Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cine canta? Fragment din melodie...

Tablou sigurante Dacia Sandero 2012

Baby Reindeer - 2024

Hotii voteaza hoti?!
 Camera video masina

Zilele emailului din gospodaria n...

Best gaming laptop?

Humane (2024)
 Recomandare casti 100-150 lei

Schimbare bec far VW Touran 1T3

Plata impozit PF

Ce parere aveti de viteza/ modul ...
 Love Lies Bleeding - 2024

Cum sterg mails din Promotions

Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...
 

Cat de multumiti sunteti de Orange?

* * - - - 3 votes
  • Please log in to reply
5470 replies to this topic

Poll: Cat de multumiti sunteti de Orange? (1609 member(s) have cast votes)

Cat de multumiti sunteti de Orange?

  1. Sunt foarte multumit (250 votes [15.08%])

    Percentage of vote: 15.08%

  2. Multumit (535 votes [32.27%])

    Percentage of vote: 32.27%

  3. Nu prea, probabil ca in curand imi voi schimba operatorul (431 votes [26.00%])

    Percentage of vote: 26.00%

  4. Este groaznic, abia astept sa scap de el (442 votes [26.66%])

    Percentage of vote: 26.66%

Vote Guests cannot vote

#55
pizaru1000

pizaru1000

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 245
  • Înscris: 20.07.2010

View Postdan_ionescu, on 15th January 2011, 16:06, said:

Asta stie toata lumea pe acest forum.
De ce naiba nu ne lasi in pace si ne spui aceleasi mizerii de fiecare data?
omu' e bolnavior (ma mir ca nu v-ati dat seama pana acum...)

#56
eddingro

eddingro

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,738
  • Înscris: 20.04.2005

View PostNoManele, on 13th November 2010, 21:41, said:

Unde-i aroganta ca nu o vad ?

Îmi amintesc ce dosar trebuia întocmit pentru un abonament... Cred că au cea mai mare bază de date cu contractele de locuință ale românilor (la ce dracu folosește un contract de vânzare-cumpărare locuință pentru un abonament de telefonie???)
Nu foarte demult, dacă doreai să ai roaming, trebuiau depuși 500$ garanție în contul Orange.
Nu demult, firmele nu puteau beneficia dacât de abonamente œbussinesœ bineînțeles cu prețuri pipărate.
În puține cuvinte o politică arogantă.

Calitatea slabă a semnalului vine din tipul de aparatură folosit (aparatură analogică). Asta este Orange. Rezultă calitatea sunetului slabă, nu se aude bine sau se aude cu intermitențe. Întreruperi convorbiri. Frecvente zone cu semnal lipsă. Nu e nimic de făcut. Doar dacă se schimbă totul.

Per total, Orange-ul e o frecție la un picior de lemn. Nu merită. Sunt obligat să folosesc Orange din cauză că unde locuiesc eu toată lumea e pe Orange.

View Postmadarusu, on 3rd February 2011, 14:24, said:

... si sper sa-si intoarca fata si spre cei ce le-au platit abonamente ani de zile.

Din todeauna procedează așa (aroganță). Trebuie renegociate contractele, eventual rezilierea vechiului contract și semnarea unuia nou, în condiții mai avantajoase.

Trăiască Concurența!
Mare lucru concurența asta....

Edited by eddingro, 10 February 2011 - 10:49.


#57
MATRIXU

MATRIXU

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,930
  • Înscris: 09.10.2003
Dupa vreo 9 ani la Vodafone am facut si eu o portare la Orange..au aparut probleme deja de la a doua factura, sa nu mai vorbesc de vacile de la relatii clienti.
In ianuarie pe 11 am semnat cu ei contractul, pe 12 s-a emis factura cu prima plata a abonamentului pentru perioada 11 ianuarie - 11 februarie, abonament ce contine printre altele vreo 270 de minute nationale.
Toate bune si frumoase pana pe data de 25 ianuarie, cand s-a facut portarea efectiva a numarului de vodafone! (pana la aceasta data am avut un numar temporar de la Orange). Incepand cu 26 ianuarie tot ce insemnau minute, s-au injumatatit brusc, idiotii(sistemul de facturare, sistemul informatic naiba sa i ia) au calculat numarul de minute incepand cu data de 25 ca si cum eu atunci semnasem cu ei contractul de abonament. Pe 12 februarie se emite factura in care imi apare cost suplimentar, vreo 20 RON(un rahat) pentru niste minute nationale vorbite cica in afara abonamentului. "Problema" este ca in factura detaliata aceste minute nu apar, dar totusi sunt taxat pentru ele, si e normal sa nu apara pentru ca nu au fost vorbite 270 de minute ci maxim vreo 150 si asta fortat!

Dupa ce am facut cateva sesizari chiar din data de 26 ianuarie(atat in scris si la "informatii CFR",  asa mi a spus una astazi Georgiana Ivan, ca ei sunt informatii si nu relatii clienti sau reclamatii), cum ca s-a intamplat ceva cu minutele mele in momentul in care s-a facut portarea efectiva, mi s=a spus sa astept sa apara factura detaliata si sa revin la ei la relatii clienti cu un telefon.. Ieri telefon la ei, azi iar telefon dar vacile sunt prea vaci pentru a putea discuta cu ele, si incerca una din ele, pe nume Georgiana Ivan,  sa ma convinga ca de fapt eu sunt un idiot si am sunat la numere care pareau a fi de Orange dar de fapt erau portate, sau ca sunt la fel de idiot si nu stiu ca totul se taxeaza la minut..insa marea specialista de la "informatii", a uitat sa mentioneze ca dupa primul minut totul se taxeaza la secunda.., fara sa tina cont de faptul ca in factura detaliata efectiv nu exista aceste minute vorbite.. i am facut si ei o reclamatie pentru mizeriile astea, care bineinteles ca nu va rezolva nimic, dar poate o fi vreunul cu capul pe umeri sa o intrebe macar de sanatate.

In sfarsit, daca nu se va rezolva cumva, o sa le platesc ce am de platit dar voi merge la OPC, si pana unde e nevoie...timp am si nici nu am nimic de pierdut! Mi se pare japca pe fata sa ti se ia cost suplimentar , pentru niste minute care nu au fost niciodata vorbite, dovada fiind in factura detaliata, unde nu apar mai mult de 100 de minute nationale vorbite!

A cam inceput cu stangul colaborarea asta noua cu Orange, si pacat ca am vreo 3 abonamente la ei, si din pacate alta optiune nu prea mai exista pt mine..

PS: Imi cer scuze pentru limbajul mai putin academic, insa cu astfel de specimene am avut ocazia sa vorbesc astazi.

PS2: Si o alta gaselnita..asigurarea la Iphone. In actele semnate scrie clar ca asigurarea intra in vigoare cu data de 5 Martie, si va fi platita incepand cu a doua sau a treia factura, informare facuta de cei de la orange shop cand am semnat toate actele! Dar de unde, asigurarea a fost introdusa ca suma de plata inca de la prima factura, chiar daca asigurarea intra in vigoare din 5 martie! Vacile de la informatii spun ca daca s-a platit inca din 12 ianuarie inseamna ca de atunci intra in vigoare...

Edited by MATRIXU, 13 February 2011 - 21:46.


#58
medley

medley

    custom attitude

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,879
  • Înscris: 06.05.2005
Asigurarea intra in vigoare la 21 zile dupa ce serviciul s-a activat propriu-zis. Si vine de la prima factura tarifat, nu de la a2-a sau a3-a.
Serviciul se activeaza instant pe contul clientului, intervalul de 21 zile se refera la data de la care, daca telefonul se defecteaza beyond repair, acesta se inlocuieste.
Practic si daca le spuneai: -Aaa, pai daca intra in vigoare abia peste 21 zile mai bine vin atunci sa facem asigurarea, trebuia sa astepti de la aceea data alte 21 zile ca sa intre in vigoare. Platesti un serviciu 21 zile la care nu ai acces in acest interval. Dar daca totusi scapi telefonul in apa in aceste 3 saptamani, se gasesc solutii.

#59
andreic

andreic

    Very OLD Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 122,632
  • Înscris: 07.02.2003
Incep aliantele intre operatori :)

http://www.zf.ro/bus...-mobile-7982169

#60
MATRIXU

MATRIXU

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,930
  • Înscris: 09.10.2003

View Postmedley, on 14th February 2011, 13:38, said:

Asigurarea intra in vigoare la 21 zile dupa ce serviciul s-a activat propriu-zis. Si vine de la prima factura tarifat, nu de la a2-a sau a3-a.
Serviciul se activeaza instant pe contul clientului, intervalul de 21 zile se refera la data de la care, daca telefonul se defecteaza beyond repair, acesta se inlocuieste.
Practic si daca le spuneai: -Aaa, pai daca intra in vigoare abia peste 21 zile mai bine vin atunci sa facem asigurarea, trebuia sa astepti de la aceea data alte 21 zile ca sa intre in vigoare. Platesti un serviciu 21 zile la care nu ai acces in acest interval. Dar daca totusi scapi telefonul in apa in aceste 3 saptamani, se gasesc solutii.

Inca o data personalul de la "informatii" este mai mult decat mediocru! Ei mi -au comunicat ca asigurarea incepe de cand vine prima plata, cei din Orange shop mi-au spus ca prima plata vine cu a 2 a , a 3 a factura, adica cea mai apropiata data de cand intra in vigoare asigurare! Deci niste vaci cele de la "informatii" sau or fi dresate sa minta lumea, sau sunt atat de stupide incat habar n au pe ce lume traiesc. La Vodafone n-am patit mizerii din astea in cei 9 ani, bine am avut alte showuri cu ei, gen rezilieri si alte rahaturi, dar mizerii ca la Orange nu...sau poate sunt eu mai ghinionist cine stie :)

Ii astept oricum cu un raspuns oficial la reclamatiile facute, si daca nu rezolva problema cu minutele, o sa fac plangere la OPC..pentru cei 20 RON incasati total aiurea pe niste minute nationale vorbite niciodata!
Trist este, ca sunt perfect constienti ca au o problema cand se face portarea, dar mizeaza pe faptul ca poate nu cere omul factura detaliata de la prima factura si aia e..pierderea fraierului!

Voi cei care sunteti mai familiari cu Orangeul vi se pare ok, ceea ce apare in factura atasata? Mie mi se pare aberant si o eroare grosolana a sistemului faptul ca  poti avea minute/sms-uri disponibile mai multe pe o perioada de 2 saptamani decat cele din abonament pe o luna intreaga in situatia in care minutele astea nu se raporteaza niciodata :).. Dar vacile de la informatii nici nu au vrut sa auda de astfel de probleme ..

PS: Incepand cu data de 25.01, singurele minute nationale care le-am avut au fost cele care apar in factura adica 68..restul de 200, cele incluse in abonament , tot natioanle, (de fapt nu prea mai erau 200, erau vreo 130 din calculele mele) s-au evaporat total, ca si cum nu ar fi existat niciodata....dar eu sunt idiot si nu stiu sa numar minutele consumate, sau am sunat la numere care pareau ca sunt de Orange dar de fapt erau portate  :death: :death: :death:

Attached Files


Edited by MATRIXU, 17 February 2011 - 01:25.


#61
medley

medley

    custom attitude

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,879
  • Înscris: 06.05.2005
Ideal ar fi sa vedem si prima factura(cea pana in 25.01, cand era valabil numarul temporar). Si poti cere factura detaliata inclusiv pe prima luna(sau pe intervalul pana in portare).

#62
MATRIXU

MATRIXU

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,930
  • Înscris: 09.10.2003
Pai o singura factura am, pentru perioada 12.01 - 11.02, si asta e detaliata.

In ea imi apare detaliat doar internetul , incepand cu data de 11.01 pana pe data de 25.01 fara nicio convorbire insa ceea ce e logic, ca numarul nou portat nici nu a exista in retea pana pe data de 25.
Convorbirile imi apar doar din data de 25 pana pe data de 12 detaliate.
Pentru mine ar fi fost mult mai usor sa am detaliate toate convorbirile dar nu apar din pacate.. de ce nu apar? Doar ei stiu, eu le-am cerut in mod expres factura detaliata incepand cu data de 12.01 si mi-au dat, o singura factura, cu totul detaliat incepand cu data de 12.01.

Mizeria este ca "s au facut uitate" minutele ramase pe numarul temporar, dar cine sa recunoasca...ei sunt doar informatii nu reclamatii! Nu sunt nici primul si nici ultimul care a facut portare, si asta e o problema generala a sistemului lor de 2 lei..
D-abia astept sa fac plangerea la OPC..pentru ca pun pariu ca nu se va rezolva nimic!

#63
medley

medley

    custom attitude

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,879
  • Înscris: 06.05.2005

View PostMATRIXU, on 13th February 2011, 21:35, said:

In ianuarie pe 11 am semnat cu ei contractul, pe 12 s-a emis factura cu prima plata a abonamentului pentru perioada 11 ianuarie - 11 februarie...

Toate bune si frumoase pana pe data de 25 ianuarie, cand s-a facut portarea efectiva a numarului de vodafone! (pana la aceasta data am avut un numar temporar de la Orange).

Ar trebui sa ai deja 2 facturi:
-prima factura emisa in 12.01 cu numarul temporar de Orange factura pe intervalul 11.01-10.02(chiar daca in 25 s-a facut portarea)
-a2-a factura emisa in 12.01: cu numarul ex-Vodafone pentru intervalul 25.01-10.02 + 11.02-10.03
                                         : cu numarul temporar de Orange unde primesti inapoi banii pentru perioada 25.01-10.02
Ar trebui sa poti primi facturi detaliate pentru fiecare numar in parte, pe perioada 11.01-25.01 cat a fost cel temporar si 25.01-10.02 de cand e cel ex-Vodafone.
In mod normal, daca nu a venit inca factura din 12.02 se poate vizualiza online, prin posta cine stie cand si daca ajunge.

#64
MATRIXU

MATRIXU

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,930
  • Înscris: 09.10.2003
Online, exista o singura factura detaliata :) pentru numarul de telefon portat, si detalierea cum am zis este facuta din data de 11.01, pana in data de 11.02 sau cat o fi. Numai ca in intervalul 11.01 - 25.01 sunt detaliate doar serviciile de date folosite, nu si cele de voce ..
De ce nu au detaliat si factura pe numarul temporar doar ei stiu, plus ca acea factura vad ca este pe minus, pentru ca au scazut abonamentul care deja fusese facturat cu prima factura emisa pe 12 ianuarie. dar au scos si minutele nationale ramase

Acum cand ma uit mai bine pe factura asta, vad ca si de aici am cost suplimentar si pe SMS-uri si o convorbire in Orange, unde daca ma uit in factura de mai sus, am nspe sute de minute in orange si SMS -uri o gramada!

@Medley, lucrezi la Orange?

Attached Files

  • Attached File  aa.jpg   140.64K   44 downloads

Edited by MATRIXU, 19 February 2011 - 17:26.


#65
medley

medley

    custom attitude

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,879
  • Înscris: 06.05.2005
Este irelevant unde lucrez.

#66
eddingro

eddingro

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,738
  • Înscris: 20.04.2005

View Postandreic, on 14th February 2011, 14:32, said:

Incep aliantele intre operatori :)

http://www.zf.ro/bus...-mobile-7982169

Am așaaa.... o senzație.... că aceste înțelegeri sunt de la începutul telefoniei mobile în România.
Așa bine se înțeleg între ei, așa frumos nu se deranjează unii pe alții... Într-o parte taie facturi unii, în alta alții.... ofertele sunt ca nuca în perete (ce dracu să fac cu 10.000 de min în rețea când nu e nimeni în rețea)
Singurele lovituri (care au și reușit să targă în jos prețurile) au venit de la zapp (19c min în străinătate în loc de nesimțitul preț de 50c la dialog sau abonament pe loc cu buletinul sau telefonie internațională activată automat și fără nici o garanție/plată suplimentară)...

#67
Highlander91

Highlander91

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,015
  • Înscris: 05.09.2007
Am reclamat acum doua luni ca am activat o optiune de net de 2euro pe prepay si nu am putut-o folosi. Trecand peste acel inconvenient si prostia crunta a operatorilor de la felatii cu clientii, acum am gasit un sms cum ca mi s-a rezolvat reclamatia prin acordarea a 733eurocenti. Bravo Orange!  :peacefingers:
Cosmote nici acum nu mi-a innapoiat creditul pentru un WnW nefunctional :thumbdown:

#68
cristi_6303

cristi_6303

    Senior Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 2,101
  • Înscris: 30.07.2010
hey orange.
how about we get together and...
better coverage for everyone
http://www.t-mobile.co.uk/share/
https://kareena.orange.co.uk/signal/
cosmote aka t-mobile si orange s-ar putea iubi in curand asa de mult si in romania ?

Edited by cristi_6303, 03 March 2011 - 00:10.


#69
andreic

andreic

    Very OLD Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 122,632
  • Înscris: 07.02.2003

View Postcristi_6303, on 3rd March 2011, 00:09, said:

cosmote aka t-mobile si orange s-ar putea iubi in curand asa de mult si in romania ?
Da, am auzit si eu un zvon, se pare ca vor fi parteneri si le iese mai ieftin infrastructura.

Edited by andreic, 03 March 2011 - 01:11.


#70
MATRIXU

MATRIXU

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,930
  • Înscris: 09.10.2003

View PostMATRIXU, on 13th February 2011, 21:35, said:

Dupa vreo 9 ani la Vodafone am facut si eu o portare la Orange..au aparut probleme deja de la a doua factura, sa nu mai vorbesc de vacile de la relatii clienti.
In ianuarie pe 11 am semnat cu ei contractul, pe 12 s-a emis factura cu prima plata a abonamentului pentru perioada 11 ianuarie - 11 februarie, abonament ce contine printre altele vreo 270 de minute nationale.
Toate bune si frumoase pana pe data de 25 ianuarie, cand s-a facut portarea efectiva a numarului de vodafone! (pana la aceasta data am avut un numar temporar de la Orange). Incepand cu 26 ianuarie tot ce insemnau minute, s-au injumatatit brusc, idiotii(sistemul de facturare, sistemul informatic naiba sa i ia) au calculat numarul de minute incepand cu data de 25 ca si cum eu atunci semnasem cu ei contractul de abonament. Pe 12 februarie se emite factura in care imi apare cost suplimentar, vreo 20 RON(un rahat) pentru niste minute nationale vorbite cica in afara abonamentului. "Problema" este ca in factura detaliata aceste minute nu apar, dar totusi sunt taxat pentru ele, si e normal sa nu apara pentru ca nu au fost vorbite 270 de minute ci maxim vreo 150 si asta fortat!

Dupa ce am facut cateva sesizari chiar din data de 26 ianuarie(atat in scris si la "informatii CFR",  asa mi a spus una astazi Georgiana Ivan, ca ei sunt informatii si nu relatii clienti sau reclamatii), cum ca s-a intamplat ceva cu minutele mele in momentul in care s-a facut portarea efectiva, mi s=a spus sa astept sa apara factura detaliata si sa revin la ei la relatii clienti cu un telefon.. Ieri telefon la ei, azi iar telefon dar vacile sunt prea vaci pentru a putea discuta cu ele, si incerca una din ele, pe nume Georgiana Ivan,  sa ma convinga ca de fapt eu sunt un idiot si am sunat la numere care pareau a fi de Orange dar de fapt erau portate, sau ca sunt la fel de idiot si nu stiu ca totul se taxeaza la minut..insa marea specialista de la "informatii", a uitat sa mentioneze ca dupa primul minut totul se taxeaza la secunda.., fara sa tina cont de faptul ca in factura detaliata efectiv nu exista aceste minute vorbite.. i am facut si ei o reclamatie pentru mizeriile astea, care bineinteles ca nu va rezolva nimic, dar poate o fi vreunul cu capul pe umeri sa o intrebe macar de sanatate.

In sfarsit, daca nu se va rezolva cumva, o sa le platesc ce am de platit dar voi merge la OPC, si pana unde e nevoie...timp am si nici nu am nimic de pierdut! Mi se pare japca pe fata sa ti se ia cost suplimentar , pentru niste minute care nu au fost niciodata vorbite, dovada fiind in factura detaliata, unde nu apar mai mult de 100 de minute nationale vorbite!

A cam inceput cu stangul colaborarea asta noua cu Orange, si pacat ca am vreo 3 abonamente la ei, si din pacate alta optiune nu prea mai exista pt mine..

PS: Imi cer scuze pentru limbajul mai putin academic, insa cu astfel de specimene am avut ocazia sa vorbesc astazi.

PS2: Si o alta gaselnita..asigurarea la Iphone. In actele semnate scrie clar ca asigurarea intra in vigoare cu data de 5 Martie, si va fi platita incepand cu a doua sau a treia factura, informare facuta de cei de la orange shop cand am semnat toate actele! Dar de unde, asigurarea a fost introdusa ca suma de plata inca de la prima factura, chiar daca asigurarea intra in vigoare din 5 martie! Vacile de la informatii spun ca daca s-a platit inca din 12 ianuarie inseamna ca de atunci intra in vigoare...

Dupa cateva saptamani bune, astazi am primit raspuns ca situatia s a remediat si ca mi se vor scadea din urmatoarea factura, minutele facturate eronat! :)
Am scapat mai repede decat ma asteptam..

#71
bodi

bodi

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,509
  • Înscris: 09.05.2003
O fi cazul meu mai fericit dar sunt al dracului de multumit de Orange. Sunt clientul lor de cand erau Dialog, din 1998.
Am 4 abonamente de voce si doua optiuni MySmartphone. N-am avut probleme sau daca am avut s-au rezolvat rapid printr-un telefon sau un drum la Orange Shop. Sunt client Platinum si am si ceva facilitati; cu optiunile si abonamentele pot jongla cam cum vreau eu... e ceva.
Doar probleme normale (adica na... un releu, doua, picate in toti anii astia nu mi se pare ceva groaznic, sau o mica cearta cu serviciul clienti - ca sa-mi dea dreptate pana la urma :P)

#72
vio73

vio73

    Guru member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,841
  • Înscris: 13.07.2010
Sunt în general destul de mulțumit de Orange. Am 4 abonamente la ei, unele dintre ele de când erau Dialog (1998-1999). O problemă am cu abonamentul de internet (al patrulea). Vreau viteză mare în mediul rural (3g), unde nu am decât EDGE și mult mai mult trafic 3g. În rest, oricum sunt cei mai buni, iar la ceilalți sunt mult mai multe probleme decât la ei. :naughty:

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate