Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
De la 24V la 5V DC?

Deducere TVA

Open WRT nu sincronizeaza ceasul ...

salariu plafonat
 sistem actionare electrica pentru...

Sfaturi achizitie auto ~10k€

ICC/ICM soft monitorizare si cont...

Recomandare ipad
 Ce fel de disc pentru acest circu...

Windows 11 24H2 pe release?

Intrebare motor auto

Opel Astra K
 Romania - tara formelor fara fond?

Probleme sistem audio mașina

Radio care se incinge

problema -amplificator cu tranzis...
 

Tractoare- Sfaturi tehnice- Documentatii

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
2843 replies to this topic

#865
raul_16nic

raul_16nic

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,136
  • Înscris: 19.03.2009
cam toate au inversor si eu am international si are inversor.

#866
valiandrei36

valiandrei36

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 74
  • Înscris: 10.01.2013
salut!mersi de raspuns!asa am sa fac cu prima ocazie cind ajung acasa,ma uit la supapa sa vad daca are bila acolo si daca e ok mai incercam si alte variante.

#867
Paun_Duti

Paun_Duti

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 190
  • Înscris: 02.07.2009
Poate cineva sa ma ajute cu un raspuns la o intrebare?
Poate un tractor(motocultor) sa functioneze(corect) daca ii schimb rotile cu altele cu diametrul mai mare?
De ex. el este prevazut cu roti pe 18" si eu ii pun sa zicem pe 24" sau ceva apropiat.
In cartea tehnica, scrie ca la 2000rpm ale motorului, treptelor de viteza le corespund urmatoarele viteze:
1-1,1km/h
2-2,2km/h
3-4km/h
4-6km/h
5-14km/h
M-2,2km/h

#868
til

til

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,725
  • Înscris: 30.07.2003
O sa functioneze, cu aprox o treime mai repede in fiecare treapta si cu tot atat mai putina forta.


#869
penciucromica

penciucromica

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 117
  • Înscris: 29.02.2012

View Posttil, on 04 aprilie 2013 - 22:27, said:

O sa functioneze, cu aprox o treime mai repede in fiecare treapta si cu tot atat mai putina forta.

aceeasi modificare vreau sa o fac si eu dar in cazul meu e vorba de un tractor care a avut motor de 1600 cmc i-am adaptat un motor rominesc (d115,leut) 2340cmc Rotile originale sint de 12/32 tzoli si as vrea sa-i pun roti de 13/36 tzoli, Diferenta de 4 tzoli poate sa-mi creeze probleme,tinind cont ca i-am pus un motor cu capacitatea cilindrica mai mare

#870
savantu

savantu

    Senior Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 3,627
  • Înscris: 26.10.2003
Probleme cu roti non-standard apar doar la tractoarele 4x4 care nu au si diferential central, altfel zis, ai raport fix intre punti. Pentru tractoare 4x2 nu sunt probleme sa montezi roti mai mari sau mai mici.

#871
Paun_Duti

Paun_Duti

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 190
  • Înscris: 02.07.2009

View Posttil, on 04 aprilie 2013 - 22:27, said:

O sa functioneze, cu aprox o treime mai repede in fiecare treapta si cu tot atat mai putina forta.

O sa folosesc la diferite lucrari treapta imediat inferioara(decat cea recomandata cu rotile originale) si voi avea suficienta putere, sper eu.

Poate cineva sa-mi spuna cam care ar fi garda la sol optima ca sa pot face toate prasilele la porumb? (ma refer la inaltimea porumbului la ultima prasila)
Multumesc

Mai am o intrebare.
Cauciucurile mele sunt 7,00-18. Ce reprezinta aceste cote? Banuiesc eu dar nu sunt sigur.

Care e diferenta intre 7,00-18 si 8,32-24?

#872
bubushtm

bubushtm

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 3
  • Înscris: 06.04.2013
...unde gasesc si eu cartea tehnica pt U 445 L cutie in 4 viteze si reducor(mic-mare)....ms

#873
Paun_Duti

Paun_Duti

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 190
  • Înscris: 02.07.2009

View PostPaun_Duti, on 05 aprilie 2013 - 20:34, said:

Mai am o intrebare.
Cauciucurile mele sunt 7,00-18. Ce reprezinta aceste cote? Banuiesc eu dar nu sunt sigur.

Care e diferenta intre 7,00-18 si 8,32-24?

Nu stie nimeni?

#874
savantu

savantu

    Senior Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 3,627
  • Înscris: 26.10.2003

View PostPaun_Duti, on 05 aprilie 2013 - 20:34, said:


O sa folosesc la diferite lucrari treapta imediat inferioara(decat cea recomandata cu rotile originale) si voi avea suficienta putere, sper eu.

Poate cineva sa-mi spuna cam care ar fi garda la sol optima ca sa pot face toate prasilele la porumb? (ma refer la inaltimea porumbului la ultima prasila)
Multumesc

Mai am o intrebare.
Cauciucurile mele sunt 7,00-18. Ce reprezinta aceste cote? Banuiesc eu dar nu sunt sigur.

Care e diferenta intre 7,00-18 si 8,32-24?

La anvelope indicii sunt de forma L/h x R SV unde L = latimea in mm/inch ( 1"=2.54cm ), h=inaltimea ca procent din L ( 70 = 70% x L ), R = diametru jante in inch si S indice de sarcina, V indice viteza.

Deci un 205/55R16 91V tradus inseamna 205mm Latime, 55% x 205= 112.75mm inaltime, diametru jante 16" = 40.64cm, indice de Sarcina 91 = 615kg , indice Viteza V = 240kmh.

La utilaje se foloseste fie varianta intreaga ( 480/70 R28 138A8 ) fie cele mai comune sunt compuse din L x R ( 16.9 R38 ).

Ca sa-ti raspund la intrebare "Care e diferenta intre 7,00-18 si 8,32-24?" - al doilea este mai lat si semnificativ mai mare decat primul. Evident nu sunt compatibile.

#875
penciucromica

penciucromica

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 117
  • Înscris: 29.02.2012

View Postsavantu, on 05 aprilie 2013 - 09:43, said:

Probleme cu roti non-standard apar doar la tractoarele 4x4 care nu au si diferential central, altfel zis, ai raport fix intre punti. Pentru tractoare 4x2 nu sunt probleme sa montezi roti mai mari sau mai mici.

multumesc de raspuns.ptr mine conteaza mult sa aud si alte pareri.sigur voi mai cisriga ceva viteza la lucrarile usoare si la transport

#876
savantu

savantu

    Senior Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 3,627
  • Înscris: 26.10.2003
Daca tot veni vorba de anvelope astazi m-am usurat de 2700RON pentru 2 anvelope 14.9 R24 marca Mitas. Ce marci de anvelope preferati ?

#877
bbb123

bbb123

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 110
  • Înscris: 16.10.2008
Mitas par bunicele. Eu va zic de ce sa va feriti: am luat pe fata 2 buc. BKT 7.5/20 vara, si pana in iarna s-au uzat cam 20%.

#878
raul_16nic

raul_16nic

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,136
  • Înscris: 19.03.2009
de ceva vreme parca se aud batai in pompa de injectie.posibil asa ceva sau bat injectoarele? pompa ii in linie.

#879
kosmynnell

kosmynnell

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 2
  • Înscris: 19.04.2013
salut! am si eu o rugaminte. am nevoie de cele doua pinioane la grupul de incarcare pentru o combina someca m112 si nu le gasesc. va rog ajutati-ma sau trimiteti-mi un e-mail pe [email protected]. va multumesc!

#880
vrabia

vrabia

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 12
  • Înscris: 22.04.2013
salut baieti . are careva un manual de reparatii pentru utb 550 dt?

#881
vrabia

vrabia

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 12
  • Înscris: 22.04.2013
va rog daca are cineva o carte unde sa explice cum se repara cutia de viteze a tractorului u 445 dt cu doua manete  reductor mare mic ,va rog frumos ca de 2 saptamani incerc sa i dau rezolvare , de 3 ori am desfacut tractorul si tot sare din viteza  caraie , precizez ca  lamelele sincroanele multe piese sunt noi si le-am pus ca si in cartea cu repere dar tot nu merge,

#882
gcom61

gcom61

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,824
  • Înscris: 21.01.2007
Nu dai prea multe detalii despre problema ta;care viteza caraie care sare etc.
Daca sunt in discutie treptele 2-3 pe poza alaturata se observa cum trebuiesc montati crabotii (nr 3 in poza)
Cand se monteaza bucsa de cuplare(nr.2) trebuie avut grija ca pinionul interior (nr.1)sa fie pozitionat intre semnele
de pe dantura interioara a bucsei  de cuplare.De fapt cativa dinti(3 pe fiecare parte) sunt putin ambutizati ceea ce face ca bucsa sa nu treaca complet peste piesa (nr1).Odata bucsa bine pozitionata pe pinionul(nr1) si sincroanele vor lucra bine.
Referitor la sincroane-acestea trebuiesc sa se blocheze pe partea conica de pe pinion.
Dupa montarea pinioanelor si a furcilor se verifica cuplarea [la rece] a bucsei pe dantura pinioanelor(nr4).In caz ca bucsa de cuplare cupleaza la maxim pe un pinion si mai putin pe celalalt se slabeste furca de pe tija(daca este cu surub si se incearca pozitionarea acesteia astfel ca bucsa de cuplare sa cupleze in mod egal pe ambele pinioane( a2-a si a 3-a).Daca nu se poate repozitiona in acest mod se va intervenii asupra rulmentului dinspre motor(al axului),unde in capacul protector se pot adauga (sau indeparta )distantieri .astfel ca ,cuplarea bucsei sa fie corecta.(este posibil sa fie nevoie de saiba plata pusa pe ax catre reductor pt deplasarea acestuia).
Daca pinioanele au dantura de cuplare noua(nr4) ai grija ca si dantura interioara a bucsei de cuplare sa fie buna(sa nu fie rotunjita),in caz contrar se schimba si bucsa de cuplare sau se intoarce pe partea cealalta astfel incat la tractiune sa traga pe partea neuzata a dintilor.

Attached Files


Edited by gcom61, 24 April 2013 - 15:41.


Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate