Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum sterg mails din Promotions

Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...

Dupa 20 ani de facultate, am uita...
 Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg

Drept de proprietate intelectuala...
 Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio
 Un nou pericol pt batrani

Ar trebui sa vindem imobiliarele ...

Dupa renuntarea la aparat dentar

pelerinaj in Balcik
 

Tractoare- Sfaturi tehnice- Documentatii

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
2843 replies to this topic

#37
kosty7

kosty7

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 11
  • Înscris: 27.01.2006

 c_predoiu, on 14th July 2010, 22:27, said:

Am deschis acest topic in speranta ca experientele (documentate de preferinta) noastre sa fie de folos si altora. Vorbind in nume propriu, am inceput un drum greu,reparand o epava de U445 DT... asta pentru ca asa  afost sa fie. O sa incerc sa tin la curent pe cei ce doresc cu evolutia acestui demers.
Nu aveam nimic la indemana in afara de o buna pregatire tehnica, scule si vointa... Acum, sa nu mai lungesc, informatia: detin documentatia de reparatie ( din pacate in limba engleza), pentru acesta specie de tractor ( sevice manual, catalog piese de schimb). In curand o sa-mi parvina si documentatia completa a sisitemului de injectie. NU este in format pdf. Daca cineva are nevoie, cereti aici si voi scana fiecaruia si voi trimite pe mail cat de repede imi permite timpul.
Sper, la final, ca eforturile sa se concretizeze intr-un tractor functional...
  Toate bune,
Catalin

Va salut,

De curand tatal meu a cumparat un tractor L445 (monobloc), fara cabina si ar vrea, inainte sa-l puna la treaba, sa-l mai bibileasca putin!
Tractorul nefiind nou, nu pot merge pe principiul de a inlocui ce este uzat, din cauza faptului este posibil sa se fi facut unele "adaptari".
Astfel am o mare rugaminte la dvs: va rog sa-mi transmiteti ceva documentatie legata de sasiu, directie, punte fata.
Am ceva scurgeri pe la levierul de sub volan (partea stanga) ce actioneaza directia, am banuit ca e vorba de un semering (unii spun ca ar fi o garnitura de pasla).
Am decis sa schimbam rulmentii de la puntea fata si spre surprinderea mea sunt drepti 6305 (nu conici).
As fi vrut sa vad si solutia contructorulu si daca mai pot, sa revin la initial.
Daca aveti vreun pont cu o cabina (modelul cu geamuri) v-as fi recunoscator!

#38
pcojocaru

pcojocaru

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 27
  • Înscris: 22.03.2011

 Galateanu1, on 19th February 2011, 16:39, said:

Sunt  interesat de achizitionarea unui tractor  nou  pentru  livada   sa  aibe intre 35-65  CP  . Daca  imi poate cineva  furniza  niste linkuri  dar sa aibe si preturi  sau macar  contact  ! Exclus   chinezarii  :nonobad:
..cred ca te pot ajuta. Petrica tel. 0740874471 www.geda.ro

 kosty7, on 23rd March 2011, 15:34, said:

Va salut,

De curand tatal meu a cumparat un tractor L445 (monobloc), fara cabina si ar vrea, inainte sa-l puna la treaba, sa-l mai bibileasca putin!
Tractorul nefiind nou, nu pot merge pe principiul de a inlocui ce este uzat, din cauza faptului este posibil sa se fi facut unele "adaptari".
Astfel am o mare rugaminte la dvs: va rog sa-mi transmiteti ceva documentatie legata de sasiu, directie, punte fata.
Am ceva scurgeri pe la levierul de sub volan (partea stanga) ce actioneaza directia, am banuit ca e vorba de un semering (unii spun ca ar fi o garnitura de pasla).
Am decis sa schimbam rulmentii de la puntea fata si spre surprinderea mea sunt drepti 6305 (nu conici).
As fi vrut sa vad si solutia contructorulu si daca mai pot, sa revin la initial.
Daca aveti vreun pont cu o cabina (modelul cu geamuri) v-as fi recunoscator!
incercati la www.geda.ro. va poate vinde si monta o cabina. Petrica, tel. 0740874471

#39
kosty7

kosty7

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 11
  • Înscris: 27.01.2006

 pcojocaru, on 23rd March 2011, 16:22, said:

incercati la www.geda.ro. va poate vinde si monta o cabina. Petrica, tel. 0740874471

Multumesc!
Nu cred ca avem nevoie de ajutor la montaj, cred ca ne vom descurca.
Ramane de vazut!
Maine dau telefon!

#40
blackwolfo

blackwolfo

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 7
  • Înscris: 12.10.2010

 ionutb71, on 30th August 2010, 14:14, said:

am si eu documentatie pentru carraro 720,intereseaza pe cineva?.aproape toate tractoarele straine au transmisie cararro.in acelasi timp am si eu o rugaminte:am rupt o planetara pe fata,partea scurta de la roata pana la articulatia rotii,ma poate ajut
a cineva?daca stiti o punte fata pe undeva,la un centru de dezmembrari va rog un semnal!
acesta e tractorul

Salutare.
As fi interesat eu de astfel de documentatie am un MF.
Cat despre partea cu planetara nu am inteles de la un prieten ca ar avea cineva o punte intreaga dar este pe la Malu cu flori, Dambovita si o da cu 2500 ron in rest nu stiu nimik.

 nicuaga, on 6th December 2010, 00:12, said:

Am gasit ceva documentatie pentru motorul Perkins 4-107;4-108;4-99 care a fost folosit la mai multe tractoare si combine agricole din gama Massey Ferguson 31-36. Am si ceva cunostiinte practice referitoare la reparatii. Pentru cei interesati pot raspunde pe mail.


Salutare nicu
Poti sa imi trimiti si mie documentatia daca este in format electronic am un MF si este bine sa ai o documentatie pentru asa ceva
Multzam

#41
lemar

lemar

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 408
  • Înscris: 22.07.2007
Nu e chiar tractor dar seamana...


Va retin atentia cu urmatoarea problema.
Am un utilaj,Fiat-kobelco W190 evolution ce manifesta urmatoarea problema-motorul nu livreaza suficienta putere si nu se tureaza la capacitatea nominala.Dupa ce se incalzeste peste 70 grade nu mai porneste decat daca este scoasa mufa de la regulator si sta doar in ralanti.Motorul este Iveco Nef Tektor,6 cil in linie common rail.
In manualul service al utilajului am gasit ca instrument de diagnoza acesta http://www.powertech...36Z008E-3MB.pdf.
Ma puteti indruma/ajuta sa gasesc ceva similar in RO?
Astazi au fost cei de la Romil Service(dealer Iveco)dar nu au reusit sa se conecteze la ECU utilajului in varianta EDC7.
Multumesc anticipat pentru orice idee sau indicatie.

Aveti orice alta idee unde pot sa-l mai"gadil"?(sa nu-mi spuneti traeba cu motorina si bricheta,o stiu deja. :lol:

#42
lemar

lemar

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 408
  • Înscris: 22.07.2007

 lemar, on 29th March 2011, 20:44, said:

Nu e chiar tractor dar seamana...


Va retin atentia cu urmatoarea problema.
Am un utilaj,Fiat-kobelco W190 evolution ce manifesta urmatoarea problema-motorul nu livreaza suficienta putere si nu se tureaza la capacitatea nominala.Dupa ce se incalzeste peste 70 grade nu mai porneste decat daca este scoasa mufa de la regulator si sta doar in ralanti.Motorul este Iveco Nef Tektor,6 cil in linie common rail.
In manualul service al utilajului am gasit ca instrument de diagnoza acesta http://www.powertech...36Z008E-3MB.pdf.
Ma puteti indruma/ajuta sa gasesc ceva similar in RO?
Astazi au fost cei de la Romil Service(dealer Iveco)dar nu au reusit sa se conecteze la ECU utilajului in varianta EDC7.
Multumesc anticipat pentru orice idee sau indicatie.

Aveti orice alta idee unde pot sa-l mai"gadil"?(sa nu-mi spuneti traeba cu motorina si bricheta,o stiu deja. :lol:
problema rezolvata prin schimb de ulei si filtru la motor.Dupa incalzirea uleiului,senzorul de presiune sesiza  presiune ulei insuficienta  la turatii mari(computerul EDC compara permanent presiune ulei si altele cu turatia motorului) iar calculatorul intra in regim de avarie(diminuarea partiala a puterii) apoi oprea motorul complet.

#43
mau91

mau91

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 15
  • Înscris: 29.03.2011
un manual de intretinere pt ford4600 stie careva unde pot gasi :-?

#44
corneaclaudiu

corneaclaudiu

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 06.08.2010

 bacsas, on 24th February 2011, 00:42, said:

NU functioneaza fisierul dupa descarcare. Da eroare. Stii din ce cauza?
incearca astea

Attached Files



#45
iuliandumitrescu

iuliandumitrescu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 910
  • Înscris: 24.02.2010
Salut baieti. Am cumparat si eu un u445 cu o singura maneta, cand plec dupa loc in viteza 1,2,3 totul OK dar in 4,5,6 si R cand il tin din ambreiaj sa aude un (cloncanit ) o bataie sacadata , nu o plecare lina ,daca dau drumul la ambreiaj mai repede nu se aude . I-am schimbat cuplajul elastic, diferential, reglat ambreiaj . Sa fie piulita de la pinionul de atac, sau ce altceva? Va multumesc.

Edited by iuliandumitrescu, 06 April 2011 - 12:18.


#46
savo_stelyca

savo_stelyca

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 208
  • Înscris: 06.01.2011

 iuliandumitrescu, on 6th April 2011, 13:15, said:

Salut baieti. Am cumparat si eu un u445 cu o singura maneta, cand plec dupa loc in viteza 1,2,3 totul OK dar in 4,5,6 si R cand il tin din ambreiaj sa aude un (cloncanit ) o bataie sacadata , nu o plecare lina ,daca dau drumul la ambreiaj mai repede nu se aude . I-am schimbat cuplajul elastic, diferential, reglat ambreiaj . Sa fie piulita de la pinionul de atac, sau ce altceva? Va multumesc.
1,2,3 este aceleasi viteze cu 4,5,6 doar ca primele sunt cu reductorul pe mic si celelalte pe mare.Referitor la problema ta,trebuie sa schimbi discul de ambreiaj de tractiune si se va rezolva problema!Discul tau fie este oval fie este descentrat!

#47
iuliandumitrescu

iuliandumitrescu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 910
  • Înscris: 24.02.2010

 savo_stelyca, on 6th April 2011, 23:25, said:

1,2,3 este aceleasi viteze cu 4,5,6 doar ca primele sunt cu reductorul pe mic si celelalte pe mare.Referitor la problema ta,trebuie sa schimbi discul de ambreiaj de tractiune si se va rezolva problema!Discul tau fie este oval fie este descentrat!

Multumesc. O sa incerc sa-l decuplez si sa-i schimb discul . Discul se centreaza cu o alta priza ?

#48
gcom61

gcom61

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,824
  • Înscris: 21.01.2007

 savo_stelyca, on 6th April 2011, 23:25, said:

1,2,3 este aceleasi viteze cu 4,5,6 doar ca primele sunt cu reductorul pe mic si celelalte pe mare.Referitor la problema ta,trebuie sa schimbi discul de ambreiaj de tractiune si se va rezolva problema!Discul tau fie este oval fie este descentrat!

Mai rar se intampla sa trepideze din cauza discului(care are butucul nituit)cat mai ales din reglajul parghiilor de debraiere(cele pe care apasa rulmentul de presiune).
Daca ajungi sa [rupi tractorul in doua]cel mai bine schimbi si disc ambreiaj,si reglezi parghiile(sau cateii in termeni mai popular)folosind un subler de adancime astfel incat cele 3 pargii sa calce uniform pe rulmentul de presiune.Tot cu tractorul rupt,reglezi si parghiile intermediare pt discul de priza astfel incat intre surubul de reglaj si parghie sa fie o distanta de ~1,5mm.

#49
iuliandumitrescu

iuliandumitrescu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 910
  • Înscris: 24.02.2010

 gcom61, on 7th April 2011, 17:55, said:

Mai rar se intampla sa trepideze din cauza discului(care are butucul nituit)cat mai ales din reglajul parghiilor de debraiere(cele pe care apasa rulmentul de presiune).
Daca ajungi sa [rupi tractorul in doua]cel mai bine schimbi si disc ambreiaj,si reglezi parghiile(sau cateii in termeni mai popular)folosind un subler de adancime astfel incat cele 3 pargii sa calce uniform pe rulmentul de presiune.Tot cu tractorul rupt,reglezi si parghiile intermediare pt discul de priza astfel incat intre surubul de reglaj si parghie sa fie o distanta de ~1,5mm.
Multumesc. Deci parghiile se regleaza cu un subler,  nu la ochi ? Nu trebuie sa fie o anumita distanta intre parghii si rulment , aici se masoara cu sublerul de adancime distanta dintre parghie si butucul discului care trebuie sa fie egala la cele trei parghii  ? Rulmentul ca sa nu atinga de parghii cand nu debraiezii se regleaza din tija dintre pedala de ambreiaj si furca ? Discul cu ce-l centrez( merge si daca nu ai o priza ) ?

#50
gcom61

gcom61

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,824
  • Înscris: 21.01.2007

 iuliandumitrescu, on 8th April 2011, 08:56, said:

Multumesc. Deci parghiile se regleaza cu un subler,  nu la ochi ? Nu trebuie sa fie o anumita distanta intre parghii si rulment , aici se masoara cu sublerul de adancime distanta dintre parghie si butucul discului care trebuie sa fie egala la cele trei parghii  ? Rulmentul ca sa nu atinga de parghii cand nu debraiezii se regleaza din tija dintre pedala de ambreiaj si furca ? Discul cu ce-l centrez( merge si daca nu ai o priza ) ?

De cate ori am demontat un ambreiaj de leut,de atatea ori m-am chinuit sa masor distantele de reglaj astfel incat odata reglate parghiile ambreiajului sa ramana reglata si distanta dintre parghii si rulment.Nici eu nu am ax de priza(tractiune) pt centrare disc insa am folosit pt discul mic(pt priza de putere)un surub din care am facut un dorn de centrare,iar pt priza de tractiune o bucata de teava care intra fix pe discul mare si se centra pe/peste discul mic.In functie de placa de presiune pe care o ai,in sensul ca ,daca este prelucrata la interior pe strung se poate folosi ca reper pt a masura cu sublerul[cat de centrat este discul].
Eu procedez in felul urmator:ansamblez tot ambreiajul lasand suruburile slabe astfel incat discurile sa poate fi deplasate prin ciocanire usoara din lateral pana cand sunt perfect centrate ,dupa aceea strang suruburile cu dinamometrica (11Kg forta) si dupa aceea ma apuc sa reglez parghiile(mai intai cele pt discul mic si apoi cele mari.

#51
robi1988

robi1988

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 55
  • Înscris: 08.01.2011
salutare ! ma poate ajuta cineva cu un manual pentru lamborghini R603?

#52
iuliandumitrescu

iuliandumitrescu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 910
  • Înscris: 24.02.2010

 gcom61, on 8th April 2011, 12:53, said:

De cate ori am demontat un ambreiaj de leut,de atatea ori m-am chinuit sa masor distantele de reglaj astfel incat odata reglate parghiile ambreiajului sa ramana reglata si distanta dintre parghii si rulment.Nici eu nu am ax de priza(tractiune) pt centrare disc insa am folosit pt discul mic(pt priza de putere)un surub din care am facut un dorn de centrare,iar pt priza de tractiune o bucata de teava care intra fix pe discul mare si se centra pe/peste discul mic.In functie de placa de presiune pe care o ai,in sensul ca ,daca este prelucrata la interior pe strung se poate folosi ca reper pt a masura cu sublerul[cat de centrat este discul].
Eu procedez in felul urmator:ansamblez tot ambreiajul lasand suruburile slabe astfel incat discurile sa poate fi deplasate prin ciocanire usoara din lateral pana cand sunt perfect centrate ,dupa aceea strang suruburile cu dinamometrica (11Kg forta) si dupa aceea ma apuc sa reglez parghiile(mai intai cele pt discul mic si apoi cele mari.

Multumesc si apreciez promtitudinea cu care mi-ai raspuns la intrebari. Cand l-am desfacut, pt ca am schimbat rulmentul de presiune am crezut ca discul e centrat intrand usor piza pe disc cand l-am cuplat.

#53
iuliandumitrescu

iuliandumitrescu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 910
  • Înscris: 24.02.2010

 gcom61, on 8th April 2011, 12:53, said:

De cate ori am demontat un ambreiaj de leut,de atatea ori m-am chinuit sa masor distantele de reglaj astfel incat odata reglate parghiile ambreiajului sa ramana reglata si distanta dintre parghii si rulment.Nici eu nu am ax de priza(tractiune) pt centrare disc insa am folosit pt discul mic(pt priza de putere)un surub din care am facut un dorn de centrare,iar pt priza de tractiune o bucata de teava care intra fix pe discul mare si se centra pe/peste discul mic.In functie de placa de presiune pe care o ai,in sensul ca ,daca este prelucrata la interior pe strung se poate folosi ca reper pt a masura cu sublerul[cat de centrat este discul].
Eu procedez in felul urmator:ansamblez tot ambreiajul lasand suruburile slabe astfel incat discurile sa poate fi deplasate prin ciocanire usoara din lateral pana cand sunt perfect centrate ,dupa aceea strang suruburile cu dinamometrica (11Kg forta) si dupa aceea ma apuc sa reglez parghiile(mai intai cele pt discul mic si apoi cele mari.

Multumesc si apreciez promtitudinea cu care mi-ai raspuns la intrebari. Cand l-am desfacut, pt ca am schimbat rulmentul de presiune am crezut ca discul e centrat intrand usor pRiza pe disc cand l-am cuplat.

#54
condaru321

condaru321

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 620
  • Înscris: 24.05.2006
Are cineva un manual de U445 DT?
Multumesc!

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate