pe coclauri -Bucuresti.Sincer nu am simtit utilitatea 4*4 ca era vara dar m am plimbat pe acolo prin sat pe niste drumuri urate rau de tot si recunosc ca senzatia e incredibila .In acelasi timp recunosc ca m am dus intentionat pe acele drumuri sa vad cum merge masina nu ca as fi avut vreo nevoie sa merg pe acele drumuri si ce noroc ca am avut 4*4.Eu personal vad tractiunea integrala ca o optiune de siguranta, gen airbag uri , esp uri senzori de baut cafea cand adorm la volan ...sistem 4*4.In acelasi timp recunosc ca iarna asta m am deplasat intr un golf 4 variant cu 4 caucicuri dunlop winter sport si nu am avut nici o problema...dar mai stii ?
Ce eram eu bulversat acum o saptamana cand mi am facut cont pe forum ...acum chiar nu mai stiu ce trebuie !
@ cumulus . cred ca smaxul isi pierde din farmec daca vibreaza si se aude cum stiu eu ca se aud motoarele Ford diesel.Adica ce am vazut pe youtube ca le placeau la oameni cat de silentios , inchegat, sprinten si rafinat cred ca majoritatea acestor calitati erau date de motor.
Ce observ eu este ca toti ati acceptat si cel putin agreat FORD SMAX ! S a vorbit mai devreme de discount ! Spuneti mi voi la ce pret considerati ca Smaxul devine ...irezistibil ????

Editat de mihai86ro, 28 ianuarie 2011 - 01:37.


#45
sebastian_88

sebastian_88

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 909
  • Înscris: 19.09.2009

 mihai86ro, on 28th January 2011, 01:34, said:

Am configurat pe site la BMW un x3 .Ajung cu cutia automata , navigatia si una alta acolo..ca nu ti cumperi masina premium fara piele , incalzire in pielea respectiva , trapa care ma fascineaza pe mine ,si inca cateva nesemnificative ..la un pret de 53 000 !!!!! lasa o n colo de treaba ! Sunt sigur ca si daca mi as permite tot nu as da 53 de mi pe un x3 ! Am condus o singura data o masina 4*4 , un freelander 2 hse. Am facut vreo 400 km .Bucuresti- C-lung Muscel ..plimbat pe acolo pe coclauri -Bucuresti.Sincer nu am simtit utilitatea 4*4 ca era vara dar m am plimbat pe acolo prin sat pe niste drumuri urate rau de tot si recunosc ca senzatia e incredibila .In acelasi timp recunosc ca m am dus intentionat pe acele drumuri sa vad cum merge masina nu ca as fi avut vreo nevoie sa merg pe acele drumuri si ce noroc ca am avut 4*4.Eu personal vad tractiunea integrala ca o optiune de siguranta, gen airbag uri , esp uri senzori de baut cafea cand adorm la volan ...sistem 4*4.In acelasi timp recunosc ca iarna asta m am deplasat intr un golf 4 variant cu 4 caucicuri dunlop winter sport si nu am avut nici o problema...dar mai stii ?
Ce eram eu bulversat acum o saptamana cand mi am facut cont pe forum ...acum chiar nu mai stiu ce trebuie !
@ cumulus . cred ca smaxul isi pierde din farmec daca vibreaza si se aude cum stiu eu ca se aud motoarele Ford diesel.Adica ce am vazut pe youtube ca le placeau la oameni cat de silentios , inchegat, sprinten si rafinat cred ca majoritatea acestor calitati erau date de motor.
Ce observ eu este ca toti ati acceptat si cel putin agreat FORD SMAX ! S a vorbit mai devreme de discount ! Spuneti mi voi la ce pret considerati ca Smaxul devine ...irezistibil ????


ok, deci X3`ul pica... e intr-adevar o suma exorbitanta 53000 de euro. scumpe rau optionalele la BMW din pacate...

in legatura cu motoarele diesel Ford... se pare ca esti foarte dezinformat... nu stiu ce te face sa zici asta... dar eu zic ca motoarele diesel ale anilor 2011 de pe Ford`uri (PSA) sunt printre cele mai silentioase si rafinate de pe piata. eu zic, pardon, insist sa faci un test-drive cu S max 2.0 tdci - 163 cp si vorbim dupa.

Editat de sebastian_88, 28 ianuarie 2011 - 01:50.


#46
test_driver

test_driver

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 6.786
  • Înscris: 30.01.2006
Despre dieselurile Ford stiu ca au ceva bube de fiabilitate, insa au si garantie 4 ani, eu mi-am asumat riscul asta si acum la 30 000 Aproape nu am avut inca probleme cu motorul, dar ce-i drept nici nu ma asteptam la doar 30K Km.

@Sebastian_88, eu te asigur ca o masina premium, chiar si cu mai putine optiuni iti ofera alt confort, crede-ma ca nu sunt genul care face pe el, am avut un BMW SH, vechi si chinuit, din 2001, apoi am trecut la noul mondeo, o masina respectabila zic eu, insa nu se ridica la nivelul BMW-ului.

Cineva spunea ca a configurat un X3 la 53 000 Euro. Totusi daca faci o tura pana la o reprezentanta e posibil sa ai o surpriza apropo de preturi, nu o sa fie chiar 35 000, insa cu siguranta o gasesti mult mai ieftin, si nu neaparat X3, de exemplu un 520d cu destule opriuni il iei in 45 000 Euro, un 318d cu multe optiuni il iei in 32 000 Euro, si toate astea la prima strigare, sigur se mai negciaza.

#47
ionut_ionut

ionut_ionut

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 9.786
  • Înscris: 01.12.2007
Nici eu nu voiam sa aud de awd pana in momentul cand a aparut un astfel de autoturism in familie,pana atunci gaseam tot felul de argumente impotriva awd-ului.Insa de atunci mi-a placut atat de mult incat am dar rwd-ul pe un awd din ac clasa (medie),apoi am dar awd-ul tot pe un awd insa din clasa suv.Nu regret alegerea,sunt mult mai linistit cand plec la drum si uneori ma scuteste de mici neplaceri.

Corect te poti lipsi in viata de multe lucruri,dar de ce sa iti lipseasca atunci cand iti permiti,de ce sa iti iei S-max cand exista MCV.

edit: pt initiator,vezi ca x3 este o masina destul de scumpa,dupa ce ii adaugi cateva optionale ajunge sa coste cat un x5.

Editat de ionutMembruAnonimut, 28 ianuarie 2011 - 19:36.


#48
buntzi

buntzi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 5.328
  • Înscris: 09.09.2006
A4 Allroad?

#49
undercoverbrother

undercoverbrother

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Mesaje: 18.293
  • Înscris: 02.04.2007

 mihai86ro, on 27th January 2011, 23:17, said:

Nu vreau sa aud motorul , nu vreau sa simt drumul ,nu vreau sa fiu unu cu masina.vreau sa ma izoleze de tot.
descrii Citroen c5 cu suspensie hidro-pneumatica.
din pacate nu are 4x4 ci doar garda la sol variabila.

Editat de undercoverbrother, 29 ianuarie 2011 - 14:40.


#50
test_driver

test_driver

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 6.786
  • Înscris: 30.01.2006
La Citroen ma gandeam si eu cu asemenea descriere, daca nu vorbeam despre masini premium.

#51
sebastian_88

sebastian_88

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 909
  • Înscris: 19.09.2009

 buntzi, on 29th January 2011, 14:25, said:

A4 Allroad?


next please.

 test_driver, on 29th January 2011, 18:49, said:

La Citroen ma gandeam si eu cu asemenea descriere, daca nu vorbeam despre masini premium.


ai intrat intr`un C5 full sa vezi cum e?

ON: ar fi o idee C5 tourer cu motorul de 2.2 hdi-200 cp (actualizat). ofera un pachet complet zic eu la un pret de 32-35000 k euro. merita vazut.

#52
test_driver

test_driver

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 6.786
  • Înscris: 30.01.2006
Nu am urcat intr-unul full, dar nu poate sa fie mare diferenta, si oricum nu poate oferii ce ofera o masina premium. Poate doar amortizoarele alea deosebite sa fie un plus, desi am inteles ca sufera la dinamica si au ceva probleme de fiabilitate (doar din auzite), oricum, omului nu-i trebuie dinamica din cate am inteles. Insa in banii aia gasesti masini cu aproape acelasi confort, si cu dinamica foarte buna. Nu m-am plimbat cu Citroen cu respectivele amortizoare, dar m-am plimbat cu C-klasse si chiar si cu Seria 3, si nu te doare fundu daca iei o groapa, plus ca masinile sunt si foarte rezistente la capitolul asta, la seria 3 o spun din experienta.

Decat sa dai pe un Citroen 35 000 Euro, mai bine ii dai pe un S-max, dar chiar si cu ala e sinucidere curata sa cheltui atatia bani pe o masina de genul asta. Totusi sunt sigur ca daca mergi la reprezentante gasesti oferte super in comparatie cu ce se vede pe net sau in alte locuri.

#53
Bwwlan

Bwwlan

    Active Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 1.563
  • Înscris: 13.11.2006
...daca mai conteaza pentru cineva,

Fișiere atașate



#54
mihai86ro

mihai86ro

    New Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 20
  • Înscris: 24.01.2011
Am venit cu vesti bune rau ! Citroenul imi placea si mie destul de mult dar are un pret relativ mare.Cine zice ca nu e premium il sfatuiesc sa urce in varianta de varf si sa faca comparatia cu orice a4 sau c class sau serie 3 !(oficial nu este premium dar ...oficial ne merge bine nu ?) Surpriza este in felul urmator.Masinile au niste reduceri extrem de importante ! Smax se poate achizitiona pe la max 30 de mi de exemplu.Am vb la Citroen si vreau sa merg saptamana viitoare la ei sa vad cum merge c5 ul asta cu 3.0hdi .Am vb si la Opel pt Insignia 4*4 si mi au zis din start ca au o reducere de aproape 4 mii si in functie de varinata de echipare..cu cat mai scumpa cu atat mai mare o alta reducere ! (plus tichete) .Am ramas f uimit !
Am sa merg sa conduc una alta si am sa va tin la curent !

P.S. a4 allroad e foarte misto dar la banii aia nu e convingator deloc !
Cica reglajul scaunelor din c5 sunt asemanatoare celor din 7 er (inclusiv masaj)
Numai bine !

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

Utilizatori activi: 1

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate