Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
La multi ani @Klasse!

La multi ani @shmecherul!

pareri ipad 6-2018- flip

Cum au aparut supermarketurile in...
 Campanii mincinoase Carrefour

Tv toshiba defect

touchscreen navigatie stricat

bonsai - de unde?
 Resetare Bonus Malus

Unitatea optica DVD-rw absenta pe...

Problema configurare Wireguard

Dozatoare de apa, cu alimentare d...
 Intarziere aterizare avioane

Accident masina reparata pe CASCO

Probleme Ginseng Microcarpa

Un sunet pronuntat la BMW e90 318i
 

Turatii Ventilator aer Dacia Solenza

- - - - -
  • Please log in to reply
12 replies to this topic

#1
Dienutza1991

Dienutza1991

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 120
  • Înscris: 08.03.2010
Salutare. Am cumparat o masina acum 2 luni,Dacia Solenza din 2004 model Rapsodie ,toate bune si frumoase merge impecabil dar am la ia o problema.. Comutatorul de la Ventilatorul de aer nu imi mai merge pe 3 trepte total sunt 4  deci treapta 1,2,3 nu functioneaza ,in schimb a 4 merge (la turatie maxima) ceea ce e cam deranjant,cine imi poate spune si mie unde ar putea fii problema si mai intreb inca un lucru eu am luat masina si are cam 74000 de km ar fii cazul ca eu sa ii schimb cureaua de distributie? cum pot vedea daca e uzata? astept raspunsuri de la cei ce au asemenea cunostinte, ms mult

#2
calinkgb

calinkgb

    "United Gashka" mobile team

  • Grup: Moderators
  • Posts: 75,844
  • Înscris: 15.08.2008
Posibil sa fie reostatul de comanda, si de aia sa nu ai primele viteze, doar cea "pe direct".

#3
Dienutza1991

Dienutza1991

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 120
  • Înscris: 08.03.2010
chiar asa sa se strice dintr-o data toate cele 3 pozitii ale comutatorului  :confuzzled:

chiar nu stie nimeni

#4
korsar

korsar

    Senior Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 2,348
  • Înscris: 26.07.2007
da,asa se intampla. rezistentele pt primele3 trepte sunt in serie, daca s-a ars cea pt treapta a 3-a,nici celelalte nu merg.

#5
Dienutza1991

Dienutza1991

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 120
  • Înscris: 08.03.2010
si unde se afla rezistentele alea pozitionate? stie careva

#6
Neohori

Neohori

    Senior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 3,977
  • Înscris: 19.08.2007
http://www.daciaclub...nza-t14851.html
"Remedierea se face dupa cum urmeaza (motor oprit, cheie contact in pozitie neutra): "... restul descoperi in postul nr. 13

#7
Dienutza1991

Dienutza1991

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 120
  • Înscris: 08.03.2010
am rezolvat aceasta problema cu turatia ventilatorului din topicul de mai sus, acum mai ramane o intrebare masina are cam 74000km sunt al 2-lea proprietar i-am facut schimbul de ulei credeti ca ar fii necesar sa ii schimb si cureaua de distributie? la 74000km ma gandesc ca o fii schimbato  ce putin odata si proprietarul de la care am luat masina nu stiu cum sa fac momentan nu prea am banii necesari sa merg intr-un service sa o schimb, cam cat este manopera de lucru a unei schimbar la cureaua de distributie?

#8
Dienutza1991

Dienutza1991

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 120
  • Înscris: 08.03.2010
nu isi da nimeni cu parerea:(

#9
wegviLVGAsdf

wegviLVGAsdf

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 789
  • Înscris: 21.03.2009
Incearca sa suni pe primul propietar sa-l intrebi daca a schimbat-o. sau uita-te in cartea service daca o ai.Cu distributia cred ca depasesti 1000 lei

#10
Dienutza1991

Dienutza1991

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 120
  • Înscris: 08.03.2010
atat de scumpa e distributia? pai am gasit kit de distributie bun la 200 ron ,nu are carte de service si de primul proprietar nu mai dau ca a plecat in afara, deci nu stiu nimic

#11
Neohori

Neohori

    Senior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 3,977
  • Înscris: 19.08.2007
Kitul nu e o avere , manopera e mai laborioasa si mai trebuie sa pui motorul si la punct fix - daca nu ai mai facut nu recomand sa te bagi , defectiunile in cazul unei curele rupte pot fi foarte scumpe .

#12
Dienutza1991

Dienutza1991

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 120
  • Înscris: 08.03.2010
Nu am mai pus niciodata o curea de distributie nu prea am idee cum se procedeaza, in schimb repar motoscutere,mopede,motociclete,motopompe,drujbe,tot ce e mai simplu asa dar la masini inca nu m-am bagat, am mai avut o Dacia 1310 la aia ii stiam cam tot  distributia era pe lant (era mai durabil) dar la asta imi cam prind urechile

#13
PetreL

PetreL

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 14
  • Înscris: 28.02.2007
Buna ziua,
Daca este cineva amabil sa-mi explice detaliat cum schimb motorasul de la aeroterma Dacia Super Nova?
Mantionez ca am dat jos plasticaria de sub bord si consola centrala,  sigur este defect motorasul.
Cu multumiri,
Petre L

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate