Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Info Coronavirus/Vaccinare vs Fake News

Povestea Spaima zmeilor

HIDROCONSTRUCTIA nu a platit nici...

De ce unii oameni nu se bucura de...
 Radiator unitate interioara inghe...

autorecenzare - cu completare com...

Pe unde se pozeaza cablurile inst...

Nu reusesc sa downloadez Manjaro
 Exista masini de vanzare la 1000 ...

Valoare salariu tarifar dupa unir...

Cum pot sa dau aceasta gaura?

Copyright carte din 1940
 Mini laptop No Audio Output Devic...

Zdrobitor de fructe

Cort familie

Cum a fost pedepsit un medic care...
 

Nu cumparati Ikea

- - - - -
  • Please log in to reply
198 replies to this topic

#1
bog669

bog669

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 9
  • Înscris: 27.11.2010
Am cumparat acum ceva vreme scaunul cel mai scump de la Ikea:

http://www.ikea.ro/p...w/code/50070364

Cand l-am cumparat am dat pe el aprox 10 milioane. L-am folosit aproape in fiecare zi la birou, utilizare normala, o singura persoana. Dupa ceva mai mult de un an a inceput sa se vada buretele din sezut! Scaunul in general este ok, doar calitatea este extrem de proasta. Nu am mai patit asa ceva nici cu scaune de 150 lei luate din metro.

Anyway, am sunat si am intrebat cat are garantie - mi s-a specificat ca 2 ani, trebuie doar sa vin cu scaunul si il vor schimba. Asa ca m-am dus cu el la Ikea Baneasa. Acolo prima reactia a fost:

"A, doar atata are?" (pot atasa niste poze, doar atata inseamna ca a iesit buretele pe o portiune de 10 cm)

A doua dupa ce am aratat bonul a fost:

"Ne pare rau, nu aveti garantie pt ca ati luat factura!" Cand se emite factura se pierde garantia.

Mentionez ca Ikea are o carticica cu conditiile de garantie in care mentioneaza garantia pentru persoane fizice, DAR NU mentioneaza ca persoanele juridice NU au garantie (in mod expres).

Am intrebat - si daca cumpar ceva acum, ma duc acasa si constat ca ete defect. Raspunsul:

"Daca sunteti persoana juridica, asta este. Persoanele juridice nu au niciun fel de granatie."

Practica aceasta mi se pare cel putin ciudata. Defapt se bazeaza pe faptul ca OPC nu actioneaza in cazul firmelor. Oricum, imi pare rau ca am cumparat de la ei o gramada de lucruri, nu voi mai cumpara niciodata.

#2
cioclopica

cioclopica

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,388
  • Înscris: 07.05.2006

 bog669, on 27th November 2010, 21:01, said:

"Daca sunteti persoana juridica, asta este. Persoanele juridice nu au niciun fel de granatie."

Practica aceasta mi se pare cel putin ciudata. Defapt se bazeaza pe faptul ca OPC nu actioneaza in cazul firmelor. Oricum, imi pare rau ca am cumparat de la ei o gramada de lucruri, nu voi mai cumpara niciodata.
Produsul in sine are garantie, nu persoana. Apeleaza la dreptul litigios.

#3
iulik17d

iulik17d

    Senior Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 2,626
  • Înscris: 25.04.2009
da, aiurea. eu am mult mobilier de la ikea si nu am probleme.

#4
c72_c72

c72_c72

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,929
  • Înscris: 19.02.2008
Scaunele astea au vreun cod de identificare pe undeva?  ^_^

#5
bog669

bog669

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 9
  • Înscris: 27.11.2010
Evident, produsul este insotit de garantie, nu persoana care l-a cumparat. Cel mult se poate specifica in conditiile de garantie utilizarea improprie. Oricum este clar ca ii iau drept tampiti pe toti. Oricum pe mine m-au enervat rau.

 c72_c72, on 27th November 2010, 21:34, said:

Scaunele astea au vreun cod de identificare pe undeva?  ^_^

Nu cred ca au, dar mi se pare nasol sa mai cumpar un scaun pe PF doar ca sa iau garantia :)

#6
DIVX2006

DIVX2006

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,573
  • Înscris: 15.07.2007

Quote

Oricum, imi pare rau ca am cumparat de la ei o gramada de lucruri, nu voi mai cumpara niciodata.
Au foarte multe porcarii, conceptia e buna dar executia si materialele sunt jale....

#7
bog669

bog669

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 9
  • Înscris: 27.11.2010

 DIVX2006, on 27th November 2010, 21:58, said:

Au foarte multe porcarii, conceptia e buna dar executia si materialele sunt jale....

Asta cu garantia e de departe cea mai mare porcarie :)

#8
dacadrean

dacadrean

    Altruist !

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,078
  • Înscris: 12.11.2006
Am patit si eu cu o bormasina Blcak&Decker. Nu vroiaiau sa o repare pe garantie pentru ca era cumparata pe firma. Cu argumente si ulterior cu amenintari au rezolvat problema.

Incearca sa vorbesti cu seful de magazin si cu PR-ul lor si explicale ca vei apela la mass media si ulterior le vei intenta un proces pentru refuzul lor de a remedia/schimba produsul in perioada de garantie.

Discutia ar trebui sa fie in scris: "in data de...am fos cu un scaun ce avea urmatoarea problema ce se poate vedea si in poza atasata. Am vorbit cu un angajat care a refuzat ....................."

Nu uita sa postezi aici rezultatul discutiilor.

Edited by dacadrean, 27 November 2010 - 22:29.


#9
bog669

bog669

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 9
  • Înscris: 27.11.2010

 dacadrean, on 27th November 2010, 22:21, said:

Am patit si eu cu o bormasina Blcak&Decker. Nu vroiaiau sa o repare pe garantie pentru ca era cumparata pe firma. Cu argumente si ulterior cu amenintari au rezolvat problema.

Incearca sa vorbesti cu seful de magazin si cu PR-ul lor si explicale ca vei apela la mass media si ulterior le vei intenta un proces pentru refuzul lor de a remedia/schimba produsul in perioada de garantie.

Discutia ar trebui sa fie in scris: "in data de...am fos cu un scaun ce avea urmatoarea problema ce se poate vedea si in poza atasata. Am vorbit cu un angajat care a refuzat ....................."

Nu uita sa postezi aici rezultatul discutiilor.

Intamplator am un argument care probabil ii va determina f rapid sa schimbe scaunul, problema este insa una de fond. Este pur si simplu un abuz, cum ai fost tu probabil ca au mai fost si altii care i-au amenintat si au rezolvat problema. Insa au cheltuit timp aiurea pt ceva pt care platisera deja. In pretul unui produs este inclusa si garantia (ca si cost) si nu imi amintesc sa fi platit mai putin cumparand produsul ca persoana juridica.

#10
diesel_power

diesel_power

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 139
  • Înscris: 04.09.2006
Eu nu cumpar de la ikea doar fiindca e imbulzeala maxima in weekend (in timpul saptamanii n-am timp de cumparaturi), iar preturile mi se par nejustificat de mari. Ikea sta cel mai bine la a stii sa isi faca reclama si sa isi faca produsele dorite de catre omul de rand.
Imi pare rau ce ti s-a intamplat cu scaunul, e bataie de joc in primul rand sa iasa buretele la un scaun care a costat atat.

Edited by diesel_power, 28 November 2010 - 10:34.


#11
bog669

bog669

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 9
  • Înscris: 27.11.2010
Am citit ghidul lor de garantie si am remarcat ca acest scaun are garantie 10 ani defapt (e o exceptie). Deci va dati seama ce "bun" e.

Dar chiar si la persoane fizice garantia este lasata la mila Ikea, care poate considera ca produsul nu a fost utilizat corect :) Poate Ikea ar trebui sa faca si un curs de sezut pe scaun corect.

Edited by bog669, 28 November 2010 - 15:15.


#12
bonygy

bonygy

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,394
  • Înscris: 08.02.2007
m-am lecuit de Ikea, inainte de a da banii
cautam o canapea, dar solida, ca sunt cam mare (190) si greu (110)
dupa ce le-am incercat pe toate disponibile, de fata cu un consultant ma oprisem la una care mi se parea mai cum trebuie
cand m-am asezat, simteam cu trosneste sub mine... m-am ridicat inainte de a produce vreo paguba

parerea mea (si nu numai) este ca aceste magazine vand doar produse de vitrina, nu de uz constant
pana la urma am facut-o pe comanda ... intr-adevar, am dat cu 150 lei mai mult decat ar fi fost acolo, dar nu-mi pare rau

#13
Mosotti

Mosotti

    Geniu umil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 33,012
  • Înscris: 21.04.2004
well, n-ai zis si cit ai fi vrut sa dai pe canapea. e adevarat ca stifturile de 5 milioane se desfac in bucati, dar ma indoiesc ca una de piele de 30 de milioane ar avea vreo problema :w00t:

#14
Carrman

Carrman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,107
  • Înscris: 06.08.2010
am multa mobila din ikea (dulapuri, mese, pat, scaune, obiecte decorative, canapea piele, camera copilului etc.).
unele piese au aprope 3 ani. nu am avut probleme cu ele.
o singura problema am avut atunci cand am cumparat canapeau din piele: fiind la un pret foarte bun, o vindeau "pe sub mana". sunam seara (orele 20-21) si imi spuneau ca vor scoate a doua zi din magazie 5 bucati la vanzare, a doua zi la ora 9 dimineata imi spuneau ca s-au vandut toate! dupa un singur mail in Suedia, m-au sunat si m-au "invitat" sa ridic produsul.

sfat: un mail in limba engleza la firma "mama" s-ar putea sa-ti rezolve problema!
nu-i ierta, trage-le-o bine nesimtitilor care au franchiza din ro!!!

#15
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 229,403
  • Înscris: 08.10.2015
Crezi ca pielea din canapea rezista mai bine la greutate? Sau faptul ca dai mai multi bani inseamna automat ca si calitatea e superioara?

La pomul laudat sa nu te duci cu sacul.
IKEA este firma de rahat (globalizata) recunoscuta prt. produse scumpe si de calitate indoielnica. Sunt buni doar la marketig :)

#16
bonygy

bonygy

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,394
  • Înscris: 08.02.2007

 Mosotti, on 29th November 2010, 09:05, said:

well, n-ai zis si cit ai fi vrut sa dai pe canapea. e adevarat ca stifturile de 5 milioane se desfac in bucati, dar ma indoiesc ca una de piele de 30 de milioane ar avea vreo problema :w00t:
eram dispus sa dau 25 milioane cat era acolo. problema nu era la tapiserie (piele sau tesatura) ci la structura.
or, la o canapea care e folosita zilnic pentru dormit/stat pe ea, e nasol sa te trezesti ca trebuie tot timpul sa repari
asa, am dat aproape 27, dar, repet nu-mi pare rau deloc

#17
guttuso

guttuso

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 262
  • Înscris: 31.03.2010
n-am stiu ce fac nenorocitii astia, dar e bine de stiut de-acum

#18
bonygy

bonygy

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,394
  • Înscris: 08.02.2007
si mai este o firma care isi bate joc (poate exista deja un alt topic), adica Mobexpert
o ruda a luat acum vreo 3 ani o canapea si doua fotolii din piele, a dat atunci echivalentul a aproape 3000 euro daca nu ma insel
probleme majore la canapea. nu a fost folosita pentru dormit decat in rare cazuri (musafiri), iar dupa cateva utilizari, nu se mai inchidea cum trebuie, asta in primul an. chiar si salteaua (daca o pot numi asa) care se intinde pe partea mobila are o grosime de 2-3 cm.
cand ne-am uitat sa vedem despre ce e vorba: mecanismul era din tije f subtiri de aluminiu care s-au indoit si descentrat
cand au fost chemati sa constate, au pus o intrebare: "S-a dormit pe ea??"...
inteleg ca poate sunt lucruri care sa fie doar expuse si sa stea pisica pe ele, dar la acesti bani, fa-o dom'le cum trebuie

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate