Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
NISSAN LEAF
Last Updated: Aug 12 2019 14:46, Started by
d-ardeleanu
, Dec 06 2010 11:35
·
0
#181
Posted 28 April 2018 - 07:33
kreeper, on 23 februarie 2018 - 13:58, said:
In aceeasi gama de pret gasesti Tesla model 3, cam 33000 euro Pana atunci Nissan leaf a anuntat ca prin august va lansa bateria de 60kw, care deja o va face comparabila cu bateriile de pe tesla. eGolf va lansa si el o baterie mai mare. Chevrolet Bolt ar avea chiar acum autonomie mai mare ca Model 3 (in varianta de 35000 dolari care nu exista pe piata!) dar nu stiu situatia cu Bolt in Europa/Romania |
#182
Posted 11 August 2018 - 12:24
Salutare.
Am revenit cu noutati. Am reusit sa inlocuiesc PTC Heater-ul. detalii in filmulet. [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/GhtRv93l-5o?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Nu stiu daca am si rezolvat problema ( intrucat pisa am luat-o second hand), dar pe diagnoza nu mai apare ca defect PTC Heater. |
#184
Posted 11 November 2018 - 16:41
M-am indragostit de masinuta asta! Pur si simplu imi place maxim.
|
#186
Posted 11 November 2018 - 19:01
Deabia fac scoala de soferi! Desi am 37 ani... Daca totul merge cum am stabilit, (POATE) ma infig la editia 2019 a programului Rabla.
|
#187
Posted 22 November 2018 - 21:05
Salutare.
Revin cu postarea sa anunt ca incalzirea functioneaza. Concluzia: PTC Heaterul a fost problema... |
#189
Posted 25 November 2018 - 16:11
#190
Posted 07 April 2019 - 17:14
Am observad de 2 zile ca am pierdut o linie la starea bateriei.
Stie cineva ceva despre asta. Am auzit ceva de regenerarea bateriei... |
|
#191
Posted 07 April 2019 - 19:41
Bateria se degradeaza in timp. Asta inseamna ca o sa pierzi linioare. Ce model e, din ce an si cati km?
|
#192
Posted 11 April 2019 - 19:15
Leaf din 2015, 56000 km,
Am cumparat-o in oct 2017, la 26000 km. Masina a stat pe dreapta intre 7-12 luni, (este estimarea mea), deoarece a fost lovita in SUA, adusa in europa si vanduta dupa ce a fost repatrata. |
#193
Posted 12 August 2019 - 07:46
Piata romaneasc incepe sa accepte masinile electrice.Desi parca acum au aparut ele sunt deja de cativa ani pe piata. Am locuit in Norvegia si merg des acolo unde e "raiul" electricelor.Sunt multe spre foarte multe.Am condus cateva electrice si pot spune ca Tesla e locul 1 modelul nou 1000 km (pe care ii face lejer in conditile date de producator) DAR cand ne uitam la pret ne trece repede. In Norvegia sunt foarte rentabile deoarece au multe beneficii ( nu platesc taxe la intrare in oras, impozit zero, multe parcari gratuite etc , dar cel mai mare atuu al lor acolo e faptul ca masinile pe combustie au taxe foarte mari si o masina pe aceasi clasa cu tesla poate costa dublu).
Revin la topicul Nissan Leaf. Desi primul model era foarte urat era o placere sa o conduci probabil deacea a fost cea mai vanduta electrica. A venit golful din spate, BMW i3...restul nu le luam in considerare pentru ca nu-si merita banii.Raport calitate/pret/autonomie Nissan Leaf inca bate piata. Pe langa faptul ca e mai ieftina decat golf sau bmw e si mult mai spatioasa iar autonomia mai buna. E drept ca, Golful arata mai bine dar pentru cine se gandeste la o electrica recomand sa incerce nissanul Leaf. Nu fac reclama, doar imi dau o parere dupa ce am vazut piata din Norvegia care la 5 mil de locuitori vand aprox 70-80.000 de electrice pe an din care jumatate sunt Leaf. Parerile posesorilor de electrice acolo sunt urmatoarele : Tesla-probleme cu incarcarea iarna, iar tesla model 3 pare ok la prima privire dar cred ca se confrunta cu ceva probleme de fabricatie. Citroen, Peugeot prea mici si autonomia sub 100 km -Golful ok...dar mai scump cu aprox 30% fata de Leaf si autonomia mai mica -bmw i3 mic si urat, avantajat doar de sigla bmw si cei 170 cp -renaul a fost un esec cu electricul fluence dar a venit tare din spate cu renaul ZOE care pare a fi reusit dar e cv mai mic. Carcotasii care spun ca ei ar pleca departe....ar trebui sa se gandeasca cam cat de deoarte merg ei de obicei si cat ii costa intretinerea unei masini cu combustie +costurile motorina/benzina.Personal nu detin o electrica dar e programata pentru anul viitor. |
#194
Posted 12 August 2019 - 14:46
Leaf e bun pentru Norvegia dar in tarile mai calde are probleme cu autonomia si durata de incarcare datorita lipsei sistemului de racire a bateriilor. Se pare ca nici la ultimul nu s-a rezolvat aceasta problema dupa cum am vazut in jurnalul de bord al unui posesor. Hai sa zicem ca in Romania n-o sa prinzi multe zile ca acelea de care vorbeste posesorul, dar cu cat vei cobora mai spre sud (Grecia, Spania, Italia) situatia ar putea deveni mai deranjanta.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users