Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
In ce situatii cereti o a doua op...

DigiMobil - IP public?

Glet de finisaj peste chit acrili...

La multi ani @Passenger001!
 La multi ani @barbosa1bis!

La multi ani @MikeSpike!

Cum curat gletul de pe perete

Soluție incalzire apartament...
 Culori fire la boxele de jogger

Autorizatie Birou Acte Auto

Parbriz defect

Ajutor cercetare lucrare de diser...
 M-am culcat cu un tip și apo...

Facultate din Bucuresti posibil o...

Eroare steering

Recomandare service pentru repara...
 

Ce probleme aveti cu RTC-ul.

- - - - -
  • Please log in to reply
310 replies to this topic

#55
cristian0007

cristian0007

    Be a real Viber !

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,304
  • Înscris: 01.01.2007
Si eu am ajuns la concluzia ca persoanele de la 1930 sunt o gasca de INCOMPETENTI SI HABARNISTI.
Am patit-o pe pielea mea de mai multe ori cand iti confirma la telefon ca au depus cerere si ca se va ocupa cineva etc si acolo moare........

#56
gelu_dh

gelu_dh

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,149
  • Înscris: 26.09.2005

View Postcristian0007, on 10th February 2011, 15:14, said:

Si eu am ajuns la concluzia ca persoanele de la 1930 sunt o gasca de INCOMPETENTI SI HABARNISTI.
Am patit-o pe pielea mea de mai multe ori cand iti confirma la telefon ca au depus cerere si ca se va ocupa cineva etc si acolo moare........
Aici nu iti dau dreptate...nu poti generaliza chiar asa,sant prea tari cuvintele ,Gasca,incompetenti si habarnisti...or fi unii mai putini informati,am sunat si eu de multe ori dar nu am constatat asemenea situatii,ba chiar mi-au rezolvat unele probleme foarte prompt.

#57
goliviu

goliviu

    Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 278
  • Înscris: 20.01.2008

View Postovledo, on 10th February 2011, 20:11, said:

un mic offtopic: ca tot ai pomenit de greseli, ai una pe care ai folosit-o de mai multe ori si e foarte sacaitoare. "ai" in loc de "îi". Vad ca in alte situatii nu ai folosit "â" la inceputul cuvantului, ci doar la cele pe care le-am mentionat eu :)

Frate, ai probleme grave...

#58
ovledo

ovledo

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 206
  • Înscris: 14.01.2007
daca tot se sterg offtopic-urile, cel cu raspunsul lui goiviu de ce mai e? e de sămânță?

#59
Romeo_NT

Romeo_NT

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 818
  • Înscris: 11.01.2007
O data cu migrarea de la 4Mbps la 20Mbps (Power),ar fi trebuit sa primesc gratuit un modem?

#60
dorin_2k

dorin_2k

    Master Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 48,454
  • Înscris: 01.12.2001
Primesti modemul doar da "ai prins" o astfel de oferta.
Eu am facut comanda online (era si modemul in acea comanda cu valoare zero) si mi l-au adus acasa.
Daca doar ai sunat la 1930 si ai cerut migrare, nu cred ca mai primesti modem.

#61
Romeo_NT

Romeo_NT

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 818
  • Înscris: 11.01.2007
Nu am sunat eu,ci am fost sunat,si mi s-a propus migrarea pe care am acceptat-o.

#62
dorin_2k

dorin_2k

    Master Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 48,454
  • Înscris: 01.12.2001
Inseamna ca nu o sa-l primesti.

#63
fane0info

fane0info

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 14
  • Înscris: 23.06.2006
Am si eu o problema si nu stiu unde sa ma mai plang.
Am facut o cerere in ianuarie 2011 pentru instalarea liniei telefonice si a internetului intr-un bloc din (ATENTIE) Cluj-Napoca. Blocul e evident cablat si exista oameni care au internet in bloc (mi s-a confirmat de catre presedintele de asociatie).
Problema este ca prima oara cand am facut cererea m-au sunat si mi-au bagat un motiv extraordinar: nu mai sunt porturi libere in echipament si sa astept sa se elibereze unul sau ...
Chestia e ca nici acum (in 04 martie) nu am primit nici un raspuns, desi am insistat la ei. Nu chiar in fiecare saptamana dar la aprox 2 saptamani am tot sunat la ei si nimic. Am verificat starea comezii mele pe internet (am facut initial comanda pe internet pentru aceste servicii) si este: finalizata.
Cine ma poate sfatui ce sa mai fac?

#64
Amedio_67

Amedio_67

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 550
  • Înscris: 10.02.2002

View Postfane0info, on 4th March 2011, 11:45, said:

Am si eu o problema si nu stiu unde sa ma mai plang.
Am facut o cerere in ianuarie 2011 pentru instalarea liniei telefonice si a internetului intr-un bloc din (ATENTIE) Cluj-Napoca. Blocul e evident cablat si exista oameni care au internet in bloc (mi s-a confirmat de catre presedintele de asociatie).
Problema este ca prima oara cand am facut cererea m-au sunat si mi-au bagat un motiv extraordinar: nu mai sunt porturi libere in echipament si sa astept sa se elibereze unul sau ...
Chestia e ca nici acum (in 04 martie) nu am primit nici un raspuns, desi am insistat la ei. Nu chiar in fiecare saptamana dar la aprox 2 saptamani am tot sunat la ei si nimic. Am verificat starea comezii mele pe internet (am facut initial comanda pe internet pentru aceste servicii) si este: finalizata.
Cine ma poate sfatui ce sa mai fac?


Da-mi un PM cu adresa completa si CNP-ul tau.

#65
goliviu

goliviu

    Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 278
  • Înscris: 20.01.2008
Dupa cum se stie, nici o minune nu tine mult. Incepand de mercuri seara (02.03.2011) au inceput sa reapara problemele. Netul cade in draci, odata la 10-20 min.
Acum ma intreb ce o sa mai zica baietii de la RTC?

#66
Amedio_67

Amedio_67

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 550
  • Înscris: 10.02.2002

View Postgoliviu, on 4th March 2011, 21:10, said:

Dupa cum se stie, nici o minune nu tine mult. Incepand de mercuri seara (02.03.2011) au inceput sa reapara problemele. Netul cade in draci, odata la 10-20 min.
Acum ma intreb ce o sa mai zica baietii de la RTC?


Atunci cand "cade netul", se desincronizeaza modemul? Se pierde link-ul DSL?

#67
porcusoru

porcusoru

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,433
  • Înscris: 04.04.2008
ROMTELECOM, unul din cei mai importanți jucători de pe piața telecomunicațiilor și televiziuni digitale, păcălește clienții și încalcă cu bună știință prevederile Legii nr.449/2003 privind vânzarea produselor și garanțiile asociate acestora și Ordonanța nr. 21/1992  privind protecția consumatorilor.

SURSA: SURSA

PS.pentru inregistrarile convorbirilor si restul dute pe linkul din sursa

Edited by porcusoru, 06 March 2011 - 22:38.


#68
theMisuser

theMisuser

    Cetatean European.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,125
  • Înscris: 25.02.2007
Interesanta situatie. Mai ales ca am fost si eu intr-una asemanatoare si acum ma intreb, n-am inteles eu ceva sau tipu' asta.
So, si mie mi s-o dus al doilea receiver Dolce, dupa cei 2 ani de contract/garantie etc. Avand in vedere ca l-am platit (75Euroi era atunci, in 24 rate) si era expirat, nici nu mi-am pus problema sa am vreo pretentie. Si ocupandu-ma cu carpaceala din cand in cand, m-am dat la el. Cu succes, adica merge (doar un condensator era dus).
Daca era cel in custodie, as fi deschis gura. After all, nu-mi apartinea. Daca nu-i dadeam de cap, probabil ca as fi cautat unul second hand si apoi as fi vb sa-mi activeze cartela pe el.

Interesant insa ca RTLC s-a oferit sa-i dea unul nou moka. Dupa ce a facut gat, of course.

#69
porcusoru

porcusoru

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,433
  • Înscris: 04.04.2008

View PosttheMisuser, on 6th March 2011, 23:51, said:

Interesanta situatie. Mai ales ca am fost si eu intr-una asemanatoare si acum ma intreb, n-am inteles eu ceva sau tipu' asta.
So, si mie mi s-o dus al doilea receiver Dolce, dupa cei 2 ani de contract/garantie etc. Avand in vedere ca l-am platit (75Euroi era atunci, in 24 rate) si era expirat, nici nu mi-am pus problema sa am vreo pretentie. Si ocupandu-ma cu carpaceala din cand in cand, m-am dat la el. Cu succes, adica merge (doar un condensator era dus).
Daca era cel in custodie, as fi deschis gura. After all, nu-mi apartinea. Daca nu-i dadeam de cap, probabil ca as fi cautat unul second hand si apoi as fi vb sa-mi activeze cartela pe el.

