Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Kuga Titanium ... black panther
Last Updated: Oct 11 2017 10:51, Started by
Tyby
, Oct 05 2010 21:38
·
0
#37
Posted 07 October 2010 - 08:04
#38
Posted 07 October 2010 - 09:24
Garantia oferita de Ford EU este/era de 2 ani, ceilalti 2 ani aditionali erau oferiti/sunt de catre fostul importator Romcar si este mai restransa, grup propulsor, etc.
Nu te astepta la o relatie fara probleme daca vei avea nevoie vreodata. Nu merge la un alt dealer Ford pentru garantia pe ultimii doi ani, pentru ca acel dealer va trebui sa ceara acceptul de la Romcar si problemele vor fi infinit mai mari. In continuare ma intereseaza de ce producatori sunt celelalte geamuri si ce an de productie sunt. Edited by Speedo, 07 October 2010 - 09:27. |
#39
Posted 07 October 2010 - 09:31
Da, e normal sa fie asa. Nu puneti botul la cei care sunt siguri ca asta inseamna ca km au fost manariti (am avut cazuri d-astea pe clubford).
Pretul de 33.500 poate doar in germania sau daca era plin de optionale. Sunt sigur ca la noi s-au vandut kuga de noi (titanium tdci) la sub 30k. Oricum pretul nu e asa rau tindand cont de nr km (mai putin TVA-ul bagami-as) Cum adica stropitoarele au curatat geamurile, poate doar parbrizul. As recomanda covorase tip tavita, ceva mai adanci, aka cu margine mai inalta. Am eu unele pe Astra (stiu ca se faceau pt mai multe modele) si are si limba pt footrest. Edited by cornel001, 07 October 2010 - 09:32. |
#41
Posted 07 October 2010 - 10:58
Inca o data multumesc!
Pe rand si pe scurt: - Marius, multumesc de info. Am comandat deja. - Moro: - Evergreen: DPF cu Eolys, stiu. Parbrizul e cu degivrare, senzori lumina, senzori ploaie. - Buntzi, asa e la Ford. La fel am avut / am si la Fusion (am o poza cu 2 zerouri la Fusion ). - Speedo, stiu de garantie. Am uitat sa ma scobesc in geamuri, ma uit peste o juma' de ora. Repet insa intrebarea: care e faza cu producatorul geamurilor? - Cornel, atasez PDF cu configuratia completa facuta pe un configurator FORD. Pretul CIP al unui Kuga identic este de 27,673. Pret cu TVA: 34.314 EUR (Romcar a luat-o mai ieftina, undeva pe la 30.000 EUR la momentul achizitie, dar asta e normal, doar o cumparau "de la ei" Daca pui la socoteala ca atunci TVA-ul era 19%, iese) - undesignus: multam! Gata, la Romcar dupa gume si apoi la drum! Sa aveti o zi frumoasa! Attached Files |
#42
Posted 07 October 2010 - 11:34
scumpe optionalele, iar la baza mai scumpa si decat pretul de lista regasit la Ford.ro (CIP), basca si TVA,-ul da... oricum nu stiu cine ar fi dat atatia bani pe ea de noua...
Io-te ce zice Clarkson : Quote It?s well thought out in other ways too. There are two boot doors, easy-to-fold back seats, a good, solid feel to the interior and an impressive ride. Unlike most high-riding cars, this one neither rolls nor bounces. If you have a Subaru Forester or a Honda CR-V, you?d be amazed at how much better the Kuga feels. Except for one thing. Ford has a habit of fitting its cars with ridiculously hard seats and in the Kuga it?s gone mad. I?ve sat on comfier kitchen chairs. Actually I?ve sat on comfier spikes. Edited by cornel001, 07 October 2010 - 11:36. |
#43
Posted 07 October 2010 - 12:02
Clarkson a imbatranit si il doare spatele:) Scaunele sunt cam tari e adevarat.
Intamplator stiu pe cineva de la Romcar care mi-a spus ca masina respectiva a fost bine intretinuta, fara avarii serioase si a fost a unuia dintre directori. |
#44
Posted 07 October 2010 - 12:17
Clarkson loves Farrrraarrri. Punct!
Cumulus, aceleasi informatii le-am avut si eu, din mai multe surse. Inclin sa sper ca este si adevarat. |
#45
Posted 07 October 2010 - 12:27
Tyby, on 7th October 2010, 11:58, said: - Buntzi, asa e la Ford. La fel am avut / am si la Fusion (am o poza cu 2 zerouri la Fusion ). Quote Except for one thing. Ford has a habit of fitting its cars with ridiculously hard seats and in the Kuga it?s gone mad. I?ve sat on comfier kitchen chairs. Actually I?ve sat on comfier spikes. Ah,imi plac cum arata scaunele de la Kuga. Attached FilesEdited by polizei, 07 October 2010 - 12:34. |
#46
Posted 07 October 2010 - 12:34
Cand va doriti confort si sport in acelasi timp, haideti la mandea sa va plimbe nitel in Recaro.
|
|
#47
Posted 07 October 2010 - 13:24
O masina poate sa vina echipata cu geamuri de acelasi producator, ex. modele de Peugeot, sau de producatori diferiti, uneori mai mult de 2, cum este la grupul VAG.
Ford se inscrie in ambele categorii, in functie de uzina unde au fost produse/lot/model. Este interesant anul in care au fost produse pentru ca, in afara de productiile de inceput/sfarsit de an, iti dau o idee daca sunt puse din fabrica pe masina sau au fost schimbate ulterior la service. De exemplu daca fata stg este Pilkington din 08, si dreapta este Splintex sau Saint Gobain tot 08 poti sa ridici o spranceana referitor la acest lucru, perechile sunt intotdeauna acelasi producator. Daca unul este 08 si altul 09 poti sa ceri direct dosarul de dauna sa vezi ce-au mai schimbat. Pe parbriz scrie si Ford? Ce DOT are, si E marks? |
#48
Posted 07 October 2010 - 13:55
polizei, tyby: deci daca asa este, asa este si pace buna! m-am gandit ca asa trebuie sa fie, da' am zis sa intreb. Cool. Hai SPor la kilometri!
btw, la ce masina e poza ta @ Edited by buntzi, 07 October 2010 - 13:56. |
#50
Posted 07 October 2010 - 15:42
Tyby sa te multumeasca cel putin cat piticul de Fusion!
Si pretul e mai mult decat in regula. |
#51
Posted 07 October 2010 - 16:45
Minunata. Asa ceva vreau si eu cand o sa fiu mare.
Sa te poarte la drum fara griji. Eu il vad ca un Focus mai mare (mai ales la int, bordu). |
|
#53
Posted 10 October 2010 - 01:50
2-3 impresii de drum, fara ordine:
- merge cat ii dai, suge cat vrea. 9.4 primul consum mediu la pompa, cu 9.2 in CB (pozaproape 500 km prin zonele: Bucuresti + A2 + Europeana). - am un greiere in bord, insa l-am dibuit. Se rezolva usor. - display-ul rosu al CB este de cacat. Orice alta culoare cred ca e mai in boii ei acolo decat ROSU. Ori m-am obisnuit eu cu negrul pe verde de la Fusion. Oricum, e mult mai odihnitor ala. - Masina este a dracului de stabila, sta lipita de asfalt no-matter-what. Suspensia de pe Focus si Haldexu' isi spun cuvantul. - confortul in scaun naste idile! - directie precisa, franele tin (am testat just to be sure, n-am fost pus in situatii dramatice), cursa schimbatorului cam lunga, insa foarte precisa. - stiu ca am mai zis: suge motorina ca tractoristii in birt! dupa niste ture prin salbaticie, consumul actual afisat de CB este 12.2 parca! - au venit covorasele, 128 + 15 RON transport (cu reducerea de membru clubford). Nu le-am vazut inca, sunt in Bucuresti. Abia maine, cand ajung, le pun. Speedo, geamurile laterale mobile (fata - spate) par sa fie toate Saint Gobain, da' nu am idee de unde scot anul de pe ele, codurile alea sunt neinteligibile. |
#54
Posted 10 October 2010 - 11:15
Ultimul rand din caracteristicile geamului arata cam asa: "... 9" deci anul de fabricatie ar fi 2009, par example.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users