Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Bing-Content removal tool

Nu pot accesa monitorulsv.ro de l...

Cum sa elimini urmele de acnee?

Wc Geberit
 Routere detinute in trecut si in ...

Teii din fața casei

E-Mail in serie prin Excel si Out...

Modul alimentare rulou/jaluzea ex...
 Recuperare fișiere dupa form...

Aplicatii stress test RAM

Asigurare auto hibrid

Asus B550M - PC-ul nu porneste di...
 Tzanca Uraganu - Inconjurat de Fe...

explicatie montaj breadboard

3 Doors Down - Kryptonite

Semnalizati cand virati pe un dru...
 

Kuga Titanium ... black panther

- - - - -
  • Please log in to reply
304 replies to this topic

#19
furiousdoc

furiousdoc

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 781
  • Înscris: 21.04.2010
Las' ca stii tu la ce ma refer.  :naughty:  Adica raportul de vre 11 kg/CP de la Kuga la fel ca mandria nationala. Dar sa nu poluez topicul omului cu chestiuni d-astea.

#20
prisonbreak

prisonbreak

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,209
  • Înscris: 15.05.2007
Foarte frumoasa masina. S-o stapanesti sanatos si fara incidente!
Legat de motor, nu cred ca aia 136 CP sunt insuficienti. Eu am avut o Honda CR-V cu motor de 2.0l benzina, cuplu 195 ( parca ) si 150 CP si pot sa spun ca fugea foarte bine ( e adevarat, avea cutie automata ).
Cu cati km ai luat masina?

#21
Barboso

Barboso

    Satir bătrân, "United Gashka" member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 52,251
  • Înscris: 24.01.2008
Felicitari, Tyby, s-o stapanesti sanatos si sa n-ai nici o problema cu ea !

#22
BadBoyBlue

BadBoyBlue

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,302
  • Înscris: 26.06.2006
Lasă, buntzi, că Bwwlan m-a uitat şi pe mine. :P

@Tyby, s-o stăpâneşti sănătos şi să vă poarte mulţi kilometri fără probleme! :coolspeak:

Edited by BadBoyBlue, 06 October 2010 - 13:27.


#23
alexboss21

alexboss21

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 2
  • Înscris: 16.05.2010
Foarte frumoasa masina  :coolspeak:  , sa o stapanesti sanatos !

#24
Speedo

Speedo

    Super Moderator

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 9,061
  • Înscris: 26.11.2001
Motorul este decent pentru cutia pe care trebuie s-o traga, desigur cel de 2,2 si 160CP este considerat "the right one", dar sunt alte taxe la 2,2.

Am condus 2.0 de 136CP de la Ford, caii sunt toti acolo, e un motor de turatie, trage foarte bine si este silentios, un frumos all-arounder, o placere.
Este adevarat ca daca masina este incarcata isi pierde din agilitate, dar asta este un compromis pe care cred ca Tyby si-l asuma.

Am condus 2.0 de 136CP cu tunning de la Upsolute la ~165CP si pot sa spun ca intradevar, aceasta este puterea care trebuia pe conserva respectiva (un Mondeo), downside-ul era ambreiajul cu placa de presiune deja intarita la 35.000Km.

Mai trebuie remarcat la agregatul de 2.0TDCi ca volanta nu trebuie schimbata la 50-80K ca la VAG, aspect foarte important in exploatarea pe termen lung.

#25
Jah

Jah

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,099
  • Înscris: 17.04.2006
Felicitari, o masina reusita. Am avut-o si eu in vedere dar in cazul meu n-a fost "aleasa" :)

#26
Cumulus

Cumulus

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,750
  • Înscris: 08.01.2010

View PostSpeedo, on 6th October 2010, 14:35, said:

Motorul este decent pentru cutia pe care trebuie s-o traga, desigur cel de 2,2 si 160CP este considerat "the right one", dar sunt alte taxe la 2,2.

Am condus 2.0 de 136CP de la Ford, caii sunt toti acolo, e un motor de turatie, trage foarte bine si este silentios, un frumos all-arounder, o placere.
Este adevarat ca daca masina este incarcata isi pierde din agilitate, dar asta este un compromis pe care cred ca Tyby si-l asuma.

Am condus 2.0 de 136CP cu tunning de la Upsolute la ~165CP si pot sa spun ca intradevar, aceasta este puterea care trebuia pe conserva respectiva (un Mondeo), downside-ul era ambreiajul cu placa de presiune deja intarita la 35.000Km.

Mai trebuie remarcat la agregatul de 2.0TDCi ca volanta nu trebuie schimbata la 50-80K ca la VAG, aspect foarte important in exploatarea pe termen lung.

Nu exista motor 2.2 TDCi 160CP pe Kuga sau un alt model Ford.
Nu exista motor 2.0 TDCi de 136 CP pe Mondeo.

Sa o stapanesti sanatos.

Edited by Cumulus, 06 October 2010 - 14:47.


#27
December

December

    Liberate te ex inferis !

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 20,303
  • Înscris: 14.06.2006
Ford rules! Bravos Tibi!

#28
Speedo

Speedo

    Super Moderator

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 9,061
  • Înscris: 26.11.2001
Ford Mondeo are 2.0 TDCi in mai multe declinari in functie de anul de productie, 130CP, 136CP si 143CP.
Personal am condus variantele de 130 si 143CP.

Motorul de 2,2 TDCi a fost pe Mondeo, gasesti si review-uri in romaneste daca vrei sa cauti, avea in general 175CP.

Mondeo si Kuga au aceeasi greutate, 1600Kg, de aici si comparatia la vivacitate si motoare.
Nu am afirmat ca 2,2 TDCi a fost pe Kuga.

Pe Kuga este noul Duratorq de 2.0 de 160CP.

Este bine sa citesti atent si sa te informezi inainte.

Edited by Speedo, 06 October 2010 - 15:04.


#29
cornel001

cornel001

    Scapat de la balamuc

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,261
  • Înscris: 30.07.2005
Cred ca altcineva trebuie sa se informeze. 2.0 TDCI pe Mondeo de 115/130(1)/140(3)/160(3), n-am auzit de 136. Poate o fi fost pe undeva printr-o alta tara editie limitata. Insa sigur 2.2 tdci este de 175/200.

Edited by cornel001, 06 October 2010 - 15:19.


#30
Speedo

Speedo

    Super Moderator

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 9,061
  • Înscris: 26.11.2001
Nu are rost sa facem un versus referitor la cunostintele despre motoare, se intampla sa stiu motoarele Ford destul de bine (este bine si ca ai editat postul dupa ce te-ai informat si ai sters ce-ai scris la primul imbold).

Imi recunosc o eroare, nu a existat de 136CP pe Mondeo, ci de 138CP, masini care s-au vandut in Belgia si Germania si se gasesc si la noi la SH.

Revenind la topic, vroiam sa subliniez ca ce a luat pe Kuga este un agregat foarte OK.

Tyby, ce marca sunt geamurile, toate productie acelasi an?

#31
Tyby

Tyby

    blue balls

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 15,385
  • Înscris: 29.11.2001
Alooo! Am scris io Mondeo pe undeva?! :)

Multumesc pentru urarile de mai sus (si pentru cele viitoare :P).

Astazi am luat fierul "acasa".  :punk:  


Detalii tehnice, pe scurt:

- masina are fix 2 ani si mai are 2 ani garantie extinsa
- are 34.500 km
- a fost masina "de sef" in Romcar, folosita ocazional de angajatii companiei.
- a fost intretinuta foarte bine, cu toate cele facute la timp si asa cum trebuie (cel putin asa reiese din fise, carte service, informatii inside, etc).
- nu a avut daune majore (nu reies de nicaieri, nu se vede nimic), nu a avut accidente, nu a avut cazaturi.
- am avut acces la dosarul de dauna de anul trecut, in care s-au retusat urme de pietre, stersaturi pe spoilere, cacatisuri mici.
- s-a dat bonus la alegere (pe langa revopsire bara fata, cu urme stersaturi intr-un colt, si inlocuire parbriz afectat de una bucata piatra), revizie gratuita la 45.000 sau gume de iarna no-name, folosite putin in iarna trecuta. Am vazut gumele si am ales aceasta optiune fara sa stau prea mult pe ganduri, arata ca noi si au suficienta carne pe ele.
- revizia de 30.000 / 2 ani facuta in urma cu approx 3.000 km, schimbat tot ce era necesar.
- costul a fost de 15.900 EUR + TVA (20.000 EUR grosso-modo) - pretul masinii respective "de noua" este de 33.900 EUR cu TVA inclus.


Primele impresii, dupa aproximativ 100 km facuti prin Bucuresti (si un pic imprejur) in cursul zilei de astazi:

- yeah, baby!  :coolspeak:  
- masina chiar arata impecabil
- pana acum n-am gasit sa nu functioneze decat un bec din cele doua de la numar (de fapt functioneaza, dar a avut cateva momente de pauza! :) )
- motorul ii in boii lui si trage bine, mie imi este mai mult decat suficient. Nu se va compara niciodata dieselul cu cele 6200+ rpm ale benzinei, dar asta este alta discutie! Oricum, de la 1900 rpm pana in rosu trage constant si bine. Lipsesc inca vreo 2000 rpm, cum ziceam mai inainte, dar deh ... tractor!  :notangel:
- oricum, este clar un lucru: fierul vrea ceva turatie, intre 1000 si 1800 rpm este complet benign.
- confortul este acolo unde trebuie, la el acasa
- are o multime de spatii de depozitare (in usi, sub scaune, sub banchetele din spate, sub podeaua portbagajului
- portbagajul ceva mai mare decat la Fusion (insa nu te da pe spate)
- consumul aratat de CB pe cei 100+ km (din care peste 70% facuti in Bucuresti, plus vreo doua ore stat pe loc cu motorul pornit) a fost de 7.6 l / 100 km, viteza medie undeva la 40 km/h (valorile sunt dupa plin facut si resetat tot ce era de resetat).
- in rezervor au incaput 51 l motorina (becul de rezerva aprins de vreo 20 km deja) - approx 240 RON
- dupa approx 20 minute de stat pe loc cu motor pornit, apa nu trecuse de 60 grade. Deh, diesel! A crescut insa la normal (cred ca 90 grade) de cum am iesit in trafic.
- pozitia la volan este relaxanta, scaunele foarte bine profilate, directia are trei nivele de tarie (sport, confort, standard). Era pe confort, am trecut-o pe sport (evident!). S-a simtit.
- Sony-ul ala din bord face toti banii. Nu stiu la cat se duce maxim in gradatii, ca mi-a fost frica sa ma duc mai sus de 21. Si acolo se aude sticla.
- tot parcursul de astazi a fost cald si bine
- are electrocrom pe oglinda interioara
- am fortat-o in vreo doua curbe la 90 de grade. N-a scrasnit, s-a asezat singura pe traseu.
- are stropitori cu pelicula, nu cu jet. Inca nu stiu daca imi place sau nu, cert este ca s-au curatat imediat geamurile (imediat ce mi-am dat seama cum functioneaza)
- are reglaj lombar manual pe ambele scaune din fata, si chiar e eficient
- are masute pe spatele scaunelor fata


Minusuri:

- n-are xenoane - ma rog, deocamdata e psihologica treaba, ca n-am avut unde sa le simt lipsa, fazele lumineaza bine; insa asta voi vedea la drum doar.
- n-are rahatul ala de modul de bluetooth / voice control, desi unitatea suporta. Incerc sa-l "retrofit" - daca voi reusi sa ma descurc in jungla de P/N-uri Ford.
- la plecare de la Romcar n-aveam nici o lumina pe farul din stanga - am gasit mufa practic scoasa (dimineata se schimba un bec cand am vorbit la telefon cu ei, probabil Gogu a uitat sa o infiga
- n-are covorase - doar la sofer are unul din mocheta. Oricum, vine perioada "zlotoasa", asa ca fac tot posibilul sa ii iau maine un set complet de cauciuc - mentionez ca s-a livrat masina cu hartie de showroom, de-aia cu talpi, pentru cele trei locuri lipsa protectie. Macar atata lucru
- priza de bricheta din fata e la mama dracului, am pozat o tripla cu 2 m de cablu, si a ajuns la fix in stanga volanului. Partea buna este ca e aproape complet ascuns cablul. Va trebui sa fac ceva operatiuni de hardwire in viitorul apropiat. Deocamdata pleaca la drum asa.
- are doua spatii folosibile pentru doze / sticle de 0.5: unul destinat scrumierei, mai in fata, care e cam fix ca dimensiuni; unul cu aripioare de fixare mai in spate, insa nu poti extinde cotiera la maxim daca pui o sticla in ea.
- spatiul din cotiera e al dracului de adanc. Pui ceva acolo si nu-ti doresti sa mai cauti, ma ales ca rabatarea cotierei o duce cam in spate - incomod de realizat in mers operatiunea
- portbagaj un pic mai mare decat la Fusion. Practic mai adanc si mai lat. Partea buna: sunt obisnuit.
- disponibilitatile financiare in urma achizitiei sunt prabusite!  :w00t:

Altele:

- trupa de la Romcar s-a miscat bine, au suportat cu stoicism zecile de telefoane si pretentii si - chiar pot zice asta - au fost parolisti (ma rog, in special agentul de vanzari care a avut nenorocul sa dea peste mine, sau eu peste el). Au gasit solutii care sa rezolve problemele de ordin administrativ in asa fel incat sa pot plati si ridica masina cat mai repede de la ei).
- am ales sa merg tot pe Ford in urma experientei pozitive pe care am avut-o cu Fusionul. Sper sa nu ma fi inselat.


Gata, ca mai sunt zile. Cateva poze proaspete:

Attached Files


Edited by Tyby, 07 October 2010 - 00:33.


#32
polizei

polizei

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,291
  • Înscris: 05.06.2006

View PostTyby, on 6th October 2010, 00:18, said:

LE: gri am vrut sa iau mai intai, da' p'orma am vazut-o pe asta!  :D Macar sa vada lumea ca e alergata! :)
asa am vrut eu gri la focus , insa cand am vazut albastra in curte la romcar m-am indragostit instant.  

S-o stapanesti sanatos . Cu aceasta culoare masina are o prezenta mult mai impunatoare   :thumbup:   

Edited by polizei, 07 October 2010 - 00:46.


#33
Tyby

Tyby

    blue balls

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 15,385
  • Înscris: 29.11.2001
Speedo, nu stiu! :D O sa ma uit!

Ce importanta are? Parbrizul a fost schimbat o data, deci nu corespunde cu celelalte oricum. Va fi schimbat luni a doua oara pe Casco Romcar, deci va fi si mai departe de celelalte.

#34
Marius3k

Marius3k

    Rechin de stepă, "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,676
  • Înscris: 14.03.2006

View PostTyby, on 7th October 2010, 01:32, said:

- n-are covorase
Covorase poti lua de aici, sunt foarte ok si sunt facute special pentru fiecare tip de masina in parte. Vin a doua zi de obicei.
Ce mai trebuie acolo sunt pedalele si foot-rest de Focus ST, din aluminiu.
[ http://i260.photobucket.com/albums/ii29/sap_2000/Car/Our%20Kuga/New%20Car/IMG_0615.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Inca o data, multi km fara probleme!

#35
morogan

morogan

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,472
  • Înscris: 14.04.2002
Sa-ti traiasca si sa va bucurati de ea si ea de voi!

#36
Evergreen

Evergreen

    Proud "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,893
  • Înscris: 09.12.2004
Sa o stapiniti sanatosi domle!

View PostTyby, on 5th October 2010, 22:38, said:

DPF
atentie la DPF si la vopsea (desi imi place culoarea, nu e buna pt Ro -avut antecedente cu negru...)

View PostBwwlan, on 6th October 2010, 01:13, said:

grupu' VAG (Vlad si samsaru' cu VW, io, Iulian si buntzi cu Awdi),
cine e samsar? ala de il stiu eu nu are fauve

View PostSpeedo, on 6th October 2010, 14:35, said:

volanta nu trebuie schimbata la 50-80K ca la VAG, aspect foarte important in exploatarea pe termen lung.
nu e regula generala...

View PostTyby, on 7th October 2010, 01:57, said:

Ce importanta are? Parbrizul a fost schimbat o data, deci nu corespunde cu celelalte oricum.
e cu degivrare sau nu??? daca nu, sa puna d-asta ;)

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate