Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Care este cota parte la succesiun...

Camera auto DVR PNI Voyager S2600...

Cartelul din Carpati - mafia PNL ...

Trecut: Europa versus S.U.A. la c...
 Garantie apartament dezvoltator

Aplicație GPS cu zoom automa...

Ipad Pro & Air 2024

Service si revizii reprezentanta
 Ati returnat produse pe aliexpres...

Certificate de nastere digitale

Fitbit sau huawei band ?

Tatuator handpoke
 Plaja de nudisti in Grecia?

Mufa microusb a telefonului mobil...

"Ciudatenii" control pasa...

Impamantare
 

Tractoare- Sfaturi tehnice- Documentatii

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
2843 replies to this topic

#2719
til

til

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,712
  • Înscris: 30.07.2003
Nu cred ca are releu de bujii, le da direct curent. Adica acel cablu de bujii pleaca de la contact, ajunge la un pin al rezistentei din bord si de acolo pleaca direct la bujii, din acelasi pin.
In bord nu e un bec ci e o rezistenta, un micro-resou. In mod normal te uiti la el, cand e rosu inseamna ca s-au incins si bujiile. Dar eu numar secundele, ca oricum nu mergea asta din bord.

Singura idee care -mi mai trece prin cap e:
- pe pozitia de bujii leg firul care face sa treaca plusul prin rezistenta din bord inseriata cu bujiile.
- la start leg firul care se duce direct la bujii, punand in scurt martorul din bord.

DAR, daca fac asta, s-ar putea ca in momentul in care pun bujiile sa dea si start. Adica la pozitia de start o sa ajunga o tensiune, chiar daca redusa putin cu caderea de tensiune de pe reistenta din bord. S-ar putea sa declanseze si electromotorul, deci.
Eu am o metoda sa evit asta: nu apas ambreiajul cat timp tin bujiile. Are intrerupator la ambreiaj pe traseul spre bobina electromotorului. Dar, dispare farmecul contactului co o pozitie in plus, si imi chinuie bateria la pornire, ca pune bujiile si electromotorul in acelasi timp cand dau start.

O solutie ar fi sa nu mai leg firul al doilea de bujii (cel care merge direct la bujii) si sa leg pe pozitia de bujii doar cel care inseriaza rezistenta din bord cu bujiile.

#2720
gabimilo1

gabimilo1

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 966
  • Înscris: 10.01.2011
asa cum ai zis ultima data cred ca e bine.

nu trebuie sa ai alimentare pe bujii cind dai la electromotor, si nu stiam faza cu "resoul" din bord, am crezut ca e un bec acolo (interesant mod!)

am vazut acum pe net o pornire la un tractor romanesc si are un buton care are o pozitie de zero  la mijloc, cind da intr-o parte alimenteaza bujiile apoi lasa butonul din mina si acesta revine pe 0 din arcul lui si apoi da in partea cealalta unde pare sa aiba o pozitie 1 unde cred ca alimenteaza prin contact alternator, etc si apoi tot in partea aia are o poz 2 maxima unde porneste electromotorul.

cind lasa butonul liber acesta vine din arcul lui in poz 1.

cind il da pe 0 opreste tot.

ca o concluzie:

a) rotit intr-o parte intra bujiile (iese plus din 30 catre bujii). ceilalti pini nu sint alimentati deloc acum.
b) dupa cam 40-60 de secunde lasa butonul liber si acesta revine in 0 singur (bujiile se opresc)
c) roteste butonul in partea cealalta (in poz1) si plusul de pe 30 (permanent) iese pe 15 (alimenteaza tot ce trebuie cu plus)
d) roteste maxim butonul - plusul pe 15 se mentine dar se trimite si pe 50 catre electromotor
e) da drumul la buton care revine automat in poz 1 si ramine alimentare pe 15 (se alimenteaza tot ce trebuie cu plus)

am inteles bine procedura? (e pentru cultura mea generala).

#2721
til

til

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,712
  • Înscris: 30.07.2003
Da, asa functioneaza contactele noi pe care le-am luat, bujiile inapoi, apoi revenire, contact si start.
Am pus multimetrul pe cel pe care o sa-l montez, ca nu am schema lui, nu stiam care-i baza (plusul permanent), nimic. Singura schema care are sens e una care odata cu bujiile pune si contact (deci totul fara electromotor). Asa o sa-l montez.
O faza nasoala e ca trebuie sa fiu atent cu startul, ca daca-i dau pana in capat pierde contactul pentru electromotor, ramane doar contact normal. Intrerupator chinezesc... macar sa tina la curentii mari care-l asteapta.



40-60 secunde pentru bujii e enorm. Tin 8-10 secunde si tot mi se pare mult. Dar nu prea are compresie.

#2722
gabimilo1

gabimilo1

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 966
  • Înscris: 10.01.2011
cel din videoclip nu il mai pornise de mult timp si afara parea rece, cred ca de aia a tinut mai mult pe bujii (nici eu nu cred ca am fost exact, dar a tinut mult)

baza ar trebui sa fie 30 ul.

#2723
til

til

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,712
  • Înscris: 30.07.2003
Hm, vad intr-un manual de Mitsubishi la intamplare ca e normal sa tii 30 secunde.

Ma uit imnediat si la sectiunile cu wiring diagram.

Attached Files



#2724
til

til

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,712
  • Înscris: 30.07.2003
Cum nu gasesc manual pentru modelul meu de Mitsubishi, m-am uitat in alte manuale, car alea nu legau decat martorul inseriat cu bujiile si atat.

Am gasit in schimb intr-un manual de Kubota o schema cat se poate de completa (adica are si tabel cu pozitiile intrerupatoarelor si ce se pune in contact la fiecare pozitie. Ei, Kubota asta face cum ziceam in postarea din susul paginii:
- pe Heat inseriaza martorul din bord cu bujiile
- pe start pune si bujiile, direct, fara martor.

Asta daca am citit eu bine schema aia.

Si ceva care arata si la Mitsubishi deviatia asta, in sfarsit. Manual de Beaver 2. Am manual de MT 373 (Beaver III , aparent e mai vechi decat Beaver II), acolo nu au deviatia....
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/BjGIXA5s4WU?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#2725
keciu

keciu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 66
  • Înscris: 15.12.2006
Mulțumesc Colegi, am rezolvat, Bujia am pus-o pe 17-19, firul din electromor pe 50 și firul din comutatorul cu cheie pe 30, așa a mers.

Edited by keciu, 30 March 2020 - 18:08.


#2726
til

til

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,712
  • Înscris: 30.07.2003
Cred ca am mai facut si eu un pas in deslusirea misterului:
https://forum.softpe...i/page__st__162

#2727
Dinu28

Dinu28

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 15
  • Înscris: 13.04.2020
Salutare
Am si eu un carraro 335 si am o problemă la priza de putere, ca sa o pornesc trebuie sa dau la 1200 după la 560. De ce nu pot folosii direct 560?

#2728
Alin-D

Alin-D

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 05.05.2020
Salut. Nu are cineva cartea intreaga same laser 150?

#2729
IdI1

IdI1

    ?????!!!!!!????

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,601
  • Înscris: 01.12.2007
Ce anume te intereseaza?

#2730
Marin2605

Marin2605

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 76
  • Înscris: 11.07.2019
Bună ziua! De ce scoate motorul uleiul pe la epurator si este plină baia de ulei gros?

#2731
TudorCJ

TudorCJ

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,079
  • Înscris: 31.03.2011
Prima data vezi nu iti miroase uleiul a motorina si dupaia fa nivelul ok la motor adica maxim pe joja si vezi mai creste sau scade.Asteptam raspuns

#2732
cerneagabriel

cerneagabriel

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 117
  • Înscris: 25.01.2015
Antigel (apa)in baia de ulei

#2733
til

til

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,712
  • Înscris: 30.07.2003
Da, parca pompa poate sa scape motorina in baie, cel putin la U650, nu?


Voiam sa redeschid discutia mai veche despre anvelope. Prin eliminare, de care marci sa ma feresc? Stiti si vanzatori recomandati?
Caut 7-14 si 11.2R24 pentru japonez. Am gasit diferite:
Alliance, Galaxy, Titan, Ozka, Petlas, Seha, Kleber, BKT, Kabat, Taurus iar in top ar fi probabil Mitas, Cultor, Michelin, Bridgestone?

Cele mai atragatoare, din poze si preturi, par a fi Alliance. Dar nu stiu cat de bune sunt. Ca e parte a grupului Yokohama nu stiu cat ajuta.
Revin si despre vanzatori, inca nu am studiat toate site-urile, dar e unul care pare sa aiba preturi suspect de mici in comparatie cu ceilalti.

Nu vreau sa dau o galagie de bani, ca sunt mai mult un moft, practic aveam nevoie doar de gume fata, dar vreau set complet si cu dimensiuni putin marite. Urc de la 6-14 rupte cu 9.5R24 Danubiana(!) la 7-14 cu 11.2R24

#2734
savantu

savantu

    Senior Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 3,627
  • Înscris: 26.10.2003
Dimensiunile le ai din manual ?
Referitor la anvelope, din motive de pret am luat in ultimii 2 ani Alliance 324.  Cica ar fi mai ok decat cele turcesti. Nu se compara cu Mitas/Michelin/Trelleborg. Dupa cum decurge uzura presimt ca nu tin mai mult de 3000h pe tractorul mare. Cele de firma tin ~5000h.
Acum la tractoras mic nu cred ca vorbim de efort comparabil, probabil ti-ar fi arhisuficiente. Taurus sunt facute in Ungaria, iarasi ok, Kleber iar am avut feedback bun.

#2735
til

til

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,712
  • Înscris: 30.07.2003
Multumesc. Dimensiunile gumelor actuale corespund cu ce am mai vazut pe net la altii, nu am manual pentru vechitura asta. Gumele fata sunt destul de sigur cele originale (deci din 1980), Bridgestone 6-14 rupte binisor.
Da, tractorasul lucreaza doar cateva ore pe an, mai mult la plimbat de colo colo o remorca sau cupa pe tiranti. Daca trag o lucrare de arat sau freza, o fac gratis prin vecini, sa iau rugina de pe fiare.

Azi noapte am facut o gramada de socoteli, se pare ca 7-14 e cu vreo 5-6% mai mare decat 6-14 , iar 11.2-24 cam tot asa fata de 9.5-24.

Despre Galaxy stim ceva?

#2736
IdI1

IdI1

    ?????!!!!!!????

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,601
  • Înscris: 01.12.2007
Ozka am pe tracotorul mic, inca mai merg vre-o trei campanii + tin destul de mult  - dezamagit la coborare, parca esti pe gheata, foarte periculos.
Kabat am pe combina, probleme de tractiune, aderenta, pare ca au crestele c-am rare si asta provoaca ruperea aderentei pe solurile usoare.
Petlas am vazut multe pe U650-uri in general lumea multumita mai putin de faptul ca crapa talonul daca rulezi cu presiune scazuta pentru a mari aderenta la arat spre exemplu.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate