Kuga Titanium ... black panther
Last Updated: Oct 11 2017 10:51, Started by
Tyby
, Oct 05 2010 21:38
·
0
#55
Posted 12 October 2010 - 11:46
Tyby, on 7th October 2010, 11:58, said: - Evergreen: DPF cu Eolys, stiu. Parbrizul e cu degivrare, senzori lumina, senzori ploaie. Deci motorul provine de la PSA. Vezi ca pe forumul mono-marca (Citroen) e un baiat in TM care scoate filtrul de particule (cu tot cu problemele lui) si pune in loc un emulator Tyby, on 10th October 2010, 02:50, said: - display-ul rosu al CB este de cacat. Orice alta culoare cred ca e mai in boii ei acolo decat ROSU. Ori m-am obisnuit eu cu negrul pe verde de la Fusion. Oricum, e mult mai odihnitor ala. Agree! Am vazut unul la fel la un Seat (tot bordul, nu doar display-ul) si mi s-a parut horror, pe linga faptul ca era greu inteligibil. Verde sau portocaliu sint cele mai odihnitoare culori. Tyby, on 10th October 2010, 02:50, said: - stiu ca am mai zis: suge motorina ca tractoristii in birt! dupa niste ture prin salbaticie, consumul actual afisat de CB este 12.2 parca! Pai zi-ne viteza medie. Eu cu Jimny in off-road am "scos" ~ 15 la suta si viteza medie 10 km/h. Mai relevant mi se pare consumul la drumul intins (extra-urban), mers legal sau cit de cit legal. Edited by undesignus, 12 October 2010 - 11:43. |
#56
Posted 12 October 2010 - 12:46
Tyby, on 10th October 2010, 02:50, said: - merge cat ii dai, suge cat vrea. 9.4 primul consum mediu la pompa, cu 9.2 in CB (pozaproape 500 km prin zonele: Bucuresti + A2 + Europeana). .... - display-ul rosu al CB este de cacat. Orice alta culoare cred ca e mai in boii ei acolo decat ROSU. Ori m-am obisnuit eu cu negrul pe verde de la Fusion. Oricum, e mult mai odihnitor ala. ... Consumul este in regula, in fond cari dupa tine ditamai conserva de 1500Kg. Regleaza luminozitatea la bord si rosul va deveni acceptabil. |
#57
Posted 12 October 2010 - 12:52
cui nu ii convin culorile default ale masinii, le poate schimba dupa bunul plac evident dupa ce ies masinile din garantie
sint firme ce fac si asa ceva ... |
#58
Posted 12 October 2010 - 22:00
Undesignus - multam de info, am auzit de oameni, insa - deocamdata - nu am de ce sa il scot. Un plin de Eolys pe an nu ma va omora. Om vedea dupa aia. Nu am dibuit inca informatia despre DPF referitoare la schimbarea acestuia (pe motoarele de dupa 2007 - inclusiv - Ford cel putin (desi cred ca si PSA) a schimbat tehnologia DPF si filtrele cu unele ce nu mai necesita schimbare dupa la 120-130k; cel putin la Focus si Mondeo asa sunt; pe schedule de service dat pe VIN-ul meu pe eTIS, nu e trecuta nicaieri operatiunea, dar nu am confirmare de nicaieri). Mai citim.
Verde, alb, albastru pal, portocaliu - te calmeaza la drum. Rosu baga spume. Partea buna e ca m-am invatat deja, si nu mi se mai pare asa "daunator". ma rog, chestie de obisnuinta pana la urma. Viteza medie nu o mai stiu, undeva la 50 km/h pe cei 500 km. Cert este ca am facut Bucuresti - Galati in 2 ore fix (trebuia sa prind ultimul bac). La intoarcere am facut 305 km in fix 3 ore. Nu trebuia sa prind nimic, doar m-am invatat cu masina. Nu am depasit cu mult "legala" pe A2 decat scurt, de test. In rest - croaziera 140-145-150. Consumul tot pe acolo (cu tot cu Bucuresti pana la 500 km). Speedo, are 1600 kg. Cat despre reglaj lumina bord - C'mon! Evergreen, e mai complicat pe Kuga / Focus. Trebuie schimbate toate display-urile / ceasurile si toate luminitele. Deocamdata nu. Mai revin cu detalii ceva mai incolo. PS: mi-au venit covorasele de la Timisoara! Sunt super prompti oamenii, iar covorasele sunt ... de'acolo. Nu ma asteptam sa fie asa bine lucrate. |
#59
Posted 12 October 2010 - 22:59
Tyby, on 12th October 2010, 23:00, said: Evergreen, e mai complicat pe Kuga / Focus. Trebuie schimbate toate display-urile / ceasurile si toate luminitele. Deocamdata nu. PS: mi-au venit covorasele de la Timisoara! Sunt super prompti oamenii, iar covorasele sunt ... de'acolo. Nu ma asteptam sa fie asa bine lucrate. Ti-am spus ca sunt foarte ok mesterii, eu i-am stresat pana mi-au facut covorasele din mocheta cu logo personalizat, iar calitatea e foarte buna. |
#60
Posted 13 October 2010 - 11:34
Nu ne lasa in ceata cu anul de fabricatie si producatorul geamurilor, precum si cu testul detectorului prin parbrizul cu protectie UV si IR.
|
#61
Posted 14 October 2010 - 00:08
Speedo, inscriptiile de pe geamuri sunt cele de mai jos, in ordine:
spate stanga - spate dreapta - fata dreapta - fata stanga Cobra meu vechi merge linistit prin geam (inca nu l-am pus pe celalalt la rastru, astept sa schimb parbrizul mai intai). Diferenta de distanta de detectie pentru "radarul" de la DT34 este de max. 40 m (am facut mai multe teste) intre acelasi detector pus pe Fusion si pe Kuga. Ambele incep sa chiraie undeva in fata la Orizont, pe Fusion ceva mai inainte. PS: Duminica seara, pe drumul de intoarcere, m-a lasat (prima impresie) Cruise Controlu'. Mai precis, a luat-o razna: opreai motorul - semnalizare ramasa pornita pe stanga (pe dreapta inainte de deconectare baterie), porneai motorul - dadeau si stergatoarele o tura, apasai pe Cruise OFF - se aprindeau avariile, inchiderea din telecomanda nu mai functiona, doar deschiderea. In mers nu mai lucra Cruise Control, in rest nu a fost nici o problema. Peste noapte am lasat bateria deconectata (s-a dovedit inca o data ca un capac de sticla de Ice Tea e nepretuit atunci cand ai nevoie de el! ), luni m-am dus la Romcar pentru inlocuire parbriz si fenomenul s-a pastrat pana am ajuns la ei. Concluzia: condens la mufele de la CB si Cruise Control care intra in tabloul de sigurante. Dupa vreo 25 de minute de stat masina in soare, fenomenul a incetat. S-au deconectat mufele respective totusi, si s-au dat din plin cu electro-caz-maz. Am aflat cum e accesul facil la tablou cu ocazia asta. Spooky, anyway! PPS: am mai facut azi vreo 450 km, consumul mediu de la ultimul plin undeva la 8.8. Mers constant 150 pe A2, tot constant pe Europeana dupa aia, restul prin Bucuresti - asa cum s-a putut. Attached FilesEdited by Tyby, 14 October 2010 - 00:15. |
#62
Posted 14 October 2010 - 00:52
Toate geamurile postate sunt 2008.
Cele de pe spate sunt produse la SEKURIT SAINT-GOBAIN DEUTSCHLAND GMBH. - GERMANY Cele din fata sunt produse la COVINA COMPANHIA VIDREIRA NACIONAL S.A.R.L - SANTO TRIA DA AZOIA, PORTUGAL Notatia E1 arata ca geamurile sunt certificate pentru Germania, Romania ar fi fost E19. All in all e OK totul. Edited by Speedo, 14 October 2010 - 00:56. |
#63
Posted 14 October 2010 - 01:14
Pe toate scrie Saint Gobain. Da' daca zici matale ...
Masina a fost importata de Romcar (probabil Germania). Posibil de-aia is E1. Ce deosebire este intre E1 si E19 ? Oricum, multam de info! |
#64
Posted 14 October 2010 - 08:18
N-ai pentru ce, n-am facut decat sa interpretez DOT-ul si E-ul, se gasesc pe net o multime de interpretoare.
DOT-ul reprezinta fabrica producatoare, de exemplu DOT246 este intreprinderea de geamuri Buzau (de ex. aici se produc multe modele de parbrize custom, dupa mulajul masinii clientului, in general exemplare rarisime). Nu stiu diferenta intre E-uri, dar marcajul E arata faptul ca au fost certificate intr-o anumita tara, deci cred ca tine de standarde. Pui gume de iarna, ce producator? |
|
#65
Posted 14 October 2010 - 08:48
Sa iti traiasca minunea, am vazut cam tarziu jurnalul.
Eu zic sa-i pui xenon de 5000K, merg beton cu culoarea. Poate pui si poze ca aparat ai. |
#66
Posted 14 October 2010 - 09:24
Speedo, am inteles ideea cu geamurile. Gume de iarna am primit bonus - 4 bucati Cooper - ale masinii, folosite putin iarna trecuta (par sa aiba sub cateva mii ). Parerile sunt majoritatea bune pentru iarna, ma astept sa fie ceva mai zgomotoase. Oricum, dupa experientele de pe Kuga cu gumele stock de iarna trecuta, cred ca vor face diferenta.
http://www.ityre.com...per/size/70918/ http://www.tyretest...._st2/index.html Rotnic - multam! Vezi poze in paginile precedente. Xenon nu pun fara lupa, din diverse motive (nu agreez ideea de HID AfterMarket pus pe oglinda de halogen, plus ca - probabil - voi circula destul prin tarile cu apa calda incat sa fie sanse mari sa mi-o iau). Deocamdata farurile stock ma multumesc, au iesit lupele din lista de prioritati. |
#67
Posted 14 October 2010 - 09:38
Vazut pozele precedente, vrem mai multe, daca nu faci faci o punem de un miting pe jurnal, mitingisti stiu sigur ca sunt.
adica vrem o sedinta foto curata. Edited by rotnic, 14 October 2010 - 09:38. |
#68
Posted 14 October 2010 - 09:58
Tyby, bine ca nu ti s-a prajit nimic de la condensul ala. Partea buna e ca vei sti data viitoare de la ce sunt manifestarile acelea.
|
#69
Posted 14 October 2010 - 11:28
Dap, in speranta ca de acolo au fost!
Facem si sedinta foto, da' o spalam mai intai! |
|
#70
Posted 17 October 2010 - 18:53
o intrebare mai ciudata legata de kuga, pt cunoscatorii de aici: cum imi dau seama daca merg cu un exemplar 4x4 sau 4x2?
stiu despre masina doar atat: e titanium si e tractorasul de 2.0 136cp. |
#71
Posted 17 October 2010 - 19:41
herculane, on 17th October 2010, 19:53, said: o intrebare mai ciudata legata de kuga, pt cunoscatorii de aici: cum imi dau seama daca merg cu un exemplar 4x4 sau 4x2? stiu despre masina doar atat: e titanium si e tractorasul de 2.0 136cp. Te referi banuiesc la ce tip ai...4x4 sau 4x2....cauti cardanul... Daca stii ca e 4x4, si vrei sa stii cand mergi cu tractiune integrala sau doar fata sau spatele [cum e la Outlander de ex], ai un martor sau vreun butonas magic, cu siguranta. Edited by daemonus, 17 October 2010 - 19:43. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users