Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Cand o sa invatam sa facem comert si servicii
Last Updated: Dec 07 2005 23:13, Started by
add
, Aug 22 2005 15:48
·
0
#1
Posted 22 August 2005 - 15:48
Am fost un weekend la mare acum. Sunt total dezamagit. Turism NU stim sa facem, Comert nici atat, Serviciile sunt la pamant.
Toata lumea e pusa pe tras in piept, toata lumea vrea sa te fure (chit ca te fraiereste de 100 de lei, se simte el implinit probabil). Presupun ca ori n-a incercat nimeni sa faca un serviciu calumea, ori nu a prins la public si a iesit in pierdere. Altfel nu-mi explic. Cel mai mult m-au enervat chelnerii si ospatarii.... FRATE, niciunul absolut nu are vro zi de scoala in domeniu, niciunu nu stie vro regula in ale servitului. Ba acu mai dau si peste unii mistocari. Ba da io te platesc sa faci misto de mine? Jeeez! Eu sunt de parere ca un chelner trebuie sa fie in primul rand educat, apoi sa zambeasca tot timpul si sa nu te contrazica... ca doar tu ii platesti salariul la urma urmei. N-am auzit unu sa-si ceara scuze. De obicei ii taxez la bacsis, adica le dau doar daca s-au purtat frumos cu mine. Am avut o experienta foarte placuta la Busteni la restaurantul Lynx parca... ei... ala era un om mai invarsta, se cunostea ca e vechi in meserie, m-a gadilit toata seara, si-a cerut de 3 ori scuze ca n-a avut nusce suc de a cerut femeia... etc... De fiecare data cand intru undeva, sunt multumit daca astept numai o juma de ora si daca mi-aduce ala ce i-am zis eu fara sa-mi incarce nota de plata. NU e normal. De cate ori ati auzit in ultima vreme: "Va multumim ca ati mancat la noi!" "Multumim si va mai asteptam pe la noi" "Buna seara, pot sa va iau haina, palaria?" "Doriti sa va recomand ceva?" etc... Edited by add, 22 August 2005 - 15:52. |
#2
Posted 22 August 2005 - 16:14
Ai dreptate, in destul de mare masura :w00t:
Dar te asigur ca daca te duci la un local cu pretentii o sa ai impresia ca acei chelneri sunt dispusi sa iti faca si vreun oral daca le ceri :naughty: Ce inseamna local cu pretentii ? Acolo unde, daca ai trecut de mai multe ori, nu sunt niciodata toate mesele ocupate dar totusi localul exista de cativa ani si nu intelegi de ce :w00t: in ceea ce priveste restul localurilor ( adica majoritatea): Ce sa-i faci, in zilele noastre si respectul chelnerului il castigi dupa bani, se uita mai intai la tine sa te vada cum esti imbracat, cu cine esti, adica intai sta sa te ghiceasca sa vada daca esti dispus sa dai ceva au ba, daca observa el ca nu prea are de unde sa ciupeasca se comporta cu tine ca ultimul bastard. Desigur, daca ar fi sa ne ignoram scopul imediat si primordial acela de a ne potoli foamea ar trebui NEAPARAT, cum observam cea mai mica urma de ironie, insupunere, etc., sa te ridici si sa pleci, civilizat dar sa ai grija sa mentionezi ca nu ai sa mai treci pe acolo; nu mor ei fara clientul de tine dar macar nu iesi cu burta plina dar orgoliul ranit de acolo si pe deasupra le mai dai si o lectie de buna comportare :w00t: Am fost sambata la Marriot ( nu va inchipuiti ca ma dau mare, niste prieteni de familie au primit de la servici, drept rasplata, 2 nopti acolo si am fost sa vedem cum e ), nu va imaginati ce lux poate avea hotelul ala... iar personalul se comporta pe masura asteptarilor, dar ce sa-i faci la 300 de euro camera pe noapte ( camera executive, 2 televizoare, un birou 2 paturi, telefon in baie langa toaleta, are o boxa in tavanul din baie in care se aude unul din televizoare daca e dat drumul, etc ) Asa ca stai linistit, in Romania sunt destul de multe companii care stiu sa ofere servicii la cel mai inalt nivel. Edited by shumilica, 22 August 2005 - 16:19. |
#3
Posted 22 August 2005 - 16:24
nu vorbesc despre localuri si hoteluri de LUX, 5 stele... vorbesc despre cele afordable...
eu sunt absolut convins ca daca iti faci un restaurand cu preturi ok unde sa fie serviciul impecabil, ai avea o clientela mare si cel mai important STABILA. e lucru mare sa stii ca lumea vine si mananca in fiecare zi la tine, sau in fiecare sptamana, sau cand au ei ocazia sa manance in oras. asta cu restaurantele, dar serviciile sunt multe, si toate sufera. Vorbesc si de meseriasu care iti pune gletul stramb ca era beat. |
#4
Posted 22 August 2005 - 16:29
cel mai mult mi-a placut respectul pe care il au fata de orbi:
( punctuletele acelea sunt de fapt in codul braile ) orbi.jpg 49.09K 124 downloads si uitati-va ce baie: baie.jpg 81.95K 131 downloads sa nu mai zic de aparatul automat de lustruit pantofii: aparat.jpg 68.45K 132 downloads :w00t: :w00t: ce mi-am mai bagat unghia in gat... |
#5
Posted 22 August 2005 - 16:32
add, on Aug 22 2005, 16:24, said: eu sunt absolut convins ca daca iti faci un restaurand cu preturi ok unde sa fie serviciul impecabil, ai avea o clientela mare si cel mai important STABILA. e lucru mare sa stii ca lumea vine si mananca in fiecare zi la tine, sau in fiecare sptamana, sau cand au ei ocazia sa manance in oras. |
#6
Posted 22 August 2005 - 16:33
mufă, on Aug 22 2005, 17:32, said: Ai dreptate, dar, problema e ca nu găsești oamenii/angajații care să ofere acel serviciu impecabil. O variantă ar fi un mic restaurant cu 3-4 mese în care tu faci mîncare și femeia servește. Sau invers. nu stiu cat castiga un ospatar, da daca ii dai putin mai mult decat castiga restu si impui o tinuta si un respect ca sa-si pastreze slujba eu cred ca se poate. |
#7
Posted 22 August 2005 - 16:35
mufă, on Aug 22 2005, 17:32, said: Ai dreptate, dar, problema e ca nu găsești oamenii/angajații care să ofere acel serviciu impecabil. O variantă ar fi un mic restaurant cu 3-4 mese în care tu faci mîncare și femeia servește. Sau invers. aici, daca nu multumesti un client, pierzi 5-10 lei grei in afara, la o terasa, daca nu multumesti un client pierzi mult mai mult si astfel ai o responsabilitate in plus sa mentii profiturile patronului mari pentru a iti mentine si tie salariul marisor... |
#8
Posted 22 August 2005 - 16:36
add, on Aug 22 2005, 16:33, said: nu stiu cat castiga un ospatar, da daca ii dai putin mai mult decat castiga restu si impui o tinuta si un respect ca sa-si pastreze slujba eu cred ca se poate. |
#9
Posted 22 August 2005 - 16:40
da, cred ca e bun sistemul asta de bonusuri si penalizari.. da tare ma tem ca dupa o luna de munca unii angajati sa nu-ti fie datori :death:
|
#10
Posted 22 August 2005 - 16:40
shumilica, on Aug 22 2005, 16:35, said: mufa, presupun ca tu ai fost la terase normale si in romania si in afara, poti sa spui ca respectul fata de client ( din orice domeniu ) e mai mare ? eu zic ca e mai mare atata timp cat ei au o responsabilitate foarte mare, ca de exemplu: aici, daca nu multumesti un client, pierzi 5-10 lei grei in afara, la o terasa, daca nu multumesti un client pierzi mult mai mult si astfel ai o responsabilitate in plus sa mentii profiturile patronului mari pentru a iti mentine si tie salariul marisor... |
|
#11
Posted 22 August 2005 - 16:51
mufă, on Aug 22 2005, 17:40, said: Hai să zicem că afară dacă te-ai purtat urît cu un client în secunda următoare îți cauți de lucru. Preferabil cu reprofilare că în branșă ai șanse mici. totusi, nu stiu daca e bine ceea ce facem aici, generalizam mult prea mult... adica romania - restu lumii |
#12
Posted 27 August 2005 - 13:07
vorbeati mai devreme de educatia in domeni samd ... adica o scoala de chelneri .. sort of . chestiile astea se invata la SAM la liceul meu : turism, alimentatie publica ... adica bucatari, chelneri, receptioneri ... dar problema este ca acum, la scolile de arta si meserii nu intra cei care vor sa se "perfectioneze" in domeniu de pe acum ... intra aia care au fost prosti si n-au putut sa intre la liceu ...
oricum, e mentalitatea romanilor de vina (ca mai in tot ce merge prost in tara noastra, mentalitatea e de vina :death: ), pentru ca patronii le dau salarii de cacat(ca sa isi scoata ei cat mai multi bani, deci isi tzepuiesc angajatii), la randul lor, angajatii isi varsa nervii pe ce e mai la indemana si anume pe clienti ... daca realizeaza si ei ca pot primi un bacsis daca sunt draguti, respectuosi etc etc, n-ar fi asa de rau, nici pt unii, nici pt altii |
#13
Posted 04 November 2005 - 02:17
Nu folosesc servicile turismului romanesc. Oricum timisoara este mai aproape de marea altora decit de marea neagra. Si servicile sint mai ieftine si mai bune.
|
#14
Posted 19 November 2005 - 12:58
Calitatea proasta a serviciilor si felul in care te treateaza chelnerul, vanzatoare, functionarul sunt motive de nemultumire pentru multi dintre noi. Ma gandesc ca respectivii care doar astepta spaga, bacsis nu ajung si ei in situatia de a fi turisti, cumparatori etc.? Ce tie nu-ti place altuia nu-i face. Dar se pare ca se uita usor acest lucru. Cautam, de exemplu sa ma procopsesc cu un abonament la internet prin cablu. M-am dus la Astral pentru ca la ei am si televiziune prin cablu, am facut mai multe drumuri la ei, am cautat prin zona de am capiat un xerox sa fac copii dupa ID si dupa actul casei, am stat la coada iar fatuta de acolo se misca ingrozitor de incet. Cand i-am spus sa se grabeasca ca nu am timp sa astept dupa ea, a replicat ca e si ea om si sa am rabdare- rabdare sa imi consume ea timpul. Nu mi-a dat lamuririle necesare dar am avut noroc. Un fost client care era la coada a intrat in vorba si a spus ca reziliaza contractul pentru ca modemul (cumparat de la Astral!) nu e compatibil cu serverul. A platit, dar conexiune ioc! Si a dat si o gramada de bani la romtelecom sa sune la Astral dar problema nu s-a rezolvat. Si Astral a pierdut un client, si pe mine o data cu el pentru ca nu am fost dispus sa platesc pentru servire proasta si daca am aflat ca si serviciul e naspa am renuntat. Caut in alta parte.
|
#15
Posted 19 November 2005 - 13:15
hai sa vedem un pic si reversul serviciilor proaste:clientul infumurat dobitoc care considera ca ala de il serveste e un fel de sluga part-time.eu cred ca problema trebuie privita in ambele sensuri si se rezuma la un singur cuvant:RESPECT.respect pentru client respect pentru cel care te serveste.
|
|
#16
Posted 19 November 2005 - 15:30
sunt oameni si oameni depinde cum ii prinzi.Am fost zilele astea sa cumpar mobila si in general am dat de oameni bine intentionati care stiau ce vand, aveau fiecare cate una sau 2 bile negre, insa in general sunt multumit. Oricum nu prea astept o sluga , ci o persoana care sa imi raspunda pe scurt la intrebarile mele, sa nu o dam in patetisme si in povesti etc. Eventual daca zice un lucru, apoi sa se intample asa cum a zis. Caci asta e problema (care poate nu tine neaparat de ea) unii sunt prea optimisti in dorinta de a te castiga de client. Cand mai normala e o abordarea mai realista chiar daca e un pic in defavoarea acelui magazin.
|
#17
Posted 19 November 2005 - 23:04
Lucrurile astea de servicii de clasa, multumirea clientului, note de plata de bun simt tin mai mult de patroni : ce exigente are de la angajati, ce salarii le ofera pt nu a tanji sa umfle nota, timpul de servire si raspuns etc .
Atata timp cat se vrea sa se faca banu' repede si cam asta e mentalitatea , o sa-i numaram pe degete pe aceia care ofera servicii corecte la preturi decente...altfel doar in afara vom gasi alternative ca lumea . |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users