Tractoare- Sfaturi tehnice- Documentatii
Last Updated: Nov 09 2023 20:31, Started by
c_predoiu
, Jul 14 2010 22:27
·
16
#19
Posted 10 October 2010 - 22:33
gcom61, on 10th October 2010, 10:53, said: Felicitari pt documentatia pt U445;personal a trebuit sa ma descurc singur atat la cutie,motor cat si la partea electrica pe care am refacut-o total. Daca ce am postat a fost folositor, atunci inseamna ca nu am muncit degeaba. Stiu ce inseamna sa te descurci singur. Daca va trebuie ceva postati, si fac tot posibilul sa ajut . vcristi, on 10th October 2010, 16:52, said: AM un DTC de 45CP si am cauciucuri de 13,6/28 pe spate si de 7/20 pe fata. Este bine sau trebuie altfel echilibrate tinand cont si de faptul ca de multe ori trebuie sa cuplez fata. Toate bune, Catalin Edited by c_predoiu, 10 October 2010 - 22:35. |
#22
Posted 16 November 2010 - 15:11
sebyplujar, on 15th November 2010, 22:09, said: salut ai si ceva despre reglarea ambreiajului? Pt U445 ambreiajul este dublu disc(1 disc tractiune+1 disc priza putere).Cu placa presiune stransa (motor decuplat sau cuplat cu cutia viteza) se regleaza prima data discul mic (cel dinspre motor) prin slabirea piulitelor contra de pe cele 3 suruburi[dintre placi](acces prin laterala volantei-eventual prin demontarea capacului lateral in cazul motorului cuplat cu cutia)-se regleaza la 1,5m joc parghiesi se strang piulitele. Pentru parghiile mari (disc tractiune) se regleaza astfel incat parghiile sa calce egal pe rulment(comparand cu ajutorul unui subler de adancime si regland cu ajutorul suruburilor de reglaj. |
#23
Posted 24 November 2010 - 11:21
Salut! Daca ai documentatie pt un tractor Ford Fordson Dexta ,te rog trm pe mail: [email protected]
|
#24
Posted 05 December 2010 - 23:12
Am gasit ceva documentatie pentru motorul Perkins 4-107;4-108;4-99 care a fost folosit la mai multe tractoare si combine agricole din gama Massey Ferguson 31-36. Am si ceva cunostiinte practice referitoare la reparatii. Pentru cei interesati pot raspunde pe mail.
Edited by nicuaga, 05 December 2010 - 23:13. |
#25
Posted 04 January 2011 - 23:36
c_predoiu, on 14th July 2010, 22:27, said: Am deschis acest topic in speranta ca experientele (documentate de preferinta) noastre sa fie de folos si altora. Vorbind in nume propriu, am inceput un drum greu,reparand o epava de U445 DT... asta pentru ca asa afost sa fie. O sa incerc sa tin la curent pe cei ce doresc cu evolutia acestui demers. Nu aveam nimic la indemana in afara de o buna pregatire tehnica, scule si vointa... Acum, sa nu mai lungesc, informatia: detin documentatia de reparatie ( din pacate in limba engleza), pentru acesta specie de tractor ( sevice manual, catalog piese de schimb). In curand o sa-mi parvina si documentatia completa a sisitemului de injectie. NU este in format pdf. Daca cineva are nevoie, cereti aici si voi scana fiecaruia si voi trimite pe mail cat de repede imi permite timpul. Sper, la final, ca eforturile sa se concretizeze intr-un tractor functional... Toate bune, Catalin |
#26
Posted 17 January 2011 - 22:18
Manuale de mecanica si reglaj U650.
Multumiti-i lui catalindinu23, el mi le-a pus la dispozitie si nu in ultimul rand mie deoarece mi-au luat cateva ore bune sa le copiez si apoi scanez . http://www.2shared.c...Pjqjc/U650.html |
#27
Posted 17 January 2011 - 23:11
liviumircea, on 17th January 2011, 22:18, said: Manuale de mecanica si reglaj U650. Multumiti-i lui catalindinu23, el mi le-a pus la dispozitie si nu in ultimul rand mie deoarece mi-au luat cateva ore bune sa le copiez si apoi scanez . http://www.2shared.c...Pjqjc/U650.html Felicitari pentru rezultat si pentru rabdare ! |
#28
Posted 19 January 2011 - 11:58
am un tractor 445 si nu pot decupla priza de putere am impresia ca ai lipsesc 3 tije dintre discurile de ambreaj .mentionez ca ambele sunt actionate de pedala. ma poate ajuta cineva cu un manual ??
|
|
#29
Posted 26 January 2011 - 16:06
c_predoiu, on 14th July 2010, 22:27, said: Am deschis acest topic in speranta ca experientele (documentate de preferinta) noastre sa fie de folos si altora. Vorbind in nume propriu, am inceput un drum greu,reparand o epava de U445 DT... asta pentru ca asa afost sa fie. O sa incerc sa tin la curent pe cei ce doresc cu evolutia acestui demers. Nu aveam nimic la indemana in afara de o buna pregatire tehnica, scule si vointa... Acum, sa nu mai lungesc, informatia: detin documentatia de reparatie ( din pacate in limba engleza), pentru acesta specie de tractor ( sevice manual, catalog piese de schimb). In curand o sa-mi parvina si documentatia completa a sisitemului de injectie. NU este in format pdf. Daca cineva are nevoie, cereti aici si voi scana fiecaruia si voi trimite pe mail cat de repede imi permite timpul. Sper, la final, ca eforturile sa se concretizeze intr-un tractor functional... Toate bune, Catalin |
#30
Posted 19 February 2011 - 16:39
Sunt interesat de achizitionarea unui tractor nou pentru livada sa aibe intre 35-65 CP . Daca imi poate cineva furniza niste linkuri dar sa aibe si preturi sau macar contact ! Exclus chinezarii
|
#31
Posted 23 February 2011 - 23:42
liviumircea, on 17th January 2011, 22:18, said: Manuale de mecanica si reglaj U650. Multumiti-i lui catalindinu23, el mi le-a pus la dispozitie si nu in ultimul rand mie deoarece mi-au luat cateva ore bune sa le copiez si apoi scanez . http://www.2shared.c...Pjqjc/U650.html NU functioneaza fisierul dupa descarcare. Da eroare. Stii din ce cauza? |
#32
Posted 04 March 2011 - 20:01
Va salut
Am un tractor fiat 680, am facut reparatie la motor si am luat si diuze noi pt. injectoare. Stie cineva la cati bari trebuie reglate injectoarele? Ce se intampla daca sunt reglate sa deschida la presiune mai mare si de asemenea mai mica? Multumesc. |
#33
Posted 05 March 2011 - 07:41
Nu cunosc motorul mentionat,insa din proprie experienta pot spune ca reglarea presiunii de deschidere a pulverizatoarelor se poate face in limite destul de largi.
In cazul unei presiuni mai mici decat cea indicata de producator,vei avea porniri mai usoare(chiar si cand bateria e pe duca)insa consumul vacreste simtitor. In cazul presiunii mai mari este posibil sa se auda un soi de detonatii,motorul va consuma ceva mai putin,insa este posibil ca mersul sa nu fie tocmai [rotund];de asemenea pornirea va fi mai greoaie mai ales daca pompa de injectie va fi ceva mai uzata.Multi [pompangii],pt a compensa uzura pompei de injectie recurg la marirea debitului de injectie. Personal,pt injectoare cu presiunea de 230 bari m-am jucat cu presiuni intre 150 si 250 bari;diferentele:pt presiune mare motorul pornea foarte usor la temperaturi scazute,insa dupa ce se incalzea pornea ceva mai greu(pompa injectie era mai uzata). |
|
#34
Posted 09 March 2011 - 21:16
Multumesc de raspuns.
Initial au fost reglate la 230 insa pornea greu (la rece)asa cum ziceti si dv. La cald pornea foarte bine. Acum le-am redus la 200 si parca merge mai OK. Astept sa vad cum se comporta in sarcina, oricum motorul suna foarte bine la acceleratie. |
#35
Posted 09 March 2011 - 23:03
Loghin, on 9th March 2011, 21:16, said: Multumesc de raspuns. Initial au fost reglate la 230 insa pornea greu (la rece)asa cum ziceti si dv. La cald pornea foarte bine. Acum le-am redus la 200 si parca merge mai OK. Astept sa vad cum se comporta in sarcina, oricum motorul suna foarte bine la acceleratie. Atentie sa nu sune prea ascutit;am fost martor cand un coleg de serviciu tocmai imi arata cum se accelereaza si cum suna un motor cu vibrochen nou si set bagat ,si din cateva [sprituri] a reusit sa rupa vibrochenul;atentie si la avans. |
#36
Posted 22 March 2011 - 12:17
Galateanu1, on 19th February 2011, 16:39, said: Sunt interesat de achizitionarea unui tractor nou pentru livada sa aibe intre 35-65 CP . Daca imi poate cineva furniza niste linkuri dar sa aibe si preturi sau macar contact ! Exclus chinezarii |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users