Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Tractoare- Sfaturi tehnice- Documentatii
Last Updated: May 26 2024 10:22, Started by
c_predoiu
, Jul 14 2010 22:27
·
16
#847
Posted 30 March 2013 - 19:40
salut am si eu u 650 am o problema.nu se da motorul peste cand il invart cu liverul la volanta se invarte dar can il bag in viteza 5 si il tarai cu alta tractor nu se da peste cap se blocheaza rotile de pe spate cand calc abrajul se invart rotile si cand il ridic ca sa se dea peste cap nu motoru nu vrea . daca ma poate ajuta si pe mine cineva cu un sfat ceva ? mutumesc!
|
#848
Posted 30 March 2013 - 21:21
Ai putea sa dai mai multe amanunte vezi sa nu fi dat reductorul pe mic din greseala.
|
#849
Posted 31 March 2013 - 09:38
am un tractor u445 si nu porneste la automat doar la vale . cand ii dau la automat se invarte motorul scoate fum dar nu vrea sa prneasca daca imi puteti da un sfat . multumes !
|
#850
Posted 31 March 2013 - 10:31
Uzura la pompa de injectie(caz rezolvabil relativ usor)uzura la set,necesita rk sau segmentare.Cat de repede se invarte electromotorul(la pornire)?; ar trebuii sa asigure cam ~300 rot /min.Eu am patit ceva asemenator si s-a rezolvat prin verificarea atenta a electromotorului (care invartea ,insa nu avea turatie suficienta in sarcina).
|
#851
Posted 31 March 2013 - 13:29
salut!am si eu aceeasi problema la u445,porneste foarte greu cam 10-12 secunde dau la automat.cind il pornesc da in baterie la inceput,adica invirte foarte greu zici ca nu ar avea bateria curent,abia daca invirte apoi din ce in ce invirte mai repede pina porneste foarte greu.daca bateria nu ar avea curent nu ar invirti asa mult la automat,daca ii dau la automat de 10 ori de 10 ori invirte ,deci bateria iese din discutie.ar putea fi pompa si injectoarele dar le-am facut inainte adica acum un an si tot asa pornea.am incercat sa mai dau un dinte la pinion dar tot asa iar la a doua incercare cu inca un dinte sa rupt capul hidraulic din pompa.a urmat apoi segmentarea motorului dar cu nici un folos,acum va las pe dvs sa va dati cu parerea ca eu nu mai stiu nicio solutie!va multumesc!
|
#852
Posted 31 March 2013 - 14:03
valiandrei36, on 31 martie 2013 - 13:29, said:
salut!am si eu aceeasi problema la u445,porneste foarte greu cam 10-12 secunde dau la automat.cind il pornesc da in baterie la inceput,adica invirte foarte greu zici ca nu ar avea bateria curent,abia daca invirte apoi din ce in ce invirte mai repede pina porneste foarte greu.daca bateria nu ar avea curent nu ar invirti asa mult la automat,daca ii dau la automat de 10 ori de 10 ori invirte ,deci bateria iese din discutie.ar putea fi pompa si injectoarele dar le-am facut inainte adica acum un an si tot asa pornea.am incercat sa mai dau un dinte la pinion dar tot asa iar la a doua incercare cu inca un dinte sa rupt capul hidraulic din pompa.a urmat apoi segmentarea motorului dar cu nici un folos,acum va las pe dvs sa va dati cu parerea ca eu nu mai stiu nicio solutie!va multumesc! |
#853
Posted 31 March 2013 - 14:30
valiandrei36, on 31 martie 2013 - 13:29, said:
salut!am si eu aceeasi problema la u445,porneste foarte greu cam 10-12 secunde dau la automat.cind il pornesc da in baterie la inceput,adica invirte foarte greu zici ca nu ar avea bateria curent,abia daca invirte apoi din ce in ce invirte mai repede pina porneste foarte greu.daca bateria nu ar avea curent nu ar invirti asa mult la automat,daca ii dau la automat de 10 ori de 10 ori invirte ,deci bateria iese din discutie.ar putea fi pompa si injectoarele dar le-am facut inainte adica acum un an si tot asa pornea.am incercat sa mai dau un dinte la pinion dar tot asa iar la a doua incercare cu inca un dinte sa rupt capul hidraulic din pompa.a urmat apoi segmentarea motorului dar cu nici un folos,acum va las pe dvs sa va dati cu parerea ca eu nu mai stiu nicio solutie!va multumesc! |
#854
Posted 31 March 2013 - 14:52
din electromotor nu este ca am schimbat 3 pina acum refacute de meserias si tot asa porneste,motorul scoate fum ,iar de preincalzire nu e nevoie ca asa face si in mijlocul verii
Edited by valiandrei36, 31 March 2013 - 14:54. |
#855
Posted 31 March 2013 - 14:56
nu are compresie sau is praf injectoarele.
Edited by raul_16nic, 31 March 2013 - 14:56. |
#857
Posted 31 March 2013 - 17:48
valiandrei36, on 31 martie 2013 - 14:52, said:
din electromotor nu este ca am schimbat 3 pina acum refacute de meserias si tot asa porneste,motorul scoate fum ,iar de preincalzire nu e nevoie ca asa face si in mijlocul verii Hai s-o luam logic;daca bateria invirte "si de 10 ori" ,la inceput greu si dupa aia usor problema ii electromotorul,daca ai facut motorul ,poate ai pus ceva pe dos ,poate segmentii nu au suficienta fanta, poate vreun cuzinet ii blocat.Un motiv sigur este.Incearca sa dai jos toate injectoarele si da-i la cheie sa vezi daca invirte usor.Daca merge usor problema ii la instalatia de alimentare. o pompa facuta poate sa tina si 3 -4 ani poate sa tina si 3 -4 luni,depinde daca pompagiul ti-a pus cap hidraulic nou sau unul reconditionat.Mai verifica si pompa de transfer, se afla in pompa de injectie. sint cele doua lamele incrucisate intr-un inel. Fa-i o verificare temeinica . Daca ai probat 3 electromotoare mai incearca sa schimbi si o alta pompa de injectie |
#858
Posted 31 March 2013 - 18:26
pai asta vroiam sa fac acum,sa incerc cu alta pompa ca pe a mea am facut-o la pompagiu si degeaba si ultima varianta e sa schimb si duzele de la injectoare daca cu alta pompa tot asa face.daca nu luat din nou cap-coada de la partea electrica apoi motor apoi alimentarea sa vedem ce are.eu personal cred ca nu tine presiune in pompa de injectie ca la cald porneste mai usor decit prima data dar nu cum ar trebui(adica foarte usor)dar mai repede decit prima data cind il pornesc
|
#859
Posted 31 March 2013 - 21:07
Trebuie sa invarta la fel indiferent daca afara e rece sau nu, da-i curent dintr-o baterie mai mare sau cu aceeasi baterie si un robot de pornire pe ea si direct pe electromotor, cu alte fire(recomand fire de sudura de la 30mm minim, recomandat de 50, e vreo 14 lei metrul) Mai poti sa ii faci si un test de compresie, eventual si un leak test(cauta pe youtube), poti baga aer direct si numai sa asculti daca nu gasesti scula, daca e totul bine, duci la pompagiu injectorarele, ca sa le verifice nu iti ia mult, mie nu mi-a luat nimic sa le testeze, depinde cum te intelegi cu el. Daca ai facut pompa trebuie neaparat si injectoarele testate. Oricum alimentarea nu are treaba cu invartitul motorului, si trebuie sa iti invarta bine sa porneasca motorul, mai ales la rece.
Mai foloseste cineva aici ulei de 2t in motorina? cica ar lubrifia pompa, injectoarele si ajuta si la cilindrii, valve si la pornirea la rece. Sunt foarte tentat sa bag si eu in rezervor. |
#860
Posted 01 April 2013 - 08:49
In legatura cu folositul la ulei in motorina eu ii bag cam la 10 litri 100 grame ulei motor normal.Fac chestia asta de mai bine de 5 ani si nu au fost probleme,plus ca anul trecut am bagat si solutie pentru curatat injectoare pompa cum se mai baga la masini.De ulei de 2T nu am auzit inca sa bage cineva vezi poate alti colegi.
|
#861
Posted 01 April 2013 - 10:32
A fost o discutie pe daciaclub despre efectele motorinei euro 5 asupra pompei .
A pornit de la faptul ca multi s`au trezit cu particule metalice in injectoare de la pompa de inalta presiune. E vorba de injectie common rail cu presiuni de 1600-1800 bari. Se pare ca ar fi cauzata de lipsa de ungere datorata continutului redus de sulf din motorina euro5 si faptului ca sistemul de injectie ar fi pentru motorina euro 3. Acolo am auzit ca ar fi pus ulei 2T in motorina pentru lubrifierea pompei. Grig |
|
#862
Posted 01 April 2013 - 13:27
#863
Posted 01 April 2013 - 21:05
valiandrei36, on 31 martie 2013 - 18:26, said:
pai asta vroiam sa fac acum,sa incerc cu alta pompa ca pe a mea am facut-o la pompagiu si degeaba si ultima varianta e sa schimb si duzele de la injectoare daca cu alta pompa tot asa face.daca nu luat din nou cap-coada de la partea electrica apoi motor apoi alimentarea sa vedem ce are.eu personal cred ca nu tine presiune in pompa de injectie ca la cald porneste mai usor decit prima data dar nu cum ar trebui(adica foarte usor)dar mai repede decit prima data cind il pornesc dac nu ai presiune in pompa uitate la supapa de retur de la pompa de injectie, desfa-o si vezi daca mai are bila aia mica la locul ei, ii posibil, daca ai facut pompa,meseriasul sa-ti fi pus din greseala alta supapa,sau intentionat sau poate ca nici nu ai avut bila la supapa respectiva |
#864
Posted 01 April 2013 - 22:03
Salut
am si eu o intrebare dac ma puteti lamuri... am vb. cu cineva si mi-a spus ca tractoru lui un INTERNATIONAL (aprox.120cp.)are inversor ... puteti detalia ... merci |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users