Ce probleme aveti cu RTC-ul.
Last Updated: Mar 18 2016 10:07, Started by
goliviu
, Jan 04 2011 16:06
·
0
#289
Posted 26 December 2011 - 10:02
#290
Posted 27 December 2011 - 02:52
Are limitat RTC traficul de peer to peer (P2P) pentru ca pe o linie de 10Mbps nu merge bine streaming-ul cu sopcast?Face buffering pana la maxim 50% si nu merge. Pe o conexiune a unui operator mobil cu un modem ce stie doar 7.2 Mbps (ar merge mai mult daca ar sti modemul meu) merge streaming pe sopcast.
|
#292
Posted 17 January 2012 - 14:10
In urma cu o saptamana au inceput sa apar ceva probleme cu internetul in Cluj-Napoca, zona Fac. Bogdan Voda.
Azi dimineata a murit de tot pentru cateva ore... Oare se lucreaza la infrastructura pentru fibra optica?? |
#293
Posted 20 January 2012 - 21:03
mai are cineva probleme cu youtube-ul? se incarca foarte greu, trebuie sa pun pauza si sa astept sa se incarce..ca sa vad un video. Problema o am doar pe youtube, in rest toate merg foarte bine. Am fibra optica 100 Mbps downloadez cu viteza maxima, dar am aceasta problema cu youtube-ul care a aparut in ultimul timp.
|
#294
Posted 20 January 2012 - 22:29
a sosit si sesizarea mea catre CNA cu >sa vorbiti cat o da domnul<
Către: Dl. Cristi E-mail: cristi@ Stimate Domnule Cristi Ca urmare a reclamațiilor primite la CNA (inclusiv sesizarea dumneavoastră înregistrată cu nr. 17 695/ 22.12.2011), membrii Consiliului au analizat, în ședința publică din data de 17 ianuarie 2012, raportul de monitorizare întocmit de direcția de specialitate, cu privire la conținutul spoturilor radio și TV pentru promovarea pachetului de servicii al ?Romtelecom? în perioada sărbătorilor. În baza protocolului de consultare pe care l-a încheiat cu RAC (Consiliul Român de Publicitate), C.N.A a solicitat un punct de vedere referitor la spoturile respective. Acest caz a fost analizat în ședința Comitetului Etic al RAC din data de 16.11.2011, care a decis că spoturile reclamate nu încalcă prevederile Codului de Practică în Publicitate. Reprezentanții Romtelecom, care au participat la ședință, au precizat faptul că melodia ?Domn, Domn să-nălțăm?, adaptată pentru spot, a fost interpretată de corul profesionist Accoustic, dirijor fiind maestrul Dan Jinga, absolvent de teologie. De asemenea, au susținut că la realizarea spoturilor s-au documentat cu privire la caracterul colindelor și au ajuns la concluzia că acestea sunt de inspirație laică, nu religioasă. Tocmai de aceea ne-am adresat Patriarhiei cu solicitarea de a formula un punct de vedere pentru a lămuri aceste aspecte. Membrii CNA au apreciat că, deși nu au fost făcute cu intenția de a jigni pe cineva, reclamele respective riscă să lezeze sentimentele religioase ale publicului. Așa cum reiese din monitorizare, spoturile nu se mai difuzează, dar pentru a evita transmiterea unor reclame cu conținut asemănător, CNA a atenționat, în scris, toate posturile de radio și televiziune, care au difuzat spoturile publicitare ale Romtelecom, în baza art. 29, alin. 1, lit. e din Legea Audiovizualului nr. 504/ 2002. Cu deosebită considerație, Președinte, Răsvan POPESCU Edited by cristi_6303, 20 January 2012 - 22:30. |
#295
Posted 20 January 2012 - 22:54
Ai reusit !! Cel putin pe viitor nu se mai poate asta!!
Ma astept pe viitor sa ne trezim cu asigurare la Medicover , ca deja impart sediile !! In Dec. trebuia sa fie ultima luna la tel. fix de la parinti , dar au emis factura pe dec. si ian. , partea dura ca nu e ton din noiembrie . Normal , 1930 se jura ce e doar greseala . O sa merg cu mama sa vad ce "greseala" a dus la emiterea de 2 facturi (fara ton). Postul tel. e pe numele mamei. |
#296
Posted 20 January 2012 - 23:11
#297
Posted 21 January 2012 - 21:56
ovledo, on 20th January 2012, 21:03, said: mai are cineva probleme cu youtube-ul? se incarca foarte greu, trebuie sa pun pauza si sa astept sa se incarce..ca sa vad un video. Problema o am doar pe youtube, in rest toate merg foarte bine. Am fibra optica 100 Mbps downloadez cu viteza maxima, dar am aceasta problema cu youtube-ul care a aparut in ultimul timp. Din verificarile mele se pare ca uneori, in special in orele de varf, ori magistralele catre serverele Romtelecom de caching pentru youtube sunt congestionate (mai probabil), ori aceste servere in sine sunt supraincarcate (mai putin probabil) si astfel experienta pe youtube are de suferit. Acum de exemplu nu intampin nicio problema, dar acum 2 zile iarasi se incarcau extrem de greu clipurile. Edited by soft0811, 21 January 2012 - 22:01. |
#298
Posted 09 March 2012 - 23:02
De fix o saptamâna (2 martie) Romtelecom-ul este complet mort în zona soselei Panduri, în plin Bucuresti ! M-i se pare absolut incredibil.
De la începutul anului, este a treia oara când sunt la pamânt ! In general dura maxim 3-4 zile, însa de data asta dureaza de 7 zile si mâine începe si week-endul... Desigur problema fost sesizata la 1930, zona atinsa fiind destul de extinsa (blocuri, shop-uri, farmacii...) - dar pentru moment niciun semn de revenire. Oricât de mult mi-ar place de Romtelecom, tot nu pot sa înteleg cum în plina Capitala pot sa aiba astfel de outage-uri. Edited by Cosconor, 09 March 2012 - 23:14. |
|
#299
Posted 17 March 2012 - 13:47
Cosconor, on 9th March 2012, 22:02, said: De o saptamâna (2 martie) Romtelecom-ul este complet mort în zona soselei Panduri, în plin Bucuresti ! M-i se pare absolut incredibil. Cica se pare ca ar avea de-a face cum lucrarile la noua linie de metrou... Edited by Cosconor, 17 March 2012 - 13:47. |
#300
Posted 09 June 2012 - 09:50
Salut,
De pe data de 30 mai nu mai imi merge linia telefonica (implicit si internetul e down). In fiecare zi sun la call center dar nu se rezolva nimic. Dupa cateva zile de la prima sesizare am avut un alt numar de telefon pentru o perioada, deci nu e o problema cu reteaua din casa. Pe langa faptul ca nu imi merg serviciile ma deranjeaza si faptul ca inchid sesizarile fara sa ma sune ca sa confirme ca problema s-a remediat. Mi s-a intamplat de 2 ori in acesta perioada. As putea sa fac in continuare sesizari (si ei sa le inchida in continuare) , dar cred ca in ritmul asta nu ajung nicaieri. Aveti alte idei? |
#301
Posted 09 June 2012 - 13:32
serbansp, on 9th June 2012, 10:50, said: As putea sa fac in continuare sesizari (si ei sa le inchida in continuare) , dar cred ca in ritmul asta nu ajung nicaieri. Aveti alte idei? Alte idei? Da, rezilierea grabnica a contractului cu RTC! Altfel, nu se poate... Crede-ma, anul trecut am avut si eu probleme similare cu ei. Mi-au ajuns!!! Nu trebuie sa fim calcati in picioare si luati de fraieri. Pe vremea cand detineau monopol absolut in piata, clientul era la discretia lor, la bunul lor plac. S-au dus acele vremuri... Astazi, exista concurenta, exista si alti competitori, diferiti de RTC. Incearca la ati provideri. Asa am procedat eu: am reziliat contractul cu RTC, dupa care m-am indreptat catre un alt concurent din piata. Nu merita sa te agati de un furnizor neserios si lipsit de consideratie fata de clientii sai. Incearca Bafta! |
#302
Posted 12 June 2012 - 20:56
Si sotia mea a patit-o cu Romtelecom:
A incheiat un contract pentru furnizarea serviciului de televiziune Dolce (Nr. 7891746/27.12.2011), a primit STB-ul si cardul la data incheierii contractului, iar ulterior in luna martie 2012 a solicitat un al doilea STB. Cererea a fost acceptata, ea s-a angajat sa achite al doilea aparat, conform conditiilor contractuale si de atunci, adica de TREI LUNI, este nevoita sa revina, zilnic, cu cate un apel telefonic la Romtelecom, doar-doar va primi aparatul! La sediile Romtelecom nu se gasesc aparate, iar echipa care ar trebui sa livreze la domiciliu nu ajunge niciodata, desi lucratorul care preia reclamatia de fiecare data spune ca cererea exista, programarea exista, cererea de urgentare este si ea, dar pur si simplu nu primeste aparatul. In mod paradoxal, a primit smart-cardul! Livrarea s-a facut de o firma care lucreaza pentru Romtelecom, dar din pacate nu livreaza si STB-uri. Pur si simplu nu stim cum sa procedam. Din pacate nu putem schimba furnizorul deoarece Dolce este singura varianta de receptie a programelor TV existenta in zona unde locuiesc parintii! |
#303
Posted 12 June 2012 - 21:27
dragosmircescu, on 12th June 2012, 21:56, said: Din pacate nu putem schimba furnizorul deoarece Dolce este singura varianta de receptie a programelor TV existenta in zona unde locuiesc parintii! Edited by danutz1, 12 June 2012 - 21:29. |
|
#305
Posted 07 July 2012 - 18:05
la mine, pe clicknet mobil merge sa intru pe pagina la linkul "aici"
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users