Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Despre mersul pe banda a doua
Last Updated: Dec 23 2010 13:10, Started by
kng
, Oct 04 2010 07:54
·
0
#73
Posted 07 October 2010 - 21:49
eu inteleg ca sint 2 benzi si aia de pe 1 pot merge mai repede decit cei de pe banda 2
cit despre slalom urias nu prea ma risc, desi uneori mai fac asta, pentru ca adormitul poate vira brusc dreapta tocmai in mine. na exercitiu: merge tata lu tavi cu 90 la ora pe banda doi; vin io si ii dau semnal, flashuri in cele din urma ....atunci ma gindesc sa il fentez prin dreapta omu se gindeste si el: ia la asta e grabit ca fiimiu, hai sa ii fac loc si zdrang da mertanu o roata in golf... si nu e pacat de ambele masini? ca is bune amindoua ... pe urma caterinca de rigoare cu asigurarile, ne certam, politie, bal, spital.... raminem si pietoni pe urma ca de unde bani de reparatii (n-avem casco) de la un biet pensionar (parca) si un biet inginer??? ne asociem, deschidem schrott si ne dam cu bicicletele.... (hai ca io, lovit in lateral o mai cirpesc, dau km inapoi si o dau ca noua ..da mertanu...adio mario) Edited by Evergreen, 07 October 2010 - 21:57. |
#74
Posted 07 October 2010 - 21:50
motanex, on 7th October 2010, 22:42, said: Eu am gasit asta mai interesant decat ce ai gasit 'mneata. Oricum daca chiar te grabesti si vezi un bou ca e singur pe banda a2-a si in rest nicio masina pe strada cred ca e mult mai sanatos si sigur sa te dai pe prima banda in conditiile in care aceasta e practicabila si sa-ti vezi de treaba in continuare decat sa franezi pana la viteza aluia si sa arzi becurile in ceafa lui. Cel mai si cel mai bine e sa mearga "ei" pe banda 1 si asta e ;eu fac altfel si are rezultat 90% din cazuri, vin mai tare cu rotile din stanga pe 1/4 din contrasens si se dau sau ma postez in spatele lor la 2-3 m jumatate iesit spre stanga sa ma vada in oglinda ,si imediat se muta din fata mea dar fiti prevazatori sa nu cumva ca altul sa il depaseasca prin dreapta si ala sa se sperie si sa se urce peste ala de pe prima banda ,deci totul trebuie facut cu cap . |
#75
Posted 07 October 2010 - 21:58
#76
Posted 07 October 2010 - 22:01
nu mai am decit una in frigider
si e la 0,5 d-aia de ai avut tu la 5 multe ... fazanul e la frigider, la alt etaj (am mai zis asta...) maraciucaaa |
#77
Posted 08 October 2010 - 08:45
#78
Posted 08 October 2010 - 10:02
vin pe banda doi ca sint in depasirea unuia ce merge incet pe banda 1
|
#79
Posted 08 October 2010 - 12:04
S-au incins spiritele putin pe aici, imi place ca se discuta justificat, pe baza legii, cu citate
Intre timp, ca observatie, individul care spunea ca s-a postat aceeasi problema pe alt forum, nu a mai dat nici un semn . Probabil o fi fost ruda cu soferul si a recunoscut numarul |
#80
Posted 08 October 2010 - 12:29
#81
Posted 08 October 2010 - 12:48
bai, nu citisi ca si el are probleme cu taicasu ca sta lipit de banda 2 ?????
am explicat plastic...acum sa facem si desene pe topic ?!? |
#82
Posted 08 October 2010 - 13:39
cipaul, on 8th October 2010, 13:29, said: Pai atunci si tatal lui Tavi era in depasire. Atunci ce ai cu el si ii dai flashuri? Daca eu vin pe banda doi din spate, vin defapt de pe prima banda, pt ca nu-mi place sa te depasesc pe dreapta si nici nu e corect, sau e risc mare. Am vazut treaba asta si la deal cand se fac doua benzi, nici de-al drac nu s-ar da pe prima, el care este (multi) merge cu 90 pe banda doi, ca e legal... Moa din instinct ma trag pe prima banda dupa ce am depasit, chiar daca dupa mine nu mai vine nimeni. Sunt convins ca asa faceti si voi (cu ceva exceptii) Edited by Octavian___, 08 October 2010 - 13:43. |
|
#83
Posted 08 October 2010 - 13:52
#84
Posted 08 October 2010 - 14:08
cipaul, on 7th October 2010, 19:24, said: De ce nu trece pe prima banda stie el f. bine: pentru a evita o multime de pericole. O intrebare normala: vitezomanul ala nu ar trebui sa vina pe banda 1 fiindca tot e libera? Evita o p... arte de pericole . Tie de cate ori ti s-a intamplat sa incerci sa treci pe banda 1, pe langa unul care doarme pe banda 2, ala sa te observe taman atunci si sa vrea sa se traga pe banda1? Mie de cel putin 30 ori...din care cel putin de 10 ori la viteze mai mari de 160km/h. E tare placut sa fii nevoit sa-ti lasi cauciucurile pe asfalt din cauza unui cretin din asta...... Se intampla in special noaptea.... Edited by richelieu, 08 October 2010 - 14:10. |
#85
Posted 08 October 2010 - 14:46
#86
Posted 08 October 2010 - 14:54
nici tie nu prea ti-a iesit treaba cu al meu ... ce sa ii faci ca e mai usor de la ture multe la ture putine decit invers
|
#87
Posted 08 October 2010 - 18:33
richelieu, on 8th October 2010, 15:08, said: Evita o p... arte de pericole . Tie de cate ori ti s-a intamplat sa incerci sa treci pe banda 1, pe langa unul care doarme pe banda 2, ala sa te observe taman atunci si sa vrea sa se traga pe banda1? Mie de cel putin 30 ori...din care cel putin de 10 ori la viteze mai mari de 160km/h. E tare placut sa fii nevoit sa-ti lasi cauciucurile pe asfalt din cauza unui cretin din asta...... Se intampla in special noaptea.... Nu tin minte sa fi patit asa ceva. Ceva similar cu benzile am mai patit si nu trec ca vantul pe langa cealalta masina, sunt chiar precaut fiindca sunt destule unghiuri moarte din care nu poti fi observat. In schimb tin foarte bine minte cand a iesit un ..... obosit cu un Aro 244 cu vreo 70 la ora de pe o stada/piatete latereala si a ajuns pana la jumatatea benzi 2 pe care eram incadrat. Am ocolit undeva pe contrasens asa cam la 4...5 cm distanta intre masini si asta tot pe la 1 jumatate noaptea. In rest am vazut sute de carute, tractoare, biciclete fara nici o lumina, animale, oameni beti care merg in zigzag pe banda 1. La fel am vazut cu siguranta mii de gropi, santuri, capace de canal lipsa tot pe banda 1. Pe 2..3 foarte rar. Cu siguranta si tatal lui Tavi a vazut aceste pericole pe sosele. Cand nu o sa mai observ astfel de pericole pe sosele o sa respect cu siguranta si prevederea asta asa schiopa cum este. De fapt ca nu cred ca sunt 10 % din soseri care sa respecte aceste cerinte. |
|
#88
Posted 08 October 2010 - 20:14
Crezi gresit.
In afara de cei care si-au cumparat banda a doua impreuna cu masina, ceilalti circula relativ normal. |
#89
Posted 08 October 2010 - 20:30
cipaul, on 8th October 2010, 19:33, said: Nu tin minte sa fi patit asa ceva. Ceva similar cu benzile am mai patit si nu trec ca vantul pe langa cealalta masina, sunt chiar precaut fiindca sunt destule unghiuri moarte din care nu poti fi observat. In schimb tin foarte bine minte cand a iesit un ..... obosit cu un Aro 244 cu vreo 70 la ora de pe o stada/piatete latereala si a ajuns pana la jumatatea benzi 2 pe care eram incadrat. Am ocolit undeva pe contrasens asa cam la 4...5 cm distanta intre masini si asta tot pe la 1 jumatate noaptea. In rest am vazut sute de carute, tractoare, biciclete fara nici o lumina, animale, oameni beti care merg in zigzag pe banda 1. La fel am vazut cu siguranta mii de gropi, santuri, capace de canal lipsa tot pe banda 1. Pe 2..3 foarte rar. Cu siguranta si tatal lui Tavi a vazut aceste pericole pe sosele. Cand nu o sa mai observ astfel de pericole pe sosele o sa respect cu siguranta si prevederea asta asa schiopa cum este. De fapt ca nu cred ca sunt 10 % din soseri care sa respecte aceste cerinte. Nici nu pot sa inteleg ce siguranta iti ofera banda a2a(se presupune ca esti pe sosea cu 2 benzi/sens) , daca vreunu ce-ti vine din fata face vreo depasire, sau vreo manevra mai greu cu spatiul de manevra, asa pe prima mai iesi pe acostament indiferent de ce iti apare, tot gasesti loc sa o dai la intors(vezi autostrazile , mai confortabil mi se pare sa merg pe prima banda, cand stiu ca mai am 2-3m in dreapta sa ma feresc ) . Nu or aplica toti chestiile astea, dar la mine cam asa sta treaba , incerc sa ma feresc de altii cat pot . furiousdoc, on 8th October 2010, 09:45, said: Da' voi de ce veniti pe banda a doua? Pentru voi nu e valabila "obligatia" de deplasare pe banda 1/din dreapta? |
#90
Posted 08 October 2010 - 20:37
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users