Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
M-am culcat cu un tip și apo...

Facultate din Bucuresti posibil o...

Eroare steering

Recomandare service pentru repara...
 Premier Energy se listeaza la bursa

Unde recomandati un CT cu Casa de...

Adaptare masina pentru o persoana...

Bios laptop Myria MY8315
 Folie display laptop in Bucuresti?

Incalzire cu Boiler cu PDC + IPAT...

Salariu de șofer Uber 8000 l...

Problema token semnatura electron...
 Incarcator diy China

Unde au disparut tancurile federa...

RMN Decontat

Jgheab clasic forma "U"- ...
 

Cat de multumiti sunteti de Orange?

* * - - - 3 votes
  • Please log in to reply
5471 replies to this topic

Poll: Cat de multumiti sunteti de Orange? (1609 member(s) have cast votes)

Cat de multumiti sunteti de Orange?

  1. Sunt foarte multumit (250 votes [15.08%])

    Percentage of vote: 15.08%

  2. Multumit (535 votes [32.27%])

    Percentage of vote: 32.27%

  3. Nu prea, probabil ca in curand imi voi schimba operatorul (431 votes [26.00%])

    Percentage of vote: 26.00%

  4. Este groaznic, abia astept sa scap de el (442 votes [26.66%])

    Percentage of vote: 26.66%

Vote Guests cannot vote

#91
vio73

vio73

    Guru member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,842
  • Înscris: 13.07.2010

View Postbodi, on 23rd March 2011, 15:53, said:

Ma rog, daca tu vrei sa intelegi asa, e treaba ta. Acolo era vorba de forumul Softpedia - la asta ma refeream si era o glumita sa zicem. Ba chiar in postul urmator ti-am dat dreptate si am afirmat ca nu neg ca tu ai avut probleme si ca singura solutie a fost portarea. Ok, am inteles asta.
Nu am ramas la Orange de bou (cum poate crezi), ci pentru ca nu am avut probleme pe reteaua asta. Chestia cu "doar boul e consecvent" mie mi se pare o tampenie... a fi consecvent inseamna a fi credicios propriilor convingeri si nu unei companii sau retele de telefonie. Atat timp cat eu n-am probleme nu pot spune ca am. Ti-am recunsocut si acceptat ceea ce ai afirmat - asta e experienta ta cu Orange si poti foarte bine sa alegi orice retea (nici macar pe prietenii mei nu-i sfatuiesc sa se duca la o retea sau alta).
Cand am scris "gresit" aveam in minte fraza unde ai spus ca cei de la Orange mint asa de frumos ca nu-ti dai seama ca nu ti-au rezolvat problema (am citat din comoditate tot postul tau, in loc ca selectez doar fraza respectiva).
Si am inteles foarte bine ce ai spus... eu zic sa ne oprim pana aici ca sa nu ajungem la flame. Eu am spus ce am avut de spus si atat. Nu incerc sa conving pe nimeni, poate m-ai inteles gresit.

Sunt intr-u totul de acord cu tine. Numai daca nu esti civilizat nu poti rezolva problemele. si eu sunt foarte vechi la Orange dar am avut si la ceilalti si erau si mai jalnici decat ei. Cel putin grecii sunt de speriat! Dar cum am mai spus, fiecare cu experiențele sale. Dar orange sunt cei mai buni daca poti sa fii decent si calm.  :thumbup:

#92
senator

senator

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,423
  • Înscris: 02.03.2006

View Postbodi, on 23rd March 2011, 15:53, said:

Nu am ramas la Orange de bou (cum poate crezi), ci pentru ca nu am avut probleme pe reteaua asta.
Of, Doamne, ce interpretări mai dai.

View Postbodi, on 23rd March 2011, 15:53, said:

eu zic sa ne oprim pana aici ca sa nu ajungem la flame.
Bine-ai zis.

View Postvio73, on 23rd March 2011, 17:43, said:

Numai daca nu esti civilizat nu poti rezolva problemele.
Așa este. Eu și ceilalți care am suportat mizeriile celor de la Orange d-aia nu le-am rezolvat că nu am fost/nu suntem civilizați.
Tare-aș fi vrut să văd dacă tu ai fi avut atâta răbdare cât am avut eu ca să găsesc o soluție de rezolvare a problemelor cu cei de la Orange.

View Postvio73, on 23rd March 2011, 17:43, said:

Dar orange sunt cei mai buni daca poti sa fii decent si calm.  :thumbup:
Te-ai gândit mult până-ai scos-o p-asta?

#93
vio73

vio73

    Guru member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,842
  • Înscris: 13.07.2010

View Postsenator, on 23rd March 2011, 21:16, said:

Of, Doamne, ce interpretări mai dai.

Bine-ai zis.


Așa este. Eu și ceilalți care am suportat mizeriile celor de la Orange d-aia nu le-am rezolvat că nu am fost/nu suntem civilizați.
Tare-aș fi vrut să văd dacă tu ai fi avut atâta răbdare cât am avut eu ca să găsesc o soluție de rezolvare a problemelor cu cei de la Orange.

Te-ai gândit mult până-ai scos-o p-asta?


Eu nu am dreptul la o părere? Nu sunt frustrat și cred că sunt cei mai buni. Cum tu nu crezi așa ceva, așa eu cred. Te oftici  d-l senator?

#94
senator

senator

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,423
  • Înscris: 02.03.2006

View Postvio73, on 26th March 2011, 08:47, said:

Eu nu am dreptul la o părere? Nu sunt frustrat și cred că sunt cei mai buni. Cum tu nu crezi așa ceva, așa eu cred. Te oftici  d-l senator?
Cum să pretind eu că n-ai dreptul la o părere? Suntem pe un forum unde toată lumea are acest drept. Dacă tu crezi lucrul ăsta nu e nicio problemă și nu mă oftic pentru așa ceva. Pe mine m-a făcut să râd argumentul lipsit de logică pe care l-ai adus.

View Postvio73, on 23rd March 2011, 17:43, said:

Dar orange sunt cei mai buni daca poti sa fii decent si calm.  :thumbup:
Pe de altă parte, cu bună știință sau involuntar, ai vrut să dai de înțeles că noi, cei care am avut probleme cu ei, suntem de vină că n-am fost decenți și nu am tratat cu calm problemele cu ei. ceea ce este o prezumție falsă. Cel puțin în cazul meu.
Deci, cred că ar trebui să fii un pic mai atent când faci anumite afirmații despre situații pe care nu le cunoști suficient de bine.

#95
vio73

vio73

    Guru member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,842
  • Înscris: 13.07.2010

View Postsenator, on 26th March 2011, 10:18, said:

Cum să pretind eu că n-ai dreptul la o părere? Suntem pe un forum unde toată lumea are acest drept. Dacă tu crezi lucrul ăsta nu e nicio problemă și nu mă oftic pentru așa ceva. Pe mine m-a făcut să râd argumentul lipsit de logică pe care l-ai adus.

Pe de altă parte, cu bună știință sau involuntar, ai vrut să dai de înțeles că noi, cei care am avut probleme cu ei, suntem de vină că n-am fost decenți și nu am tratat cu calm problemele cu ei. ceea ce este o prezumție falsă. Cel puțin în cazul meu.
Deci, cred că ar trebui să fii un pic mai atent când faci anumite afirmații despre situații pe care nu le cunoști suficient de bine.


Nimeni nu cunoaste totul destul de bine! Eu sunt client f. vechi la Orange (Dialog) si am gasit totdeauna o cale de mijloc în a-mi atinge scopul. Sigur ca nimeni n-o sa-ti dea luna de pe cer, dar am avut si la ceilalti experiente care m-au facut sa stau calm si sa fac o comparatie cu destula vreme in urma. Eu am fost decent cred in toata discutia mea cu tine si cu ceilalti cu toate ca m-ai facut incepator, dar asta nu insemna ca daca tu spui despre anumite neplaceri pe care le-ai avut cu orange eu n-as putea sa-ti spun ca eu am avut neplaceri si mai mari cu Connex (Vodafone). Cosmote din punctul meu de vedere sunt prea tineri sa fie luati inca intr-o discutie serioasa si nu poti compara alune cu mere. Plus ca la ei vorbesti mai mult despre prepay, nu despre postpay. Punctul meu de vedere din nou, desigur.

#96
Lucaciu

Lucaciu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 624
  • Înscris: 05.01.2007
Va tog sa-mi dati si mie un nr de telefon unde sa pot suna sa intreb de telefonul+accesoriile lasate in garantie de 1 luna jumate!!! Am gasit undeva 444 dar nimic

#97
vio73

vio73

    Guru member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,842
  • Înscris: 13.07.2010

View PostLucaciu, on 28th March 2011, 15:09, said:

Va tog sa-mi dati si mie un nr de telefon unde sa pot suna sa intreb de telefonul+accesoriile lasate in garantie de 1 luna jumate!!! Am gasit undeva 444 dar nimic


La cartela sau abonament?

#98
Lucaciu

Lucaciu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 624
  • Înscris: 05.01.2007

View Postvio73, on 28th March 2011, 16:11, said:

La cartela sau abonament?

Abonament

#99
vio73

vio73

    Guru member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,842
  • Înscris: 13.07.2010

View PostLucaciu, on 28th March 2011, 15:15, said:

Abonament


Sună atunci la 411. Și ascultă unde te conduce robotul prin pașii pe care ți-i dă el. Până la urmă trebuie să apeși tasta 0 pt. a lua legătura cu un consultant. Baftă!

#100
Lucaciu

Lucaciu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 624
  • Înscris: 05.01.2007

View Postvio73, on 28th March 2011, 16:23, said:

Sună atunci la 411. ?i ascultă unde te conduce robotul prin pa?ii pe care ?i-i dă el. Până la urmă trebuie să ape?i tasta 0 pt. a lua legătura cu un consultant. Baftă!
Nu merge de aia am si intrebat. 411 ...1(limba ro) ...0 )repeta robotul totul de la 1la 5)

Edited by Lucaciu, 28 March 2011 - 15:28.


#101
vio73

vio73

    Guru member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,842
  • Înscris: 13.07.2010

View PostLucaciu, on 28th March 2011, 15:28, said:

Nu merge de aia am si intrebat. 411 ...1(limba ro) ...0 )repeta robotul totul de la 1la 5)


Fa asa. Suni la 411. Apoi zice el pentru limba romana apese tasta 1. O apesi. Apoi apesi tasta 2, apoi 1 și apoi 0 și astepti sa intri in legatura cu ei.. În ordinea in care ti le-am dat. Incet, calm. Trebuie sa reusesti!

#102
senator

senator

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,423
  • Înscris: 02.03.2006

View Postvio73, on 26th March 2011, 11:13, said:

Nimeni nu cunoaste totul destul de bine! Eu sunt client f. vechi la Orange (Dialog) si am gasit totdeauna o cale de mijloc în a-mi atinge scopul. Sigur ca nimeni n-o sa-ti dea luna de pe cer, dar am avut si la ceilalti experiente care m-au facut sa stau calm si sa fac o comparatie cu destula vreme in urma. Eu am fost decent cred in toata discutia mea cu tine si cu ceilalti cu toate ca m-ai facut incepator, dar asta nu insemna ca daca tu spui despre anumite neplaceri pe care le-ai avut cu orange eu n-as putea sa-ti spun ca eu am avut neplaceri si mai mari cu Connex (Vodafone). Cosmote din punctul meu de vedere sunt prea tineri sa fie luati inca intr-o discutie serioasa si nu poti compara alune cu mere. Plus ca la ei vorbesti mai mult despre prepay, nu despre postpay. Punctul meu de vedere din nou, desigur.
Omule, eu am discutat de una și tu răspunzi la alta. Tot textul de mai sus confirmă acest lucru. Și văd că ți-ai făcut un obicei din asta.
Tu ți-ai dat seama cât de ilogică este afirmația asta a ta?

View Postvio73, on 23rd March 2011, 17:43, said:

Dar orange sunt cei mai buni daca poti sa fii decent si calm.  :thumbup:
Sau îți place să cazi în penibil?

Edited by senator, 28 March 2011 - 20:49.


#103
copil_Cuminte19

copil_Cuminte19

    Supermodel

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,595
  • Înscris: 13.10.2008
A innebunit Orange! Am un SIM de Orange, activat recent si ma trezesc acum ca primesc sms cu tarifele de roaming si semnalul e cazut.

Cred ca a picat reteaua. :lol: Niciun telefon nu o mai gaseste.

#104
kmeleonu3

kmeleonu3

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 353
  • Înscris: 19.11.2009

View Postcopil_Cuminte19, on 29th March 2011, 00:25, said:

A innebunit Orange! Am un SIM de Orange, activat recent si ma trezesc acum ca primesc sms cu tarifele de roaming si semnalul e cazut.

Cred ca a picat reteaua. :lol: Niciun telefon nu o mai gaseste.
daca esti in zona granitei e posibil sa fie o defectiune la bts. stai linistit!

#105
copil_Cuminte19

copil_Cuminte19

    Supermodel

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,595
  • Înscris: 13.10.2008
Acum telefonul sta pe Vodafone Ungaria! :) Cred ca s-a defectat ceva, sau pur si simplu a cazut reteaua, pentru ca e mort Orange.

#106
chaosss

chaosss

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,730
  • Înscris: 24.10.2005
Cat am fost abonat Orange sa zicem ca a fost ok dar cand a venit vorba de inchiderea contractului au aparut nesfarsitele probleme.

Am plecat din tara si am lasat abonamentul tatalui pana la expirarea celor 2 ani de contract. Am venit in Romania sa il inchid personal in Bacau la un ghiseu Orange. Mi-au zis ca trebuie sa sun la Serviciul Clienti si sa fac inchiderea acolo. Asa am procedat, am sunat si cerut sa se inchida. Asta prin vara anului trecut.

Intre timp incearca sa il sune pe tata sa il convinga prelungirea contractului. El le zice ca se mai gandeste. Ei dau timp de gandire si prelungesc abonamentul :lol:. In decembrie revin in tara si sun iarasi la Serviciul clienti cerandu-le din nou inchiderea abonamentului nedorind sa am datorii si abonamente deschise pe numele meu de vreme ce nu sunt in Romania. Surpriza : cererea de inchidere din vara era de negasit si mai mult domnisoara cu care am vorbit  a zis ca persoana cu care am vorbit nici nu avea voie sa imi ia inregistrarea. Totul se "pierduse".  :angry:

Ca sa fiu sigur de inchidere si sa nu mai am si alte prelungiri am cerut ceva oficial, un fax, un email ceva. Au zis ca nu e posibil cu asa o confirmare dar sigur il vor inchide din Ianuarie, plus ca numarul nu o sa mai fie utilizabil nici macar la cartela.

In cele din urma l-au inchis, numarul nu mai este de folosit, dar cui ii  mai pasa. :photo:

E usor sa deschizi dar cand e vorba sa inchizi abonamentul e drum lung, si totul se face prin telefon, ceea ce mi se pare anormal de vreme ce semnarea contractului s-a facut la ghiseul Orange face 2 face. Iar prin telefon ca in cazul meu cererile de inchidere se mai si "pierd" .

Edited by chaosss, 29 March 2011 - 00:07.


#107
cristi_6303

cristi_6303

    Senior Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 2,101
  • Înscris: 30.07.2010
ce isi bate orange joc de prosti
o cunostinta si a luat cedar la prelungire cu 200 de lei pe 2 ani
iar la e mag on line e 295 la liber necodat ahahaha
la mai mare ! prosti sunt destui

#108
andreic

andreic

    Very OLD Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 122,759
  • Înscris: 07.02.2003

View Postchaosss, on 29th March 2011, 00:04, said:

Asa am procedat, am sunat si cerut sa se inchida. Asta prin vara anului trecut.
E simplu dar nu stie lumea procedura, cand tu ceri sa se inchida de fapt nu faci decat o notificare de inchidere, Orange nu face nimic in momentul ala, dureaza 2 saptamani pana esti sunat de marketing evident pentru a-ti face oferte, trebuie sa vorbesti cu ei cateva minute si sa-i convingi ca nu mai esti interesat de el si ca nici nu ai cui sa-l cesionezi (ca te intreaba si asta), dupa care o sa zica oki se inchide insa numarul va mai merge pana la data de facturare si mai ai de platit ultima factura. Asta e procedura cam peste tot. Deci nu merge, bunaziua va rog s ainchideti numarul... pac pac :)

View Postcopil_Cuminte19, on 28th March 2011, 23:45, said:

Acum telefonul sta pe Vodafone Ungaria! :) Cred ca s-a defectat ceva, sau pur si simplu a cazut reteaua, pentru ca e mort Orange.
Esti la 6km de granita acolo insa nu inteleg de ce nu a trecut pe Vodafone Romania... sunt blocate roamingurile interne ca sa nu ia cumva teapa neavizatii ori a picat si Voda (probabil pana de curent prin regiune) ?

Edited by andreic, 29 March 2011 - 01:15.


Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate