Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Ce probleme aveti cu RTC-ul.
Last Updated: Mar 18 2016 10:07, Started by
goliviu
, Jan 04 2011 16:06
·
0
#55
Posted 10 February 2011 - 14:14
Si eu am ajuns la concluzia ca persoanele de la 1930 sunt o gasca de INCOMPETENTI SI HABARNISTI.
Am patit-o pe pielea mea de mai multe ori cand iti confirma la telefon ca au depus cerere si ca se va ocupa cineva etc si acolo moare........ |
#56
Posted 10 February 2011 - 18:00
cristian0007, on 10th February 2011, 15:14, said: Si eu am ajuns la concluzia ca persoanele de la 1930 sunt o gasca de INCOMPETENTI SI HABARNISTI. Am patit-o pe pielea mea de mai multe ori cand iti confirma la telefon ca au depus cerere si ca se va ocupa cineva etc si acolo moare........ |
#57
Posted 10 February 2011 - 21:56
ovledo, on 10th February 2011, 20:11, said: un mic offtopic: ca tot ai pomenit de greseli, ai una pe care ai folosit-o de mai multe ori si e foarte sacaitoare. "ai" in loc de "îi". Vad ca in alte situatii nu ai folosit "â" la inceputul cuvantului, ci doar la cele pe care le-am mentionat eu Frate, ai probleme grave... |
#58
Posted 11 February 2011 - 18:31
daca tot se sterg offtopic-urile, cel cu raspunsul lui goiviu de ce mai e? e de sămânță?
|
#59
Posted 19 February 2011 - 11:08
O data cu migrarea de la 4Mbps la 20Mbps (Power),ar fi trebuit sa primesc gratuit un modem?
|
#60
Posted 19 February 2011 - 11:19
Primesti modemul doar da "ai prins" o astfel de oferta.
Eu am facut comanda online (era si modemul in acea comanda cu valoare zero) si mi l-au adus acasa. Daca doar ai sunat la 1930 si ai cerut migrare, nu cred ca mai primesti modem. |
#61
Posted 19 February 2011 - 12:31
Nu am sunat eu,ci am fost sunat,si mi s-a propus migrarea pe care am acceptat-o.
|
#63
Posted 04 March 2011 - 11:45
Am si eu o problema si nu stiu unde sa ma mai plang.
Am facut o cerere in ianuarie 2011 pentru instalarea liniei telefonice si a internetului intr-un bloc din (ATENTIE) Cluj-Napoca. Blocul e evident cablat si exista oameni care au internet in bloc (mi s-a confirmat de catre presedintele de asociatie). Problema este ca prima oara cand am facut cererea m-au sunat si mi-au bagat un motiv extraordinar: nu mai sunt porturi libere in echipament si sa astept sa se elibereze unul sau ... Chestia e ca nici acum (in 04 martie) nu am primit nici un raspuns, desi am insistat la ei. Nu chiar in fiecare saptamana dar la aprox 2 saptamani am tot sunat la ei si nimic. Am verificat starea comezii mele pe internet (am facut initial comanda pe internet pentru aceste servicii) si este: finalizata. Cine ma poate sfatui ce sa mai fac? |
#64
Posted 04 March 2011 - 12:51
fane0info, on 4th March 2011, 11:45, said: Am si eu o problema si nu stiu unde sa ma mai plang. Am facut o cerere in ianuarie 2011 pentru instalarea liniei telefonice si a internetului intr-un bloc din (ATENTIE) Cluj-Napoca. Blocul e evident cablat si exista oameni care au internet in bloc (mi s-a confirmat de catre presedintele de asociatie). Problema este ca prima oara cand am facut cererea m-au sunat si mi-au bagat un motiv extraordinar: nu mai sunt porturi libere in echipament si sa astept sa se elibereze unul sau ... Chestia e ca nici acum (in 04 martie) nu am primit nici un raspuns, desi am insistat la ei. Nu chiar in fiecare saptamana dar la aprox 2 saptamani am tot sunat la ei si nimic. Am verificat starea comezii mele pe internet (am facut initial comanda pe internet pentru aceste servicii) si este: finalizata. Cine ma poate sfatui ce sa mai fac? Da-mi un PM cu adresa completa si CNP-ul tau. |
|
#65
Posted 04 March 2011 - 21:10
Dupa cum se stie, nici o minune nu tine mult. Incepand de mercuri seara (02.03.2011) au inceput sa reapara problemele. Netul cade in draci, odata la 10-20 min.
Acum ma intreb ce o sa mai zica baietii de la RTC? |
#66
Posted 05 March 2011 - 07:28
goliviu, on 4th March 2011, 21:10, said: Dupa cum se stie, nici o minune nu tine mult. Incepand de mercuri seara (02.03.2011) au inceput sa reapara problemele. Netul cade in draci, odata la 10-20 min. Acum ma intreb ce o sa mai zica baietii de la RTC? Atunci cand "cade netul", se desincronizeaza modemul? Se pierde link-ul DSL? |
#67
Posted 06 March 2011 - 22:37
ROMTELECOM, unul din cei mai importanți jucători de pe piața telecomunicațiilor și televiziuni digitale, păcălește clienții și încalcă cu bună știință prevederile Legii nr.449/2003 privind vânzarea produselor și garanțiile asociate acestora și Ordonanța nr. 21/1992 privind protecția consumatorilor.
SURSA: SURSA PS.pentru inregistrarile convorbirilor si restul dute pe linkul din sursa Edited by porcusoru, 06 March 2011 - 22:38. |
#68
Posted 06 March 2011 - 23:51
Interesanta situatie. Mai ales ca am fost si eu intr-una asemanatoare si acum ma intreb, n-am inteles eu ceva sau tipu' asta.
So, si mie mi s-o dus al doilea receiver Dolce, dupa cei 2 ani de contract/garantie etc. Avand in vedere ca l-am platit (75Euroi era atunci, in 24 rate) si era expirat, nici nu mi-am pus problema sa am vreo pretentie. Si ocupandu-ma cu carpaceala din cand in cand, m-am dat la el. Cu succes, adica merge (doar un condensator era dus). Daca era cel in custodie, as fi deschis gura. After all, nu-mi apartinea. Daca nu-i dadeam de cap, probabil ca as fi cautat unul second hand si apoi as fi vb sa-mi activeze cartela pe el. Interesant insa ca RTLC s-a oferit sa-i dea unul nou moka. Dupa ce a facut gat, of course. |
#69
Posted 07 March 2011 - 01:34
theMisuser, on 6th March 2011, 23:51, said: Interesanta situatie. Mai ales ca am fost si eu intr-una asemanatoare si acum ma intreb, n-am inteles eu ceva sau tipu' asta. So, si mie mi s-o dus al doilea receiver Dolce, dupa cei 2 ani de contract/garantie etc. Avand in vedere ca l-am platit (75Euroi era atunci, in 24 rate) si era expirat, nici nu mi-am pus problema sa am vreo pretentie. Si ocupandu-ma cu carpaceala din cand in cand, m-am dat la el. Cu succes, adica merge (doar un condensator era dus). Daca era cel in custodie, as fi deschis gura. After all, nu-mi apartinea. Daca nu-i dadeam de cap, probabil ca as fi cautat unul second hand si apoi as fi vb sa-mi activeze cartela pe el. Interesant insa ca RTLC s-a oferit sa-i dea unul nou moka. Dupa ce a facut gat, of course. RTC Trebuia sa ia initiativa din nainte..sigur ca sunt de acord cu "tipul" asta ...Daca rtc asi ia 75 de euroi pe receiver din cate stiu si eu legal ar trebui sai acopere service/sau schimbarea lui acum depinde de caz insa RTC-ul dupa ce ai achizitionat receiver-ul sa spalat pe maini ...ti sa farmat cumperi altu "o nimica toata" 75 de EURO/TVA INCLUS Iar ca sati schimbe receiverul trebuie sa te "tiganesti" cu ei ca astfel pauza publicitara ...aaa si ce era sa uit pe om al taxeaza pe zilele in care nu a beneficiat de televiziune cea ce mi se pare iar anormal ..... Eu am intampinat o pr asemanatoare cu UPC-ul insa nu mau taxat pe zilele in care serviciile nu au functionat ( te pomeni ca sor trezi si aia) sti ca aveai niste saptamani ...etc P.S O mare furtaciune pe fata ( parere personala ) Edited by porcusoru, 07 March 2011 - 01:40. |
|
#70
Posted 07 March 2011 - 07:09
porcusoru, on 7th March 2011, 01:34, said: RTC Trebuia sa ia initiativa din nainte..sigur ca sunt de acord cu "tipul" asta ...Daca rtc asi ia 75 de euroi pe receiver din cate stiu si eu legal ar trebui sai acopere service/sau schimbarea lui acum depinde de caz insa RTC-ul dupa ce ai achizitionat receiver-ul sa spalat pe maini ...ti sa farmat cumperi altu "o nimica toata" 75 de EURO/TVA INCLUS Iar ca sati schimbe receiverul trebuie sa te "tiganesti" cu ei ca astfel pauza publicitara ...aaa si ce era sa uit pe om al taxeaza pe zilele in care nu a beneficiat de televiziune cea ce mi se pare iar anormal ..... Eu am intampinat o pr asemanatoare cu UPC-ul insa nu mau taxat pe zilele in care serviciile nu au functionat ( te pomeni ca sor trezi si aia) sti ca aveai niste saptamani ...etc P.S O mare furtaciune pe fata ( parere personala ) |
#71
Posted 07 March 2011 - 13:08
#72
Posted 07 March 2011 - 13:28
porcusoru, on 7th March 2011, 01:34, said: legal ar trebui sai acopere service/sau schimbarea lui acum depinde de caz insa RTC-ul dupa ce ai achizitionat receiver-ul sa spalat pe maini ...ti sa farmat cumperi altu "o nimica toata" 75 de EURO/TVA INCLUS E drept ca ar fi fost frumos sa aiba un carpaci ceva care sa mai repare din cele recuperabile profitabil. In acelasi timp, tocmai s-a deschis o piata pt. carpaci privati Daca se parlesc suficiente cat sa nu le convina sa le schimbe moca, probabil ca n-ar fi o idee rea sa colaboreze cu un service. Sau sa-ti permita sa pui cartela intr-un receiver de pe piata si sa te priveasca. Eu de pilda nu mi-am luat o jucarie cu inregistrare pe usb ca sunt tot felul de probleme cu autoupdate, pachetele platite separat etc - altfel mi-ar fi placut sa-mi iau singur receiverul. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users