Interesant insa ca RTLC s-a oferit sa-i dea unul nou moka. Dupa ce a facut gat, of course.

RTC Trebuia sa ia initiativa din nainte..sigur ca sunt de acord cu "tipul" asta ...Daca rtc asi ia 75 de euroi pe receiver din cate stiu si eu legal ar trebui sai acopere service/sau schimbarea lui acum depinde de caz insa RTC-ul dupa ce ai achizitionat receiver-ul sa spalat pe maini ...ti sa farmat cumperi altu "o nimica toata" 75 de EURO/TVA INCLUS  :thumbdown:

Iar ca sati schimbe receiverul trebuie sa te "tiganesti" cu ei ca astfel pauza publicitara ...aaa si ce era sa uit pe om al taxeaza pe zilele in care nu a beneficiat de televiziune cea ce mi se pare iar anormal .....
Eu am intampinat o pr asemanatoare cu UPC-ul insa nu mau taxat pe zilele in care serviciile nu au functionat ( te pomeni ca sor trezi si aia) sti ca aveai niste saptamani ...etc :rolleyes:

P.S O mare furtaciune pe fata  :cursing:  ( parere personala )

Edited by porcusoru, 07 March 2011 - 01:40.


#70
tenie5022

tenie5022

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 494
  • Înscris: 11.08.2009

View Postporcusoru, on 7th March 2011, 01:34, said:

RTC Trebuia sa ia initiativa din nainte..sigur ca sunt de acord cu "tipul" asta ...Daca rtc asi ia 75 de euroi pe receiver din cate stiu si eu legal ar trebui sai acopere service/sau schimbarea lui acum depinde de caz insa RTC-ul dupa ce ai achizitionat receiver-ul sa spalat pe maini ...ti sa farmat cumperi altu "o nimica toata" 75 de EURO/TVA INCLUS  :thumbdown:

Iar ca sati schimbe receiverul trebuie sa te "tiganesti" cu ei ca astfel pauza publicitara ...aaa si ce era sa uit pe om al taxeaza pe zilele in care nu a beneficiat de televiziune cea ce mi se pare iar anormal .....
Eu am intampinat o pr asemanatoare cu UPC-ul insa nu mau taxat pe zilele in care serviciile nu au functionat ( te pomeni ca sor trezi si aia) sti ca aveai niste saptamani ...etc :rolleyes:

P.S O mare furtaciune pe fata  :cursing:  ( parere personala )
Avea un decodor functional si unul defect deci nu a platit degeaba .


#71
porcusoru

porcusoru

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,433
  • Înscris: 04.04.2008

View Posttenie5022, on 7th March 2011, 07:09, said:

Avea un decodor functional si unul defect deci nu a platit degeaba .

Poi din cate stiu eu platesti 2 abb pentu 2 decodoare sau ma insel ??

#72
theMisuser

theMisuser

    Cetatean European.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,125
  • Înscris: 25.02.2007

View Postporcusoru, on 7th March 2011, 01:34, said:

legal ar trebui sai acopere service/sau schimbarea lui acum depinde de caz insa RTC-ul dupa ce ai achizitionat receiver-ul sa spalat pe maini ...ti sa farmat cumperi altu "o nimica toata" 75 de EURO/TVA INCLUS  :thumbdown:
A rezistat vreo 3 ani. Nu mai era in garantie. Cine drek iti schimba jucariile dupa expirarea garantiei ?
E drept ca ar fi fost frumos sa aiba un carpaci ceva care sa mai repare din cele recuperabile profitabil. In acelasi timp, tocmai s-a deschis o piata pt. carpaci privati :)

Daca se parlesc suficiente cat sa nu le convina sa le schimbe moca, probabil ca n-ar fi o idee rea sa colaboreze cu un service. Sau sa-ti permita sa pui cartela intr-un receiver de pe piata si sa te priveasca.
Eu de pilda nu mi-am luat o jucarie cu inregistrare pe usb ca sunt tot felul de probleme cu autoupdate, pachetele platite separat etc - altfel mi-ar fi placut sa-mi iau singur receiverul.

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate