Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii
 Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...
 Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor
 Discuții despre TVR Sport HD.

Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...

Renault Android
 

Kuga Titanium ... black panther

- - - - -
  • Please log in to reply
304 replies to this topic

#289
Tyby

Tyby

    blue balls

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 15,385
  • Înscris: 29.11.2001
Am, am ... da' n-am stiut nici cum ma cheama in ultimele 2 luni. Si vremea de toata bafta ...

#290
Tyby

Tyby

    blue balls

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 15,385
  • Înscris: 29.11.2001
Mk1 a stat, din pricina unor probleme administrative (fara legatura directa cu masina) o luna in cap in parcare. Practic neatinsa (mai depozita nevasta-mea prin ea ceva sacose Posted Image ). Acu' 2 zile a pornit la sfert. De buton.

Ca probleme dupa pauza: una roata mai moale pe spate. Rezolvata. De urmarit.

PS: cred ca am vazut 220.000 in bord (ma rog, 219.8xx).

Edited by Tyby, 25 July 2016 - 18:03.


#291
Tyby

Tyby

    blue balls

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 15,385
  • Înscris: 29.11.2001
Cum spuneam si dincolo, facut ITP. Mergem inainte.

#292
Tyby

Tyby

    blue balls

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 15,385
  • Înscris: 29.11.2001
225.000 km (si ceva maruntis)

Doua chestiuni notabile de la ultima postare:

1. Acu' vreo luna ma suna nevasta-mea ca nu i se mai inchide portbagajul. Fiind plecat, incerc sa aflu mai multe prin telefon / poze, si ma lamuresc ca se inchide, dar nu se mai blocheaza incuietoarea (cea de jos). Solutia de moment a fost sa prinda bine haionul de maner cu niste corzi elastice pe care le are prin porkbagaj tot timpul pana ma intorc eu (incercarile de deblocare mecanica a blocajului au fost fara succes).

La vreo doua zile m-am pus pe demontat incuietoarea si am descoperit ca actuatorul nu functioneaza corect. Dupa ce am reusit sa-l dau si pe ala jos (doua torxuri de dimensiune incerca, cu siguranta - nu s-a potrivit nici una dintre cheile mele pe ele, si am vreo cateva! :w00t:), partea mecanica s-a dovedit in regula, insa melcul care actioneaza parghia partii mecanice avea axul fisurat, si blocase acea parghie.

Lasat partea mecanica pe masina, inchis fara probleme haionul, si luat actuatorul in casa, la "investigat". Am reusit sa refac melcul cu ceva bi-component de la Bison, plus intaritura pe canalul central, lasat vreo 20 de ore la "invechit" si repus la pozitie a doua zi. Pentru siguranta, am schimbat cele doua incuietori (haion si semi-haion) intre ele, semi-haionul fiind mai putin folosit, si fiind mult mai putin supus stresului mecanic decat haionul.

Desi - aparent - cele doua incuietori sunt identice, am descoperit dupa ce am dat-o si pe a doua jos - ca exista o mica diferenta (trei, de fapt, ca sunt 3 gauri pentru suruburile de prindere de caroserie): cea de la haion are gauri pur si simplu, si se prind suruburile in niste piulite sudate pe caroserie, cea de la semi-haion are gauri filetate, fara a mai fi necesare piulitele. Bulangii! :)

Asa ca am schimbat doar actuatuarele intre ele (iar distractie cu torxurile alea) si de atunci vad ca rezista coafura.

Nu am facut poze, ca era frig si batea si un vant inghetat de mare valoare in parcare.


2. Cu ocazia lucrarii de mai sus am facut o inspectie a gumelor Hankook (mostenire de pe Mk2), care se apropiau destul de repede de 40k km, si am constatat ca nu arata prea bine. Nici la profil, dar - mai ales - nici la integritate.

Initial imi propusesem sa iau un set de Nokiane All Weather, ca tocmai pusesem pe Evoque un rand, si par foarte in regula. Dupa care m-am razgandit, am comandat un set de Nokiane WR A4 pentru Mk2, si am pus WR A3-urile de pe ea (6 mm, ~ 20.000 km) pe Mk1.

Urmata miscarea de o geometrie, ca prea a mancat ultimele doua seturi de gume (Goodyear-urile de vara, care au cedat pe Mk2 anul trecut, si Hankook-urile de mai sus), plus ca nu ii mai facusem operatiunea de ani buni de zile, de cand a schimbat ala cu Fiesta ceva vopsea cu usa si janta din stanga spate.

Au gasit ceva pe convergenta, fata mai putin, spatele mai mult si au rezolvat (dupa ce au muncit ceva cu deruginol la excentricele de pe bratele spate).

Deja avea ceva tendinte de tras stanga inainte, acu' vad ca si-a revenit. O fi fost din gume / echilibrat, o fi fost si din geometrie ...

#293
cineva1978

cineva1978

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 13
  • Înscris: 19.01.2016
Salutare, Tyby.

Am si eu un Kuga 2011, cam ca al tau, doar ca e 2x4 si panoramic. Si Midnight Sky, nu Black Panther. Posted Image Si vreo 144 de mii de km.

Cand ai timp, lamureste-ma te rog si pe mine in niste privinte.

1. De cand cu frigurile astea, am constatat ca imi cam fluctueaza acul de la caldura si nici nu pot sa zic ca face foarte cald. Noroc cu scaunele incalzite. Fata de Focusul pe care l-am avut inainte, unde nu puteai sa tii mana la gura de ventilatie, asta pare pistol cu apa. Am verificat antigelul, e ok. Ai patit ceva asemanator vreodata?

2. Dupa ce ti-am citit postarile, am pus Nokian WR A4 pe fata. Ai avut dreptate, sunt super gume. Pe spate am niste Continental M+S CrossContact LX Sport. Sunt ca si noi, au mai putin de un an. Totusi, chiar si la viteze mici, imi pleaca putin de spate, in mers. Din experientele tale, e prea usoara pe spate, sau sa fie ceva de la cauciucuri?

3. Tot de cand cu frigurile, am impresia ca imi intra cumva noxe in masina, mai ales cand dau ventilatia la trepte superioare si stau pe loc.

4. As vrea sa o duc la o reprezentanta si sa o pun pe testere, sa fiu eu linistit ca nu are probleme. Poti sa-mi recomanzi te rog unde si cam ce sa le cer?

Multumesc frumos.

Cristi

Edited by cineva1978, 10 January 2017 - 13:05.


#294
Tyby

Tyby

    blue balls

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 15,385
  • Înscris: 29.11.2001
Salut.

Pe rand:

1. Masina se incalzeste greu pe ger, fata de Mk2 care baga caldura dupa 2-3 minute. Deh, tehnologie veche. Ce inseamna ca fluctueaza? Motorul ajunge greu la 90 grade, si doar in mers.

2. Cu gumele, ia-o cam asa: ai gume bune de iarna pe fata, si niste gume de semivara pe spate. Nu e normal sa fuga spatele? :peacefingers: Asa se intampla si daca pui lanturi pe fata si mergi cu gume de vara. Nu cred ca are relevanta 4x4 sau 4x2 aici. Din contra, cum AWD-ul de la Mk1 este sensibil mai "violent" decat iAWD-ul de la Mk2, sansele erau mari sa fuga mai rau spatele daca aveai 4x4.

3. Poi ... nu e normal sa intre noxe in masina daca masina sta pornita pe loc?! :peacefingers: Mai pe larg: lasi destul de mult motorul pornit, pentru incalzire / deszapezire, etc. Daca nu bate deloc vantul (cum s-a intamplat in Bucuresti sambata / duminica (parca)), atunci noxele se acumuleaza in jurul masinii, dinspre spate spre fata. Ventilatorul de clima trage aer cu noxe de afara si voila!

4. Am facut reviziile si interventiile in reteaua Ford exclusiv la Tiriac Auto de ani buni de zile (macar vreo 7-8). Acu' sunt in Baneasa, langa Metro / Ikea. De cerut - exact ce vrei de la ei: verificare generala, inspectie vizuala, teste IDS, frane si amortizoare daca este cazul, si ce probleme te mai supara pe tine.

Succesuri!

PS: nu ai pentru ce! Daca mai ai nelamuriri / probleme - shoot!

#295
cineva1978

cineva1978

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 13
  • Înscris: 19.01.2016
Multumesc pentru raspunsuri.

1. Sa stii ca apa se duce destul de repede in 90 de grade, chiar si pe frig. Doar ca, de exemplu, ieri, dupa un drum de vreo juma de ora, a trebuit sa astept pe cineva, cu motorul pornit, si mi-a scazut la minim dupa o perioada de timp. M-am mirat ca n-am mai patit asta. De aia am si verificat daca are antigel.

2. Acu, ca zici, mi-am dat seama ca alea de la Continental nu sunt de iarna. :) Nu stiu de ce am trait cu impresia asta. Planuiam sa le schimb si pe alea, tot cu Nokian, dar nu aveau decat 2 pe stoc la momentul ala si nu am vrut altceva neam. Ca sa vezi ce putere de convingere ai. :D

3. Nu stiu cat de normal e sa intre noxele in masina. Are logica ce spui, dar la Focus n-am patit asta niciodata. Si cu ala stateam chiar mai mult sa-l incalzesc, ca era si mai vechi. Tot diesel, de prin 2003-2004. 1.8 TDDI, deci relativ mare si poluator. :) Ce zic eu la Kuga mi se intampla chiar si la stop, adica stationare scurta. Poate ma lamuresc cu aia la service, ca poate e alta problema.

4. La Tiriac din Baneasa ma gandeam si eu. Trebuie facuta programare pentru IDS sau pot sa ma duc direct?

Multumesc tare si sper ca nu te-am batut prea tare la cap.

PS: 5. Nu reusesc sa-mi dau seama care e diferenta intre diferitele setari ale volanului. Ma refer la STANDARD, SPORT si COMFORT. Adica nu-mi dau seama care si in ce conditii trebuie folosite. Sau e doar o chestiune de preferinte personale. :D

6. Poate am inteles eu gresit, dar exista o varianta noua de soft al masinii? Ca parca am citit undeva ca se poate face un update, care mai rezolva si problema afisarii consumului instant. Adica ceva zice masina, altceva (in bine) e la pompa.

#296
Tyby

Tyby

    blue balls

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 15,385
  • Înscris: 29.11.2001
1. Daca e foarte frig, temperatura poate sa scada, daca motorul nu e in sarcina. Nu exclud si o problema de termostat ... trebuie verificat. Nu stiu sa-ti spun, nu am mai folosit de mult masina decat ocazional, iar nevasta-mea oricum e friguroasa! :)

3. Intreaba si in service de gaze, dar logica spune ca da, pot intra, atat timp ca trage aer contaminat de afara. Nu difera cu nimic de miasmele de primavara - vara - toamna de la Glina! :peacefingers:

4. Suna la ei pentru o programare verificare + IDS, e cel mai sigur.

5. Am tinut intotdeauna directia pe sport. E ceva mai tare decat pe comfort.

6. Tot in service afli asta. Sau pe clubford. Sau pe Kugaownersclub. Search! ;)

Succes!

#297
cineva1978

cineva1978

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 13
  • Înscris: 19.01.2016
Dap, la termostat ma gandeam si eu. Intreb, verific, ma interesez. :D

Sanatate maxima, ca tare m-ai ajutat. Multumesc si drumuri bune!

#298
andreitdi

andreitdi

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 505
  • Înscris: 27.01.2007
Salut. Parcă mai auzisem undeva problema mirosului de noxe în mașină. Verifica evacuarea sub mașină și motorul cu atenție.  La unii problema apăruse din cauza saibelor de la injectoare. Scăpau motorina pe lângă și de aici mirosul. Mai caută pe club Ford problema.
NU mai folosiți sub nicio forma anvelope  diferite pe fata/spate. Rezultatul este cel descris de tine.
Un prieten cu un golf s-a întors la 180 grade intre Brașov și Sinaia din cauza ăsta dar a scăpat cu bine pentru ca nu era trafic. Apoi si-a cumpărat aceleași  anvelope și pe spate.

#299
Tyby

Tyby

    blue balls

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 15,385
  • Înscris: 29.11.2001
Approx. 230.000 km.

Trebuie sa-mi fac timp sa-i fac o revizie anuala.

Acu' vreo 2 saptamani am completat ceva parbrizol, ocazie ce mi-a aruncat in ochi o problema ciudata: geamul soferului se deschide automat la 1/4 (3/4 deschis) dupa ce ajunge in punctul maxim superior. Indiferent daca il duc manual sau il las sa urce singur. Rezolvarea este ridicarea "manuala" pana fix in punctul maxim. Daca ai ratat, astepti 3-5 secunde (intra si in protectie! Posted Image ) si o iei de la capat. Utilizatoarea mi-a spus senina: "Aaa, face asa de cateva zile. Nu l-am mai deschis de atunci." Posted Image

Vedem la revizie ce si cum, ca nu am nici o idee.

Edited by Tyby, 09 March 2017 - 13:38.


#300
Barboso

Barboso

    Satir bătrân, "United Gashka" member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 52,253
  • Înscris: 24.01.2008
O chestie asemanatoare mai face si Mitsu, uneori, din ce-am observat eu atunci cand e umezeala mai mare.
La mine n-ajunge geamul pana sus ci, cand ajunge cam la un lat de palma, coboara pana pe la jumate, ca si cum s-ar activa protectia aia pt cap / maini prins(e) in geam.  La fel, trebuie s-astepti vreo doua secunde pt o noua actionare, dar la mine rezolvarea-i alta: trebuie oprit din buton, cand urca, aproximativ in locul din care o ia in jos, si apoi data iar comanda de inchidere.
Nu m-am agitat sa-l fac la revizie (de fapt, si uitasem de el), oricum am in plan o vizita la niste baieti specializati pe electrica, sa schimb navi.

#301
Tyby

Tyby

    blue balls

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 15,385
  • Înscris: 29.11.2001
234.000 km

Scurt update: intre timp se tot bloca broasca de la usa soferului, in special la dubla inchidere. Am ajuns la ea (a trebuit sa dau jos si geamul) si se auzea un zgomot suspect. Am comandat piesa de la Axevo (~630 RON), a venit in vreo 4 zile si am dus-o la Tiriac Auto (revizie, broasca usa fata sofer, AC cu intermitente si pierdere putere motor in acelasi timp). Pana am ajuns la ei, s-a blocat si usa dreapta spate Posted Image ).

Rezolvat revizie, rezolvat schimbat broasca sofer (acum se deschide / inchide ok), rezolvat AC si pierdere putere motor (completat freon, dat jos radiatoare si curatat cu incredere).

Broasca usa spate ramasa deconectata, blocata si aia, estimare costuri 550 RON. Posted Image

Ieri mi-a spus colega ca a murit unitatea audio (afisa un ceas mic in dreapta sus). Am gasit unitatea cam fierbinte (masina rece), am deconectat-o, am reconectat-o astazi dimineata, a mers vreo 20 secunde si a revenit la ceasul mic din dreapta sus, fara sa mai raspunda la nimic. Repetat, acelasi lucru. Gasit unitate ovala, ma duc sa o vad sa vad daca pot schimba fata.

Se cam vrea dusa, stie deja ca i-am pregatit ceva! Posted Image

PS: a crapat iar broasca de la portbagaj (cea reparata prin iarna parca). Am gasit stoc la Axevo, vreo 340 RON, trebuie sa o schimb.

Edited by Tyby, 06 July 2017 - 15:23.


#302
Tyby

Tyby

    blue balls

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 15,385
  • Înscris: 29.11.2001
Scurt update:

- schimbat broasca de la portbagaj cu cea noua, rezolvat situatia.

- desfacut complet unitatea audio inca de joi, nu parea nimic in neregula, dar cu ocazia asta m-am prins si cum e conceptul de modularitate al unitatilor. M-am intalnit cu omul cu unitatea cu fata ovala, cu tot cu masina si unitatea mea cu fata dreptunghiulara, schimbat si fete, si sistem de prindere intre ele, merg ambele in orice configuratie. Cum cea originala nu a mai facut figuri, i-am multumit si cerut scuze omului pentru timp si rabdare, si am ramas (momentan) cu unitatea veche. Care pare sa nu mai faca probleme (cel putin nu inca). Mai vedem pe parcurs.

Partea buna este ca m-am convins ca unitatile dreptunghiulare si ovale sunt interschimbabile, cu pastrarea sistemului de prindere si a fetei potrivite modelului auto. Practic e aceeasi Marie cu alta palarie (aka sistem prindere si fata). Good to know!

Edited by Tyby, 10 July 2017 - 10:34.


#303
Tyby

Tyby

    blue balls

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 15,385
  • Înscris: 29.11.2001
Scurt update la posturile de mai sus, pentru referinta ulterioara.

Mai intai: revizie 234.000 km (09 iulie 2017):

- costuri totale: 1.462 RON (incluzand revizie completa, inlocuit vas expansiune + vasul in sine, antigel, bec stop frana + inlocuit, demontat / montat / curatat radiatoare apa + AC, completare si verificare freon / instalatie AC, inlocuit broasca usa sofer, cu piesa mea).

Apoi:

- dupa demontare / montare in regim de "parcare, in fata casei" a geamului soferului si reprogramare modul one-shot de pe aceeasi usa, a disparut problema cu deschiderea automata a geamului daca atingea partea de sus. De atunci functioneaza normal.

- a ramas sa schimb broasca usa stanga spate (lasata deconectata de catre Romcar la revizie). Costuri piesa: 550 RON. Manopera, daca e la fel ca pe fata: 125 RON. Vedem cum facem timp.

Urmeaza (cu respectiva ocazie) si o evaluare a scutului motor inferior, care e legat cu plastice din loc in loc pentru a deschide ceva dosar dauna, sa o dau viitorului posesor in buna ordine si grija.

PS: unitatea audio nu a mai facut figuri dupa ce am desfacut-o in urma cu o luna si jumatate+.

Edited by Tyby, 31 August 2017 - 19:22.


#304
Tyby

Tyby

    blue balls

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 15,385
  • Înscris: 29.11.2001
235.000 km

Consum de manual. Nu am condus eu! :peacefingers:

Attached Files



#305
Tyby

Tyby

    blue balls

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 15,385
  • Înscris: 29.11.2001
236.500 km (05 oct 2017)

Cu oarece nostalgie, la data si "varsta" de mai sus, dupa FIX 7 ani de la achizitie si 202.000 km in posesia mea, masina a intrat in utilizarea unui prieten bun, pe termen nedefinit. Nu voi mai avea decat update-uri sporadice pe topicul de fata, in masura in care voi mai afla de la el diverse info.

Masina asteapta solutionarea a 5 dosare CASCO (Groupama) pentru tot felul de chestiuni minore (zgarieturi, stersaturi etc). O voi mai vedea cu ocazia vizitelor prin zona, probabil undeva la o data pe luna.

Am tot scris pe jurnalul de fata despre masina, am scris si pe cel de Mk2, am facut si scurte rezumate (ca cel de aici), am facut si "darea in primire" la schimbare. Nu prea mai sunt multe de spus.

Poate doar ca, daca as fi pus acum in situatia din Octombrie 2010, as face aceeasi alegere, cu ochii inchisi! Am renuntat la masina NU pentru ca era ceva in neregula cu ea (normal, varsta incepe usor - usor sa-si spuna cuvantul), ci pentru ca este ineficient si ilogic sa tin trei masini in fata casei. Cum cei apropiati din familie nu s-au aratat doritori sa pastreze masina, am lasat-o unui prieten care - practic - imi este ca si cum ar face parte din familie!

Sper sa se bucure de ea la fel de mult cat am facut-o si eu si sa aiba cel mult la fel de putine probleme pe cat am avut si eu!

Pentru mine a fost o masina extraordinara, care m-a tinut intreg si in siguranta pe tot felul de drumuri si conditii! GG Kuga Mk1!

O ultima poza in posesia mea, impreuna cu cea care, practic, i-a "luat" locul in (si de) parcare! Posted Image

Attached Files


Edited by Tyby, 11 October 2017 - 10:52.


Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate