Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Cat de multumiti sunteti de Orange?
Last Updated: Mar 13 2024 15:45, Started by
a_d_y
, Nov 13 2010 12:26
·
44
#19
Posted 13 November 2010 - 22:30
off
cu sau fara manele, ce ti se da de la portocale de ai intrat direct pe toate topicurile mai nou aveti targhete si pe forum la postari |
#20
Posted 13 November 2010 - 23:46
#21
Posted 13 November 2010 - 23:52
ceanu1980, on 13th November 2010, 22:30, said: off cu sau fara manele, ce ti se da de la portocale de ai intrat direct pe toate topicurile mai nou aveti targhete si pe forum la postari Vreau doar sa faceti diferenta intre hotie sifurt cum spuneti voi si realitate ... nu fura nimeni pe nimeni ... noi propunem un lucru voi daca vreti il acceptati bine si daca nu iara bine ... nimeni nu va obliga sa stati in retea sau sa activati abonamente, sa le prelungiti sau sa cumparati telefoane scumpe ... inca nu am auzit vreun client care sa fi fost in shop si sa fi fost obligat sa cumpere ceva .. nu zic ca suntem perfecti .. dar nici pe departe hoti! |
#22
Posted 14 November 2010 - 00:01
oooo,da!!!
domnu' NuMaiSuntClient si MaineReziliez.chiar el in persoana,face afirmatii rosii.ceva frumos,nu?? sa revin la topic,ca ma doare capu' cand il vad pe nenea ala,se stie el care. voce: multumit internet: daca e acoperire 3G,e de bine...daca nu,jale. preturi si oferte:clienti noi-bunicele,clienti vechi-praf.(nu inteleg de ce nu incearca sa PASTREZE ce au deja,decat sa se tot chinuie sa atraga clienti noi) relatii clienti:dezastru per total,votul s-ar incadra cred la categoria 'oarecum multumit". |
#23
Posted 14 November 2010 - 09:32
NoManele, on 13th November 2010, 21:15, said: Trebuie sa intelegi ca nu o sa se investeasca niciodata intr-o zona unde nu se merita ... ca si oricare alta comanie, cauta sa aibe un castig cat mai mare prin investitii minime ... sunt unele zone unde nu se merita investitia fie pt ca sunt putini clienti, fie pt ca este dificil din cauza conditilor geografice sau alte motive! |
#24
Posted 14 November 2010 - 10:23
Folosesc serviciu de voce, de care sunt mulțumit. Ce nu-mi place, că deși mi-am renoit contractul pe 2 ani (asta era acum un an), nu au putut să-mi dea și mie niște S.M.S.-uri în rețea.
|
#25
Posted 14 November 2010 - 10:37
Nu am votat fiindca nu sunt client Orange.
Mici adaugiri - impresii din "exterior" Acoperire = foarte buna... pana la "excelent" mai este! Preturi + tarife = destul de bine,nu sunt "de ocolit" Calitate servicii Internet - nota 7 Concluzii finale - retea buna,oferte bunicele la clientii noi si mai putin avantajoasa (dupa spusele DVS) la clientii vechi,la capitolul Internet,cam slabut fata de concurenta dar bine pusi la punct fata de Cosmote - ZAPP la acoperire,NU si la viteza + HSUPA! |
#26
Posted 14 November 2010 - 10:57
Client Orange de 1 an, calitate sub Vodafone; din pacate, in zona mea este majoritar si voi continua sa folosesc ambele retele.
|
#27
Posted 14 November 2010 - 11:15
De vreo 2-3 ori cand eram in casa cu telefonul pe birou a pierdut brusc semnalul de am crezut prima data ca e de la telefon dar nu era, a trebuit sa ma duc langa un releu de aici ca sa prind din nou semnalul. Ori au fluctuatii de semnal, mai ales pe indoor, ori nu stiu care sa fie problema. Cartela e luata in martie a.c. cand am si portat la ei si merge cu semnal full pe alt telefon mai slabut (1110i). La mine insa, indoor doar in anumite pozitii am semnal full.
Si asta s-a intamplat mereu, inca din 2003 cand am avur primul telefon, si cand exista doar un releu, intre timp a mai aparut alt releu dar tot asa e semnalul de slab! |
#28
Posted 14 November 2010 - 14:53
Pe partea de voce sunt f.multumit. Pe unde umblu eu, am semnal si am mai pastrat un ab.de la ei.
Doar atat, in rest nu mai am ce sa iau de la ei, cel putin in momentul de fata. Am votat "multumit". |
|
#29
Posted 14 November 2010 - 18:05
Probabil că ar mai trebui lucrat la semnal. Eu de exemplu dacă țin telefonul în buzunar la servici nu mai am semnal și nu mai primesc telefoane. Nu e de la telefon, așa se întâmplă pe cel puțin 10 telefoane fie Nokia, Samsung sau altă marcă. (și lucrez în Cluj Napoca nu în ceva localitate unde să nu se merite investiția)
Dar în principiu sunt mulțumit și am abonament la ei de peste 5 ani. |
#30
Posted 14 November 2010 - 20:44
sergiu37, on 14th November 2010, 18:05, said: Probabil că ar mai trebui lucrat la semnal. Eu de exemplu dacă țin telefonul în buzunar la servici nu mai am semnal și nu mai primesc telefoane. Nu e de la telefon, așa se întâmplă pe cel puțin 10 telefoane fie Nokia, Samsung sau altă marcă. (și lucrez în Cluj Napoca nu în ceva localitate unde să nu se merite investiția) Dar în principiu sunt mulțumit și am abonament la ei de peste 5 ani. Sunt intr-adevar probleme mari de smnal in momentul de fata datorita faptului ca se lucreaza cu aceasi platforma de cand a fost infiintata compania ... desi sunt foarte multe relee amplasate in tara platforma nu suporta ca ele sa fie activate ... iar schimbarea platformei implica costuri foarte mari din partea companiei si de asemenea foarte mult timp .. timp in care multe servicii vor fi nefunctionale si multe zone vor ramane fara semnal, deaia spun ca este foarte costisitor (nu se poate intrerupe furnizarea de servicii fata de client) ...astfel se caut o solutie de compromis .. pt schimbarea platformei cu una intermediara si intre timp sa se faca upgrade la cea actuala. Este posibil insa sa mai dureze ceva! |
#31
Posted 14 November 2010 - 21:14
NoManele, on 14th November 2010, 20:44, said: Sunt intr-adevar probleme mari de smnal in momentul de fata datorita faptului ca se lucreaza cu aceasi platforma de cand a fost infiintata compania ... desi sunt foarte multe relee amplasate in tara platforma nu suporta ca ele sa fie activate ... iar schimbarea platformei implica costuri foarte mari din partea companiei si de asemenea foarte mult timp .. timp in care multe servicii vor fi nefunctionale si multe zone vor ramane fara semnal, deaia spun ca este foarte costisitor (nu se poate intrerupe furnizarea de servicii fata de client) ...astfel se caut o solutie de compromis .. pt schimbarea platformei cu una intermediara si intre timp sa se faca upgrade la cea actuala. Este posibil insa sa mai dureze ceva! Eu n-am avut niciodata probleme cu semnalul la Orange de 1 an si 4 luni de cand sunt abonatul lor. Mentionez ca folosesc cel mai mult reteaua 3G, doar cand ies din oras folosesc 2G. Apropo la ce te referi prin faptul ca au multe relee dar au nevoie de un upgrade la "platforma"? Edited by Gabyyy93, 14 November 2010 - 21:15. |
#32
Posted 14 November 2010 - 23:26
Gabyyy93, on 14th November 2010, 21:14, said: Eu n-am avut niciodata probleme cu semnalul la Orange de 1 an si 4 luni de cand sunt abonatul lor. Mentionez ca folosesc cel mai mult reteaua 3G, doar cand ies din oras folosesc 2G. Apropo la ce te referi prin faptul ca au multe relee dar au nevoie de un upgrade la "platforma"? Sa iti dau un exemplu ... tu ai un camion de caramizi si vrei sa iti faci o casa ... dar nu ai teren pe care sa construiesti ... te ajuta cu ceva acele caramizi ? Asa este si in acest caz .. sunt amplasate releele dar nu se pot activa pt ca nu suporta platforma! |
#33
Posted 16 November 2010 - 11:14
In general sunt multumit de Orange, singurul capitol la care stau prost e acoperirea, cel putin in zona unde stau eu semnalul e de 60-70% pe 2G si 20-30% pe 3G. Mi se pare ca au cea mai completa oferta la abonamente, pentru toate nevoile de comunicare (de 2 luni am un abonament Pantera 8). Programul lor de fidelizare mi se pare net superior fata de cel al vdf, al carui abonat am fost 4 ani de zile. Unii operatori de la relatii cu clientii mi s-au parut c-am ingamfati, dar cu altii am putut comunica foarte bine, depinde de cum iti e norocul.
|
|
#34
Posted 16 November 2010 - 12:19
Sunt client orange din 2001, doar voce.
Votul meu s-ar fi incadrat daca ar mai fi fost o sectiune intre "multumit" si "nu prea, probabil cat de curand voi schimba operatorul", sa fi fost o sectiune "nu prea multumit" Conform optiunilor din poll, am ales "multumit", doar pentru votul nu s-ar fi incadrat la "am de gand sa schimb operatorul". Daca ar fi fost si alte variante as fi ales "nu prea multumit" |
#35
Posted 16 November 2010 - 15:28
Ofertă abonamente - Mulțumit
Ofertă prepay - Mulțumit Ofertă telefoane - Mulțumit Tarife abonamente noi - Mulțumit Tarife abonamente vechi - Nu prea, probabil ca in curand imi voi schimba operatorul Tarife prepay - Sunt foarte multumit Prețuri telefoane - Este groaznic, abia astept sa scap de el Acoperire voce - Mulțumit Acoperire date - Este groaznic, abia astept sa scap de el (l-am și schimbat) Calitate telefonie mobilă - Sunt foarte multumit Calitate internet - Este groaznic, abia astept sa scap de el (l-am și schimbat) Servicii online - Nu prea, probabil ca in curand imi voi schimba operatorul Relații cu clienții - Este groaznic, abia astept sa scap de el Și cum ultima impresie contează... PS Sunt client Orange de 12 ani. Edited by senator, 16 November 2010 - 15:32. |
#36
Posted 17 November 2010 - 11:27
Un lucru care mă enervează la Portocală e faptul că atunci când am abonamentul blocat pentru neplată nu pot să văd câte minute mai am și cât am de plată. Ei zic că dacă nu beneficiez în acel moment de servicii, de ce să văd, eu zic că totuți sint curios să văd cât mai am când o să-mi plătesc abonamentul...
|
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users